Sinkku, kaipaatko rakkautta?
Ja millaista?
Itselleni riittää kaukoihastus, mutta välillä iskee läheisyyden puute ja kaipaus.
Sitä tarvitsen tällä hetkellä enemmän kuin seksiä.
Saman henkisen ihmisen kanssa olisi mukava viettää aikaa.
Välillä tietysti flirtti, vetovoima ja erotiikka maistuisivat myös.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin tinderistä löytää miestä, jonka kanssa voisin vaikkapa ulkoilla ja puhua laajasti esim tieteestä ja ajankohtaisista asioista. Kaikki tapailusuhteet käpristyivät hyvin pian pelkän seksin ympärille. Maksimissaan jonnekin ravintolaan, leffaan tai baariin miehen olisi saanut. No mua ei kiinnosta tuollaiset sisäaktiviteetit lainkaan, joten lopetin suhteet lyhyeen. Ei vaan kohtaa kiinnostuksen kohteet ja miehet tuppaavat valehtelemaan tosi paljon saadakseen seksisuhteen. Ei kiitos.
Itse olen fb-datingissä, mies, enkä etsi seksisuhdetta, vaan harvempikin seksin harrastaminen riittää minulle, enkä valehtele. Kiinnostaa sekä ulkoilu että sisäaktiviteetit. Tykkään harrastaa myös yksin omia juttujani. Voin jutella monista eri aiheista, seuraan ajankohtaisia aiheita, olen älyä vaativassa työssä.
En usko olevani harvinaisuus, vaan meitä on oltava paljon tuolla etsimässä seuraa. Se on sitten eri asia matchaako kaikki kiinnostuksen kohteet 100%, mutta minä en pidä sitä oleellisena, vaan pidän keskinäistä viehätysvoimaa tärkeämpänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä on lähestynyt tai ollut lähestymisen kohteena lenkkipolulla, puistossa, kaupassa, bussissa, rannalla jne? Ihan arkipäiväisessä tilanteessa niin, että se lähestyjä on ollut selvästi kiinnostunut ja tästä on kehkeytynyt vähintään yhteystietojen vaihdot tai muuta jatkoa.
Yleensä ne ei ole kiinnostavia, mutta aina välillä joku julkiselta paikalta alkanut jutustelu johtaa johonkin.
Viimeksi tutustuin kauppareissulla mieheen jonka kanssa tuntui synkkaavan hyvin ja oli hauskaa ja tarkoitus mennä treffeille, mutta sitten googlasin hänet ja tuli sellainen olo etten ole tarpeeksi hyvä sille, joten ghostasin..
Vierailija kirjoitti:
Mihin se tyssää, ettei seuraa löydy?
Sinkkuja riittää, miksi he eivät löydä toisiaan?
Katsos kun nykyään tavallinen nainen haluaa korkeatasoisen miehen joita on noin 5-10% kaikista ukkeleista ja sanomattakin selvää että näille alfamiehille on valtava kysyntä ja he pyörittää montaa kaunotarta samaan aikaan niin kyl siin tavislissu jää nuolemaan näppejä. Ja sen verran tiedän että nainen ei tyydy vaan on mieluummin yksin koska parisuhteen pitää nostaa elämänlaatua. Tätä mieltä on nykypäivän kranttunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa valita ydinperheettömän, unelman.
Ydinperheeni kasvoi isoksi ja muutti pois kotoa. Nyt tahdon kahden aikuisen suhteen, vaikka aikuinen olisikin nuorekas.
Ap
Ydinperheettömäksi joutunut nainen ei enää kelpaa rakastettavaksi. Eihän uudenvuodenrakettiakaan saa ampumattomaksi, vaikka se fysiikan puolesta olisikin sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuja riittää, miksi he eivät löydä toisiaan?Katsos kun nykyään tavallinen nainen haluaa korkeatasoisen miehen joita on noin 5-10% kaikista ukkeleista ja sanomattakin selvää että näille alfamiehille on valtava kysyntä ja he pyörittää montaa kaunotarta samaan aikaan niin kyl siin tavislissu jää nuolemaan näppejä. Ja sen verran tiedän että nainen ei tyydy vaan on mieluummin yksin koska parisuhteen pitää nostaa elämänlaatua. Tätä mieltä on nykypäivän kranttunainen
Lollista tämä ja edeltävä viesti peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan.
Yhdessä tekemistä, yhdessä nauramista ja yhdessä olemista kaipaan enemmän kuin seksiä (takana pitkä parisuhde).
Huoletonta olemista hyvässä seurassa ja kaikesta juttelua.
Sama. Toivonkin vielä löytäväni miehen kuka ajattelee samoin. Vaikealta tuntuu.
Eikö ihmisiä yhtään inhota ajatus, että "se oikea", joka löytyy jostain Tinderistä harrastaa seksiuhteilua ties kuinka monen ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisiä yhtään inhota ajatus, että "se oikea", joka löytyy jostain Tinderistä harrastaa seksiuhteilua ties kuinka monen ihmisen kanssa?
Se Oikea ei aiheuta ahdistusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin tinderistä löytää miestä, jonka kanssa voisin vaikkapa ulkoilla ja puhua laajasti esim tieteestä ja ajankohtaisista asioista. Kaikki tapailusuhteet käpristyivät hyvin pian pelkän seksin ympärille. Maksimissaan jonnekin ravintolaan, leffaan tai baariin miehen olisi saanut. No mua ei kiinnosta tuollaiset sisäaktiviteetit lainkaan, joten lopetin suhteet lyhyeen. Ei vaan kohtaa kiinnostuksen kohteet ja miehet tuppaavat valehtelemaan tosi paljon saadakseen seksisuhteen. Ei kiitos.
Itse olen fb-datingissä, mies, enkä etsi seksisuhdetta, vaan harvempikin seksin harrastaminen riittää minulle, enkä valehtele. Kiinnostaa sekä ulkoilu että sisäaktiviteetit. Tykkään harrastaa myös yksin omia juttujani. Voin jutella monista eri aiheista, seuraan ajankohtaisia aiheita, olen älyä vaativassa työssä.
En usko olevani harvinaisuus, vaan meitä on oltava paljon tuolla etsimässä seuraa. Se on sitten eri asia matchaako kaikki kiinnostuksen kohteet 100%, mutta minä en pidä sitä oleellisena, vaan pidän keskinäistä viehätysvoimaa tärkeämpänä.
Pidän kyllä seksistä, mutta jos suhteessa ei ole mitään muuta, niin mun kiinnostuu loppuu lyhyeen. Molemmilla olisi hyvä olla omia harrastuksia, mutta myös yhdessä olisi hyvä tehdä asioita. Jostain syystä tämä on ollut sula mahdottomuus. Ei täältä pk-seudulta löydy miehiä, jotka haluaisivat vaikkapa ulkoilla yhdessä. Baariin saisin seuraa vaikka heti, mutta mä en sellaisissa edes käy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset oikeassa elämässä ole useinkaan niin neuroottisia ja ongelmaisia kuin netissä.
Tuttavapiirini on täynnä Tinderistä parinsa löytäneitä, useampi sellainenkin jotka ovat alunperin olleet lähdössä vain seksitreffeille Tinderistä ja nyt ovatkin naimisissa sen ihmisen kanssa.
En taida henkilökohtaisesti tuntea ketään niin no life-itsetuntovammaista tyyppiä, että kiinnostaisi potea muiden menneisyyttä. Netissä vaan näkee nuita juttuja, mutta sillehän on helposti nähtävissä syy, miksi ovat nimenomaan netissä..
No joo, sellasta että maattas sängyllä vähissä vaatteissa ja piirreltäis toisen ihoon sormilla ja hipsuteltais ja höpöteltäis, ei olis kiire mihinkään. Toki siitä voi edetä, mutta ei samantein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Oikea ei aiheuta ahdistusta
Yleensä ihmiset eivät. Sen vuoksi heillä on kymmeniä tai satoja seksikumppaneita. Mutta onko sellainen "se oikea"? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä seksistä, mutta jos suhteessa ei ole mitään muuta, niin mun kiinnostuu loppuu lyhyeen. Molemmilla olisi hyvä olla omia harrastuksia, mutta myös yhdessä olisi hyvä tehdä asioita. Jostain syystä tämä on ollut sula mahdottomuus. Ei täältä pk-seudulta löydy miehiä, jotka haluaisivat vaikkapa ulkoilla yhdessä. Baariin saisin seuraa vaikka heti, mutta mä en sellaisissa edes käy.
pk-seudulta olen kyllä. Tuo ulkoilu on kyllä niin perus, että luulisi löytyvän paljon siihen kykeneviä itseni lisäksi. Ennen sitä on kuitenkin löydyttävä se kipinä, ja siihen vaaditaan molempien aktiivisuutta ja halua tutustua.
Olen itse ikisinkkumies joka on juuri kesälomilla töistä.
Rakkaus on minulle aika moninainen käsite, rakastan vanhempiani,muutamaa läheistä ystävääni, rakastin edesmennyttä koiraani ja rakastan sitä että saan olla kotona omassa rauhassa.
Minulla on rakkautta paljon elämässäni joten en nyt kaipaa rakkautta, jos ei olisi rakkautta niin sitten kaipaisin sitä.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kaveripiirin pk-seudulta löytyneitä miehiä viimeisen 2-8 vuoden aikana:
- vaeltaa yhdessä naisen (ja nykyään myös pienen lapsen) kanssa, nyt kesällä olivat Euroopassa pyöräilemässä
- viihtyy mieluiten metsässä ja purjehtimassa, myös naisen kanssa
- käy naisen kanssa kalalla ja Norjassa ym., järjestää usein nämä retket ja naisen tarvii omien sanojensa mukaan ottaa vain pikkarit mukaan, maastopyöräilevät myös paljon
- on naisen kanssa paljon mökillä ja luonnossa, metsässä ja veneilemässä, retkihiihtävät talvella ja kesäisin saattavat vaeltaa Etelä-Euroopassa
- on naisen kanssa paljon luonnossa ja veneellä, ulkoilee säännöllisesti
Nämä nyt tuli äkkiseltään mieleen, saattaa olla muitakin jotka ei tule nyt vain mieleen.
Ulkoiluhan on niin yleinen ajanviete, että ihmetyttää kyllä MILLAINEN se sinun miesmaku oikein on jos et tuollaisia löydä, vaikka itse tykkäät ulkoilla??
Eri
Oma käsi korvaa naisen eikä se oma käsi nalkuta eli käske siivoomaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuja riittää, miksi he eivät löydä toisiaan?Katsos kun nykyään tavallinen nainen haluaa korkeatasoisen miehen joita on noin 5-10% kaikista ukkeleista ja sanomattakin selvää että näille alfamiehille on valtava kysyntä ja he pyörittää montaa kaunotarta samaan aikaan niin kyl siin tavislissu jää nuolemaan näppejä. Ja sen verran tiedän että nainen ei tyydy vaan on mieluummin yksin koska parisuhteen pitää nostaa elämänlaatua. Tätä mieltä on nykypäivän kranttunainen
Pitääkö tätä jankuttaa koko ajan, kun se ei ole totta!!
Mulle kelpaa väsynyt nepsy, vaikka sekin tuntuu närästävän eräitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän alfamiehen ei tarvitse pariutua, kun saa sen mitä haluaa ilman seurustelua. Naiset jää katkeraksi ja alempitasoiset miehet ilman naista...
Vierailija kirjoitti:
Oma käsi korvaa naisen eikä se oma käsi nalkuta eli käske siivoomaa yms.
Eikä kärsi elämäntavoistasi. Pyyhkii nöyrästi vaikka prseen.
Mä taas muistan ja se oli kamalaa. Miksi haluaisin lisää sellaista?
Enkä muutenkaan usko miesten rakkauteen. Miehet lähinnä vain sietää naisia ja käyttää hyväksi. Eivät rakasta.