Sattuikos teidän pikkujouluissa mitään noloja kömmähdyksiä?
Kommentit (18)
Meidän pikkujouluissa ei ketkään tainneet sekstailla, mutta sellaista pientä pusuttelua oli nähtävissä. Tosin käsittääkseni nämä ' pusuttelijat' ovat molemmat sinkkuja, joten ei sinänsä mitään paheksuttavaa siinä.
koko ajan joku lääppi jotain. porukka sammuili minne halusi ja ihan älytöntä touhua. En ikinä olisi uskonut tämmöistä.
Työpaikalla kaikki kulkevat puvut päällä, ja me kolme naista jakkupuvuissa. (pakko) Ollaan fiksuja ja filmaattisia (myös siviilissä) joten sen tähden en uskonut tämmöistä.
Lähdin jo puolenyön aikaan himaan sieltä naisten kanssa kun ei jaksettu kattoo sitä touhua. Ja kyllä nyt miehiä hävettää töissä.. =)
Pikkujoulut oli toisella paikkakunnalla joten pakko oli olla yö poissa kotona. Molemmat on perheellisiä ja mies oli saanut vaimonsa kanssa uuden lapsen vasta pari kuukautta sitten. Että semmoista..
En pahasti, mutta kuitenkin olen saanut kuulla siitä. Olen aika hiljainen, joten pomo oli varmaan vähän yllättynyt, että osaan sanoa pahastikin. Kännissä tietysti olin, en selvinpäin ketään alkaisi haukkumaan:)
Tiesättehän nämä ihmiset, jotka menevät juhlissa pikkuhiparakassa isojen pomojen luokse jauhamaan jotain detalji-tason työasioita ja pomot yrittävät " viran puolesta" kuunnella hetken heitä olematta vaivautuneen näköisiä.
Humalassa olimme mut ei kyllä kaduttanut yhtään.
Kuivimmat ja tylsimmät pikkujoulut ikinä. Ruoka pahaa (mm. italiansalaattia!), viiniä lasillinen per nuppi. Alkoholitonta vaihtoehtoa ei ollut, joten se siitäkin sitten. Pakollinen kulttuuriosuus oli positiivinen ylläri.
Kelloa vilkuilin, että milloin kehtaisi häipyä, puoleenyöhön jaksoin. Ei viihtynyt kovin moni muukaan. Legendaarisen maineen varmaan saavuttavat nämä pirskeet : /
itse olen sinkku mut miehistä ei ollut yksikään. taitavat raukat elää puutteessa.
Heräs jonkun äijän takki päällä, muuten alasti ja lauma äijiä sammuneena ympärillä. Reikää tietty pakotti myös.
ettei vain ollut sinunkin miehesi mukana.
...jos seitsemän kääpiötä olisi päässyt jyystämään minua. Mutta ole sinä vaan, jos määrä korvaa laadun.
Sultanit pyöri ympyrää, tietäähän sen, kun on lusikalla annettu ja ämpäriin pitäisi osua.
Tosin noloahan tuo on ylpeillä huoran ammatista.
Niin se tauti tarttuu, mutta ollos huoleton, jos niistä seitsemästä parikin käytti kortsua, niin tuleehan niitä tauteja sitten vähemmän. Ehkä.
Työporukkamme on jakautunut kahteen keski-ikäisten naisten leiriin, siinä välissä yritän tasapainoilla minä ja työpaikan ainoa mies. No, isompi näistä naisporukoista oli suunnitellut pikkujoulut ja myös minut ja se mieshenkilö kutsuttiin. Se miesparka ei sitten tajunnut, että ne ei suinkaan ole koko porukan juhlat, ja alkoi puhua niistä sellaiselle, joka ei koko pirskeistä mitään tiennyt.
Lopputulos? Aivan v***n kireä ilmapiiri ja entistä enemmän paskanpuhumista.
ONNEKSI pääsen tuosta paikasta ensi viikon jälkeen!
siis en olis ikinä uskonut näistä tyypeistä..perheellisiä ja niin vaan mentiin.