Joululahja anopille, apua!
Täytyisi ostaa joululahja anopille ja ideat ovat totaalisesti hukassa. Hän on 50+ todella menestyvän parturi-kampaamon omistaja ja muotitietoinen (mitä itse en ole), hänen kotinsa on sisustettu enimmäkseen antiikilla (totaalisti erilaista kuin mistä itse pidän) ja hän (ilmeisesti) tykkää krumeluurista.
Olisiko teillä hyviä ideoita, mieheni ehdotti että ostetaan hajuvesi mutta en oikein tiedä mistä tuoksusta hän tykkää... ideoita?
Kommentit (7)
Kynttilöitä, lautasliinoja, piparkakkkutalo. JOs tiedät olevat sisustusihminen, joku sisustuslehden vuosikerta?
Silloin sopisi sykemittari.
Hajuvesi on varmaan ihan hyvä, jos miehesi sellaista ehdotti. Käytte yhdessä miehesi kanssa valitsemassa, kyllä pojalla jotakin hajua on äitinsä mausta. Omille appivanhemmille ostettiin jouluvalot (toivottu, annettiin etukäteen ja asennettiinkin) ja Iitalan lintu, mutta eivät taida teidän tapaukseen sopia.
Entäpä Iittalan tuikkulyhdyt? Kivi, se kolmiomallinen jonka nimi katosi juuri mielestä tai aalto. Sopivat tosi monenlaiseen sisustukseen.
Tai sitten hieno kynttilä, esim. Maria Drockilan kynttilät ovat hienoja, krumeluurejakin ja sen verran arvokkaita, ettei niitä itse raaski hankkia. Parasta on, ettei noista jää rojua nurkkiin. Itse tykkäisin, mutta valitettavasti monien mielestä kynttilät ovat lahjojen pohjasakkaa kuten suklaarasiatkin... (Nyyh, mä tykkäisin molemmista eikä kumpaakaan lajia tule yhtään)
haen jonkun Iittalan tuikkuhärpättimen tai kynttilöitä. Valitettavasti lahjan osto on jäänyt minulle sillä mieheni on niin paljon töissä ettemme näe muuta kuin yöllä ja anoppi asuu 100km päässä joten en voi hankkia mitään hoitolahjakorttia...
-ap
Iittalaa, Marimekkoa, Arabiaa....?
Astioita, tukkujuttuja jne.
Jotain kultasepänliikkeestä? Kakkulapio+veitsi, kynttelikkö, taulunkehys?
Kampaaja jouttuu seisomaan pitkiäaikoja jalkojensa päällä ja niille kunnon hoito tekisi hyvää.
Ainakin itse olisin onnellinen.
Iittalan uusi teräsvati. =) Me ostettiin se miehen äidille, jolla on jo kaikkea ja joka ei pidä ns. " roinasta" . Sille on vaikka mitä käyttöä. =)