Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaahan naista mäessä (miesasiaa)

Vierailija
30.08.2008 |

Olen tapaillut alle vuoden yli 30vee miestä, joka ei ennen minua ole harrastanut kunnolla seksiä kenenkään kanssa erektio-ongelmien takia. Minun kanssa hän on onnistunut muuten, on vaan hankalaa laueta.

Itse olen sen ikäinen (29v.), että haluaisin jo seurustella vakavasti. Mies kuitenkin tunnusti, että haluaa "nussia muitakin", koska haluaa kerätä kokemusta. Kysyin mitä minusta haluaa, niin mies ei ainakaan halua tässä vaiheessa mitään sitoutumista. Seksiä kyllä haluaa.

Ei voi mitään, mutta minulle tulee tunne, että vain harjoittelee kanssani, ja kun on saanut tarpeeksi itsetuntoa kerättyä, jättää minut kuin nallin kalliolle. En halua kokea sellaista nöyryytystä. Mies ei halua nähdä kuin harvakseltaan, pitää kanssani vain hauskaa, koska sanoo että olen hyvä tyyppi.

Siis v***u, haluan olla muutakin kuin hyvä tyyppi! Nyt mies soitti ja sanoi tulevansa illalla meille. Hän toivoi, että laittaisin hyvää ruokaa ja sitten hän voisi jäädä yöksi.

Mä en halua enää tuollaista! Onko viisasta että hän tulee meille toiveikkaana, vai onko parempi että peruutan meille tulon ja sovin tapaamisen vaikka kaupunkiin, jossa sanoisin, etten aio alistua moiseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru miehen tulo, olet enemmän arvoinen.

Vierailija
2/9 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran haluatte eri asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan kädestä pitäen kiität kaikesta ja toivottelet hyvää loppuelämää - jossain toisaalla kuin sinun kanssasi.

Vierailija
4/9 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei halua sitoutua ja haluaa nussia muita - älä siis odota mitään muuta. Jos tämä ei sinulle sovi, niin on sun tehtävä sanoa siitä miehelle ja lopettaa homma.

Vierailija
5/9 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä uskot, että tuollaisen ihmisen hyväksikäytettävänä oleminen on typerää. Tee itsellesi palvelus, ja lopeta tuollainen pelleily. Ennen kuin ryhdyt seuraavaan suhteeseen, mieti hyvin tarkkaan: mitä sinä haluat ja vaadit elämänkumppaniltasi?

Vierailija
6/9 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun "hommat" on hoidettu näytät ovea ja toivotat hyvää yötä!!

Kylhän tuo ihan rehellisesti kerto mitä haluaa mutta jos et ite halua vaan tyydyttää halujas "oikeaa" ettiessä nii anna olla koko mies.

Vierailija
7/9 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on täysi kakara!

Vierailija
8/9 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies ei kuulemma voi sille mitään, että parin-kolmen vuoden päästä se haluaa saada huomiota muiltakin naisilta. Sen velikin oli ihan samanlainen. Eilen tosiaan sain sanottu äijälle, että morjes. Mistähän noitakin sikiää..

Vierailija
9/9 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeesti ei noi suhde asiat oo suht samat nii antaa olla!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi