Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaus ja lievä kuume

Vierailija
30.08.2008 |

Joka paikassa lukee, että alkuraskaudessa on normaalia lievä lämmönnousu, mutta missään ei lue, mille raskausviikoille asti se on normaalia? Tietääkö kukaan?

Tähän päälle pääkipu, huimaus ja etova olo enkä todellakaan ole työkykyinen lievän kuumeeni kanssa. Olo on kertakaikkisen kamala ja vetämätön.

Kokemuksia!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä se tosin ehti laskea jo normaaliksi. Tämä on kolmas alkuraskauteni. Minulla on yksi lapsi ja yksi keskenmeno takana. Esikoisen kanssa olin väsynyt ja "krapulainen", mutta en muista tätä kuumetta.

Toisessa raskaudessa olo oli ihan kamala ja se todettiin keskeytyneeksi 11+6.

Aina sanotaan, että raskaus ei ole sairaus, mutta oloni on sairas, todella, todella huono. Työ vaatii keskittymistä ja luovuutta enkä vain saa itsestäni mitään irti. Pahin on, että tunnen jonkinlaista häpeää, kun muut naiset oireistaan huolimatta näyttävät pystyvän ihan normaaliin elämään.

Vierailija
2/3 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on sitten lämpöä? Ps. tuo veto veks olo kyllä menee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset hehkuu ja kehuu miten energisiä ovat, ja toiset laahustaa kaikkine vaivoineen. Minun piti ottaa paljon sairaslomaa pahan pahoinvoinnin takia, ja ärsytti kuulla sitä ihmettelyä, kun en nyt edes töihin jaksa, vaikka raskaus ei mikään sairaus ole. Ärsyttää miten raskaus yleistetään sitten kaikkien osalta samanlaiseksi kuin niillä joille se on helppoa, kun se todellakaan ei ole helppoa kaikille. Jos siis olosi on tosi kurja, ota sairaslomaa. Vointisi varmasti kohentuu ja pääset takaisin töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän