Yritin kuunnella Coldplayta, mutta sehän on TYLSÄ, mihin perustuu suosio?
Ajattelin yrittää ymmärtää, mutta en vaan saanut kiinni suosion ydintä. Keikoilla näytti olevan hyvä fiilis, mikä on hienoa, mutta mistä se yleisö syttyy?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Blind Channel-, Loreen- ja Portion Boys -fanimme (tuttu muista ketjuista) yrittää päästä sisälle Coldplay'hin :DDDD
Yes!!
Myös anot 70-luvun rokkipoliisit ja hifistit ovat paikalla tuulettelemassa kainaloitaan, koska kädet ovat muuten tiukasti ristissä rintakehän päällä, niin hikihän siinä tulee :D
Meininki on hilpeää kuin Focuksen Hocus Pocus-biisissä ;D
Ettekö muuta keksi kuin pilkata muiden täysin itse keksimäänne musiikkimakua?
Hirmu hankalaa keksiä mikä on kenenkin musamaku, kun on "vierailijoita" taas ketju täynnä. Ette erotu.
Mä kuuntelen sujuvasti kaikkea mahdollista ja useimmiten myös tiedän mistä muut puhuvat musiikin saralla. Unohdan usein millä alustalla kirjoitan.
Olen jo 15 v sitten siirtynyt kuuntelemaan 99% klasaria. Mietin miten ihmiset jaksavat yksitoikkoista rock ym viihdemusiikkia. Mitä coldplayta olen radiosta kuullut on se viihdemusiikistakin pitkäveteisintä laatua.
Kiltti mies kirjoitti:
En tosiaan ymmärrä miksi jotkut maksaa 1000 euroa nähdäkseen sitä surkeaa bändiä. Kuuntelin youtubesta mutta en tykännyt yhtään. Tuolta maakunnasta tulee jotkut ja maksaa hotellihuoneesta 800 euroa yhden keikan takia jotta saavat nukkua pehmoisella patjalla. Teltan voi pistää pystyy lähes minne vaan hesassa eikä maksa mitään joten kaikki silti ryntää hotelliin .
Mä en ymmärrä miksi se häiritsee sinua niin paljon.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Blind Channel-, Loreen- ja Portion Boys -fanimme (tuttu muista ketjuista) yrittää päästä sisälle Coldplay'hin :DDDD
Yes!!
Myös anot 70-luvun rokkipoliisit ja hifistit ovat paikalla tuulettelemassa kainaloitaan, koska kädet ovat muuten tiukasti ristissä rintakehän päällä, niin hikihän siinä tulee :D
Meininki on hilpeää kuin Focuksen Hocus Pocus-biisissä ;D
Ettekö muuta keksi kuin pilkata muiden täysin itse keksimäänne musiikkimakua?
Hirmu hankalaa keksiä mikä on kenenkin musamaku, kun on "vierailijoita" taas ketju täynnä. Ette erotu.
Mä kuuntelen sujuvasti kaikkea mahdollista ja useimmiten myös tiedän mistä muut puhuvat musiikin saralla. Unohdan usein millä alustalla kirjoitan.
Sitten avaan Sinead O'Connor -ketjun ja muistan taas. miksi täällä ei voi keskustella musiikista... :/
Tuntuu että ne yrittää olla joku Dire Straitsin uusi tuleminen.
Jos Adele tulisi Suomeen, niin niistä lipuista varmaan taistelisin. Nyt en heti keksi toista.
Toki just Ruotsissa olleet Harry Styles ja Beyonce olis myös kiva nähdä, mutta en taistelisi lipuista. Taylor Swiftiä voisin mennä katsomaan jos saisin ilmaisliput, kuten myös Coldplayta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kuuntelevat samat ihmiset, jotka fanittavat esim. Yötä ja Mambaa.
Joo, en kestä Yötäkään. Enkä Popedaa. Enkä Apulantaa. Enkä Neljää ruusua. Enkä tosiaan Coldplayta.
Mamban biisejä en nyt muista.
Ehkä musiikki vain ei ole se sinun juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Adele tulisi Suomeen, niin niistä lipuista varmaan taistelisin. Nyt en heti keksi toista.
Toki just Ruotsissa olleet Harry Styles ja Beyonce olis myös kiva nähdä, mutta en taistelisi lipuista. Taylor Swiftiä voisin mennä katsomaan jos saisin ilmaisliput, kuten myös Coldplayta.
Kuka jaksaa kuunnella Adelea.
Naisten paskaan musiikkimakuun.
Alkuvuosina teki hyviä biisejä. Uudempi tuotanto paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun kommentoijat ei ymmärrä musiikista. Kertokaapa nyt sitten mikä on sitä hyvää musiikkia.
Esimerkiksi Jimi Hendrix'in musa. Täytynee kuitenkin olla vähän ns. kirjolla että sitä "ymmärtää". Itse olen kuunnellut kuuskytluvun lopulta lähtien, tosin viime aikoina melko harvakseen. Kuunnelkaapa vaikkapa Manic Depressionin kitarasoolo; olen kuullut sen lukemattomia kertoja, enkä vieläkään käsitä kuinka se pysyy kasassa kun on niin kaoottisen oloinen. Myös rumpali Mitch Mitchell'in oivalta kannutus on kuuntelemisen arvoista.
Noh, ma arvan että Goldplayn fanit ainakaan eivät kestäisi edes kolmea tahtia... 😉
Peräkammarin junttinaiset vain haluavat jonkun miehen jota ahdistella pikkuhousuillaan. Näin on aina ollut.
Tämä koko hemmetin lippuhype tämän Coldplayn ympärillä on kyllä hienosti rakennettu. Tuon dynaamisen hinnoittelun käyttöönotto ja julkinen ihmettely poksautti korkin, itse tuote on korkeintaan keskinkertainen..
Tämän päivän lehdestä päätellen demareiden musaa. Jos Marin siitä tykkää, sen on oltava paskaa.
On brändännyt itsensä somessa. Pitää saada TikTok video showsta.