Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt totuus:kierrätätkö lahjoja?

Vierailija
15.12.2006 |

Minä kierrätän, kunhan vain pysyy tarkkana että lahjat lähtevät ihan eri suuntiin ja eri tuttavapiiriin kuin mistä ne on saatu. Viime jouluna meille ei kotiin jäänyt varmaan yhtään mm. töistä ja muualta saatua kynttilä- ja suklaapkettia, kaikki pistin kiertoon saman tien! Ja olen siis laittanut kiertoon ihan lahjaksi saatuja esineitäkin...Uudelleen pakettiin vaan ja menoksi!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kyse oli siitä, että viedään itselle sopimattomat tai tarpeettomat lahjat kiertoon!

Kannattaa lukea harkiten ja ajatuksella.

Vierailija:

nytpä säästyy rahaa, kun voinkin antaa tuon Minnan antaman lahjan Leenalle. Siis ihan törkeää ahneutta minusta. Olisi kunnioittavaa lahjan antajaa kohtaan pitää ja käyttää lahja itse tietenkin. Kummallisia olette.

Vierailija
42/47 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainnut ymmärtää sarkasmia, 47 viesti oli kommentti aikaisempaan viestiin, 47 ei todellakaan heitä roskiin lahjoja

Vierailija:

Ainakin itse toivon, että hyvä tavara menee mieluummin kiertoon kuin roskiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kuitenkin kunniottavampaa pistää kiertoon?

Vierailija
44/47 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

= D

Lukevalle sattuu...

Vierailija:

ei tainnut ymmärtää sarkasmia, 47 viesti oli kommentti aikaisempaan viestiin, 47 ei todellakaan heitä roskiin lahjoja

Vierailija:

Ainakin itse toivon, että hyvä tavara menee mieluummin kiertoon kuin roskiin!

Vierailija
45/47 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi et sellasta ei tulis enää mieleenkään kierrättää mikä on itsellä ollut jo käytössä :=O

Mutta taas nää " sain 28 suklaarasiaa ja laitoin niistä kiertoon 20" on siis todella hyviä,niinhän kaikki saa hyvää mieltä ja suklaata :)

Tai kynttilöitä tai leluja joita oma lapsi sai 2 samanlaista tmv

Itse olen kierrättänyt myös kynttilöitä,olen joskus mennyt sanomaan,että rakastan kynttilöitä ja nyt saan niitä joka joulu reilusti yli tarpeiden :D Ihanaa,että ihmiset ajattelevat juuri minua lahjalla JA minä arvostan ajatusta,mutta en todellakaan aio säilyttää omassa kaapissani 20-30 samanlaista valmiiksi sellofaanikääreessä olevaa pöytäkynttilää :) Muutaman tietysti säilytän ja poltan itsekkin :)

Mutta ainakin hajulliset joudun antamaan eteenpäin,koska ne alkavan jomottaan päätä ja samoin hileiset/koristeiset koska ne ei vaan yhtään sovi minulle.

Suklaat syön kyllä itse,mutta niitä saankin vain sen 2-3 rasiaa.

Vierailija
46/47 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainuttakaan joululahjaa.

Vierailija
47/47 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasit yms. tilpehööri menee kiertoon tai nakkaan ne lopulta roskiin.

Kun muutimme, naureskelin noita lahjoja. Kaiken maailman saunajuttuja yms. pahin oli jouluisia servettejä. Pistin säkkiin ja vein helluntailaisten kirpputorille koko roskan.