Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän käyttäytyminen ruokaa ja rahaa kohtaan

Vierailija
25.07.2023 |

Ensimmäisiltä treffeiltä alkaen olemme maksaneet kumpikin omat syömisemme ja juomisemme. Nyt kun vietämme suurimman osan ajasta yhdessä, käymme ruokakaupassa yhdessä ja kokkaamme yhteisen aterian. Oleilemme lähes aina hänen luonaan, sillä itse asun pienessä yksiössä, niin tilaa ei ole kovinkaan paljon.

Meillä on poikaystävän ehdotuksesta käytössä Splitwise sovellus, eli sinne pistetään kaikki kustannukset ja sovellus laskee kulut tasan. Tämä on minulle ok, mutta jotenkin minua häiritsee ja vähän loukkaakin se, että poikaystävä pistää sinne ihan kaikki kulut, auton polttoaineen ja kondomitkin. Olen usein ostanut omasta rahapussista hänen luokseen vessapaperia, tai leiponut herkkuja vietäväksi, ym eikä tulisi mieleenkään pistää niitä kuluja tuonne sovellukseen. Tykkään myös silloin tällöin tarjota vaikka juoman tai jäätelön hänelle ulkona, mutta vastaavaa anteliaisuutta en ikinä saa häneltä takaisin tai sitten huomaan, että jälkikäteen ostos on merkitty sovellukseen ja maksan oman osuuteni.

Ja sitten se, että kun ostamme yhteisiä ruokia, niin poikaystävä tuntuu oikein vauhdilla syövän kaksin käsin, etten vain ehdi syödä yhtäkään palasta enemmän kuin hän. Esim. jäätelöpurkki tai pakastekakku, mies syö niistä 2/3 osaa ja minä 1/3. Meillä oli kerran oliiveja kupissa, joita söimme kun katsoimme elokuvaa. Mies veti kauhealla vauhdilla niitä oliiveita ja viimeisenkin oliivin veti naamaansa. Ei siis edes tarjoa viimeistä muruakaan minulle.
Huomautin, että olipas hieman töykeää ottaa se viimeinenkin oliivi, eikä tarjota kohteliaisuutta naiselle. Hänen puolustuksekseen muka söimme oliiveja vuorotellen niin, että ne oliivit menivät täysin tasan. Eivät menneet, kun katsoin vieressä ihmetellen sitä sen paniikissa suuhun lappamista, ettei vaan jää jostain paitsi.

Miten joku voi olla noin nuuka? Johtuuko siitä, että on vanhempiensa ainoa lapsi, kun taas minä olen tottunut jakamaan asioita sisarusteni kanssa.
Mulla on todella epänaisellinen olo, kun kaikki pistetään noin tarkkaan puoliksi, kaiken huippuna ne kondomitkin.

Ellei mies olisi muuten ihana ja rakastava, en varmaan jaksaisi katsoa tämmöistä nuukailua :/ Mutta alkaahan tässä hieman katkeroitumaan, kieltämättä. Nykyaikaahan se on, että kulut jaetaan, mutta mun luonteeseen kuuluu anteliaisuus rakkauden eleenä. Ei ole siitäkään kyse, että mies olisi köyhä. Tienaa minua enemmän ja on vieläpä hyväpalkkaisella alalla ja yliopistokoulutus.

Kommentit (1406)

Vierailija
1181/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ylipäätään ihmiset ovat hyvin pihejä. Minäkin muistan, kun vuosia sitten oli mun työkaverin 30-v synttärijuhlat ha hän kutsui sinne juhliin kotiin n. 10-12 työkaveria minä mukaan lukien. Me perustettiin työkaverien kanssa Whatsapp ryhmä, jossa mietittiin, että mikä yhteislahja me hankittaisiin . Kun mietittiin, että millä summalla kukin osallistuisi yhteislahjaan, joku ehdotti että 5€ on sopiva summa ja moni komppasi tätä. Lopulta joku uskalsi kirjoittaa, että 5€ on aika vähän , että 20€ olisi sopiva summa. Sitten suurin osa laittoikin yhteislahjaan sen 20€, mutta muutama kirjoitti, että mä laitan vaan 10€, niin ei mene loppukausi pelkän puuron syömiseksi. Ja kaikki kun työkaverit olivat siis vuorotyötä tekeviä sairaanhoitajia, että kyllä heillä oikeasti olisi maksukykyä. Ja se meidän työkaveri oli juhliinsa hankkinut konditoriasta hienon kakun ja muutakin hankintoja tehnyt, että ei se hänellekään halpaa ollut järjestää juhlia, niin yhdet olisi sitten saa * tana viidellä Eurolla tulleet sinne syömään ja juomaan.

20 euroa työkaverin syntymäpäivälahjaan tai vaikka läksiäislahjaan on minusta kyllä tosi paljon. Jos on siis kyse ihan työkaverista, jota ei niin tunne työn ulkopuolella.

Vierailija
1182/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan tosiaan se raha, joka mammoja kiinnostaa suhteissa.

Kyllä mäkin aikanaan asuin poikaystävän sittemmin ostamassa/omistamassa asunnossa ja maksoin siitä vuokraa. Mitään en saanut erotessa häneltä takaisin, tuskin kumpikaan sellaista edes ajatteli. Mutta av-mammat olisivat olleet haukkana riitelemässä asiasta.

Korjaan: jos sinulla olisi ollut tyttöystävä, olisit ehdottanut yhteenmuuttoa mahdollisimman pian, että voisit kupata tytöstä kaiken mahdollisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todella nuuka ja aina ruokakaupassa kumpikin maksaa omansa, eli laitetaan kapula ostostemme väliin. Joskus yritettiin sitä, että yksi käy kaupassa ja antaa kuitin, josta toinen sit maksaa puolet, mutta se meni siihen, että mies alkoi vänistä että miksi hänen pitää maksaa puolet tamponeista tai jostain muusta mitä hän ei käytä.

Ravintolassa ei koskaan maksa molempien ruokia, tai jos joutuukin sen tekemään niin kuitin kanssa perää mun osuutta jälkeenpäin. Jos pyydän tuomaan kaupasta jotain mikä maksaa vaikka vain euron tai kaks, niin mies haluaa senkin takaisin. Joskus olen oikein suuttunut ja sanonut että nyt saa tuo pelleily loppua, että etkö tuon vertaa voi tarjota ihmiselle jonka kanssa olet elänyt yli kymmenen vuotta!

Aikoinaan kun kävin jossain mäkkärissä tai pizzeriassa hakemassa itselleni jotain, niin ostin myös miehelle. Oletin että hänkin sit tarjoaa vuorostaan tai tuo odottamatta joskus jotain hyvää. Mutta ei. Joko söi paikan päällä tai ei vain tuonut minulle mitään, tai sit vaati kuitin kanssa takaisin sen jonkun big mac aterian hintaa. Olin kuulemma itse tarjonnut omasta halustani silloin aiemmin, joten ei sitä lasketa. Nykyään ostan siis vain itselleni.

Lomareissuilla valittaa koko ajan miten kallista on syödä ulkona, ajaa taksilla jne. Kävelee mieluummin 10 kilometriä kuin maksaa kympin jostain uberista.

On lähtöisin isosta ja oikeasti köyhästä perheestä, joten hänellä on alituinen pelko siitä että rahat loppuu. Säästää siis pakonomaisesti ja jokaisen euron käyttäminen tekee aivan fyysisesti kipeää. Rasittava ja ärsyttävä on, mutta saan asua lähes ilmaiseksi hänen isossa omakotitalossaan, joten siedän.

Siis yli 10 vuotta yhdessä ollut pari ostaa ruokakaupassa omat ruuat ja ne oikein kapulalla erotellaan? Tai Big Macin hinta kuitin kanssa takaisin kinutaan? Tai euro, kaksi jostain pienestä ostoksesta? Ei tämä voi olla todellista, millaisissa parisuhteissa ihmiset elävät ja mihin kaikkeen naiset suostuvat!

Vierailija
1184/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähtis mies vaihtoon tai oikeastaan ei olisi ikinä edennyt suhde mihinkään. Ei varmasti ole missään muussakaan asiassa yhtään huomaavaisempi 😅 Ja tuohan ei tule todennäköisesti mihinkään muuttumaan ikinä. Paljonko tuollaiseen yksittäisten tuotteiden syöttämiseen johonkin laskuriin menee aikaa elämästä 🤣🤣 ehtisi varmaan siinäkin ajassa tekemään paljon jotain kehittävämpääkin

Mieti kun tuohon kuvioon tulee lapsia.🤣

Tämä. Meinasin kirjoittaa itsekin. Miten te sitten jaatte jokaisen vaippapaketin ja tarvikkeen.

Ja myöhemmin harrastusmaksut, huvipuistoreissut, mopot ja ajokortit

Vierailija
1185/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon rehellisesti, etten tiedä auton kulutuksesta mitään, mutta katselin tuota Splitwise -sovellusta ja olen neljän kuukauden sisällä maksanut 161,27 € bensakuluja. Montakohan sataa km tuo kattaa? Onhan polttoaine kallista ja tehtiin pidempi reissu tässä kuussa ja kerran maaliskuussa. Kyllähän mä maksan julkisistakin ihan kivasti, mutta turhiin autoreissuihin en viitsi lähteä kun kallista lystiä se näyttää olevan.

Ap

Vähintään 2000 -3000 kilsaa, jos lasketaan, että mies on maksanut puolet ja sinä puolet.  

Oikeesti..? mitä vittua. Jos oikein pyöristän TODELLA yläkanttiin, niin ei silloinkaan varmasti yletä 1000kilometriin mun istuminen autossa. Ja olen luottanut siihen, että puoliksi maksanut kanssani. En mä mitään kuitteja ole pyytänyt, kun olen luottanut ja muutenkin kuullut miten polttoaine on nykyisin niin kallista.

Ap

Nyt opettele olemaan luottamatta ja kyseenalaista kaikki. Sitten kun sinulla on todisteet kasassa niin, että ne riittävät itsellesi, sinun on helppo jättää mies ja opetella olemaan varovaisempi ihmisten kanssa. Oon pahoillani. Itsekin olen opetellut tuota kantapään kautta, kun tullut jopa kahden ihmisen hyväksikäyttämäksi peräkkäin. 

Mä tunnen itseni niin idiootiksi. Mua on kusetettu viimeksi paljon nuorempana, niin etten uskaltanut seurustella vuosiin. Kuvittelin nyt olevani vähemmän sinisilmäinen ja valitsevani miehen huolella, että on kunnollinen ja rehellinen. Ja että nyt olisin tarpeeksi aikuinen ja valmis. Olenko näin tyhmä sitten kuitenkin.

Ap

Trolli sinä olet. Ei siinä mitään tosin, ihan hauska keskustelu. Kiitos tästä!

No johan se kesti. Odottelinkin jo, missä se YKSI JA SAMA vinkuja viipyy, joka jokaiseen ketjuun ilmestyy itkemään, että trolli, trolli.

1186/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ylipäätään ihmiset ovat hyvin pihejä. Minäkin muistan, kun vuosia sitten oli mun työkaverin 30-v synttärijuhlat ha hän kutsui sinne juhliin kotiin n. 10-12 työkaveria minä mukaan lukien. Me perustettiin työkaverien kanssa Whatsapp ryhmä, jossa mietittiin, että mikä yhteislahja me hankittaisiin . Kun mietittiin, että millä summalla kukin osallistuisi yhteislahjaan, joku ehdotti että 5€ on sopiva summa ja moni komppasi tätä. Lopulta joku uskalsi kirjoittaa, että 5€ on aika vähän , että 20€ olisi sopiva summa. Sitten suurin osa laittoikin yhteislahjaan sen 20€, mutta muutama kirjoitti, että mä laitan vaan 10€, niin ei mene loppukausi pelkän puuron syömiseksi. Ja kaikki kun työkaverit olivat siis vuorotyötä tekeviä sairaanhoitajia, että kyllä heillä oikeasti olisi maksukykyä. Ja se meidän työkaveri oli juhliinsa hankkinut konditoriasta hienon kakun ja muutakin hankintoja tehnyt, että ei se hänellekään halpaa ollut järjestää juhlia, niin yhdet olisi sitten saa * tana viidellä Eurolla tulleet sinne syömään ja juomaan.

20 euroa työkaverin syntymäpäivälahjaan tai vaikka läksiäislahjaan on minusta kyllä tosi paljon. Jos on siis kyse ihan työkaverista, jota ei niin tunne työn ulkopuolella.

No tässä tapauksessa se meidän työkaveri oli kutsunut meidät työkaverit kotiinsa juhlimaan ja oli kaikki tarjoilut ja juomat.

Vierailija
1187/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todella nuuka ja aina ruokakaupassa kumpikin maksaa omansa, eli laitetaan kapula ostostemme väliin. Joskus yritettiin sitä, että yksi käy kaupassa ja antaa kuitin, josta toinen sit maksaa puolet, mutta se meni siihen, että mies alkoi vänistä että miksi hänen pitää maksaa puolet tamponeista tai jostain muusta mitä hän ei käytä.

Ravintolassa ei koskaan maksa molempien ruokia, tai jos joutuukin sen tekemään niin kuitin kanssa perää mun osuutta jälkeenpäin. Jos pyydän tuomaan kaupasta jotain mikä maksaa vaikka vain euron tai kaks, niin mies haluaa senkin takaisin. Joskus olen oikein suuttunut ja sanonut että nyt saa tuo pelleily loppua, että etkö tuon vertaa voi tarjota ihmiselle jonka kanssa olet elänyt yli kymmenen vuotta!

Aikoinaan kun kävin jossain mäkkärissä tai pizzeriassa hakemassa itselleni jotain, niin ostin myös miehelle. Oletin että hänkin sit tarjoaa vuorostaan tai tuo odottamatta joskus jotain hyvää. Mutta ei. Joko söi paikan päällä tai ei vain tuonut minulle mitään, tai sit vaati kuitin kanssa takaisin sen jonkun big mac aterian hintaa. Olin kuulemma itse tarjonnut omasta halustani silloin aiemmin, joten ei sitä lasketa. Nykyään ostan siis vain itselleni.

Lomareissuilla valittaa koko ajan miten kallista on syödä ulkona, ajaa taksilla jne. Kävelee mieluummin 10 kilometriä kuin maksaa kympin jostain uberista.

On lähtöisin isosta ja oikeasti köyhästä perheestä, joten hänellä on alituinen pelko siitä että rahat loppuu. Säästää siis pakonomaisesti ja jokaisen euron käyttäminen tekee aivan fyysisesti kipeää. Rasittava ja ärsyttävä on, mutta saan asua lähes ilmaiseksi hänen isossa omakotitalossaan, joten siedän.

Siis yli 10 vuotta yhdessä ollut pari ostaa ruokakaupassa omat ruuat ja ne oikein kapulalla erotellaan? Tai Big Macin hinta kuitin kanssa takaisin kinutaan? Tai euro, kaksi jostain pienestä ostoksesta? Ei tämä voi olla todellista, millaisissa parisuhteissa ihmiset elävät ja mihin kaikkeen naiset suostuvat!

Kaikkeen tottuu 😃 Minä olen tuon lainaamasi tekstin kirjoittaja. Saan jonkinlaista sairasta nautintoa tuhlaamalla itse ja katsomalla miten mies suorastaan kärsii kun pistän omia rahojani menemään kalliisiin laukkuihin, kenkiin ja muihin juttuihin. Tai kun mies ulkomailla valittaa että ei ala mistään takseista maksamaan (edes puoliksi), niin hyppään itse uberiin tai taksiin ja jätän hänet kävelemään sinne minne oltiin menossa 😂 Ja usko tai älä, hän kävelee!

Tai jos miehen mielestä lento jonnekin on liian kallis, niin minä matkustan yksin. Itse asiassa yksin matkoilla onkin kivempaa, kun joku ei ruikuta koko ajan siitä miten kallista kaikki on.

Ei sitä tässä iässä enää jaksa aloittaa sinkkuelämää, saati edes kuvitella löytävänsä kunnollista miestä, joten eletään sit näin. Mies on kuitenkin nuukuudestaan huolimatta ihan ok muuten.

1188/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis yli 10 vuotta yhdessä ollut pari ostaa ruokakaupassa omat ruuat ja ne oikein kapulalla erotellaan? Tai Big Macin hinta kuitin kanssa takaisin kinutaan? Tai euro, kaksi jostain pienestä ostoksesta? Ei tämä voi olla todellista, millaisissa parisuhteissa ihmiset elävät ja mihin kaikkeen naiset suostuvat!

Tämä ketju kertoo siitä, että tosi moni on oikeasti luonteeltaan pihi.

Vierailija
1189/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hankalaa on välillä. Meillä myös mies haluaa juuri tietyllä tapaa laitettua ruokaa ja joskus pitäisi olla ajatusten lukija, että tietäisi mikä ruokalaji maistuisi juuri sinä päivänä.

Esim. eräs liharuoka. Olin laittanut tietyllä tapaa, joka maistyi varsinkin minulle ja lapsille. Oli itsekin tykännut aikaisemmin tuolla tavalla laitetusta.

Kun näki ruuan, iski pieni kiukku miehelle, että miksi en ollut valmistanut xx tavalla.

Mainitsin, että nyt valmistin näin, lapsille maistui ja ensi kerralla sitten olisin laittanut tuolla toivomallasi tavalla, koska liha jonka ostin, sopi paremmin mielestäni toisella tavalla valmistettavaksi. Lisäsin vielä, että lapset ainakin tykkäsi (olimme syöneet jo) ja jos rehellisiä ollaan, tuo miehen tavalla valmistettuna ei ehkä olisi maistunut niinkään varmasti ihan kaikille. Itse ei mitään tuotakaan valmistustapaa vastaan, vaikka omani herkullisempi vähän omasta mielestäni, jos pitää valita.

Mies oli jo sen näköinen että saattaisi saada raivonpuuskan, mutisi itsekseen jotain, että en varmaan tehnyt sitä hänen tavsllaan kun olin laiska ja sitten jotain muuta yleistä negatiivista mutinaa melko vihaisella olemuksella.

Liukenin paikalta ja mies törkkäsi ruokaan ainesosat, mitkä halusi.

Huoh on se hankalaa välillä, mutta ei niin kamalaa kun ei ihan raivaria saanut.

Vierailija
1190/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai poikaystävä toimii näin, koska se sopii naiselle. On omalla vastuulla se, miten me annetaan ihmisten kohdella itseämme. Jos tällainen käytös tuntuu ikävältä niin sinä voit myös valita lähteä. MUTTA kun seuraavan kerran aloitat uuden suhteen, niin tiedä standardisi. Sitten kun ne on selvittänyt itselleen, niin ei kannata vinkua ja elää katkeruudessa. Maailmassa kyllä on miehiä. Tämä kaiken splittaaminen on melko suomalainen tapa ja hyvin ikävä sellainen.

Onneksi itse olen aikanaan löytänyt todella hyvän ja minua arvostavan miehen, jolle ei tulisi mieleenkään että minä joudun makselemaan jotain ravintolalaskuja.pyh ja yök!

Vierailija
1191/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP miehesi vähävaraisesta perheestä tai muuten joutunut lapsuudessa paljon sen kanssa vastakkain, et mitä on varaa ostaa?

Se voisi selittää tuota kitsastelua.

Itsellä pari sisarusta ja eroperheestä. Muistan miten lapsuudessa isä puuttui siihen jos otti vaikka liikaa juustoa ja sitä ei saanut syödä pelkältään vaan sai laittaa vaan leivän päälle.

Miehesi kuulostaa myös tyypilliseltä IT-alan ihmiseltä siinä että hifistelee jotain appia ja haluaa matemaattisen tarkasti laskea menot ja kulut puoliksi. Eli hän ajattelee asiaa loogisesti enemmän kuin sen mukaan mikä olisi tunneälykästä ja huomioivaa sinua kohtaan. Logiikka tosin pettää tuossa kun hän sitten syö itse isomman osan ruoista vaikka kulut puoliksi ja se tässä on minusta se isompi ongelma kuin appin käyttäminen. Siitä tulee itsekäs ja sinua huomioimaton fiilis. Keskustelun paikka ja sanot että et ala maksamaan puoliksi kuluja jos hän kuitenkin melkein aina syö enemmän.

Apua miten tutulta kuulostaa isäsi käytös juuston kanssa! Meillä oli ihan sama sääntö mun aikuisuuteen saakka. Yhden kerran oli hyvä tilanne, kun poikaystäväni (olimme tuolloin jo yli 20v) oli käymässä vanhempieni luona ja söimme yhdessä perheeni kanssa. Poikaystäväni jossain kohtaa leikkasi juustosta siivun ja laittoi sen suuhunsa, ei siis leivän päälle. Isä katsoi pitkään ja avasi jo suunsa sanoakseen jotain, mutta minä kurtistin kulmiani että älä vaan sano mitään, että tuo on ihan normaalia muissa perheissä.

Se oli isälle niin outoa ja hänen sääntöjensä rikkomista, että hän otti sen puheeksi kanssani vielä myöhemmin. Ei kuitenkaan osannut selittää kun kysyin että mikä siinä nyt niin kauheaa oli. No, 50-luvun ihminen, köyhä lapsuus jne. Ei oikein ollut päässyt yli niistä lapsuuden pula-ajoista.

Vierailija
1192/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli sinä olet. Ei siinä mitään tosin, ihan hauska keskustelu. Kiitos tästä!

No johan se kesti. Odottelinkin jo, missä se YKSI JA SAMA vinkuja viipyy, joka jokaiseen ketjuun ilmestyy itkemään, että trolli, trolli.

Onko tämä se sama, joka aina väittää kaikkien ikävien kokemusten olevan vain valheita ja satuiluita? Tyyliin älä viitsi satuilla tänne tällaista tarinaa, ei kukaan sinua usko yms

Vierailija
1193/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiva meille tulee vauva! Nyt mun osuus taulukossa on vain yksi kolmasosa! Minun osuus, rouvan osuus, vauvan osuus josta äidin kuuluu huolehtia. Mahtavaa!

Mun nuuka mies aikoinaan teki tuon jaon vuokran kanssa. Toki lapsi oli minun, ei hänen, mutta suostui maksamaan vuokrasta vain 1/3 pitkän aikaa, koska hänen mielestään mun kuului maksaa lapsen osuus! Vasta valtavan riidan ja lähes eron jälkeen alkoi maksamaan puolet. Toisaalta kun lapsi aikanaan oli teini-ikäinen, niin maksoi hänen matkansa Thaimaahan, eikä koskaan perinyt summaa takaisin minulta tai häneltä, eli teki siinä mielessä kivasti.

Vierailija
1194/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin kissan pöydälle.

Kertoisin tyypille, että näköjänsä on käynyt niin, että kustannat poikkiksen kuluja.

Sitten otat sen breikin suhteeseen. Katso vaikka pari kuukautta, että paljonko sulla kuluu yksin omassa kodissa rahaa samoihin juttuihin.

Ja se kundi syököön omassa himassaan kans.

Vierailija
1195/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "mihin naiset suostuvat"

Onko oletuksesi että mies maksaa ja karhuaa rahoja naisilta? Kyllä se nainenkin voi nuo maksaa.

Vierailija
1196/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis yli 10 vuotta yhdessä ollut pari ostaa ruokakaupassa omat ruuat ja ne oikein kapulalla erotellaan? Tai Big Macin hinta kuitin kanssa takaisin kinutaan? Tai euro, kaksi jostain pienestä ostoksesta? Ei tämä voi olla todellista, millaisissa parisuhteissa ihmiset elävät ja mihin kaikkeen naiset suostuvat!

Mitä se kertookaan naisista jotka maksattavat miehillä kaiken?

Se alkaa ensitreffeillä, älkää pojat menkö ansaan.

Vierailija
1197/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä useimmissa jutuissa on ihan muutakin kyseessä kuin pelkkä pihiys tai nuukuus, nimittäin vallankäyttö, oman edun tavoittelu, toisen tietoinen hyväksikäyttö tai muu mielen kieroutuma.

Vierailija
1198/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jukra kun muistuu mieleen, kuinka olen antanut itseäni höynäyttää samaan malliin.

Nykyään se ei enää onnistu. Minua käytti hyväksi taloudellisesti myös suku ja tuttavat, koska olin hyväsydäminen.

Tuohon hyväksikäyttöön panin totaalisen topin 5 vuotta sitten. Ja se oli morot sanottava näille lokeille kaikille.

Numeron hankin uuden salaisen.

Vierailija
1199/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä useimmissa jutuissa on ihan muutakin kyseessä kuin pelkkä pihiys tai nuukuus, nimittäin vallankäyttö, oman edun tavoittelu, toisen tietoinen hyväksikäyttö tai muu mielen kieroutuma.

No joo, se kierouma näkyy nimenomaan ap:n tekstissä siitä, että oliivien olisi pitänyt mennä tasan. Voi kuulkaa, sitä on edessä monta ylitsepääsmätöntä asiaa tässä elämässä, jos asenne on tuo!

Vierailija
1200/1406 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me maksetaan itse omat ostokset kaupassa. Yhteiset ostetaan suunnilleen vuorotellen. Hyvin toimii lapsettomien suhteessa eikä tarvitse rahasta riidellä kun mies haluaa kalliita juustoja ja minä gluteenitonta pastaa. Tosin mitään parin euron juttuja ei kyllä siirrellä edestakaisin. Parisuhde voi oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi