Poikaystävän käyttäytyminen ruokaa ja rahaa kohtaan
Ensimmäisiltä treffeiltä alkaen olemme maksaneet kumpikin omat syömisemme ja juomisemme. Nyt kun vietämme suurimman osan ajasta yhdessä, käymme ruokakaupassa yhdessä ja kokkaamme yhteisen aterian. Oleilemme lähes aina hänen luonaan, sillä itse asun pienessä yksiössä, niin tilaa ei ole kovinkaan paljon.
Meillä on poikaystävän ehdotuksesta käytössä Splitwise sovellus, eli sinne pistetään kaikki kustannukset ja sovellus laskee kulut tasan. Tämä on minulle ok, mutta jotenkin minua häiritsee ja vähän loukkaakin se, että poikaystävä pistää sinne ihan kaikki kulut, auton polttoaineen ja kondomitkin. Olen usein ostanut omasta rahapussista hänen luokseen vessapaperia, tai leiponut herkkuja vietäväksi, ym eikä tulisi mieleenkään pistää niitä kuluja tuonne sovellukseen. Tykkään myös silloin tällöin tarjota vaikka juoman tai jäätelön hänelle ulkona, mutta vastaavaa anteliaisuutta en ikinä saa häneltä takaisin tai sitten huomaan, että jälkikäteen ostos on merkitty sovellukseen ja maksan oman osuuteni.
Ja sitten se, että kun ostamme yhteisiä ruokia, niin poikaystävä tuntuu oikein vauhdilla syövän kaksin käsin, etten vain ehdi syödä yhtäkään palasta enemmän kuin hän. Esim. jäätelöpurkki tai pakastekakku, mies syö niistä 2/3 osaa ja minä 1/3. Meillä oli kerran oliiveja kupissa, joita söimme kun katsoimme elokuvaa. Mies veti kauhealla vauhdilla niitä oliiveita ja viimeisenkin oliivin veti naamaansa. Ei siis edes tarjoa viimeistä muruakaan minulle.
Huomautin, että olipas hieman töykeää ottaa se viimeinenkin oliivi, eikä tarjota kohteliaisuutta naiselle. Hänen puolustuksekseen muka söimme oliiveja vuorotellen niin, että ne oliivit menivät täysin tasan. Eivät menneet, kun katsoin vieressä ihmetellen sitä sen paniikissa suuhun lappamista, ettei vaan jää jostain paitsi.
Miten joku voi olla noin nuuka? Johtuuko siitä, että on vanhempiensa ainoa lapsi, kun taas minä olen tottunut jakamaan asioita sisarusteni kanssa.
Mulla on todella epänaisellinen olo, kun kaikki pistetään noin tarkkaan puoliksi, kaiken huippuna ne kondomitkin.
Ellei mies olisi muuten ihana ja rakastava, en varmaan jaksaisi katsoa tämmöistä nuukailua :/ Mutta alkaahan tässä hieman katkeroitumaan, kieltämättä. Nykyaikaahan se on, että kulut jaetaan, mutta mun luonteeseen kuuluu anteliaisuus rakkauden eleenä. Ei ole siitäkään kyse, että mies olisi köyhä. Tienaa minua enemmän ja on vieläpä hyväpalkkaisella alalla ja yliopistokoulutus.
Kommentit (1406)
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämmöisen takia kannattaa ottaa jatkoon vain ne miehet, jotka tarjoavat ensitreffeillä, oli kyse sitten jäätelöstä, kahvikupillisesta tai viiden ruokalajin illallisesta juomineen.
No mä olen viimeisten kahden vuoden aikana käynyt Tinder-treffeillä 24 eri miehen kanssa ja vain kolme heistä tarjoutui maksamaan meidän molempien loppulaskut. Näistä 24 treffistä siis 21 oli ravintolassa illallisella ja kolme kahvilassa. Ja näistä kolmesta, jotka tarjoutuivat maksamaan minunkin loppulaskuni ravintolassa, yhtä en minä halunnut tavata uudelleen, yhden kanssa tapailin muutaman kerran ja yksi ei halunnut tavata minua uudelleen. Ja mainittakoon, että suurin osa noista minun treffaamistani miehistä oli minua suurituloisempia (itse tienaan nettona 1800€/kk), mm. Kaksi lääkäriä ja usea insinööri, silti he eivät kokeneet tarpeelliseksi tarjota minulle, vaikka varmasti se ei ollut rahasta kiinni.
Joten jos olisin noudattanut sinun neuvoasi valita jatkoon vain niitä miehiä, jotka tarjoavat ensitreffeillä, olisin kahden vuoden aikana tavannut vain kolme tähän kriteeriin kuuluvaa miestä (joista yksi ei edes halunnut enää tavata minua uudelleen). Toki voihan se olla, että ne miehet eivät ole halunneet tarjota minulle siksi, koska eivät edes ole olleet kiinnostuneita miusta.
Miksi näin feminismin aikakautena miehen pitäisi tarjota tasa-arvoiselle naiselle yhtään mitään? Maksakoot kukin tasa-arvoisesti omat kulunsa itse. Feminismi vapauttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on korkeakoulututkinto niin hän on oppinut nuukaksi opiskeluaikana. Minun mielestäni nuukuus on tulevaisuuden kannalta paljon parempi ominaisuus kuin se että hassaa rahaa ajattelematta. Kun teillä sellainen sovellus on käytössä niin kirjaat sinne kaiken mitä ostat ihan niin kuin mieskin tekee. Se että mies kirjaa sovellukseen kaiken ei välttämättä kerro ainoastaan siitä että hän on nuuka ja haluaa sinun maksavan kaikesta puolet. Hänellä voi olla tullut sellainen tapa että kirjaa kaikki kulut ylös ja haluaa tehdä sen tarkasti. Sitä miehet eivät ikinä tule tajuamaan että heidän pitäisi maksaa enemmän kun syövätkin enemmän. Parisuhteessa pitää aina miettiä sitä että kukaan ei ole täydellinen, mutta mittenkä vikojen kanssa voi itse elää.
Nuuka on valmis hassaamaan kaikkien muiden rahoja. Omista pidetään kiinni ja muilla maksatetaan kaikki mahdollinen.
Mielestäni nuukuus ei ole hyvä ominaisuus missään tapauksessa. Säästäväisyydestä kun puhutaan, niin asia on eri.Ap alkaa nyt merkkaamaan kaiken sinne sovellukseen, tietenkin. Katso kuinka kauan menee, että mies alkaa ihmettelemään. Veikkaan, että kun sinä alat lisäämään kaiken sovellukseen, niin sinne alkaa miehesi toimesta ilmestyä kuluja jopa siitä kuinka miehesi kengät kuluvat kun hän kävelee luoksesi.
Totuus on se, että ei toi tule muuttumaan. Jos haluat käyttää loppuikäsi perheen kesken sovellusta kulujen jakamiseen, niin onnea matkaan.
Hassuinta tässä on, että samassa ketjussa jossa naiset sanovat miehen olevan nuuka kun tämä maksaa puolet mutta syö 2/3, naiset kertovat kuinka miehen pitäisi maksaa 100% omansa ja vielä naisenkin syötävät treffeillä.
Ja kun nainen haluaa syödä kokonaan miehen piikkiin, mies onkin nuuka kun ei tarjoa.
Mielenkiintoista! Minulla on ihan samantyyppinen miesystävä, sillä erotuksella että oleillaan lähinnä mun luona. Kaikki minun on hänen mutta kaikki hänen on vain hänen. Hän on myös ainoa lapsi, ja lapsuuden perheensä on todella kummallinen, esim. lahoja ei oikein anneta, eli hänelle ollut vaikeaa ottaa niitä vastaan saatikka antaa. Myös hän on aivan ihana tyyppi ja rakastava, miksi tätä outoa pihiyttä sietää. Oletan tilanteen muuttuvan, kun joskus asutaan ihan oikeasti yhdessä, mistä on jo puhuttukin.
En ole pyytänyt mitään asumiskuluista, vaikka mies "loisii" luonani ison osan kuukaudesta, koska maksaisin sähköt sun muut jokatapauksessa. Olen joutunut ihan suoraan sanomaan (ei ollut helppoa), että hänen täytyy maksaa osansa kuluista. Nykyään ruuan ostaminen/tekeminen meneekin hyvin puoliksi, ja hän maksaa pikkujutuista enemmänkin ajoittain. Asiat joista sen sijaan ei ole koskaan maksanut ovat mm. wc paperi ja kaikki pesuaineet, kuten saippua. En tiedä miten mennyt niin kummallisesti. Enemmän mua häiritsee se, ettei hän siivoa luonani kuin tiukasti käskettäessä, ja tämä tuleekin olemaan seuraava (vaikean) keskustelun paikka. Tää ei ole mikään hotelli.
Lisäksi hänellä on ihan todella paljon rahaa (en tiedä tarkalleen, mutta puhutaan siis vähintään sadoista tuhansista), jota saanut mm. perintönä. On siis naurettavaa, että jään tässä suhteessa jatkuvasti taloudellisesti "tappiolle", minulla kun on myös lapsi, jonka kuluista maksan eksäni kanssa puolet. Ja palstaurpoille tiedoksi, että en todellakaan halua enkä oleta hänen maksavan penniäkään jälkeläiseni kuluista, ja hänen varakkuutensakin selvisi minulle vasta useamman vuoden tuntemisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on korkeakoulututkinto niin hän on oppinut nuukaksi opiskeluaikana. Minun mielestäni nuukuus on tulevaisuuden kannalta paljon parempi ominaisuus kuin se että hassaa rahaa ajattelematta. Kun teillä sellainen sovellus on käytössä niin kirjaat sinne kaiken mitä ostat ihan niin kuin mieskin tekee. Se että mies kirjaa sovellukseen kaiken ei välttämättä kerro ainoastaan siitä että hän on nuuka ja haluaa sinun maksavan kaikesta puolet. Hänellä voi olla tullut sellainen tapa että kirjaa kaikki kulut ylös ja haluaa tehdä sen tarkasti. Sitä miehet eivät ikinä tule tajuamaan että heidän pitäisi maksaa enemmän kun syövätkin enemmän. Parisuhteessa pitää aina miettiä sitä että kukaan ei ole täydellinen, mutta mittenkä vikojen kanssa voi itse elää.
Nuuka on valmis hassaamaan kaikkien muiden rahoja. Omista pidetään kiinni ja muilla maksatetaan kaikki mahdollinen.
Mielestäni nuukuus ei ole hyvä ominaisuus missään tapauksessa. Säästäväisyydestä kun puhutaan, niin asia on eri.Ap alkaa nyt merkkaamaan kaiken sinne sovellukseen, tietenkin. Katso kuinka kauan menee, että mies alkaa ihmettelemään. Veikkaan, että kun sinä alat lisäämään kaiken sovellukseen, niin sinne alkaa miehesi toimesta ilmestyä kuluja jopa siitä kuinka miehesi kengät kuluvat kun hän kävelee luoksesi.
Totuus on se, että ei toi tule muuttumaan. Jos haluat käyttää loppuikäsi perheen kesken sovellusta kulujen jakamiseen, niin onnea matkaan.Hassuinta tässä on, että samassa ketjussa jossa naiset sanovat miehen olevan nuuka kun tämä maksaa puolet mutta syö 2/3, naiset kertovat kuinka miehen pitäisi maksaa 100% omansa ja vielä naisenkin syötävät treffeillä.
Ja kun nainen haluaa syödä kokonaan miehen piikkiin, mies onkin nuuka kun ei tarjoa.
Tämän huomasin minäkin.
Kummasti se kumpi on nuuka, riippuu täysin sukupuolesta. Kun mies lokkeilee, mies on nuuka. Kun nainen haluaa lokkeilla ihan täysin eli ei maksa senttiäkään omistaan, sepä ei olekaan lokkeilua vaan hyviä tapoja kun mies maksaa, ja mies on nuuka kun ei tarjoa.
Eli käytännössä vain mies voi olla nuuka. Nainen ei voi koskaan olla nuuka.
Vierailija kirjoitti:
Oletan tilanteen muuttuvan, kun joskus asutaan ihan oikeasti yhdessä, mistä on jo puhuttukin.
Ei ei ei EI! Jos hän jo suhteen alkuvaiheessa, kun pitäisi yrittää "tehdä hyvä vaikutus" toiseen, käyttäytyy noin, se EI parane yhteenmuuttaessa. Se pahenee, 100% varmasti. Nyt järki käteen hyvä nainen; tämä nykytilanne on parasta mitä mies voi tarjota, älä muuta hänen kanssaan yhteen jos se ei ole sulle ok. Hän tulee odottamaan täyshoitoa ja sitten onkin vaikeampi päästä hänestä eroon (jonka varaan hän tietty laskee).
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Minulla on ihan samantyyppinen miesystävä, sillä erotuksella että oleillaan lähinnä mun luona. Kaikki minun on hänen mutta kaikki hänen on vain hänen. Hän on myös ainoa lapsi, ja lapsuuden perheensä on todella kummallinen, esim. lahoja ei oikein anneta, eli hänelle ollut vaikeaa ottaa niitä vastaan saatikka antaa. Myös hän on aivan ihana tyyppi ja rakastava, miksi tätä outoa pihiyttä sietää. Oletan tilanteen muuttuvan, kun joskus asutaan ihan oikeasti yhdessä, mistä on jo puhuttukin.
En ole pyytänyt mitään asumiskuluista, vaikka mies "loisii" luonani ison osan kuukaudesta, koska maksaisin sähköt sun muut jokatapauksessa. Olen joutunut ihan suoraan sanomaan (ei ollut helppoa), että hänen täytyy maksaa osansa kuluista. Nykyään ruuan ostaminen/tekeminen meneekin hyvin puoliksi, ja hän maksaa pikkujutuista enemmänkin ajoittain. Asiat joista sen sijaan ei ole koskaan maksanut ovat mm. wc paperi ja kaikki pesuaineet, kuten saippua. En tiedä miten mennyt niin kummallisesti. Enemmän mua häiritsee se, ettei hän siivoa luonani kuin tiukasti käskettäessä, ja tämä tuleekin olemaan seuraava (vaikean) keskustelun paikka. Tää ei ole mikään hotelli.
Lisäksi hänellä on ihan todella paljon rahaa (en tiedä tarkalleen, mutta puhutaan siis vähintään sadoista tuhansista), jota saanut mm. perintönä. On siis naurettavaa, että jään tässä suhteessa jatkuvasti taloudellisesti "tappiolle", minulla kun on myös lapsi, jonka kuluista maksan eksäni kanssa puolet. Ja palstaurpoille tiedoksi, että en todellakaan halua enkä oleta hänen maksavan penniäkään jälkeläiseni kuluista, ja hänen varakkuutensakin selvisi minulle vasta useamman vuoden tuntemisen jälkeen.
Eli te olette kumpikin omituisia lapatossuja.
Mies loisii sun luona sun piikkiin ja sinä käskytät aikuista ihmistä siivoamaan sun kotona vaikka olet antanut vuosia loisia siellä.
Olette jossain läheisriippuvaisessa suhteessa tms. kun kumpikin annatte tuon jatkua noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan tilanteen muuttuvan, kun joskus asutaan ihan oikeasti yhdessä, mistä on jo puhuttukin.
Ei ei ei EI! Jos hän jo suhteen alkuvaiheessa, kun pitäisi yrittää "tehdä hyvä vaikutus" toiseen, käyttäytyy noin, se EI parane yhteenmuuttaessa. Se pahenee, 100% varmasti. Nyt järki käteen hyvä nainen; tämä nykytilanne on parasta mitä mies voi tarjota, älä muuta hänen kanssaan yhteen jos se ei ole sulle ok. Hän tulee odottamaan täyshoitoa ja sitten onkin vaikeampi päästä hänestä eroon (jonka varaan hän tietty laskee).
Sama tuli mieleen. Älä vaan muuta yhteen asumaan. Pyydä miestä osallistumaan ruokakuluihin, ostakoon ja tehköön hänkin ruokaa teille. Naiset helposti menee siihen ansaan että vieraanvaraisina haluaa kaiken tarjota ja se kuvio jää päälle yhteistaloudessakin.
Kyllä hyvälle miehelle tekee mieli antaa piirakkaa suun täydeltä eli kotileivontaa ja ruokaa, huolenpitoa jne.
Mutta kun sen pitää olla vastavuoroista! Jos mieheltä ei ikinä saa mitään. Ei ole reilua, että nainen maksaa liikaa yhteisestä onnesta.
Kissa kiitoksella elää. Miehet ovat kautta aikain osanneet ylistämällä alistuksen sekä avuttomaksi heittäytymisen.
Hyvä suhde on vastavuoroisuutta ja kilvoittelua toisen huomioimisessa! Muuten suhde ei ole hyvällä tolalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon rehellisesti, etten tiedä auton kulutuksesta mitään, mutta katselin tuota Splitwise -sovellusta ja olen neljän kuukauden sisällä maksanut 161,27 € bensakuluja. Montakohan sataa km tuo kattaa? Onhan polttoaine kallista ja tehtiin pidempi reissu tässä kuussa ja kerran maaliskuussa. Kyllähän mä maksan julkisistakin ihan kivasti, mutta turhiin autoreissuihin en viitsi lähteä kun kallista lystiä se näyttää olevan.
Ap
Tuo summa kattaa noin 1300 kilometriä ajoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan samantyyppinen miesystävä, sillä erotuksella että oleillaan lähinnä mun luona. Kaikki minun on hänen mutta kaikki hänen on vain hänen. On siis naurettavaa, että jään tässä suhteessa jatkuvasti taloudellisesti "tappiolle", minulla kun on myös lapsi, jonka kuluista maksan eksäni kanssa puolet.
Eihän tuossa ole mitään järkeä, että yh-mutsi elättää oman lapsensa lisäksi varakasta miestä. Käyttäisit nekin rahasi mitä sijoitat mieheen mieluummin omaan lapseesi. Ja törkeää mieheltäkin tulla elätiksi yh-mutsin perheeseen ikään kuin ylimääräiseksi lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kerran ollut tällainen pihi poikaystävä, joka halusi jakaa kulut tasan. Toki myös ne iänikuiset ruokakulut, vaikka monien muiden tapaan itse söin arviolta sen 1/3 ja hän 2/3. Ja ainahan tähän kuvioon tuntuu kuitenkin kuuluvan toispuoleinen lokkeilu kaikenlaisten jokapäiväisten tarvikkeiden (pesuaineet, vessapaperit jne.). Olisittepa nähneet raukan ilmeen, kun sitten kaupassa kerran totesin hänelle, että se joka syö enemmän, maksaa. Se mieslapsen kiukun ja häpeän sekainen ilme.
Et ottanut asiaa koskaan aikaisemmin puheeksi vaan kaupassa päätit kovaan ääneen nolata poikaystäväsi?
Hieno nainen, pakko sanoa.
Nyyh nyyh, toivon että tuo kaikuu hänen korvissaan joka ikinen kerta kun tulee mieleen käyttää naista taloudellisesti hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon rehellisesti, etten tiedä auton kulutuksesta mitään, mutta katselin tuota Splitwise -sovellusta ja olen neljän kuukauden sisällä maksanut 161,27 € bensakuluja. Montakohan sataa km tuo kattaa? Onhan polttoaine kallista ja tehtiin pidempi reissu tässä kuussa ja kerran maaliskuussa. Kyllähän mä maksan julkisistakin ihan kivasti, mutta turhiin autoreissuihin en viitsi lähteä kun kallista lystiä se näyttää olevan.
Ap
x2, eli yhteistä ajoa olisi tullut 2600km.
Ja kaikki tämä on laskettu jo kymmeniä sivuja sitten. Ihmetyttää nämä kommentoijat, jotka luulevat ettei monta päivää sitten julkaistua kommenttia olisi jo vastakommentoitu laskelmineen ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kaikki tämä on laskettu jo kymmeniä sivuja sitten. Ihmetyttää nämä kommentoijat, jotka luulevat ettei monta päivää sitten julkaistua kommenttia olisi jo vastakommentoitu laskelmineen ajat sitten.
Ihmetyttää nämä kommentoijat, jotka luulevat, että jokainen uusi kommentoija on lukenut joka ikisen viestin ennen omaa kommentointiaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että tällä palstalla tää lukeminen ei ole vahvin puolenne...apua näitä vastauksia - tän ap kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihmetyttää nämä kommentoijat, jotka luulevat, että jokainen uusi kommentoija on lukenut joka ikisen viestin ennen omaa kommentointiaan.
Ihmetyttää nämä kommentoijat, jotka eivät viitsi lukea kuin pari sivua, mutta silti pitää kommentoida vanhoja viestejä kuvitellen, että se oma panos on jotain niin mahtavaa ettei joku jo aiemmilla 50 sivulla sitä olisi sanonut. Etenkin kun kommentoitu juttu oli niinkin perus, kuin laskea bensankulutus. Luulitko oikeasti, ettei kukaan muu sitä jo laskenut, ja kommenttisi toi jotain ainutlaatuista lisätietoa keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että tällä palstalla tää lukeminen ei ole vahvin puolenne...apua näitä vastauksia - tän ap kirjoittaja
Kyllä me lukea osataan, me vaan ei prosessoida kertomaasi vaaleanpunaisten lasien läpi. Sinä kerrot että tämä "ihana" mies...
- Asuu luonasi valtaosan viikosta
- Ei tee luonasi omaehtoisesti mitään kotitöitä
- Käyttää tavaroitasi ilman aiettakaan ostaa niitä sinne itse (esim. pesuaineet jne)
- Ei omaehtoisesti ehdota maksavansa osaa sähköstä ja vedestä, vaikka kertomasi mukaan viettää siellä valtaosan ajasta (jolloin näitä kuluu enemmän)
- Ei maksanut mitään edes ruokakuluista ennenkuin jouduit siitä huomauttamaan
- Ei "osaa" antaa lahjoja
- Kaikki mikä on hänen, on hänen (mutta sinun omaisuutesi on yhteistä)
- Mikään tästä ei johdu siitä ettei miehellä olisi varaa, vaan siitä, ettei hän vaan halua osallistua (jos mies on normaaliälyinen aikuinen, hän kyllä tietää että esim. sähkö, vesi ja vessapaperi eivät ole ilmaisia).
Saamasi vastaukset perustuvat siis ihan itse kertomiisi seikkoihin, jotka kuulostavat kaikkea muuta kuin ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihmetyttää nämä kommentoijat, jotka eivät viitsi lukea kuin pari sivua, mutta silti pitää kommentoida vanhoja viestejä kuvitellen, että se oma panos on jotain niin mahtavaa ettei joku jo aiemmilla 50 sivulla sitä olisi sanonut. Etenkin kun kommentoitu juttu oli niinkin perus, kuin laskea bensankulutus. Luulitko oikeasti, ettei kukaan muu sitä jo laskenut, ja kommenttisi toi jotain ainutlaatuista lisätietoa keskusteluun?
Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku ei lue koko viestiketjua? Jos on, niin avaa, että miten.
Ketju on aloitettu kaksi päivää sitten, ei kaksi vuotta sitten.
Tarkoitus ei ole ehdottomasti tuoda jotain ainutlaatuista lisätietoa keskusteluun. Kommentti on vain yksi kommentti muiden joukossa. Löysää vähän lippistä. Se kiristää sulla jo liikaa näsäilijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku ei lue koko viestiketjua? Jos on, niin avaa, että miten.
Ketju on aloitettu kaksi päivää sitten, ei kaksi vuotta sitten.
Tarkoitus ei ole ehdottomasti tuoda jotain ainutlaatuista lisätietoa keskusteluun. Kommentti on vain yksi kommentti muiden joukossa. Löysää vähän lippistä. Se kiristää sulla jo liikaa näsäilijä.
Sama kommentti on kirjoitettu jo ainakin 20 kertaa. Noin 10 kerran kohdalla alkaa tosiaan päätä kiristää tämä uskomaton typeryys. Onko siellä päässä yhtään aivosolua? Miten te ihmiset selviätte hengissä jokapäiväisestä elämästä noin alhaisella älykkyydellä? Kyllä, se vituttaa aivan suunnattomasti kun joutuu elämään samalla planeetalla näiden ameebaihmisten kanssa.
Hyvätuloisella kyllä aidosti hämärtyyy tämä, että vessapaperi ja saippua ovat toisille ihan relevantti kuluerä. En ole ollenkaan varma, kannattaako suhdetta edes viedä semmoiseen suuntaan, missä näitä laskeskellaan. Helpompi vaan vaikka sopia, että se hyvätuloinen laittaa 700€/kk taloustilille ja pienituloinen 300.
No ei ole.
Tai no ehkä sitten jos ei mitään vakavampaa suunnitteilla mutta jos pidempi ihan oikea parisuhde hakusessa niin ei todellakaan!
Tai kyllähän sille yhden yön jutullekin aamupala tarjotaan!
Mä sanoisin että kannattaa unohtaa koko juttu jos menee noin nipoksi.
Ehkä te nipot joskus löydätte toisenne.