Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Kuulostaa kivalta suhteelta.
Itse menin 2 v vanhemman naisen kanssa naimisiin ja sitten vanhempainvapaalla hän pyörii vain pienen 'seurakuntansa' piirissä ja kaikki jutut on äkisti vain sitä ahdasmielistä uskovaisuutta, mikä rajoittaa myös omaa elämääni, koska en voi hänen kanssaan tehdä montaa mielestäni normaalia asiaa. Huijattu olo ja tuntuu että jutut vain sakeutuvat ajan myötä.
En siis ole ateisti, mutta tunnen itseni ulkopuoliseksi suhteessa. Pitää varmaan etsiä nuorempien joukoista seuraava puoliso, kun tästä pääsee irti.
Vierailija kirjoitti:
Itse menin 2 v vanhemman naisen kanssa naimisiin ja sitten vanhempainvapaalla hän pyörii vain pienen 'seurakuntansa' piirissä ja kaikki jutut on äkisti vain sitä ahdasmielistä uskovaisuutta, mikä rajoittaa myös omaa elämääni, koska en voi hänen kanssaan tehdä montaa mielestäni normaalia asiaa. Huijattu olo ja tuntuu että jutut vain sakeutuvat ajan myötä.
En siis ole ateisti, mutta tunnen itseni ulkopuoliseksi suhteessa. Pitää varmaan etsiä nuorempien joukoista seuraava puoliso, kun tästä pääsee irti.
Hieman ontuvasti perusteltu, miksi sen uuden puolison pitäisi juuri nuorempi olla. Miksi et vain myönnä olevasi tusinamies, joka haluaa nuoremman naisen, ja piste? Ei tarvitse seurakuntakuvioita tuoda mukaan yhtälöön, niillä ei ole iän kanssa mitään tekemistä.
Itse olen Henkkaa muutaman vuoden nuorempi ja unelmana/projektina olisi hankkia juuri vähän alle 16-vuotias nainen. Tämän ikäisen kanssa seksin harrastaminen on laitonta, joten pitäisi tietysti odotella että nainen täyttää 16v. Olisi varmaan hienoa keräillä himoa hetki ja sitten lopulta päästä ihan laillisesti puksuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Henkkaa muutaman vuoden nuorempi ja unelmana/projektina olisi hankkia juuri vähän alle 16-vuotias nainen. Tämän ikäisen kanssa seksin harrastaminen on laitonta, joten pitäisi tietysti odotella että nainen täyttää 16v. Olisi varmaan hienoa keräillä himoa hetki ja sitten lopulta päästä ihan laillisesti puksuttelemaan.
Puksuttelemaan? 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ontuvasti perusteltu, miksi sen uuden puolison pitäisi juuri nuorempi olla. Miksi et vain myönnä olevasi tusinamies, joka haluaa nuoremman naisen, ja piste? Ei tarvitse seurakuntakuvioita tuoda mukaan yhtälöön, niillä ei ole iän kanssa mitään tekemistä.
Totta, todella ontuva selitys... Ihan kaikki vanhemmat naiset hurahtavat uskoon tiettyyn ikään mennessä ja ihan kaikki nuoret naiset eivät sitten millään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla naisen iälläkään mitään tekemistä asian kanssa. Yhtälailla nuorempi nainen voi hurahtaa äitiyteen tai uskovaisuuteen ja mies jää taka-alalle siinä kuviossa. Ei liity ikään mitenkään. Jotkut hurahtaa, toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisten setämiesten takia vanhempien kannattaa keskustella teinityttäriensä kanssa ja kertoa, millaisia saalistajia tuolla kaduilla liikkuu. Varokaa, nuoret naiset, näitä vanhempia miehiä. He aivopesevät teidät luulemaan, että olette tärkeitä, arvokkaita ja rakkaita. Todellisuudessa he haluavat vain saastuttaa, käyttää hyväkseen ja alistaa. Tunteettomia sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisten setämiesten takia vanhempien kannattaa keskustella teinityttäriensä kanssa ja kertoa, millaisia saalistajia tuolla kaduilla liikkuu. Varokaa, nuoret naiset, näitä vanhempia miehiä. He aivopesevät teidät luulemaan, että olette tärkeitä, arvokkaita ja rakkaita. Todellisuudessa he haluavat vain saastuttaa, käyttää hyväkseen ja alistaa. Tunteettomia sikoja.
Oot kyllä säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Näillä on sama syntymäpäivä, jos huruskuuppeja uskotaan niin ovatko siis rakastuneet samankaltaisuuteen? Toinen on kuin kopio itsestä?
Sama syntymäpäivä mutta eri vuosituhat - anna mun kaikki kestää !
Toinen juttelee 90-luvun lamasta, toinen Ryhmä Hausta? No, mikäs siinä jos sänkyhommat on ykkönen elämässä.
Eipä asia meille kuulu, miksi juttu ylipäänsä tehtiin? Rahapula?
Vierailija kirjoitti:
Vink vink, nettipoliisista päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä säälittävä tapaus.
Kuinka niin? Koska kokemusta näistä limanuljaskoista on liikaakin?
Mulla soi tutka ja hälyytyskellot ja sireenit tosi kovaa. Olen itse ollut vuosikaudet 25 vuoden ikäeron suhteessa ja se johtui sisäisestä turvattomuudestani, johon vanhempieni ikäinen mies toi ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi tutka ja hälyytyskellot ja sireenit tosi kovaa. Olen itse ollut vuosikaudet 25 vuoden ikäeron suhteessa ja se johtui sisäisestä turvattomuudestani, johon vanhempieni ikäinen mies toi ratkaisun.
Esim se, että olin vanha sielu johtui traumoistani. Ja Henkka vaikuttaa murrosikään jämähtäneeltä (habitus, mm korvikset, rannekorut ja nahkatakki), jota mm narsistit ovat. Ja murrosikään jämähtänyt on ilahtunut henkisesti ikäisestään kumppanista, kun vanha sielu taas halusi kypsän ihmisen, alitajuisesti isähahmon.
Tuskin tästä vuosisadan rakkaustarinaa tulee.
Jos pari-kolme vuotta kestää, sen se sitten kestää - ja molemmat saa siitä jotain, miksi muuten yhdessä olisivatkaan.
Ei ole riskiä, että Cindy "pilaa nuoruutensa", hän on nuori vielä viiden vuoden päästäkin ja ehkä myös monella tavalla osaavampi ja kokeneempi kuin ikätoverinsa.
Ei ole riskiä, että Henkka saa tästä traumaa - nuori nainen piristää aina miehen elämää, mielialaa ja tulevaisuuden uskoa. Tuskin Henkka tästä omaishoitajaa suunnittelee, siihen tilanteeseen on vielä kymmeniä vuosia matkaa
Olen yli 50 v nainen. Näin toisin päin ajateltuna, olisi noloa pyöriä baareissa 25 v miehen kanssa. Olen jo kaavoihin kangistunut kotihiiri. 40 v menisi siinä hilkulla. En myöskään haluaisi 80 v pappaa. Toisaalta osaan myös elää yksin.
Kyllä tässäkin tätä äijää viedään kuin pässiä narussa. Tyttö tajunnut miten epätoivoisia +50 v miehet ovat. Kyllä henkakin lähipiirillä on ollut hauskaa kun seuraavat tätä vedätystä.
Cindy ei ole suomalainen vaan itäblokista , Mahdollisesti Puolasta. Ja siellähän on eri arvot suhteissa.Mies elättää ja nainen on kotona.
Tiedän parin missä nainen oli 50 ja mies 22 kun tapasivat. Menivät naimisiin. Nyt nainen on 70 ja mies 42. On jo kauan näkynyt ikäero arjessa ja muuallakin. Nainen tarvitsee jo apua alkavan muistihäiriön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en serustele lainkaan yli 20v naisten kanssa. Koen parhaan yhteyden 16v herkkuihin. Mammojen turha urputtaa, sillä se on täysin laillista. T. Rampe 53v
Sinä nyt et seurustele kuin korkeintaan nyrkkikyllikkisi kanssa.
No jos vaippojen vaihtelu kiinnostaa, niin mikäs siinä?