Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo Cindi ja haluaisin noin paljon vanhemman miehen, niin ottaisin ainakin nuorekkaan ja hyvännäköisen. Esimerkiksi mulla on tosi ihana viisikymppinen mies, mutta hän ei kyllä koskaan alkaisi seukata vakavasti tyttärensä ikäisen tytön kanssa.
N54
Hah hah! Jokainen yli 5 kymppinen ottaisi parikymppisen - jos vain saisi. Nelikymppisetkin. Kyllä siinä vanhat unohtuisi heti, jos tilaisuus tulisi ja onnistuisi. Se on ihan satavarma nakki se asia! Näin se vain menee - puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kartoittaisin 50 täyttäneen miehen seksihistorian tarkkaan.
Minun puhtaseen ja hyvin hoidettuun 44-vuotiaaseen ja erittäin nuorekkaaseen pesään ei ois asiaa, jos ei ole tarkat tutkimukset tehtynä. Myös kohdunsyöpää aiheuttava papilloma poissuljettuna. Kuulemma 50 täyttäneistä se on suurimmalla osalla..
Itse olen tutkituttanut kaiken , ei mitään tulehduksia koskaan ei tauteja.
Hyvät tuoksut. Siisti terve ei koskaan haise millekään ja jopa hyvälle tuoksuu.
Lisään, etten ole mikään tavallinen nainen ikäryhmässässäni. Top 10 sarjaa olen ikäluokassani.
Normipainoinen minun ikäinen nainen painaa noin 75 kg. Mulla on 17 kiloa vähemmän painoa ja muutenkin olen pitänyt itsestäni huolen. En ole joku likapesä.Kaikki naiset tällä palstalla ilmoittavat olevansa jotain aivan erityistä, erityisen kauniita, hoikempia kuin muut ja tavallista kauniimpia kasvoista. Ja silti ovat sinkkuja. Kaikki.
Minä ainakin olen ruma,vanha,selluliittia joka puolella,tylsä,mielenkiinnoton,en meikkaa yms. Siksi ei olekaan kysyjiä sinkkumarkkinoilla kun suurin osa miehistä ei täytä edes neljäsosaa kriteereistäni ( kiltti ystävällinen,sympaattinen,rehellinen, käytöstavat) miehet katsoo ainoastaan ulkonäköä ja kuinka hoikka ja kiinteä on ja ennenkaikkea pitää olla ikuisesti nuori tai nuorekkaan näköinen...siks ne varmaan kyylää teinejä...
No tuossahan luettelit sitten useita syitä, miksi ei kysyntää sinkkumarkkinoilla ole. Meinaatko, että miehellä olisi valtavasti kysyntää, jos mies olisi ruma, vanha, kalju, vatsakas, tylsä ja mielenkiinnoton?
... Ja muistetaan, että mikäli hiusraja on täydellinen, niin noista muista ominaisuuksista osan voi saada hyvinkin anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikä olisi vain numeroita, niin 53 v. ja 86 v. olisi ihana yhdistelmä tai sitten ei.
Naulan kantaan. Sehän ei näille isosta ikäerosta haaveileville sovikaan. Aina niin, että nainen on hädin tuskin aikuinen. Selvä auktoriteettiasema pitää olla.
Tuskin on edes totta. Tämä on näitä iltaroskan lukijaservice-juttuja. Isoin kohderyhmä on keski-iän ylittäneet juntit ukot, ja niillehän maistuu illuusio siitä, että se oma pinkeä cindi odottaa valmiina heitäkin.
Vaan eipä ole :)
Nokkaa vähän kiinni, sillä nainen, NAINEN valitsee miehen.
Ja mies sanoi ok. Ketään ei ole pakotettu mihinkään.
Tänä päivänä puhutaan älyttömästi sateenkaarisuvaitsevaisuudesta ja tasa-arvosta, mutta tuntuu, että ikäeron suhteen sitä suvaitsevaisuutta ei ole, Henkka sanoo.
Henkka, sateenkaarisuvaitsevaisuudesta ja tasa-arvosta puhuvat ajattelevat ihan samoin kuten sinäkin. Ihan perushetero parikin kuvittelee olevansa jotenkin alisteisessa asemassa.🤣
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset tykkää usein vanhemmista miehistä, vanhemmat miehet on niille "daddyjä" ne tuovat turvaa ja hyvinvointia naisille.
Ei päästään terveet nuoret naiset.
t nuori nainen
Sori Cindi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puhtaseen ja hyvin hoidettuun 44-vuotiaaseen ja erittäin nuorekkaaseen pesään ei ois asiaa, jos ei ole tarkat tutkimukset tehtynä. Myös kohdunsyöpää aiheuttava papilloma poissuljettuna. Kuulemma 50 täyttäneistä se on suurimmalla osalla..
Lisään, etten ole mikään tavallinen nainen ikäryhmässässäni. Top 10 sarjaa olen ikäluokassani.
Normipainoinen minun ikäinen nainen painaa noin 75 kg. Mulla on 17 kiloa vähemmän painoa ja muutenkin olen pitänyt itsestäni huolen. En ole joku likapesä.Kaikki naiset tällä palstalla ilmoittavat olevansa jotain aivan erityistä, erityisen kauniita, hoikempia kuin muut ja tavallista kauniimpia kasvoista. Ja silti ovat sinkkuja. Kaikki.
Minä ainakin olen ruma,vanha,selluliittia joka puolella,tylsä,mielenkiinnoton,en meikkaa yms. Siksi ei olekaan kysyjiä sinkkumarkkinoilla kun suurin osa miehistä ei täytä edes neljäsosaa kriteereistäni ( kiltti ystävällinen,sympaattinen,rehellinen, käytöstavat) miehet katsoo ainoastaan ulkonäköä ja kuinka hoikka ja kiinteä on ja ennenkaikkea pitää olla ikuisesti nuori tai nuorekkaan näköinen...siks ne varmaan kyylää teinejä...
Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.
Ei ole mikään ihme eikä uutinen, että miehet ihannoi tuollaista. Miehet ja miesten arvot ovat yhteiskunnan syöpä. Minun mielestä ihmiset tekee pahan virheen, jos odottavat miehiltä yhtään mitään muuta kuin seksihimoista itsekeskeisyyttä ja kuolevaisuutensa kieltämistä. Vain harva mies oikeasti ymmärtää syvempien arvojen päälle. Niin harva, että siitä on turha edes puhua.
Mutta tuon nuoren naisen kannalta säälittää. Hän tulee vanhempana katumaan menettämiään nuoruusvuosia. On ihan eri asia sählätä jonkun samanikäisen kanssa, vaikka siitä ei mitään tulisikaan, kuin päästää tuollainen tunkkainen paappa tahrimaan raikkaita nuoruusvuosiaan. Kokemusta kuulkaas on, valitettavasti. Papat himoitkoon nuoria, muuhun eivät kykenekään eikä miehiltä sovi vastuuta odottaa, mutta kaikkia nuoria naisia pitäisi vaikka peruskoulussa valistaa tästä kammottavasta vaarasta, joka heitä vaanii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. Yli viisikymppisenä avioeron ottaa lähes aina nainen.
Ei mies aseta naiselle ulkonäköpaineita. Itse te ne asetatte.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään ihme eikä uutinen, että miehet ihannoi tuollaista. Miehet ja miesten arvot ovat yhteiskunnan syöpä. Minun mielestä ihmiset tekee pahan virheen, jos odottavat miehiltä yhtään mitään muuta kuin seksihimoista itsekeskeisyyttä ja kuolevaisuutensa kieltämistä. Vain harva mies oikeasti ymmärtää syvempien arvojen päälle. Niin harva, että siitä on turha edes puhua.
Mutta tuon nuoren naisen kannalta säälittää. Hän tulee vanhempana katumaan menettämiään nuoruusvuosia. On ihan eri asia sählätä jonkun samanikäisen kanssa, vaikka siitä ei mitään tulisikaan, kuin päästää tuollainen tunkkainen paappa tahrimaan raikkaita nuoruusvuosiaan. Kokemusta kuulkaas on, valitettavasti. Papat himoitkoon nuoria, muuhun eivät kykenekään eikä miehiltä sovi vastuuta odottaa, mutta kaikkia nuoria naisia pitäisi vaikka peruskoulussa valistaa tästä kammottavasta vaarasta, joka heitä vaanii.
Hän ehtii kyllä elämään ne menetetyt nuoruusvuodet.#voimaantuminen
Vierailija kirjoitti:
Tapa se on tämäkin saada nimi lehteen. Pitäsköhän itsekin tienata muutama lisäeuro mainostamalla lehdessä suhdetta johonkin 18v poikaan. Menisiköhän läpi myös sukupuolet toisin päin vaihtamalla?
N55
Teeppä se, aika vetävä saat olla 55 - naiseksi, että parikymppisen kollin, löydät pitkään parisuhteeseen.
Moni vanhempi puuma nainen haaveilee, mutta harva toteuttaa.
Naisten etu on toki se, että jos yhtään kunnossa, niin miehiä löytyy yhen illan kokeiluihin kyllä.
M43
Vierailija kirjoitti:
Pojat on poikia.
Olen viiskymppinen ja ollut pari viikkoa töissä parikymppisen kanssa. En kestäisi hetkeäkään vapaa-aikaa tämän kanssa. On kyllä niin paljon kasvettavaa vielä sinällään ihan fiksulla naisella.
Vaikea ymmärtää tällaisia suhteita siis, mutta jos tuntuu että mätsää, niin siitä vain, ihmiset on toki erilaisia toiveiltaan. Mutta reilu kymmenen vuotta eteenpäin, alkaa mies olla eläkeiässä ja nainen aloittanut työuraansa, siinä mahtaa olla sitten kiinnostuksenkohteet vähän erilaisia. Tietty jos mies pystyy elättämään naisen, ei tarvitse mennä lainkaan töihin.
Markkinoilla 30 ikävuoden jälkeen tasapaino lipsahtaa vahvasti miehen eduksi,
varsinkin jos mies on pitänyt itsestään ja taloudestaan huolta omat parikymppiset ikävuotensa ja
ei ole hankkiutunut naimisiin. Parikymppisen miehen on paras pysytellä rahaa ja uraa takomassa; hyödynnä oma deittiaika kolmi- nelikymppisenä kun oman ikäisesi naiset ovat jo pariutumisikkunansa käyttäneet ja ovat naimisissa ja perheellisiä. Parikymppisenä untuvikkona sinun täytyy opiskella ja ahkeroida oman elämäsi rakentamisen parissa. Ota pili haltuun älä anna sen viedä. Helpottuu kolmikymppisenä kun testot rauhoittuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo Cindi ja haluaisin noin paljon vanhemman miehen, niin ottaisin ainakin nuorekkaan ja hyvännäköisen. Esimerkiksi mulla on tosi ihana viisikymppinen mies, mutta hän ei kyllä koskaan alkaisi seukata vakavasti tyttärensä ikäisen tytön kanssa.
N54
Hah hah! Jokainen yli 5 kymppinen ottaisi parikymppisen - jos vain saisi. Nelikymppisetkin. Kyllä siinä vanhat unohtuisi heti, jos tilaisuus tulisi ja onnistuisi. Se on ihan satavarma nakki se asia! Näin se vain menee - puolin ja toisin.
Mitä niillä nuorilla naisilla tekisi? Ne ei osaa juuri mitään, he ovat täynnä neurooseja, he odottavat että seksistä seuraa jotain suurempaa, jne. Vanhemmat naiset sen sijaan käyvät kiinni kuin sika limppuun. Pitävät kodin kunnossa, pesevät pyykit, tekevät hyvää ruokaa, jne. Mitä muuta sitä tällainen vanha mies enää tarvii?
Eikö turhista tabuista pitäisi jo nykyään luopua. Tärkeintä on että ihmiset viihtyvät keskenään ja ihmissuhteet ovat niin henkilökohtainen asia ja kokemus ettei toinen ulkopuolinen voi sitä arvioida. Miksi pitää aina aloittaa ne samat kuluneet jutut kuinka toinen on kohta liian vanha ja huonokuntoinen tms. Asia on varmasti osapuolten tiedossa Elämä on kuitenkin tässä hetkessä ja onnea kestää sen mitä sitä kestää. Kumppani otetaan itseä varten, ei ulkopuolisten mielipiteitä tarvita
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi se naisen minimi-ikä Henkan tapauksessa, mikä ei aiheuttaisi näin valtavaa katkeruutta naisissa?
Sanoisin, että vähintään siellä kolmenkympin tietämissä pitäisi olla, ettei aiheuttaisi näin vahvaa ällötystä miehen toiminta.
T. Tuon ikäisen tytön äiti, jota vastaavat setämiehet on aikanaan vonganneet
Jos 51-vuotias säästäisi Tinderin ikähaarukkansa 20 vuoteen, ja löytäisi sieltä unelmiensa prinsessan, se olisi jo (jotenkuten) ok. Mutta että juuri ja juuri täysi-ikäinen lukiolainen, yök. Ovat varmasti onnellisia juu mutta viisikymppinen joka alkaa seurustella teinin kanssa ei ole ihan terve.
No tuossahan luettelit sitten useita syitä, miksi ei kysyntää sinkkumarkkinoilla ole. Meinaatko, että miehellä olisi valtavasti kysyntää, jos mies olisi ruma, vanha, kalju, vatsakas, tylsä ja mielenkiinnoton?