Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
721/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten ihanaa, kun Cindi on 40 v niin mies on 75! Ihanaa olla omaishoitaja ja hoitaa koti, mies ja ihan kaikki kun puoliso on kyvytön

Vierailija
722/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes 700 kommenttia...

Naiset ei voi sietää, jos mies voittaa ja saa nuoren naisen. Huhhuh. 700...

Pitää sitten kestää myös se, että teinityttö lypsää kaikki rahat ja muutaman kuukauden kuluttua paappa silti "häviää" tytön lukiolaispojalle. 😙

Parin kuukauden päästä lehtijuttu: Henkka syyttää Cindia rahallisesta hyväksykäytöstä. "Käytin häneen useamman tonnin, mutta hänellä oli kokoajan suhde 19-vuotiaaseen Mikkeen" -Henkka (53) tilittää.

Sitten kaikki miehet täällä kuorossa haukkuvat tyttöä h*oraksi, kun noin käytti syytöntä Henkkaa hyväkseen. 🥲

Olisiko tällainen artikkeli tulossa:

Henkka, 53, avaa haikeana sydäntään ja kertoo kipeästä pettymyksestään nuoreen tyttöystäväänsä Cindiin. Alussa kaikki näytti olevan täydellistä, Henkka uskoi tytön vilpittömään rakkauteen itseään kohtaan. Kuitenkin kuukautta myöhemmin Henkan elämä romahti palasiksi, kun hän sai tietää Cindin hyödyntäneen häntä taloudellisesti.

Kuvitellessaan rakkauden olevan aitoa ja pyyteetöntä, Henkka antoi kaikkensa suhteessaan Cindiin. Hän tuki tyttöystäväänsä monin tavoin, toivoen yhteisen tulevaisuuden olevan täynnä onnea ja rakkautta. Henkka ei osannut aavistaa, että hänen tukeaan käytettiin hyväksi vain yhden asian vuoksi.

Selvisi, että Cindi seurusteli Henkan kanssa vain ja ainoastaan kerätäkseen rahaa Taylor Swiftin konserttiin. Henkan katkeruus ja pettymys ovat valtavia, kun hän tajuaa, että hänen tunteitaan on pelattu surutta. Hän tuntee itsensä hyväksikäytetyksi.

"Nyt kuukautta myöhemmin olen yhä järkyttynyt ja vihainen", Henkka paljastaa haastattelussa. "Cindi ei vain käyttänyt minua taloudellisesti hyväkseen, vaan hän myös nautti siitä, kuinka paljon hän pystyi minua manipuloimaan. En voi ymmärtää, kuinka joku voi olla niin kylmäverinen."

Pettyneenä Henkka palaa takaisin yksineläjän arkeensa. Hän kertoo yrittävänsä terapian avulla päästä eroon katkeruudestaan ja saada elämänsä jälleen raiteilleen.

Samalla Henkka paljastaa, että Cindi on ottanut jo uuden suunnan elämässään. Tyttöystävän lähipiiristä kerrotaan, että hän on aloittanut seurustelun 19-vuotiaan Miken kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cindyn pää on puolta isompi kuin tuon miehen pikkupää. Mitä sekin kertoo..

Lehden viimeisestä pussauskuvausta, kun päät vierekkäin, näkyy hyvin päiden epäsuhta. Tytöllä on huomattavasti normaalia isompi pää. Miehen pää taas keskivertoa pienempi.

Vierailija
724/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saitte Veetit nenillenne. Oliko syynä ujous, maksuvelttous vai mikä muu?

Aivan kivan oloinen pari, tuskin Veetit enää Cindyä saatte, se vaatii rohkeutta avata suunsa, ja puhua 19-v. naisen kanssa avoimesti kaikesta. Sen ikäiset naiset jo suunnittelevat perhe-elämää mahdollisesti, toisin kuin vähemmistö teistä pojat.

Vierailija
725/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi seurustella edes kaksi vuotta minua vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
726/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi se naisen minimi-ikä Henkan tapauksessa, mikä ei aiheuttaisi näin valtavaa katkeruutta naisissa?

Vierailija
727/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten ihanaa, kun Cindi on 40 v niin mies on 75! Ihanaa olla omaishoitaja ja hoitaa koti, mies ja ihan kaikki kun puoliso on kyvytön

Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Harva suominainen pystyy siihen.

Vierailija
728/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ei muuta tee kuin haukkuu muita pareja

Onnea ja rakkautta monilta uupuu jotka suoltaa pahaa oloaan täälläkin anonyymisti lynkaten, suokoon heille iloa ja rauhaa

Vierailija
729/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vasta 43 vuotias mies. Tämäpä oli kyllä rohkaiseva juttu.

Vierailija
730/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin itsekkin nuoren ja tiukan Cindyn. Isot tissit, vähän semmoiset Katri Kulmuni maiset ja hyvä pyrstö ainoina vaatimuksina. Ei leveä ja lättänä peppu vaan kapea, pyöreä ja tiukka. Kiihottavaa olisi iso ikäero.

-Paavo

Tuttu kävi punaisten lyhtyjen kadulla ja sanoi että nuorilla ne vasta löysät on,

Luullaan jumppamatta ja mitään tekemättä että se on joku tiukka, hah.

Päinvastoin. Et ole tainnut kokea vaikka 25 vuotta alapäätään jumpannutta naista, joka pystyy lihasvoimalla murtamaan sun pilis..

Löysyys tai tiukkuus on kyllä lähinnä geeneistä kiinni. Se on myytti, että ikä tai panojen määrä siihen vaikuttaisi, kun edes synnytys ei vaikuta. Varmaan voi treenata hieman tiukemmaksi, mutta on aika tylsää, että nainen levittää näitä uskomuksia.

Vierailija
731/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin, että näillä nuoren naisen haluavilla vanhoilla miehillä on mieltymyksenä juuri nää täyteaineet sun muut lisäosat, jotka kuitenkin tekevät nuoresta vanhemman näköisen. Tiedän siis tosielämässäkin näitä miehiä, jotka ovat onnistuneet saamaan nuoremman naisen ja manipuloitua nämä tekemään ties mitä toimenpiteitä itselleen (joita ei siis todellakaan tarvitsisi vielä vuosiin.)

Vierailija
732/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ikäeron puolustelija voi miettiä kohdallaan kuinka ihanaa se sitten on kun oma parikymppinen lapsi esittelee viisikymppistä tyttistä/poikkista. Ettäkö ikä on vaan numero?

Vierailija
733/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestä kaksikymppisenä jo yli 30-vuotiaat oli niin vanhoja, etten katsonut päinkään.

Ja nyt olet yli 50v ja edelleen ilman minkään ikäistä miestä. Vain kissa ja kitkerä kusen haju seurana.

55-vuotiaana miehenä, jolla on 22-vuotias tytär, en oikein voi ymmärtää kyllä. Jotain outoa.

Olen ikätoverisi ja minullakin on parikymppinen kaunis tytär. Mutta itse kyllä myönnän mielelläni vilkuilevani tyttären ystävättäriä. Kauniita ovat ja kovia flirttailemaan. Voisin hyvin langeta, jos nuori villikkö alkaisi vihjailemaan.

No ehkä toinen meistä on ihminen, toinen apina. 

Vierailija
734/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä 75-vuotias ole kyvytön. Minun samanikäinen mies työskentelee osa-aikaisesti lääkärinäkin vielä, pelaa tennistä ja juoksee. Minä olen 73-vuotias ja hoidan tyttären lapsia. Mutta kyllä tämän parin ikäero on liian iso perinteiseen avioliittoon, jossa on lapsia. Yli 50-vuotias mies on vanha pikkuvauvan isäksi. Siitäkin huolimatta, että Harlin ja Niinistö saaneet vauvan reilusti yli 60-vuotiaina.

Vierailija
735/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kartoittaisin 50 täyttäneen miehen seksihistorian tarkkaan.

Minun puhtaseen ja hyvin hoidettuun 44-vuotiaaseen ja erittäin nuorekkaaseen pesään ei ois asiaa, jos ei ole tarkat tutkimukset tehtynä. Myös kohdunsyöpää aiheuttava papilloma poissuljettuna. Kuulemma 50 täyttäneistä se on suurimmalla osalla..

Itse olen tutkituttanut kaiken , ei mitään tulehduksia koskaan ei tauteja.

Hyvät tuoksut. Siisti terve ei koskaan haise millekään ja jopa hyvälle tuoksuu.

Lisään, etten ole mikään tavallinen nainen ikäryhmässässäni. Top 10 sarjaa olen ikäluokassani.

Normipainoinen minun ikäinen nainen painaa noin 75 kg. Mulla on 17 kiloa vähemmän painoa ja muutenkin olen pitänyt itsestäni huolen. En ole joku likapesä.

Vierailija
736/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes 700 kommenttia...

"Voittaa". Tämä kertoo kaiken asenteesta. Nuori nainen on papalle palkinto ei ihminen.

Näin juuri. Nainen on objekti, saalis. Eräs viisikymppinen tuttavani aina sanoi minulle että ota vanhempi mies, hän arvostaa sinua enemmän. Toisinsanoen arvostaa nuoruutta. Miksi sellainen rakkaus minua kiinnostaisi joka perustuisi kiinteään lihaani? Sama mies kehotti eroamaan huonosta suhteesta koska tuhlaan nuoruuttani. Taas sama kortti, arvoni kumppanina on nuoruus. Sitten tämä mies kertoi löytäneensä Aasiasta 21-vuotiaan tytön jonka hän tapasi pari kertaa työn merkeissä, viestitteli pari päivää ja nyt hän kuulemma rakastaa häntä ja haluaa viettää loppuelämänsä hänen kanssaan, että ei haittaa jos hänestä paljastuu ikäviä piirteitä, hän rakastaa häntä silti. Tämä on sitä tosirakkautta.

Jeps,niin kauan on tosirakkautta kun on nuori/nuoren näköinen, hoikka kunnes yks kaks "rakkaus" loppuu. On noi miehet aika hupaisia varsinkin noi vanhat miehet. Ja sitten ihmetellään kun naiset ajaa omia oikeuksiaan ja haluavat äänensä kuuluviin ja tasa arvoa,miesten rakkaus perustuu siis kiinteään lihaan ja nuoreen ulkonäköön siksikö ne kyyläävätkin teinejä🤢

Vierailija
737/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puhtaseen ja hyvin hoidettuun 44-vuotiaaseen ja erittäin nuorekkaaseen pesään ei ois asiaa, jos ei ole tarkat tutkimukset tehtynä. Myös kohdunsyöpää aiheuttava papilloma poissuljettuna. Kuulemma 50 täyttäneistä se on suurimmalla osalla..

Lisään, etten ole mikään tavallinen nainen ikäryhmässässäni. Top 10 sarjaa olen ikäluokassani.

Normipainoinen minun ikäinen nainen painaa noin 75 kg. Mulla on 17 kiloa vähemmän painoa ja muutenkin olen pitänyt itsestäni huolen. En ole joku likapesä.

Kaikki naiset tällä palstalla ilmoittavat olevansa jotain aivan erityistä, erityisen kauniita, hoikempia kuin muut ja tavallista kauniimpia kasvoista. Ja silti ovat sinkkuja. Kaikki.

Vierailija
738/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämehirviöitä ovat ja läskit tursuaa ja tatskat hohtaa sonnirenkaan kanssa nenässä

Vierailija
739/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset tällä palstalla ilmoittavat olevansa jotain aivan erityistä, erityisen kauniita, hoikempia kuin muut ja tavallista kauniimpia kasvoista. Ja silti ovat sinkkuja. Kaikki.

Minä ainakin olen ruma,vanha,selluliittia joka puolella,tylsä,mielenkiinnoton,en meikkaa yms. Siksi ei olekaan kysyjiä sinkkumarkkinoilla kun suurin osa miehistä ei täytä edes neljäsosaa kriteereistäni ( kiltti ystävällinen,sympaattinen,rehellinen, käytöstavat) miehet katsoo ainoastaan ulkonäköä ja kuinka hoikka ja kiinteä on ja ennenkaikkea pitää olla ikuisesti nuori tai nuorekkaan näköinen...siks ne varmaan kyylää teinejä...

Vierailija
740/1126 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes 700 kommenttia...

"Voittaa". Tämä kertoo kaiken asenteesta. Nuori nainen on papalle palkinto ei ihminen.

Näin juuri. Nainen on objekti, saalis. Eräs viisikymppinen tuttavani aina sanoi minulle että ota vanhempi mies, hän arvostaa sinua enemmän. Toisinsanoen arvostaa nuoruutta. Miksi sellainen rakkaus minua kiinnostaisi joka perustuisi kiinteään lihaani? Sama mies kehotti eroamaan huonosta suhteesta koska tuhlaan nuoruuttani. Taas sama kortti, arvoni kumppanina on nuoruus. Sitten tämä mies kertoi löytäneensä Aasiasta 21-vuotiaan tytön jonka hän tapasi pari kertaa työn merkeissä, viestitteli pari päivää ja nyt hän kuulemma rakastaa häntä ja haluaa viettää loppuelämänsä hänen kanssaan, että ei haittaa jos hänestä paljastuu ikäviä piirteitä, hän rakastaa häntä silti. Tämä on sitä tosirakkautta.

Jeps,niin kauan on tosirakkautta kun on nuori/nuoren näköinen, hoikka kunnes yks kaks "rakkaus" loppuu. On noi miehet aika hupaisia varsinkin noi vanhat miehet. Ja sitten ihmetellään kun naiset ajaa omia oikeuksiaan ja haluavat äänensä kuuluviin ja tasa arvoa,miesten rakkaus perustuu siis kiinteään lihaan ja nuoreen ulkonäköön siksikö ne kyyläävätkin teinejä🤢

Kyllä on katkeraa tilitystä.