Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen

Vierailija
25.07.2023 |

Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (443)

Vierailija
141/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.

Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla. 

Katson nyt tulevaisuuteesi kristallipallosta:

Sinulla on mies, jolla on täydellinen hiusraja tuuheilla hiuksilla. Perustat tämän täydellisen miehen kanssa perheen, avioliitto ja kolme lasta. Perheidylli on täydellinen, talous on kunnossa ja rakkaus roihuaa. Sitten miehellä alkaa perinnöllinen hiustenlähtö. Et osannut yhtään arvella, että näin voisi käydä, koska miehen hiukset eivät olleet alkaneet vielä viime vuonna paeta ohimoilta ollenkaan. Kuvittelet sen olevan jokin sairaus ja käsket miestä menemään asian kanssa lääkäriin hankkimaan minoxidia. Olisiko mitään tehtävissä?

No ei ole. Päätät ottaa lopulta eron miehestä ja lapset jäävät sinulle. Syytät miestä erosta, koska mies ei ollut tehnyt riittävästi kotitöitä ja kipinäsi oli tämän vuoksi kadonnut. Todellinen syy oli miehen hiusraja, mutta olit kohtelias nainen, etkä tätä tietysti miehelle kertonut. Vain parhaat ystäväsi tiesivät todellisen syyn.

En ole kyllä ikinä kuullut naisesta joka olisi eronnut miehen kaljuuntumisen takia. Sen sijaan tunnen lukuisia pariskuntia, joissa mies on kaljuuntunut vuosien varrella, mutta ei se ole mitään muuttanut. Ei tuollaisista syistä vaan erota.

Vierailija
142/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairasta että naiset vaatovat nollatoleranssia naisten arvosteluun mutta yksikään nainen ei kykene lopettamaan miesten vihaamista ja yksikään nainen ei todellakaan suostu lopettamaan miesten haukkumista ja asrvostelua. Jos ei itsekkään pysty lopettamaan vihaamista ja arvostelua niin ei ole mitään varaa vaatia sita samaa lopettamista keneltäkään muultakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä pakko se oma mielipide on tuoda esiin treffikumppanille. En uskoisi ap:n kertomusta jos en olisi itsekin törmännyt tuollaiseen mieheen. Tapailumies siis päätti ilmoittaa, että ainut kriteerinsä naiselle on, ettei saa olla lihava. Lievästi hämmennyin tästä ulostulosta. Kävi jopa mielessä että vihjasiko, että olen hänen mielestään liian iso. N28

Tiedätkö, miten usein naiset tuovat esiin sen, etteivät pidä, kuin pitkistä miehistä? Tai että koolla on väliä?

Eihän miehillä ole mitään velvollisuutta seurustella noiden törppöjen naisten kanssa sen enempää kuin naisillakaan huonokäytöksisten miesten kanssa. Voi sanoa suoraan että tästä ei nyt tule mitään, mutta hyvää jatkoa ja lähteä.

Vierailija
144/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ollut klassisen kaunis ja hoikka, mutta minullakin on nollatoleranssi kaikelle halveksivalle puheelle. Juttu loppuu kuin seinään, jos toinen kommentoi rumasti tai vitsailee mauttomasti kenen tahansa ulkonäöstä, ammatista (esim. Halveksuu siivoajia tai aiheuttaa tahallaan ravintolassa työntekijöille lisätöitä juoksuttamalla tai sotkemalla), vähemmistöryhmistä tai kulttuureista.

Haluan empaattisen, sivistyneen ja kaikkia ihmisiä kunnioittavan kumppanin. Tästä en neuvottele piiruakaan eikä minua kiinnosta jos joku pitää minua huumorintajuttomana jos en naura setämiesvitseille.

No miksi ei ole löytynyt? Klassisen kauniille ja hoikalle?

Sana setämies kertoo syyn siihen. Se on halveksittavaa puhetta, mitä kommentin kirjoittaja ei arvosta. Sortuu kuitenkin itse siihen. Ihan klassinen moka!

Niin että sun mielestä on sama asia haukkua ihmisen ulkomuotoa ja nimittää tietyntyyppisiä vitsejä setämiesvitseiksi? Ensin mainittu kohdistuu ihmiseen, toinen ei.

"mutta minullakin on nollatoleranssi kaikelle halveksivalle puheelle"

Voiko vitsiä halveksia? Mielestäni ei.

Mitä mieltä olet esim. blondi tai n..keri vitseistä?

Vierailija
145/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.

Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla. 

No jaa. Jos oikeasti koet että kaljuus tekee miehen kelvottomaksi miehenä, niin asian ääneen sanominen on oikeastaan aika pieni juttu siihen verrattuna. On oikeastaan aika kaksinaismoralistista ajatella, että kunhan tätä asiaa ei sanota ääneen, niin sen mukaan voi toimia kuitenkin.

Varmasti jokaisella on joitakin preferessejä, ja ne eivät ole ns tasa-arvoisia, mutta suhtautuminen siihen mitä saa sanoa ja mitä ei, voi syystäkin vaihdella.

Sinäkin luultavasti ajattelet, että oli ok dissata kaljuja miehiä tässä näin tällä tapaa, mutta kamalaa jos naisen haluttavuutta arvostetaan..

Kuten yläpeukuista näet, niin naiset ovat harvinaisen yksimielisiä siitä, että täydellinen hiusraja on parisuhteelle miehen kanssa lähtökohta. Sen ympärille rakentuu kaikki.

Kuule hiusrajamies. Tapaile ikäisiksi naisia, he ymmärtävät jo ettei sille alkavalle kaljulle mitään voi. Tämä ikähän se näyttää olevan myös ongelma, kun hoet sitä alle 27-vuotiasta. Eli yrität liian nuoria, ja olet yli sen 27 selvästi.

Kaljuunnuin jo nuorena. En tapaile ketään, en nuoria, enkä vanhoja.

Minäkin tunnen muutaman nuorena kaljuuntuneen miehen ja he ovat tai ovat olleet parisuhteessa. Yksi meni naimisiin jo parikymppisenä saman ikäisen naisen kanssa. Hiukset, kaljuus tai kaljuuntuminen ei vaikuta millään tavalla siihen, jos myöhemmin tulee ero.

Mutta ai niin, ethän sinä halua parisuhdetta vaan haluat olla ison naisjoukon ihailema kuten kuuluisat rokkarit. Olet itse sen kertonut täällä.

Vierailija
146/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson nyt tulevaisuuteesi kristallipallosta:

Sinulla on mies, jolla on täydellinen hiusraja tuuheilla hiuksilla. Perustat tämän täydellisen miehen kanssa perheen, avioliitto ja kolme lasta. Perheidylli on täydellinen, talous on kunnossa ja rakkaus roihuaa. Sitten miehellä alkaa perinnöllinen hiustenlähtö. Et osannut yhtään arvella, että näin voisi käydä, koska miehen hiukset eivät olleet alkaneet vielä viime vuonna paeta ohimoilta ollenkaan. Kuvittelet sen olevan jokin sairaus ja käsket miestä menemään asian kanssa lääkäriin hankkimaan minoxidia. Olisiko mitään tehtävissä?

No ei ole. Päätät ottaa lopulta eron miehestä ja lapset jäävät sinulle. Syytät miestä erosta, koska mies ei ollut tehnyt riittävästi kotitöitä ja kipinäsi oli tämän vuoksi kadonnut. Todellinen syy oli miehen hiusraja, mutta olit kohtelias nainen, etkä tätä tietysti miehelle kertonut. Vain parhaat ystäväsi tiesivät todellisen syyn.

En ole kyllä ikinä kuullut naisesta joka olisi eronnut miehen kaljuuntumisen takia. Sen sijaan tunnen lukuisia pariskuntia, joissa mies on kaljuuntunut vuosien varrella, mutta ei se ole mitään muuttanut. Ei tuollaisista syistä vaan erota.

Itse tiedän montakin ystävää jotka jätti miehensä vain sen takia että mieheltä alkoi hiusraja pakenemaan

Vierailija
147/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä pakko se oma mielipide on tuoda esiin treffikumppanille. En uskoisi ap:n kertomusta jos en olisi itsekin törmännyt tuollaiseen mieheen. Tapailumies siis päätti ilmoittaa, että ainut kriteerinsä naiselle on, ettei saa olla lihava. Lievästi hämmennyin tästä ulostulosta. Kävi jopa mielessä että vihjasiko, että olen hänen mielestään liian iso. N28

Tiedätkö, miten usein naiset tuovat esiin sen, etteivät pidä, kuin pitkistä miehistä? Tai että koolla on väliä?

Varmaan usein, mutta minä en ole sellaista koskaan tuonut esiin. En tuonut myöskään tuossa tilanteessa, vaikka ihan piruuttani olisin voinut heittää pitkän listan ominaisuuksia joista en pidä.

Vierailija
148/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee hyvin selvöksi miehille heti alkuun että sinö et siedä mitään muita mielipiteitö kuin omasi ja miehenkin on ajateltava täsmälleen niin kuin sinä että ne miehetkin tietäö että sinuun ei kannata tuhlata aikaa kun sinun kanssa ei pysty rakentamaa tasa-arvoista perisuhdetta kun sinun kanssa pystyisi rakentamaan ainoastaan feministisen parisuhteen jossa miehellä ei saa olla omia mielipiteitä kun sinulla on ainoat oikeat mielipiteet ja muutenkin sinun haku ja tahto on ainoa mikä merkitsee. Sinun kihdalla mies väisti luodin niin sanotusti

Ai "mielipiteen" omaaminen automaattisesti pakottaa olemaan vittumainen?

Tämä selittääkin, miksi joillain on pakonomainen tarve tuoda aina ja joka paikassa esiin kaikki negatiiviset mielipiteensä, jotka eivät mitenkään liity mihinkään tai ole relevantteja.

Vierailija
149/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla saattaisi päästä möläyksiä läskeistä myös. Oma äitini oli ylipainoinen koko elämänsä ja me lapset kärsittiin siitä. Hän söi, mutta ei huolehtinut, että lapset saa ruokaa. Minä olin alipainoinen. Näin ne itsepetokset mitä hän teki, "enhän minä ees syö mitään" oli tyypillisin. Minulla on aika ristiriitaiset ajatukset lihavista. Toisinaan näen heidät hedonisteina ja toisinaan säälin ja koen empatiaa. Joskus halveksin, jos näen, että läski siirtää syömisongelmiaan lapsiin.

Joten enimmäkseen en ole läskipositiivinen, enkä muutu sellaiseksi ikinä. Sen verran isot traumat on lihavan lähellä elämisestä. Sama kuin eläisi alkoholistin kanssa. Itsepetosta, syöminen on aina tärkeämpää, se täyttää läskin ajankäytön ja pään.

Kai sä nyt tajuat, että se ei oo kenenkään lihavuudesta kiinni, jos ei huolehdi, että lapset saa ruokaa. Se on laiminlyöntiä, jonka taustalla täytyy olla jotain vähän muuta, kuin lihavuutta.

Ei vaan koska äiti puputti koko ajan jotain suuhunsa niin hän ei edes tajunnut, että saattaisi olla ruoka-aika ja muilla voisi olla nälkä. Laiminlyöntiä kyllä, mutta siitä hänen syömisriippuvuudesta johtuvaa. Olisi pitänyt kellottaa ruokailut perheelle.

No tämä nyt ei ollut kuitenkaan se pääpointti vaan lihavien itselleen valehtelu. Sitä halveksin. Ja sitä, että riippuvainen ihminen laittaa läheiset elämään omalla tavallaan ruuan ympärillä. Jos totta puhutaan niin en itsekkään ottaisi entistä lihavaa kumppaniksi. Kaikki tietää, että sellainen pysyy kasassa vain kovalla työllä ja jos elämässä tulee mitä vaan esteitä, niin voimia siihen työhön ei ole ja sitten alkaa lihominen taas. Ja lihavat on aina äkäsiä ja vaikeita jos he eivät saa riippuvuutta tyydytettyä.

Vierailija
150/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sairasta että naiset vaatovat nollatoleranssia naisten arvosteluun mutta yksikään nainen ei kykene lopettamaan miesten vihaamista ja yksikään nainen ei todellakaan suostu lopettamaan miesten haukkumista ja asrvostelua. Jos ei itsekkään pysty lopettamaan vihaamista ja arvostelua niin ei ole mitään varaa vaatia sita samaa lopettamista keneltäkään muultakaan

No nyt tulee sinulle kehu: olet löytänyt välimerkeistä pisteen! Tosin yhden, mutta tuosta se alkaa.

Vierailija
151/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä oikein vuodatat?

Joo yleensä muita jatkuvasti haukkuvat ovat juntteja, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
152/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa peggingiä vaikka. Iltalehdestä voit lukea ohjeet.

Vierailija
153/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni halveksi lihavia, lopulta hän alkoi kyttäämään mitä syön ja piikittelemään syömisistä. Vaikka tiesi minun sairastaneen aikaisemmin syömishäiriötä (sekamuotoinen anoreksian ja bulimian sekoitus). Kun puutuin hänen kommentointiinsa ja selkeisiin syömisen kontrolointiyrityksiin, hän uhriutui ja lopulta yritti väittää, että kaikki olikin vain vitsiä ja olen liian herkkänahkainen kun en ymmärrä. Juu roskiin jouti kyseinen mies.

Aviomieheni ja lapseni isä on toista maata. Synnytyksen jälkeen painoni jämähti noin 4-5 kg korkeammaksi kuin ennen synnytystä ja taustani takia olen tuntenut ahdistusta asiasta. Mieheni yrittää vakuuttaa minulle että pitää minua viehättävänä, mitään huolta ei ole. Ei todellakaan kyttää syömisiä muutoin kun sen osalta, että enhän syö liian vähän. Roskamiehen kanssa olisin varmasti sairastunut uudestaan ja hän olisi vahtinut että varmasti syön liian vähän.

Vierailija
154/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee hyvin selvöksi miehille heti alkuun että sinö et siedä mitään muita mielipiteitö kuin omasi ja miehenkin on ajateltava täsmälleen niin kuin sinä että ne miehetkin tietäö että sinuun ei kannata tuhlata aikaa kun sinun kanssa ei pysty rakentamaa tasa-arvoista perisuhdetta kun sinun kanssa pystyisi rakentamaan ainoastaan feministisen parisuhteen jossa miehellä ei saa olla omia mielipiteitä kun sinulla on ainoat oikeat mielipiteet ja muutenkin sinun haku ja tahto on ainoa mikä merkitsee. Sinun kihdalla mies väisti luodin niin sanotusti

Ai "mielipiteen" omaaminen automaattisesti pakottaa olemaan vittumainen?

Tämä selittääkin, miksi joillain on pakonomainen tarve tuoda aina ja joka paikassa esiin kaikki negatiiviset mielipiteensä, jotka eivät mitenkään liity mihinkään tai ole relevantteja.

Olen vittumainen kusipäitä kohtaan, yllätyitkö?

Vierailija
155/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa Kriittiset prk:le yksin.Älkää aina vinkuko.

Vierailija
156/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Nyt ryhdistäydyt. Löydätpä kenet vain niin et voi olla varma mitä hän suustaan päästää. Ole rehellinen ja kerro, että hänen kommenttinsa sai miettimään ja kerro oma tarinasi. Katso mikä reaktio.

Juurikin näin. Ei kannata olla kauhean ehdoton ihmisten kanssa. Jokainen meistä elää omaa maailmaa ja omien ajatusten kanssa, ei voi vaatia, että kaikki olisi toisen kanssa samanlaisia. Ethän sinä ap voi edes tietää miksi mies ajattelee miten ajattelee, hänelläkin on oma historia mistä ne ajatukset kumpuaa. Minä olisin kertonut omat kokemukset ja ehkä mies olisi avannut omiaan.

Mikä on se kokemus, joka oikeuttaa toisen ihmisen kehon pilkkaamisen? Miksi pitäisi yrittää ymmärtää tuollaista käytöstä? Miksi on toisen (naisen) vastuulla ymmärtää toista (miestä) ja selittää aikuiselle, miksi ei ole ok haukkua toisia? Miksi (naisen) pitäisi kertoa omista henkilökohtaisista asioistaan (miehelle) koulutusmielessä?

Kuka sanoi, että pitäisi kouluttaa? Ja mitä väliä onko mies vai nainen? Itseään voi sivistää kuuntelemalla erilaisia ihmisiä. Ei kaikesta tarvi ottaa itseensä.

Sukupuolella on sikäli väliä, että usein näissä keskusteluissa naisen osaksi lankeaa yrittää ymmärtää, selittää ja etsiä syitä ja oikeutusta miehen törpölle puheelle ja käytökselle ja pahimmassa tapauksessa (kuten tässä ketjussa näemme) opettaa miestä tämän huonoista tavoista ja yrittää korjata niitä. Harvoin toisin päin.

Voi jestas mitä yleistämistä ja miesvihaa. Ehkä sinulla on ollut vain törppöjä miehiä? Kannattaisko miettiä mistä se johtuu?

Minun ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään tuollaista miesten kanssa. Ihan fiksuja ja ajattelevia ovat kaikki olleet ja viimeisempänä nykyinen kumppani. Paremmin käyttäytyvä, järkevä ja sydämellisempi hän on kuin minä. Mutta olenkin noukkinut hänet jostain muualta kuin ulkonäköön perustuvasta tinderistä.

Vierailija
157/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Nyt ryhdistäydyt. Löydätpä kenet vain niin et voi olla varma mitä hän suustaan päästää. Ole rehellinen ja kerro, että hänen kommenttinsa sai miettimään ja kerro oma tarinasi. Katso mikä reaktio.

Juurikin näin. Ei kannata olla kauhean ehdoton ihmisten kanssa. Jokainen meistä elää omaa maailmaa ja omien ajatusten kanssa, ei voi vaatia, että kaikki olisi toisen kanssa samanlaisia. Ethän sinä ap voi edes tietää miksi mies ajattelee miten ajattelee, hänelläkin on oma historia mistä ne ajatukset kumpuaa. Minä olisin kertonut omat kokemukset ja ehkä mies olisi avannut omiaan.

Mikä on se kokemus, joka oikeuttaa toisen ihmisen kehon pilkkaamisen? Miksi pitäisi yrittää ymmärtää tuollaista käytöstä? Miksi on toisen (naisen) vastuulla ymmärtää toista (miestä) ja selittää aikuiselle, miksi ei ole ok haukkua toisia? Miksi (naisen) pitäisi kertoa omista henkilökohtaisista asioistaan (miehelle) koulutusmielessä?

Kuka sanoi, että pitäisi kouluttaa? Ja mitä väliä onko mies vai nainen? Itseään voi sivistää kuuntelemalla erilaisia ihmisiä. Ei kaikesta tarvi ottaa itseensä.

Sivistää? Miten ketään sivistää kuulla toisen syitä ihmisten haukkumiselle?

Jos jokaisen asian ottaa haukkumisena, niin itsensä sivistäminen on mahdotonta, kun ei kykene neutraalisti kuuntelemaan toisen mielipidettä. Esim minun tuttava otti lihavaksi haukkumisena sen kun joku kehui salaattia hyväksi. Se oli kuulemma piiloviesti siitä, että kuulijan pitäisi laihduttaa. Että näinkin vakavasti voi olla puolustuslinjalla läskien suhteen. Samalta kuulostaa ap:n reaktio. Mutta "kerran läski on aina läski" taitaakin pitää oikeasti paikkansa. Ap pelkää lihovansa ja joutuu tekemään sen kanssa töitä, henkisesti hän on läski.

Ehkä ap pelkää lihovansa vielä joskus takaisin. Mitä sitten? Se on hyvä syy. Niin itsekin ajattelen. Toisaalta myös alipainoisena kartoin niitä miehiä jotka ylistivät juuri sitä laihuutta, vaikken silloin pystynyt ennustamaankaan sitä että yli nelikymppisenä voisin päästä viimein normaalipainoon ja ylikin hieman.

Nyt ajattelen lähinnä että ehkä lihon rauhassa ja katson sellaisen jolle kelpaan. Miksi haluaisin sen laihuutta ihannoivan?

Vierailija
158/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haisevaa feministiä ota. Sellaiset naiset jäävät sitten niille turvapaikkapartasuille ja lapsista tulee...

Vierailija
159/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne. 

Eli luokittelet roskiksi ja kohtelet roskina sellaiset ihmiset, jotka ovat kanssasi eri mieltä jostakin asiasta. Itse varmaankin koet olevasi hyvä ja mukava tyyppi.

Miksi ihmeessä kenenkään tarvitsisi vapaaehtoisesti tuhlata aikaansa ihmiseen, jolla täysin erilainen arvomaailma kuin itsellä on?

Ei tarvitse viettää aikaa erilaisen arvomaailman omaavien kanssa. Mutta se on eri asia kuin luokitella eri mieltä olevat ihmiset roskiksi ja kohdella heitä siten.

Eihän tuo lainaamasi luokitellut yhtään ketään roskiksi tai esittänyt mitään siitä kuinka kohtelisi heitä. Sanoi vain, että kyseiset piirteet ovat turn off ja pyrkii karsimaan tuollaiset deittiehdokkaat jo alkumetreillä pois. Tuo roska-asia oli jotain mitä vedit ihan omasta hatustasi.

Ja toisaalta, minulle esim. eläimiä huonosti kohtelevat ihmiset tai rasistit ovat täyttä roskaa. Minulla ei ole pienintäkään velvollisuutta asioida tällaisten ihmisten kanssa kuin äärimmäisen pakon edessä. Minulla on oikeus ajatella heistä mitä lystään kuten heilläkin minusta.

Ymmärrän tapasi ajatella enkä itsekään arvosta noita ihmisryhmiä. On kuitenkin verrattaen sama asia sanoa noita ihmisryhmiä roskaksi kuin vaikka lihavia. Tuollaiset puheet pitäisi pitää sisällään tai päästää ulos vain hyvin valikoidussa seurassa.

-eri

Vierailija
160/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolella on sikäli väliä, että usein näissä keskusteluissa naisen osaksi lankeaa yrittää ymmärtää, selittää ja etsiä syitä ja oikeutusta miehen törpölle puheelle ja käytökselle ja pahimmassa tapauksessa (kuten tässä ketjussa näemme) opettaa miestä tämän huonoista tavoista ja yrittää korjata niitä. Harvoin toisin päin.

Voi jestas mitä yleistämistä ja miesvihaa. Ehkä sinulla on ollut vain törppöjä miehiä? Kannattaisko miettiä mistä se johtuu?

Minun ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään tuollaista miesten kanssa. Ihan fiksuja ja ajattelevia ovat kaikki olleet ja viimeisempänä nykyinen kumppani. Paremmin käyttäytyvä, järkevä ja sydämellisempi hän on kuin minä. Mutta olenkin noukkinut hänet jostain muualta kuin ulkonäköön perustuvasta tinderistä.

Ei ole ollut törppöjä miehiä, kiitos kysymästä ja kumppanini olen tavannut muualla kuin Tinderissä. Puhuin näistä keskusteluista ja julkisesta puheesta asiasta, en omista kokemuksistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi