Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen

Vierailija
25.07.2023 |

Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (443)

Vierailija
121/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Nyt ryhdistäydyt. Löydätpä kenet vain niin et voi olla varma mitä hän suustaan päästää. Ole rehellinen ja kerro, että hänen kommenttinsa sai miettimään ja kerro oma tarinasi. Katso mikä reaktio.

Juurikin näin. Ei kannata olla kauhean ehdoton ihmisten kanssa. Jokainen meistä elää omaa maailmaa ja omien ajatusten kanssa, ei voi vaatia, että kaikki olisi toisen kanssa samanlaisia. Ethän sinä ap voi edes tietää miksi mies ajattelee miten ajattelee, hänelläkin on oma historia mistä ne ajatukset kumpuaa. Minä olisin kertonut omat kokemukset ja ehkä mies olisi avannut omiaan.

Mikä on se kokemus, joka oikeuttaa toisen ihmisen kehon pilkkaamisen? Miksi pitäisi yrittää ymmärtää tuollaista käytöstä? Miksi on toisen (naisen) vastuulla ymmärtää toista (miestä) ja selittää aikuiselle, miksi ei ole ok haukkua toisia? Miksi (naisen) pitäisi kertoa omista henkilökohtaisista asioistaan (miehelle) koulutusmielessä?

Kuka sanoi, että pitäisi kouluttaa? Ja mitä väliä onko mies vai nainen? Itseään voi sivistää kuuntelemalla erilaisia ihmisiä. Ei kaikesta tarvi ottaa itseensä.

Sukupuolella on sikäli väliä, että usein näissä keskusteluissa naisen osaksi lankeaa yrittää ymmärtää, selittää ja etsiä syitä ja oikeutusta miehen törpölle puheelle ja käytökselle ja pahimmassa tapauksessa (kuten tässä ketjussa näemme) opettaa miestä tämän huonoista tavoista ja yrittää korjata niitä. Harvoin toisin päin.

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta opettaa miehiä ja korjata miesten tapoja mieleiseksesi. Voit keskittyä oikeassa elämässä täydellisiin miehiin, joita ei tarvitse kouluttaa (ja joilla on täydellinen hiusraja).

Vierailija
122/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne. 

Kuulostat todella mukavalle ihmiselle itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne. 

eläimiä pitää kohdella hyvin, mutta muu listalla on vain liioiteltua ideologista vouhotusta. ylipaino kriteerinä ei tarkoita naisvihaa. en minäkään voi sille mitään, että liian siro mies on minulle kuin ilmaa.

Juuri näin, hyvin servattu.

Vierailija
124/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ollut klassisen kaunis ja hoikka, mutta minullakin on nollatoleranssi kaikelle halveksivalle puheelle. Juttu loppuu kuin seinään, jos toinen kommentoi rumasti tai vitsailee mauttomasti kenen tahansa ulkonäöstä, ammatista (esim. Halveksuu siivoajia tai aiheuttaa tahallaan ravintolassa työntekijöille lisätöitä juoksuttamalla tai sotkemalla), vähemmistöryhmistä tai kulttuureista.

Haluan empaattisen, sivistyneen ja kaikkia ihmisiä kunnioittavan kumppanin. Tästä en neuvottele piiruakaan eikä minua kiinnosta jos joku pitää minua huumorintajuttomana jos en naura setämiesvitseille.

No miksi ei ole löytynyt? Klassisen kauniille ja hoikalle?

Sana setämies kertoo syyn siihen. Se on halveksittavaa puhetta, mitä kommentin kirjoittaja ei arvosta. Sortuu kuitenkin itse siihen. Ihan klassinen moka!

Vierailija
125/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ne miehet olet valinnut. Mieti omia kriteereitäsi. Minkälaisia miehiä sinä sänkyysi päästät?

Jep. Ap hikoili ja laihdutti vain jotta pääsee möyrimään noiden kultaisten mussukoiden kanssa. Nytpä tiedät mistä jäit ennen paitsi.

Vierailija
126/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ollut klassisen kaunis ja hoikka, mutta minullakin on nollatoleranssi kaikelle halveksivalle puheelle. Juttu loppuu kuin seinään, jos toinen kommentoi rumasti tai vitsailee mauttomasti kenen tahansa ulkonäöstä, ammatista (esim. Halveksuu siivoajia tai aiheuttaa tahallaan ravintolassa työntekijöille lisätöitä juoksuttamalla tai sotkemalla), vähemmistöryhmistä tai kulttuureista.

Haluan empaattisen, sivistyneen ja kaikkia ihmisiä kunnioittavan kumppanin. Tästä en neuvottele piiruakaan eikä minua kiinnosta jos joku pitää minua huumorintajuttomana jos en naura setämiesvitseille.

Sana setämies kertoo syyn siihen. Se on halveksittavaa puhetta, mitä kommentin kirjoittaja ei arvosta. Sortuu kuitenkin itse siihen. Ihan klassinen moka!

Mutta jos on kaunis ja hoikka, niin miksi tarvitsee deittailla yli 30-vuotiaita miehiä?

127/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän syyn takia meni jo toinen suhde, niin ymmärrät varmaan että ongelma löytyy peiliin katsomalla. Ala harjoittelemaan herkkänahkaisuudesta eroon. Joko netin avustuksella tai vaikka haet starttia terapiasta. Pitää ymmärtää, että ihmiset ei ole täydellisiä ja eivät puhu täydellisesti (varsinkaan jonkun toisen mielestä).

Tässä ei ollut kyse herkkänahkaisuudesta tai siitä, että ap etsisi täydellistä ja täydellisesti puhuvaa miestä. Miksi joidenkin on vaikea ymmärtää, että toisten ihmisten mollaaminen, mistä syystä tahansa, on sivistymätöntä ja moukkamaista? Niin käyttäytyvät ihmiset on ilmeisesti juuri niitä, jotka katsovat oikeudekseen laukoa mitä ja milloin tahansa, kun ovat niin suoria ja rehellisiä.

Ei se ole yhtään niin paha asia, kun nainen mollaa miestä. Kenellekään naiselle ei tule siitä paha mieli.

No minulle ainakin tulee paha mieli. Ei tarvi mollata yhtään ketään.

Vierailija
128/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että sun mielestä on sama asia haukkua ihmisen ulkomuotoa ja nimittää tietyntyyppisiä vitsejä setämiesvitseiksi? Ensin mainittu kohdistuu ihmiseen, toinen ei.

Vierailija
129/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toi kanssa. En jaksa yhtään ihmistä tuolla emptiatasolla. Luuletko, että hän tajuaisi, jos sanoisit asiasta? Joskus, ja vain joskus, ihmisten ymmärrys ein vain riitä omien kokemustensa ulkopuolelle, mutta he ovat valmiita vaihtamaan näkökantaansa kuultuaan asiasta lisää. Yleensä ei kuitenkaan. Silloin potku peffalle.

Nuorena "vitsailin" kerran itse ystävälleni ylipainoisista henkilöistä - jolloin ystäväni kertoi itse olleensa tällainen ja että kommenttini tuntuvat ikäviltä ja typeriltä. Menin hiljaiseksi, pyysin anteeksi ja aloin miettiä. Olin oppinut "lihavuuspilkan" kotoa, vanhempani hyvin paljon harrastivat tätä. Hävetti aivan hirveästi. En ikinä, koskaan tuon jälkeen ole pilkannut ylipainoa, ja nykypäivänä (tapahtuneesta yli 20 v) pidän ihan käsittämättömänä, että olen voinut tuommoisia loukkaavia idioottimaisuuksia laukoa. Eli kyllä, ihminen voi myös muuttua, ja olen ystävälleni ikuisesti kiitollinen.

Vierailija
130/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on kaunis ja hoikka, niin miksi tarvitsee deittailla yli 30-vuotiaita miehiä?

Ehkä haluaa miehen eikä lasta, jonka kanssa seurustelee?

Vierailija
131/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua syyhystä eroon.

Vierailija
132/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että sun mielestä on sama asia haukkua ihmisen ulkomuotoa ja nimittää tietyntyyppisiä vitsejä setämiesvitseiksi? Ensin mainittu kohdistuu ihmiseen, toinen ei.

"mutta minullakin on nollatoleranssi kaikelle halveksivalle puheelle"

Vierailija
133/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mutta minullakin on nollatoleranssi kaikelle halveksivalle puheelle"

Voiko vitsiä halveksia? Mielestäni ei.

Vierailija
134/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä pakko se oma mielipide on tuoda esiin treffikumppanille. En uskoisi ap:n kertomusta jos en olisi itsekin törmännyt tuollaiseen mieheen. Tapailumies siis päätti ilmoittaa, että ainut kriteerinsä naiselle on, ettei saa olla lihava. Lievästi hämmennyin tästä ulostulosta. Kävi jopa mielessä että vihjasiko, että olen hänen mielestään liian iso. N28

Vierailija
135/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen exä on lihonut suhteen aikana ja haluaa nyt kokeilla kepillä jäätä ettet aio rupsahtaa samoin ts. onko sinunkin suhtautumisesti lihomiseen ja lihaviin no-no.

Vierailija
136/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaa jättä tuo mies, tuota samaa saat kuulla sitten loppuelämäsi. Oma isäni vihasi lihavia ja kun minäkin jossain vaiheessa lihoin, sain häneltä todella tylyjä kommentteja. En sitten halunnut nähdä häntä kuin korkeintaan kerran vuoteen. Vielä loppuvaiheessa, kun hän oli hoivakodissa petipotilaana, hän jaksoi nimitellä yhtä hoitajaa rumati tämän selän takana, vaikka hän hoiti isää hyvin ja vaihtoi vaipatkin.

Mitä jos jatkat tuon miehen kanssa, saatte lapsia ja joku lapsista on ylipainoinen? Haluatko lapselle isän, joka haukkuu ja halveksii häntä?

Vierailija
137/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö ap mällit mällykkeet?

Vierailija
138/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä pakko se oma mielipide on tuoda esiin treffikumppanille. En uskoisi ap:n kertomusta jos en olisi itsekin törmännyt tuollaiseen mieheen. Tapailumies siis päätti ilmoittaa, että ainut kriteerinsä naiselle on, ettei saa olla lihava. Lievästi hämmennyin tästä ulostulosta. Kävi jopa mielessä että vihjasiko, että olen hänen mielestään liian iso. N28

Tiedätkö, miten usein naiset tuovat esiin sen, etteivät pidä, kuin pitkistä miehistä? Tai että koolla on väliä?

Vierailija
139/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Nyt ryhdistäydyt. Löydätpä kenet vain niin et voi olla varma mitä hän suustaan päästää. Ole rehellinen ja kerro, että hänen kommenttinsa sai miettimään ja kerro oma tarinasi. Katso mikä reaktio.

Juurikin näin. Ei kannata olla kauhean ehdoton ihmisten kanssa. Jokainen meistä elää omaa maailmaa ja omien ajatusten kanssa, ei voi vaatia, että kaikki olisi toisen kanssa samanlaisia. Ethän sinä ap voi edes tietää miksi mies ajattelee miten ajattelee, hänelläkin on oma historia mistä ne ajatukset kumpuaa. Minä olisin kertonut omat kokemukset ja ehkä mies olisi avannut omiaan.

Mikä on se kokemus, joka oikeuttaa toisen ihmisen kehon pilkkaamisen? Miksi pitäisi yrittää ymmärtää tuollaista käytöstä? Miksi on toisen (naisen) vastuulla ymmärtää toista (miestä) ja selittää aikuiselle, miksi ei ole ok haukkua toisia? Miksi (naisen) pitäisi kertoa omista henkilökohtaisista asioistaan (miehelle) koulutusmielessä?

Kuka sanoi, että pitäisi kouluttaa? Ja mitä väliä onko mies vai nainen? Itseään voi sivistää kuuntelemalla erilaisia ihmisiä. Ei kaikesta tarvi ottaa itseensä.

Sivistää? Miten ketään sivistää kuulla toisen syitä ihmisten haukkumiselle?

Jos jokaisen asian ottaa haukkumisena, niin itsensä sivistäminen on mahdotonta, kun ei kykene neutraalisti kuuntelemaan toisen mielipidettä. Esim minun tuttava otti lihavaksi haukkumisena sen kun joku kehui salaattia hyväksi. Se oli kuulemma piiloviesti siitä, että kuulijan pitäisi laihduttaa. Että näinkin vakavasti voi olla puolustuslinjalla läskien suhteen. Samalta kuulostaa ap:n reaktio. Mutta "kerran läski on aina läski" taitaakin pitää oikeasti paikkansa. Ap pelkää lihovansa ja joutuu tekemään sen kanssa töitä, henkisesti hän on läski.

Vierailija
140/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvin selvöksi miehille heti alkuun että sinö et siedä mitään muita mielipiteitö kuin omasi ja miehenkin on ajateltava täsmälleen niin kuin sinä että ne miehetkin tietäö että sinuun ei kannata tuhlata aikaa kun sinun kanssa ei pysty rakentamaa tasa-arvoista perisuhdetta kun sinun kanssa pystyisi rakentamaan ainoastaan feministisen parisuhteen jossa miehellä ei saa olla omia mielipiteitä kun sinulla on ainoat oikeat mielipiteet ja muutenkin sinun haku ja tahto on ainoa mikä merkitsee. Sinun kihdalla mies väisti luodin niin sanotusti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi