Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen
Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (443)
Hiusrajahullu!! Hae apua itsellesi, sinulla on selkeästi pakkomielle asiasta. Sen lisäksi, että olet naisille todella ilkeä ja puhut heitä halventavasti.
Se, että naiset eivät halua sinua, ei johdu kaljuudestasi, vaan kuvottavasta asenteestasi Nadia kohtaan. Olet joka ikisessä ketjussa jauhamassa laatikkoleuasta ja hiusrajasta.
Ei kukaan jaksa kuunnella sellaista.
Okei, sinä olet toiv ottavastiProvo, mutta olen nyt oikeasti törmännyt tinderissä vastaaviin miehiin. Tai siis profiileihin. Ihan uskomatonta. Älä viitsi pilata joka keskustelua jauhamisellasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.
Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla.
No jaa. Jos oikeasti koet että kaljuus tekee miehen kelvottomaksi miehenä, niin asian ääneen sanominen on oikeastaan aika pieni juttu siihen verrattuna. On oikeastaan aika kaksinaismoralistista ajatella, että kunhan tätä asiaa ei sanota ääneen, niin sen mukaan voi toimia kuitenkin.
Varmasti jokaisella on joitakin preferessejä, ja ne eivät ole ns tasa-arvoisia, mutta suhtautuminen siihen mitä saa sanoa ja mitä ei, voi syystäkin vaihdella.
Sinäkin luultavasti ajattelet, että oli ok dissata kaljuja miehiä tässä näin tällä tapaa, mutta kamalaa jos naisen haluttavuutta arvostetaan..
Kuten yläpeukuista näet, niin naiset ovat harvinaisen yksimielisiä siitä, että täydellinen hiusraja on parisuhteelle miehen kanssa lähtökohta. Sen ympärille rakentuu kaikki.
Leikittekö tahallanne tyhmää vai miten kommentin pointti menee niin lujaa ohi?
Ei siinä mikään mennyt ohi.
No menihän jos kommentin pointto oli että kaikilla ihmisillä on omat preferenssit mutta niiden perusteella ei pitäisi haukkua ketään.
Te ymmärsitte viestin niin että kaikki jotka ovat viestiä yläpeukuttaneet vihaavat kaljuja miehiä :D eli kyllä se pointti meni ohi ja lujaa.
Täydellinen hiusraja on komeuden lähtökohta ja seurustelun ykköspreferenssejä naisille ilman tuota viestiäkin.
Ei se täydellinen hiusraja mitään pelasta jos peustukset eivät muuten ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
Näistä voi olla varma, että jättäisivät heti jos sairastuisi syöpään tms
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että olet alusta asti rehellinen ja avoin ja kerrot menneisyydestäsi. Näin toisella on mahdollisuus myös muuttua ja kehittää suhtautumistaan.
Paremmin tulee totuus esiin, kun toinen ei osaa varoa.
Vierailija kirjoitti:
Hiusrajahullu!! Hae apua itsellesi, sinulla on selkeästi pakkomielle asiasta. Sen lisäksi, että olet naisille todella ilkeä ja puhut heitä halventavasti.
Se, että naiset eivät halua sinua, ei johdu kaljuudestasi, vaan kuvottavasta asenteestasi Nadia kohtaan. Olet joka ikisessä ketjussa jauhamassa laatikkoleuasta ja hiusrajasta.
Ei kukaan jaksa kuunnella sellaista.
Okei, sinä olet toiv ottavastiProvo, mutta olen nyt oikeasti törmännyt tinderissä vastaaviin miehiin. Tai siis profiileihin. Ihan uskomatonta. Älä viitsi pilata joka keskustelua jauhamisellasi
Siis mihin vastaaviin miehiin?
no ehkäpä teidän on aihetta puhua asiasta lihavuus ja omakohtaiset kokemukset. tietää jäbä sitten jatkossa olla hiljaa aiheesta.
Itse olen aina ollut klassisen kaunis ja hoikka, mutta minullakin on nollatoleranssi kaikelle halveksivalle puheelle. Juttu loppuu kuin seinään, jos toinen kommentoi rumasti tai vitsailee mauttomasti kenen tahansa ulkonäöstä, ammatista (esim. Halveksuu siivoajia tai aiheuttaa tahallaan ravintolassa työntekijöille lisätöitä juoksuttamalla tai sotkemalla), vähemmistöryhmistä tai kulttuureista.
Haluan empaattisen, sivistyneen ja kaikkia ihmisiä kunnioittavan kumppanin. Tästä en neuvottele piiruakaan eikä minua kiinnosta jos joku pitää minua huumorintajuttomana jos en naura setämiesvitseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.
Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla.
Eli täydellinen hiusraja on sinullekin se kriittisin syy alkaa seurustelemaan miehen kanssa?
Mitä sillä on väliä jos tälle yhdelle naiselle on? Minulla on päinvastoin, tykkään vain kaljuista ja mitä ympärilleen katsoo niin naismarkkinoilla tällä asialla ei ole mitään väliä, kyllä melkein kaikki kaljut kulkee naisen kanssa.
Sellaiset miehet kuitenkin jäävät yksin jotka vain jankkaavat kaljustaan, tai tasoteoriasta, kukaan ei jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut klassisen kaunis ja hoikka, mutta minullakin on nollatoleranssi kaikelle halveksivalle puheelle. Juttu loppuu kuin seinään, jos toinen kommentoi rumasti tai vitsailee mauttomasti kenen tahansa ulkonäöstä, ammatista (esim. Halveksuu siivoajia tai aiheuttaa tahallaan ravintolassa työntekijöille lisätöitä juoksuttamalla tai sotkemalla), vähemmistöryhmistä tai kulttuureista.
Haluan empaattisen, sivistyneen ja kaikkia ihmisiä kunnioittavan kumppanin. Tästä en neuvottele piiruakaan eikä minua kiinnosta jos joku pitää minua huumorintajuttomana jos en naura setämiesvitseille.
No miksi ei ole löytynyt? Klassisen kauniille ja hoikalle?
Jatkossa kerro heti alkuunsa, että et ole näyttänyt nykyiseltä aina. Muutama valokuva matkaan, kun kerrot. Sitten näet reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että olet alusta asti rehellinen ja avoin ja kerrot menneisyydestäsi. Näin toisella on mahdollisuus myös muuttua ja kehittää suhtautumistaan.
Paremmin tulee totuus esiin, kun toinen ei osaa varoa.
Missään tapauksessa ei kannata kertoa toiselle itsestään tai ajatuksistaan tai mieltymyksistään yhtään mitään. Parempi vain suhtautua itseensä kuin miinakenttään jotta voi jälkikäteen sitten haukkua miestä.
Nauti yksinolostasi.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että olit joskus ennen lihava, ja jätä se tyyppi.
Ehdottomasti tosiaan kannattaa kertoa tuo perustelu, siinä vaiheessa kun kerrot jättäväsi hänet. Ulkonäön haukkuminen kertoo tosi paljon ihmisen arvoista ja sinä ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi loukkaantua tuosta. Entinen lihava, nykyinen timmi mies, ei ikinä loukkaantuisi tuollaisesta, jos nainen sanoisi samoin miehistä.
Ei ole kyse loukkaantumisesta. Kyllä sellaisia miehiäkin on, joiden mielestä toisten ulkoisen olemuksen arviointi ilkeästi on niin ällöttävä tapa, ja kertoo ihmisestä niin pahaa, ettei sellainen ihminen enää kiinnosta.
Ei mukaan kiinnosta. Voi sellaisten miesten kanssa panna, mut suhteeseen ei sellaista voi ottaa, kun ei sellaiseen voi rakastua. Mut vittuilen niille sitten kyllä puhumalla entisestä lihavuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi loukkaantua tuosta. Entinen lihava, nykyinen timmi mies, ei ikinä loukkaantuisi tuollaisesta, jos nainen sanoisi samoin miehistä.
Ei ole kyse loukkaantumisesta. Kyllä sellaisia miehiäkin on, joiden mielestä toisten ulkoisen olemuksen arviointi ilkeästi on niin ällöttävä tapa, ja kertoo ihmisestä niin pahaa, ettei sellainen ihminen enää kiinnosta.
Ei mukaan kiinnosta. Voi sellaisten miesten kanssa panna, mut suhteeseen ei sellaista voi ottaa, kun ei sellaiseen voi rakastua. Mut vittuilen niille sitten kyllä puhumalla entisestä lihavuudestani.
Eli kannattaa puhua naisista halventavaan sävyyn, niin sillä ehkäisee monogamisen suhteen ja pääsee vain panemaan? Wau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
Näistä voi olla varma, että jättäisivät heti jos sairastuisi syöpään tms
Totta. Tämäkin läskiksi haukkuja ilmaisi viime syksynä selvästi että hän ei miksikään omaishoitajaksi rupea. Noh, luulen että hän tarvitsee sitä nopeammin, kun on osteoporoosit yms., ja koen sellainen jo olleenikin kun alkkikselle tärinöissään olen kahvitkin kaatanut juomapulloon tai juottanut, kun ei pysy muki käsissä.
Mutta hän ei vaan rupeaisi minua hoitamaan. Siis esim. ottamaan kenkiä jalasta kun reissussa leikilläni pyysin pitkän kävelyn jälkeen hotellihuoneen sängylle rojahdettuani. Huusi siis ettei hän älä miksikään omaishoitajaksi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi sairastua tai onnettomuudessa vammautua ja samalla kehon metabolialle käy jotain tai joutuu käyttämään lääkkeitä mitkä vaikuttavat aineenvaihduntaan. Pellolle tuollaiset "kumppanit" - niistä ei ole apua alamä'issä.
Lääkkeet jotka yleisesti "lihottavat" eivät sitä itsestään tee, vaan ne aina vaikuttavat ruokahaluun. Ja sitä kautta lihoaa, kun on vaan pakko vetää sitä karkkia ja jätskiä.
Kanalla ja parsakaalilla ei kukaan lihoa kymmeniä kiloja vaikka ruokahalut olisi hetkellisesti voimakkaammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa sinulta vain seksiä, sinä suostus siihen seksiin ja pidät sitä jotenkin onnistuneena vittuiluna?
Moni mies saa haluamansa tuollaisesta vittuilusta.
Ei vaan minä olen halunnut vain seksiä, mies suhdetta.
Eikä se vittuilu ole siinä seksissä, kelpaahan se yleensä. Mut kovin läskifobista voi silti häiritä, kun se tajuaa panneensa entisen tosi läskin kanssa, varsinkin jos niistä läskeistään sitten puhuu paljon
Vierailija kirjoitti:
Potentiaali kaatuu syyhyyn.
Hah. Näin minäkin ensin luin...🤪
Vierailija kirjoitti:
Onko se naisvihaa jos ei pidä lihavista, tai sanoo jotain lihavaksi ?
Ei minusta
Eräs n**kereistä puhuva ras*sti on löytänyt itselleen naisen, jonka lapsilla on afrikkalaista alkuperää oleva isä. Saas nähdä kuinka kauan ra*istin suu pysyy soukemmalla.
Ap, nolla toleranssi minkäänlaiselle kehon halveeraamiselle.