Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen

Vierailija
25.07.2023 |

Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (443)

Vierailija
421/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en yhtään ihmettele jos sun suhteet ei kestä deittailuvaihetta pidempään. Mitä sitten jos mies ei pidä lihavien naisten ulkomuodosta, kuka terve mies nyt pitää.. ei se tarkoita sitä ettei miehellä olisi empatiaa. Ei minultakaan löydy empatiaa lihavia (terveitä) kohtaan koska ovat tikittävä terveyspommi omilla valinnoillaan. En silti ole empatiakyvytön ja ymmärrän että tietyt sairaudet/lääkkeet lihottaa. Pidän mielipiteeni omana mutta jos joku kysyisi että pidänkö lihavia ihmisiä kauniina tai terveinä niin vastaisin en.

Jos aiot jatkossa pistää suhteet poikki jokaikisestä väärästä (sinun mielestä) mielipiteestä niin neuvoisin pysymään sinkkuna. Olet ihan turhan herkkä, ehkä sulla ei ole ollut oikeita vastoinkäymisiä tai vellot omassa säälittäväsdä olotilassa jossa sulla on oikeus loukkaantua kaikesta mistä et pidä. Ryhdistäydy nyt hyvä aikuinen nainen.

Miksi se on sulta pois jos jollekin kumppanin luonne ja empatia on tärkeä ominaisuus?Samanlainen kriteeri se on kuin painokin. Menee taas tuollaiselta sääliöltä koko aloituksen pointti ohi niin että suhisee. 

Vierailija
422/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava voi laihduttaa. Pieni penis ei sen sijaan kasva mihinkään ja luuserin luonne on ja pysyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä kuullut naisesta joka olisi eronnut miehen kaljuuntumisen takia. Sen sijaan tunnen lukuisia pariskuntia, joissa mies on kaljuuntunut vuosien varrella, mutta ei se ole mitään muuttanut. Ei tuollaisista syistä vaan erota.[/quote]

Itse tiedän montakin ystävää jotka jätti miehensä vain sen takia että mieheltä alkoi hiusraja pakenemaan[/quote]

Kun ei kehtaa kertoa todellista syytä eroon, niin voi äkkiä keksiä tekosyyksi hiusrajan.

Vierailija
424/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastenmielinen ihminen tuo ap.

Vierailija
425/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli kertoo jättävänsä tapailunaisen heti, kun tämä ryhtyy sisustamaan veljen kotia. Jo pelkkä "tuohon sopisi hyvin jalkalamppu" on ehdoton turn off. Naisilla ei ole sen vertaa empatiaa, että ne ymmärtäisi miehen kodin olevan miehen koti, ei naisen sisustushalujen kohde.

Vierailija
426/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni orastava suhde on päättynyt itselläni siihen, että naisesta pystyi epäilemään villeyttä.

Yksi oli jopa pari vuotta edennyt, kunnes ymmärsin merkit.

Itkuhan siinä heillä aina tuli.

Ymmärrän.

Se vain on välitön turn off.

Vierailija
427/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olin lomamatkalla ylipainoisen ystäväni kanssa. Voi hyvänen aika sitä syömistä. Heti aamusta alkaen, ahtaa kunnon aamupalan ja luulisi sen riittävän pitkälle päivään, mutta ei. Kaupungilla alkaa vinkuminen, kun on nälkä ja heikottaa, pakko saada ruokaa. Iso lounas, ja sitten välissä käy ostamassa välipalaa ja kunnon illallinen, jonka myös luulisi riittävän. Mutta ei, vaan paniikki kun ei ole illaksi 'naposteltavaa'. Sitten sitä etsitään pimeillä kujilla jotain kauppaa tai kiskaa missä myydään mässyä. Sipsipussi rapisee yötä myöten ettei nukkuakaan voi. Siihen päälle karkkia ja taas rapisee. Mieliala liikkuu koko ajan syömisten mukaan raivosta isoon iloon. En jaksaisi tuollaista kumppania.

.......................

ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ ! Jokainen on yksilö ja niin myös jokainen lihava on yksilö. Myös lihavat syövät yksilöllisesti - eikä niin että KAIKKI lihavat söisivät vain epäterveellisesti ja kokoajan.

Vierailija
428/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena urheilen paljon ja näen paljon vaivaa oman terveyden eteen. Syön terveellisesti ja herkuttelen silloin tällöin. Olen ollut yhdessä nykyisen mieheni kanssa kohta 20 vuotta. En tiedä olenko jotenkin outo, mutta en pidä yhtään kaljamahaisista miehistä. Hyi olkoon jos pitäis seksiä harrastaa. Kavereina kyllä parhaat ystävät on ylipainoisia ja arvostan heitä todella paljon. Silti seksuaalisesti lihava kaljamahainen mies on todellinen turn off. Oma mies myös urheilee ja syö terveellisesti. Olis kyllä outoa olla sipsejä mussuttavan mäkki monsterin kanssa yhdessä, joka ei urheile ja pidä huolta itsestään. Ymmärrän sun deitin mielipidettä täysin, kertoi kuitenkin tämän vaan sinulle eikä toivottavasti huudellut muiden kuullen. Pitää osata käyttäytyä. Olis törkeetä kertoa tästä muuten, kun luottamuksella esim omalle kumppanille.

Sama täällä. Käytän aikaa, vaivaa ja rahaa kuntoiluun ja terveelliseen ravintoon.  Minulle on tärkeää sekä  terveys että visualistina myös ulkonäkö. En voi sille mitään, etten yhtään tykkää ylipainosta, en itselläni, enkä kumppanillani. Jos nyt aloittaisin seurustelun, haluaisin, että kumppanilla olisi nämä samat arvot. Toki on muitakin tärkeitä arvoja, mutta tässä keskustellaan nyt ylipainosta. 

Tässähän ei nyt kyse ole kai varsinaisesti siitä, minkälaisen puolison haluaa, vaan yleisestä asenteestä toisiin ihmisiin. Tai näin minä apn ymmärsin ja samaistuin siihen ajatukseen.

Vierailija
429/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en yhtään ihmettele jos sun suhteet ei kestä deittailuvaihetta pidempään. Mitä sitten jos mies ei pidä lihavien naisten ulkomuodosta, kuka terve mies nyt pitää.. ei se tarkoita sitä ettei miehellä olisi empatiaa. Ei minultakaan löydy empatiaa lihavia (terveitä) kohtaan koska ovat tikittävä terveyspommi omilla valinnoillaan. En silti ole empatiakyvytön ja ymmärrän että tietyt sairaudet/lääkkeet lihottaa. Pidän mielipiteeni omana mutta jos joku kysyisi että pidänkö lihavia ihmisiä kauniina tai terveinä niin vastaisin en.

Jos aiot jatkossa pistää suhteet poikki jokaikisestä väärästä (sinun mielestä) mielipiteestä niin neuvoisin pysymään sinkkuna. Olet ihan turhan herkkä, ehkä sulla ei ole ollut oikeita vastoinkäymisiä tai vellot omassa säälittäväsdä olotilassa jossa sulla on oikeus loukkaantua kaikesta mistä et pidä. Ryhdistäydy nyt hyvä aikuinen nainen.

Mitä helvatan väliä sillä on, onko joku kaunis tai terve sun mielestä? Aika suuret luulot omien käsitysten merkityksestä. Mut jos tämän merkittävän ja painavan asian ilmaiset väärälle ihmiselle, voi se todellakin vaikuttaa teidän molempien tulevaisuuteen. Mielipiteitä toki saa olla, se miten ne ilmaisee, voi olla ratkaisevaa.

Vierailija
430/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä taustalla kontrolloiva ja henkistä väkivaltaa käyttänyt mies, joka ennen lapsen hankkimista vaikutti kivalta tyypiltä ja väittää yhä olevansa feministi.

Kuitenkin raskauspahoinvoinnin ollessa voimakasta ja helpottaessa kunhan söi lähes jatkuvasti, lihoin n. 30kg hoikasta todella ylipainoiseksi.

Tästäkös alkoi itku ja huuto miehen toimesta. Seksielämä loppui. Mies huusi kuin 4v, kuinka hänen elämänsä on nyt pilalla koska ei tunne vetoa lihavia kohtaan ja kuinka en yritä laihtua tarpeeksi nopeasti.

Jätin lapseni isän, jonka jälkeen hän syytti minua perheen rikkomisesta.

WTF.

Nyt en kyllä enää toivottavasti jätä varoitusmerkkejä huomiotta, mikäli joku uusi kumppaniehdokas tulee vastaan. Muistan nimittäin näin jälkeenpäin, että oli myös kommentoinut ylipainoisia ikävään sävyyn ennen raskauttani. Olin aina ollut hoikka ja tarkka syömisistäni joten sivuutin nuo puheet koska enhän voisi itse koskaan lihoa.

Mulle kävi vähän samoin ton raskauden suhteen (ei siis miehen). Pahoinvointi oli jatkuvaa aamusta iltaan raskauden alusta loppuun ja vähän yli. Vähän väliä piti jotain syödä tai juoda. Lihoin 25kg. Se hävis seuraavan raskauden aikan, jolloin söin kyl paljon (koska himoitsin tavallista ruokaa), mut kilot vain putos. Raskaus oli aika pian ekan jälkeen. Lääkäri totesi, että lihominen oli ollut hormonaalista. Olo oli eri raskauksissa täyssin erilainen. Mut pointti on se, ettei noissa tilanteissa aina asiat ole omissa käsissä. Ihan järkyttävää, jos ton kaiken kestämisen lisäksi puoliso yökkäilisi joitain läskejä, kun hänelle vauvaa saadaan!

Vierailija
431/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi ei sentään samaan SYYHYYN kuin edellinen 🤭

edes ne ekat viisi kertaa tuota samaa ei olleet hauskoja

Vierailija
432/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni orastava suhde on päättynyt itselläni siihen, että naisesta pystyi epäilemään villeyttä.

Yksi oli jopa pari vuotta edennyt, kunnes ymmärsin merkit.

Itkuhan siinä heillä aina tuli.

Ymmärrän.

Se vain on välitön turn off.

Okei. Sä siis haluat lahnan sänkyysi. Mä en.

Vierailija
433/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Läskin oma syy että haluaa syödä liikaa ja olla lihava<<

Ei kukaan  h a l u a  syödä liikaa, eikä olla lihava - niin epähyväksyttyä ja vaikeaa on olla lihava.

Suurinosa lihavista kyllä tietää olevansa ylipainoisia ja ettei se ole terveellistä. He eivät ihannoi ylipainoa, eivätkä he halua olla lihavia - he eivät vaan ole onnistuneet monista eri syistä laihtumaan! Jos laihtuminen olisi oikeasti kaikille helppoa, kukaan ei olisi lihava. Lihominen tai ylipainon ylläpito on monelle liiankin helppoa, he eivät tarvitse siihen alituista syömistä, eivätkä myöskään herkkujen syömistä!

Embaattisuus lihavia kohtaan auttaa lihavia, ei jatkuva nälviminen ja arvostelu!

Vierailija
434/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista oudoimpia on nämä, jotka on itse lihavia ja puhuvat todella rumasti muista lihavista. Eivät hahmota omaa kehoaan vai onko heidän mielestä miesten lihavuus ok mutta naisten ei?

Vierailija
435/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena urheilen paljon ja näen paljon vaivaa oman terveyden eteen. Syön terveellisesti ja herkuttelen silloin tällöin. Olen ollut yhdessä nykyisen mieheni kanssa kohta 20 vuotta. En tiedä olenko jotenkin outo, mutta en pidä yhtään kaljamahaisista miehistä. Hyi olkoon jos pitäis seksiä harrastaa. Kavereina kyllä parhaat ystävät on ylipainoisia ja arvostan heitä todella paljon. Silti seksuaalisesti lihava kaljamahainen mies on todellinen turn off. Oma mies myös urheilee ja syö terveellisesti. Olis kyllä outoa olla sipsejä mussuttavan mäkki monsterin kanssa yhdessä, joka ei urheile ja pidä huolta itsestään. Ymmärrän sun deitin mielipidettä täysin, kertoi kuitenkin tämän vaan sinulle eikä toivottavasti huudellut muiden kuullen. Pitää osata käyttäytyä. Olis törkeetä kertoa tästä muuten, kun luottamuksella esim omalle kumppanille.

Sama täällä. Käytän aikaa, vaivaa ja rahaa kuntoiluun ja terveelliseen ravintoon.  Minulle on tärkeää sekä  terveys että visualistina myös ulkonäkö. En voi sille mitään, etten yhtään tykkää ylipainosta, en itselläni, enkä kumppanillani. Jos nyt aloittaisin seurustelun, haluaisin, että kumppanilla olisi nämä samat arvot. Toki on muitakin tärkeitä arvoja, mutta tässä keskustellaan nyt ylipainosta. 

Tässähän ei nyt kyse ole kai varsinaisesti siitä, minkälaisen puolison haluaa, vaan yleisestä asenteestä toisiin ihmisiin. Tai näin minä apn ymmärsin ja samaistuin siihen ajatukseen.

Näinpä. En haluaisi itsekään miestä jolla on esimerkiksi rastatukka, kasvoissa lävistyksiä tai viettää kaiken vapaa-aikansa autoja rassaamalla. Olisi silti todella kummallista alkaa treffeillä haukkumaan yhtäkkiä rastatukkaisia, lävistettyjä tai autoharrastajamiehiä. Miksi ihmeessä kukaan tekisi sellaista? Eikö muuta puhuttavaa ole? 

Vierailija
436/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla olisi se ja sama, mikä oma historia olisi. Jos kuka vaan päästelisi jotain toisen ulkonäöstä, niin heippa.

Vierailija
437/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minunkin mies arvostelee lihavia. Juuri oltiin rannalla ja meidän vieressä oli perhe jossa tosi lihavat lapset ja vanhemmat. Autossa mies pöyristeli noita vanhempia.

Kyllä tuollaisia saa arvostellakin! Ovat pilanneet surkeilla elintavoillaan myös lastensa elämän.
Itse en ainakaan ymmärrä tätä kehopositiivisuutta.

Et niin jos se mielestäsi tarkoittaa ylipainoa tai sen ihannointia.

Vierailija
438/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä vastailin usein naisten deitti-ilmoituksiin. Harrastusta aloittaessani en vielä tajunnut, että kun nainen kuvailee olevansa "naisellinen pyöreä", se tarkoittaa, että hän on lihava. Mikähän olisi vastaava eufemismi miehen lihavuudelle? "Pyöreyttä" kun ei taideta miehen kohdalla yhdistää ensimmäisenä miehekkyyteen...

Nallekarhumainen. Kaikki tällä kuvauksella olleet ovat olleet kuin Nalle puh. Paitakin yhtä lyhyt, housut sentään jalassa.

Pesukarhumainen?

Mesimäyrämäinen.

Vierailija
439/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ovat iso kulu yhteiskunnalle.

Minusta ilkeät ihmiset ovat iso kulu yhteiskunnalle, aiheuttavat mm. masennusta.

Ylipainoinen sairastuttaa korkeintaan itsensä, mutta nämä ilkeät ihmiset sairastuttavat elämänsä aikana kaikki ihmiset ympäriltään. Tulee paljon kalliimaksi yhteiskunnalle.

440/443 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi sairastua tai onnettomuudessa vammautua ja samalla kehon metabolialle käy jotain tai joutuu käyttämään lääkkeitä mitkä vaikuttavat aineenvaihduntaan. Pellolle tuollaiset "kumppanit" - niistä ei ole apua alamä'issä.

Lääkkeet jotka yleisesti "lihottavat" eivät sitä itsestään tee, vaan ne aina vaikuttavat ruokahaluun. Ja sitä kautta lihoaa, kun on vaan pakko vetää sitä karkkia ja jätskiä.

Kanalla ja parsakaalilla ei kukaan lihoa kymmeniä kiloja vaikka ruokahalut olisi hetkellisesti voimakkaammat.

Lihavien on vaikea myöntää tuota, siksi alapeukkuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi