Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen

Vierailija
25.07.2023 |

Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (443)

Vierailija
401/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena urheilen paljon ja näen paljon vaivaa oman terveyden eteen. Syön terveellisesti ja herkuttelen silloin tällöin. Olen ollut yhdessä nykyisen mieheni kanssa kohta 20 vuotta. En tiedä olenko jotenkin outo, mutta en pidä yhtään kaljamahaisista miehistä. Hyi olkoon jos pitäis seksiä harrastaa. Kavereina kyllä parhaat ystävät on ylipainoisia ja arvostan heitä todella paljon. Silti seksuaalisesti lihava kaljamahainen mies on todellinen turn off. Oma mies myös urheilee ja syö terveellisesti. Olis kyllä outoa olla sipsejä mussuttavan mäkki monsterin kanssa yhdessä, joka ei urheile ja pidä huolta itsestään. Ymmärrän sun deitin mielipidettä täysin, kertoi kuitenkin tämän vaan sinulle eikä toivottavasti huudellut muiden kuullen. Pitää osata käyttäytyä. Olis törkeetä kertoa tästä muuten, kun luottamuksella esim omalle kumppanille.

Sama täällä. Käytän aikaa, vaivaa ja rahaa kuntoiluun ja terveelliseen ravintoon.  Minulle on tärkeää sekä  terveys että visualistina myös ulkonäkö. En voi sille mitään, etten yhtään tykkää ylipainosta, en itselläni, enkä kumppanillani. Jos nyt aloittaisin seurustelun, haluaisin, että kumppanilla olisi nämä samat arvot. Toki on muitakin tärkeitä arvoja, mutta tässä keskustellaan nyt ylipainosta. 

Vierailija
402/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano, että olit joskus ennen lihava, ja jätä se tyyppi.

Menkää hoitoon vitunherkkähipiäiset taistelunorsut.

Harmi että sun pieni munasi ei tuolla trollailulla kasva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda syyhylääkettä toiseen?

Vierailija
404/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski olla läski?

Vierailija
405/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intensiivinen suhde?

Vierailija
406/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. En itsekään voisi tapailla miestä, joka halveksii muita ihmisiä tuolla tavalla.

Yksi vaihtoehto on tapailla ylipainoista miestä tietysti, mutta sekään ei takaa, että hän suhtautuisi neutraalisti naisten ylipainoon.

Jännä ilmiö kyllä, miksi ylipaino herättää ihmisissä niin voimakkaita tunteita. Suorastaan vihaa pahimmillaan.

Kokeile sanoa olevasi kotiäiti, kotirouva ja eläväsi miehen tuloilla tai vaikka työtön mies. Tai ehkä se, että sinulla on ollut afrikkalainen tai thaimaalainen puoliso. Tai se, että uskot astrologiaan.

Se vihan, halveksunnan ja voimakkaiden tunteiden määrä on aivan sanoin kuvaamaton monesti.

Vierailija
407/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aina kannata aloittaa oman ajattelun muuttamisesta? Helpompaa niin.

Miksi sinulle on kynnyskysymys, että mies pitää ylipainoa yhtä lailla ei-toivottuna asiana kuin sinä itse? Olethan laihduttanut, eli pyrkinyt pois tilanteesta, joka ei ole miellyttänyt sinua?

Eikö kannattaisi lukea aloitusviesti kokonaan? Helpompaa niin. Miksi vastaat täysin asian vierestä? Olethan ymmärtänyt, että ap ei puhu ylipainosta tai sen toivottavuudesta tai viehättävyydestä vaan miehen käytöstavoista ja suhtautumisesta toisiin ihmisiin?

Vierailija
408/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään ihmettele jos sun suhteet ei kestä deittailuvaihetta pidempään. Mitä sitten jos mies ei pidä lihavien naisten ulkomuodosta, kuka terve mies nyt pitää.. ei se tarkoita sitä ettei miehellä olisi empatiaa. Ei minultakaan löydy empatiaa lihavia (terveitä) kohtaan koska ovat tikittävä terveyspommi omilla valinnoillaan. En silti ole empatiakyvytön ja ymmärrän että tietyt sairaudet/lääkkeet lihottaa. Pidän mielipiteeni omana mutta jos joku kysyisi että pidänkö lihavia ihmisiä kauniina tai terveinä niin vastaisin en.

Jos aiot jatkossa pistää suhteet poikki jokaikisestä väärästä (sinun mielestä) mielipiteestä niin neuvoisin pysymään sinkkuna. Olet ihan turhan herkkä, ehkä sulla ei ole ollut oikeita vastoinkäymisiä tai vellot omassa säälittäväsdä olotilassa jossa sulla on oikeus loukkaantua kaikesta mistä et pidä. Ryhdistäydy nyt hyvä aikuinen nainen.

Vierailija
409/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin no-go itsellekin tuollaiset ilkeät ja huonokäytöksiset miehet (tai ylipäätään ihmiset, onhan näitä naisissakin). Onneksi moisten kanssa EI tarvitse olla missään tekemisissä. Mitä tuollaiset miehet luulevat saavansa toisten haukkumisesta, en tiedä, mutta ilmeisesti ovat vain koulukiusaajia, jotka eivät ole kasvaneet aikuisiksi. Yleensä tuollaiset kommentit paljastavat muutenkin pohjimmiltaan mätämunan tyypin.

Aloittajalle onnea, että huomasit nyt ja pääset eroon ajoissa! Vältit luultavasti monta ikävää hetkeä!

Vierailija
410/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin mies arvostelee lihavia. Juuri oltiin rannalla ja meidän vieressä oli perhe jossa tosi lihavat lapset ja vanhemmat. Autossa mies pöyristeli noita vanhempia.

Kyllä tuollaisia saa arvostellakin! Ovat pilanneet surkeilla elintavoillaan myös lastensa elämän.

Itse en ainakaan ymmärrä tätä kehopositiivisuutta.

Vierailija
411/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että olet alusta asti rehellinen ja avoin ja kerrot menneisyydestäsi. Näin toisella on mahdollisuus myös muuttua ja kehittää suhtautumistaan.

Eli muokata mielipiteitään, toisinsanoen valehdella etujensa saavuttamiseksi. Yök! Muutama vuosi takaperin hän olisi haukkunut myös ap:n, sillä olihan hän yhtälailla lihava silloin.

Ei armoa tuollaisille luusereille, kuten ap:n toivottavasti jo ex-tapailukumppani.

Vierailija
412/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en yhtään ihmettele jos sun suhteet ei kestä deittailuvaihetta pidempään. Mitä sitten jos mies ei pidä lihavien naisten ulkomuodosta, kuka terve mies nyt pitää.. ei se tarkoita sitä ettei miehellä olisi empatiaa. Ei minultakaan löydy empatiaa lihavia (terveitä) kohtaan koska ovat tikittävä terveyspommi omilla valinnoillaan. En silti ole empatiakyvytön ja ymmärrän että tietyt sairaudet/lääkkeet lihottaa. Pidän mielipiteeni omana mutta jos joku kysyisi että pidänkö lihavia ihmisiä kauniina tai terveinä niin vastaisin en.

Jos aiot jatkossa pistää suhteet poikki jokaikisestä väärästä (sinun mielestä) mielipiteestä niin neuvoisin pysymään sinkkuna. Olet ihan turhan herkkä, ehkä sulla ei ole ollut oikeita vastoinkäymisiä tai vellot omassa säälittäväsdä olotilassa jossa sulla on oikeus loukkaantua kaikesta mistä et pidä. Ryhdistäydy nyt hyvä aikuinen nainen.

Onneksi te syystä tai toisesta empatiakyvyttömät ihmiset voitte pysyä helkutin kaukana inhimillisistä ihmisistä. Adiós!

Vierailija
413/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Yksi urpo kiusaa tuhansia muita, koska sillä itsellään on ongelmia. Kannattaako sillon niiden tuhansien mennä hoitoon vaiko sen yhden urpon?

PS. Ja tällä yhdellä urpolla en nyt viitannut ap:n tapailumieheen vaan suhun, joka tuota vihaasi suollat tänne palstalle.

Vierailija
414/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että sun pieni munasi ei tuolla trollailulla kasva

ei varmaan oikeasti isommaksi mutta uskon tuon saavan jonkunlaisen bonerin, kun saa huomiota herätettyä

Vierailija
415/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taustalla kontrolloiva ja henkistä väkivaltaa käyttänyt mies, joka ennen lapsen hankkimista vaikutti kivalta tyypiltä ja väittää yhä olevansa feministi.

Kuitenkin raskauspahoinvoinnin ollessa voimakasta ja helpottaessa kunhan söi lähes jatkuvasti, lihoin n. 30kg hoikasta todella ylipainoiseksi.

Tästäkös alkoi itku ja huuto miehen toimesta. Seksielämä loppui. Mies huusi kuin 4v, kuinka hänen elämänsä on nyt pilalla koska ei tunne vetoa lihavia kohtaan ja kuinka en yritä laihtua tarpeeksi nopeasti.

Jätin lapseni isän, jonka jälkeen hän syytti minua perheen rikkomisesta.

WTF.

Nyt en kyllä enää toivottavasti jätä varoitusmerkkejä huomiotta, mikäli joku uusi kumppaniehdokas tulee vastaan. Muistan nimittäin näin jälkeenpäin, että oli myös kommentoinut ylipainoisia ikävään sävyyn ennen raskauttani. Olin aina ollut hoikka ja tarkka syömisistäni joten sivuutin nuo puheet koska enhän voisi itse koskaan lihoa.

Vierailija
416/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aina kannata aloittaa oman ajattelun muuttamisesta? Helpompaa niin.

Miksi sinulle on kynnyskysymys, että mies pitää ylipainoa yhtä lailla ei-toivottuna asiana kuin sinä itse? Olethan laihduttanut, eli pyrkinyt pois tilanteesta, joka ei ole miellyttänyt sinua?

On pikkuisen eri asia olla pitämättä lihavuudesta itsessään, kuin kategorisesti olla pitämättä livahista ihmisistä. Ymmärräthän eron näiden asioiden välillä?

Vierailija
417/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi loukkaantua tuosta. Entinen lihava, nykyinen timmi mies, ei ikinä loukkaantuisi tuollaisesta, jos nainen sanoisi samoin miehistä.

Ulkonäön kommentointi ei vaan kuulu hyviin käytöstapoihin, vaan on karkeaa junttimeininkiä ja saa epäilemään henkilön järjenjuoksua muutenkin.

Vierailija
418/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei sentään samaan SYYHYYN kuin edellinen 🤭

Vierailija
419/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta apeepa ei tapailisi lihavaa miestiä. Kappas, kun arvasin oikeaan.

Vierailija
420/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta apeepa ei tapailisi lihavaa miestiä. Kappas, kun arvasin oikeaan.

Kyse ei ole siitä kuka tapailee minkäkin näköistä ihmistä, vaan siitä kuka kommentoi negatiivisesti muiden ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä