Nainen! Voitko kertoa, kun näet miehen?
Joka kiinnostaa tai on mielestäsi hyvänäköinen/mielenkiintoisen näköinen.
Mitä aistit miehestä? Vai aistitko mitään?
Päätteletkö minkälainen henkilö mies on? Vai aistitko sen jotenkin.
Asia kiinnostaa koska naisilla niin tarkat silmät ja terävät aivot.
Kiitos vastauksista.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
"Voitko kertoa, kun näet miehen"? Mitä ihmettä?
Lyhyt otsikko on parempi kuin megapitkä, ja se aloittajan viesti kannattaa myös lukea, ei pelkkää otsikkoa. Ihan vain neuvo sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitän miehen ulkoisessa olemuksessa huomiota siihen, onko mies helposti lähestyttävän, rennon ja hyväntuulisen oloinen. Yrmyt ovat pelottavia. Jutellessa tietysti huomaa vielä paremmin onko mies kivan ja aidon oloinen.
Kyllä, komppaan! Helposti lähestyttävä, aito, avoin mies joka on hyvällä tavalla itsevarma ja huomioi ihmiset ympärillään herättää kiinnostusta. Voi olla myös vähän ujokin, mutta tapa jolla juttelee ja huomioi ihmisiä jotka tulee juttelemaan hänelle, on se juttu :)
Nainen86
Kyllä jotain voi aistia. Käyttäytyminen se kuitenkin näyttää mikä mies oikeasti on.
Minulla ainakin on mennyt useammin mönkään sellaiset olettamukset.
Sen oikeasti mielenkiintoisen löysin harrastusten kautta. Olin tiennyt tyypin jo vaikka kuinka monta vuotta, ja hän oli minusta ollut kiinnostava aina.
Polut kohtasivat sitten jossain vaiheessa olutlasillisella aivan sattumalta.. Itse asiassa en voinut tietää, että minäkin olisin hänestä kiinnostava.
Hän kyllä oli minua kiinnostanut ihmisenä. Arvostin ja arvostan edelleenkin. Ollaan oltu nyt 20 vuotta yhdessä.
Turvallinen ja kiinnostava ja osaa huomioida ja arvostaa ja osaa olla oma ittensä.
Pari vuotta sitten nopeasta ensikohtaamisesta alkaen olen ollut kiinnostunut, hänestä tuli heti niin hyvä tunne ja on osoittanut olevan ihana mies <3
Surkea juonen käänne ettei hän ole mun enkä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voitko kertoa, kun näet miehen"? Mitä ihmettä?
Lyhyt otsikko on parempi kuin megapitkä, ja se aloittajan viesti kannattaa myös lukea, ei pelkkää otsikkoa. Ihan vain neuvo sivusta.
Höpö höpö, otsikko on päätön.
Kun näen viehättävän kollin, yritän kävellä mahdollisimman nopeasti ja huomaamattomasti, koska en halua, että hän palaa muistoihini tai häiritsee ajattelemistani joskus myöhemmin
Mun pupillit laajenevat aina pinkeiksi sydämiksi, kun näen mun rakkaan miehen. Muut miehet eivät aiheuta minussa samankaltaista reaktiota:)
En ole kiinnostunut kenestäkään ikinä pelkän ulkonäön takia. Jo ajatuskin kuulostaa todella lapselliselta. En myöskään kuvittele voivani "aistia" ihmisestä jotain maagisia juttuja.
Ovatko ihmiset oikeasti näin epäkypsiä kuin tässä ketjussa?! Ihan kuin lukisi noin 10v lasten ihastuskertomuksia.
Minä
Olen herkkä ja kriittinen ja jyrä ja hyvin syvällinen ja toiminnallinen ja ihan tavallinen.
Semmonen henkisesti kevyt kaveri ei kanssani pärjää.
Tarvii olla turvallinen ja luotettava ja itsevarmuutta. Itsellä sitä in ja toisaalta sitä tuntuu joissain asioissa kivasti minulta uupuvan.
Kyllä aistin jotakin, mutta syvälle ihmiseen pääsee vasta ajan kanssa. Ainakin minulla on niin.
Siksi on hyvä antaa ja ottaa aikaa. Jos ei etene, niin ei sitten. Se yksi hyvä ja sopiva riittää ja sen aistiminen vaatii sopivan hetken. Paljon on sattumaa ja paljon on sitäkin, että mitä toivoo ja mihin suuntaan suuntaa.
Sanoisin, ett ei oo helppoo.
Kannattaa keksittyä asioihin, jotka itseä kiehtoo. Sieltä voi löytyä niitä viboja. Ainakin on itsellä
Hyvä olla. Kun on aito siinä omassa jutussaan, niin ei ole ne muurit ympärillä.
Onhan se ihan hyvä itseään suojella. Joskus vaan pitää rikkoa niitä rajoja, jos haluaa jotakin uutta.
Sinne vaan. Ole utelias. Olet just hyvä.
Niin vahvat.
Mun sanasyöttö syöttää mitä sattuu. Mut ole sinä utelias. Se vie eteenpäin.
Ihan kivan kaverin tapasin ulkona.No kun hän puhui likaset hampaat.Ei käys siis hammaslääkäri. Ei kitos. Toinen henkilö puiston penkillä esim.Jutut ok. Keties tavis.Samalla söi pulaa ja maiskutti .Äkki lähdin jatkaa matkaa.En siedä syödään niin että maiskutus kuuluu puolenmetrin päähän.En tupakalle ja kaljalle haisevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut kenestäkään ikinä pelkän ulkonäön takia. Jo ajatuskin kuulostaa todella lapselliselta. En myöskään kuvittele voivani "aistia" ihmisestä jotain maagisia juttuja.
Ovatko ihmiset oikeasti näin epäkypsiä kuin tässä ketjussa?! Ihan kuin lukisi noin 10v lasten ihastuskertomuksia.
Ei persoonana aistimisessa ole mitään maagista. Elekielestä pystyy päättelemään aika paljon jos yhtään on silmää.
Vierailija kirjoitti:
Kun näen viehättävän kollin, yritän kävellä mahdollisimman nopeasti ja huomaamattomasti, koska en halua, että hän palaa muistoihini tai häiritsee ajattelemistani joskus myöhemmin
Olisiko sitä vaikea selittää vaimolle, vai...?
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Tietenkin ulkonäkö merkitsee. Ethän sinä edes huomaa kaikkia.
Ihan pelleä on väittää, etteikö ulkonäkö merkitse.
Mitä se sitten kenellekin merkitsee ja mikä tai kuka kenenkin silmää miellyttää, on ihan eri asia. Joka tapauksessa ulkonäkö merkitsee.
En näe mielenkiintoisia miehiä missään. Kerro minullekin sitten kun niitä alkaa näkyä. Tulen katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kiinnostunut tuntemattomasta. Joten en siis voi.
Tämä uutta minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Tietenkin ulkonäkö merkitsee. Ethän sinä edes huomaa kaikkia.
Ihan pelleä on väittää, etteikö ulkonäkö merkitse.
Mitä se sitten kenellekin merkitsee ja mikä tai kuka kenenkin silmää miellyttää, on ihan eri asia. Joka tapauksessa ulkonäkö merkitsee.
Miksi hyökkäät olkiukkoa vastaan, naurettava pelle? En sanonut missään "ettei ulkonäkö merkitse". Opettele lukemaan, klovni.
Kyllä miehestä huokuu, onko hän itsevarma vai epävarma, pälyileekö ympärilleen vai ottaako reilun katsekontaktin, onko katse lempeä vai tuomitseva, millainen on käsien asento ym. ym. Ihan normaalia tarkkailla toisen kehonkieltä ja viestejä.
Teen tätä naistenkin kohdalla, jos haluan arvioida, voinko jutella tuolle naiselle, esim. kysyä neuvoa, vai kierränkö hänet kaukaa. Tämä siis ilman mitään parisuhdeaikeita tai vastaavaa.