Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Voitko kertoa, kun näet miehen?

Vierailija
24.07.2023 |

Joka kiinnostaa tai on mielestäsi hyvänäköinen/mielenkiintoisen näköinen.
Mitä aistit miehestä? Vai aistitko mitään?

Päätteletkö minkälainen henkilö mies on? Vai aistitko sen jotenkin.

Asia kiinnostaa koska naisilla niin tarkat silmät ja terävät aivot.
Kiitos vastauksista.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen nyt miehen. On aviomieheni. Kiinnostaa ja on hyvännäköinen sekä mielenkiintoinen.

Aistin että haluaa olla itsekseen sohvalla tällä hetkellä, mutta myöhemmin hieman levättyään haluaa tulla kanssani sänkyyn.

Vierailija
2/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen nyt miehen. On aviomieheni. Kiinnostaa ja on hyvännäköinen sekä mielenkiintoinen.

Aistin että haluaa olla itsekseen sohvalla tällä hetkellä, mutta myöhemmin hieman levättyään haluaa tulla kanssani sänkyyn.

Ahaa.

Kiitos.

Aloitukseen pitää lisätä sinkkunainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika ja Amadi kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta sen on pakko olla näin.

Yritin kyllä pitää lyhyenä aloitukseni.

Harmi.

Vierailija
4/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on kyllä tärkeä tekijä, mutta se tarkoittaa lähinnä sitä, että huolehtii itsestään. Ei välttämättä merkkivaatteita tai täydellisen treenattua kroppaa, vaan sen näköinen, että jotain liikuntaa harrastaa ja huolehtii ulkonäöstään. Olen tapaillut miehiä eri tuloluokista, eli ihan aidosti itselleni ei ole rahalla mitään väliä. Tienaan itse omat rahani. Sen sijaan kiinnostaa miten mies kohtelee muita. Käveleekö muita päin, hymyileekö, katsooko kassatyöntekijää silmiin, sellaiset perus kohteliaat tavat. Toisaalta on ihan ok, jos on vähän ujomman oloinen. Ehkä summa summarum siis huoliteltu ja lempeä, siinä mistä itse tykkään.

Vierailija
5/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on kyllä tärkeä tekijä, mutta se tarkoittaa lähinnä sitä, että huolehtii itsestään. Ei välttämättä merkkivaatteita tai täydellisen treenattua kroppaa, vaan sen näköinen, että jotain liikuntaa harrastaa ja huolehtii ulkonäöstään. Olen tapaillut miehiä eri tuloluokista, eli ihan aidosti itselleni ei ole rahalla mitään väliä. Tienaan itse omat rahani. Sen sijaan kiinnostaa miten mies kohtelee muita. Käveleekö muita päin, hymyileekö, katsooko kassatyöntekijää silmiin, sellaiset perus kohteliaat tavat. Toisaalta on ihan ok, jos on vähän ujomman oloinen. Ehkä summa summarum siis huoliteltu ja lempeä, siinä mistä itse tykkään.

Tähän selvennyksenä: muita päin kävely on siis huono juttu! Alkoi huvittaa, miten tuon muotoilin. Siis niin, väistää sillä lailla normaalisti vastaantulijoita. Joo...

-sama

Vierailija
6/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän selvennyksenä: muita päin kävely on siis huono juttu! Alkoi huvittaa, miten tuon muotoilin. Siis niin, väistää sillä lailla normaalisti vastaantulijoita. Joo...

-sama

Kiitos vastauksesta.

Eli näet heti jos mies arvostaa itseään sekä muita.

Vierailija
7/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin tulevan mieheni ensimmäisen kerran huomio kiinnittyi hänen hymyynsä ja avoimeen, ihmisiä kiinnostuneesti seuraavaan katseeseensa. Ei voinut olla hymyilemättä takaisin. Ensi kohtaaminen oli ohimenevä, mutta tiesin heti että tuo se on. Paremmin tutustuessa kävi ilmi, että meidän taustat ,kiinnostuksen kohteet ja tulevaisuuden suunnitelmat oli hyvin yhteensopivat.

Vierailija
8/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko kertoa, kun näet miehen"? Mitä ihmettä?

Vierailija
9/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitän miehen ulkoisessa olemuksessa huomiota siihen, onko mies helposti lähestyttävän, rennon ja hyväntuulisen oloinen. Yrmyt ovat pelottavia. Jutellessa tietysti huomaa vielä paremmin onko mies kivan ja aidon oloinen. 

Vierailija
10/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi päätellä yhtään mitään. Teot pidemmällä aikavälillä kertovat mikä ihminen on.

Vierailija
11/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut pitäväni viehättävinä miehiä, joista hehkuu lämpöä. Eli ystävällisiä miehiä, joilla on vähän kujeellisuutta hymyssä. Ja käytös on sellaista teeskentelemätöntä, ystävällistä ja muita arvostavaa. Mies voi olla rumakin, mutta kun näen sen lämmön silmissä, hän muuttuu silmissäni seksikkääksi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Vierailija
12/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näin tulevan mieheni ensimmäisen kerran huomio kiinnittyi hänen hymyynsä ja avoimeen, ihmisiä kiinnostuneesti seuraavaan katseeseensa. Ei voinut olla hymyilemättä takaisin. Ensi kohtaaminen oli ohimenevä, mutta tiesin heti että tuo se on. Paremmin tutustuessa kävi ilmi, että meidän taustat ,kiinnostuksen kohteet ja tulevaisuuden suunnitelmat oli hyvin yhteensopivat.

Kiinnostaa tuo kohta, tuo se on, siinähän se vaisto oli!

Vierailija
13/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voitko kertoa, kun näet miehen"? Mitä ihmettä?

Älä ihmettele, ole lempeä.

Vierailija
14/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

Kiitos vastauksesta.

Eli näet heti jos mies arvostaa itseään sekä muita.

Kyllä, tämä on varmasti hyvä yhteenveto.

Vierailija
15/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain tietää silmänräpäyksessä.

Vierailija
16/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kiinnostunut tuntemattomasta. Joten en siis voi.

Vierailija
17/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut pitäväni viehättävinä miehiä, joista hehkuu lämpöä. Eli ystävällisiä miehiä, joilla on vähän kujeellisuutta hymyssä. Ja käytös on sellaista teeskentelemätöntä, ystävällistä ja muita arvostavaa. Mies voi olla rumakin, mutta kun näen sen lämmön silmissä, hän muuttuu silmissäni seksikkääksi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Vastasi! Kiitos!

Vierailija
18/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavina pitämistäni miehistä välittyy aina jonkinlainen rauhallisuus, lempeys ja ehkä myös melankolisuus. Voi olla että oikeasti eivät olisi sellaisia mutta sellainen on ensivaikutelma.

Vierailija
19/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kiinnitän miehen ulkoisessa olemuksessa huomiota siihen, onko mies helposti lähestyttävän, rennon ja hyväntuulisen oloinen. Yrmyt ovat pelottavia. Jutellessa tietysti huomaa vielä paremmin onko mies kivan ja aidon oloinen. 

Rento ja hyväntuulinen on siis helposti lähestyttävä.

Ja tämä viehättää.

Vierailija
20/39 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vain tietää silmänräpäyksessä.

Eli pelkkä vaistomaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi