Oletko juonut aikoinaan koskenkorvaa appelsiinimehuun sekoitettuna?
Mun siivooja tuttava joi näin.Oltiin alle kolkyt vuotiaita.
Kommentit (20)
Leijonaa ja appelsiinimehua, kossuun ei ollut rahaa vuonna 1999
Hyyyyyiii.... olen unohtanut tämän. Kyllä ja oli niin kamalan makuista ja hajuista.
En mutta Leijonaa appelsiinimehulla kyllä sitten senkin edestä :D
Ai kauhee, ei kyllä menis enää alas!
Taisi olla meidän kaupungin baareissa nimellä "Sivuluisu", kun tilasi tiskillä :) Eli olen juonut.
Paljon olen kirkasta viinaa juonut, mutta en juurikaan Koskenkorvaa. Sisua ja Tapioa ja viron tuliaisia.
Joskus appelsiinimehun kanssa, joskus russchianin tai jonkin muun.
Kerran eläessään. Oli niin hyvää seuraa, että se meni ihan hyvin.
Juon joka päivä appelsiinimehutiivisteen kanssa. Ja nykyään kossu on alkossa halvin viina.
On suorastaan synti pilata Koskenkorvan elegantti, raikas, mutta juureva ja maanläheinen maku appelsiinimehulla. Todellinen connoisseur ei ikinä sortuisi moiseen moukkamaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan synti pilata Koskenkorvan elegantti, raikas, mutta juureva ja maanläheinen maku appelsiinimehulla. Todellinen connoisseur ei ikinä sortuisi moiseen moukkamaisuuteen.
Tulee kylmät väreet pelkästä hajusta. Väkevät on liian väkeviä ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut kossua sen pahan ominaismaun takia. Tarjotun juoman olen joskus juonut.
Eipä ole elämässä sellaista vaihetta ollut. En muutenkaan juo kirkkaita viinoja kuin aivan satunnaisesti. Viski ja liköörit ovat paljon paremman makuisia. Ja tietysti Lonkero.
Vierailija kirjoitti:
Leijonaa ja appelsiinimehua, kossuun ei ollut rahaa vuonna 1999
Samat kujeet! Ikää oli se 14v. Kammo tuohon yhdistelmään lopulta tuli.
Olen juonut