Olisi unelma päästä pois tinderistä
En jaksa enää sitä sovellusta mutta haluan löytää miehen.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Joe te ette löydä mistään miestä, teissä on pakko olla joku isompi vika.
Tämä. Ihan jo sekin ettei enää huoli huonoa miestä kuten nuorena. Standardien nousu johtaa yksin olemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihan jo sekin ettei enää huoli huonoa miestä kuten nuorena. Standardien nousu johtaa yksin olemiseen.
Eikä saa niin hyvää miestä kuin nuorena, koska nuoruus on naisen kauneuden huippuaika.
Moni ei vain tajua että on ruma naamasta tai kehosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saa niin hyvää miestä kuin nuorena, koska nuoruus on naisen kauneuden huippuaika.
Hyvä = valitsee tarpeidentekoalustansa ulkonäön perusteella
Vierailija kirjoitti:
Moni ei vain tajua että on ruma naamasta tai kehosta.
Tämä on totta. Naiset saa niin paljon huomiota tinderissä, että luulevat kaiken olevan kunnossa oman ulkonäön ja muiden asioiden suhteen. Eivät tiedä, että se ei todista yhtikäs mitään, että saa huomiota ja treffejä ja seksiä tinderissä. Siihen riittää melkein se että hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä miksi jotkut ovat yhdessä. Kaunis, pieni, siro, hauska, koulutettu, hyvin tienaava nainen yhdessä ruman, lihavan, lehmittelevän, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.
Mä olen ollut Tinderissä kohta 2v ja käynyt treffeillä 24 eri miehen kanssa. Heistä 18 antoi minulle pakit ja 6:lle annoin itse pakit. Nyt loppuvuoden olen ilman treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä = valitsee tarpeidentekoalustansa ulkonäön perusteella
Älä viitsi. Naisetkin valitsee miehet tinderissä ulkonäön perusteella ensin ja vasta sen jälkeen muiden juttujen perusteella.
"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään"
Kuulun niihin joihin "kaikki pojat ihastuvat". Tiedän että vain ulkonäöllä on väliä, koska mikään ei muutu vaikka rauhan saamiseksi olisin vittumainen ja ilkeä. En ota ketään.
Lähtökohtaisesti en hyväksyisi kumppaniksi sellaista joka käyttää Tinderiä. Sellainen on pilalla.
Ei ole totta, että vain naisen ulkonäöllä on merkitystä. Se riittää ihastumiseen ja seksiin. Mutta jos mies elää parisuhteessa naisen kanssa, niin parhaat miehet vaihtaa naista, jos hänellä on vain ulkonäkö ja muuten on aivan katastrofi. Aika moni kaunis nainen on surkea luonteeltaan, kun ei ole tarvinnut sitä kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti en hyväksyisi kumppaniksi sellaista joka käyttää Tinderiä. Sellainen on pilalla.
Miten muka pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta, että vain naisen ulkonäöllä on merkitystä. Se riittää ihastumiseen ja seksiin. Mutta jos mies elää parisuhteessa naisen kanssa, niin parhaat miehet vaihtaa naista, jos hänellä on vain ulkonäkö ja muuten on aivan katastrofi. Aika moni kaunis nainen on surkea luonteeltaan, kun ei ole tarvinnut sitä kehittää.
Pisimmät parisuhteet jotka tiedän ovat sellaisia että nainen on hirviömäinen ja mies läheisriippuvainen tossukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin sieltä saat ky**ää niin paljon kuin haluat vaikka yksikään ei halua sitoutua.
Ei saa
Minkälainen nainen epäonnistuu k*rvän saamisessa tinderistä? Oikeasti, miten tuollainen on mahdollista? Kerro salaisuutesi...
Tykkään vain parhaimmista miehistä mutta he eivät tykkää minusta.
Naiset päättää ketkä miehistä saa seksiä ja miehet päättää ketkä naisista saa oikean parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka pilalla?
Sitä sopii miettiä.
Laihduttakaa läskit,koskee molempia osapuolia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri että ei pitäisi olla isoja vikoja. Omasta mielestä olen järkevä nainen.
Osaatko tarkastella kriittisesti itseäsi? Se on aika oleellinen asia. Pitää olla joskus kriittinen siinä kumppanin valinnassa kuin myös itseään tarkkaillessa.
Ei ole mielenterveysongelmia, olen työkykyinen, en ole uskovainen. Perusjärkeä on. Miksei järkevä nainen saa miestä? Ap
Koska maailma on täynnä järkeviä naisia, jotka ei kiinnosta ketään. Oletko kaunis ulkoisesti? Jos olet niin saat miehen, vaikka et ole järkevä.
- e-kontakti.fi
- tapaat miehiä in real life, harrastuksissa
Minkälainen nainen epäonnistuu k*rvän saamisessa tinderistä? Oikeasti, miten tuollainen on mahdollista? Kerro salaisuutesi...