Olisi unelma päästä pois tinderistä
En jaksa enää sitä sovellusta mutta haluan löytää miehen.
Kommentit (52)
Christiiina kirjoitti:
Mä olen ollut Tinderissä kohta 2v ja käynyt treffeillä 24 eri miehen kanssa. Heistä 18 antoi minulle pakit ja 6:lle annoin itse pakit. Nyt loppuvuoden olen ilman treffejä.
18/24 antoi sulle pakit? Ketä sä oikein tavoittelet? Onko valheelliset kuvat profiilissa?
Siirry muihin sovelluksiin, Tinder ei toimi parisuhteen etsimisen suhteen. Esim. facebookin datingissä on huomattavasti enemmän yleensä informaatiota ihmisestä. Ja jos ei joku ole viitsinyt nähdä sitä pientä vaivaa, niin skippaa ja keskittyy niihin, jotka ovat.
Myös oikea elävä maailma on olemassa ja sieltä löytyy myös edelleen vapaana olevia ihmisiä. Yleensä livenä tavatessa myös tietää lähes heti, onko toisen ihmisen kanssa minkäänlaista kipinää. Deittisovelluksissa nyt jokainen voi kirjoitella ja olla mitä hyvänsä, livenä "näytteleminen" on jo vähän hankalampaa. Vältyt myös viikkokausien kirjoittelulta, joka ei välttämättä edelleen pääty tapaamiseen tai tapaamisen jälkeen et joudu toteamaan, että olet kirjoitellut viikkoja ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole "sitä juttua" yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmani on löytää ja kohdata nainen. - Mutta niin epätoivoinen en vielä ole, että menisin unelmani vuoksi Tinderiin.
Toisin sanoen tiedät ettei naamasi riitä Tinderiin.
Da. Olet luultavasti oikeassa. Mutta on muitakin syitä yksi on asuinalueeni. - Tinder kun toimii ymmärtääkseni parhaiten alueilla, joissa elää ja asuu ihmisiä enempi ja tapaamiset yritetään järjestää verraten pian. Toiseksi olen ymmärtänyt, että Tinder on nuoremmille ei minun ikäisille sedille; olen yli 40 vuotias.
Aika harva tuolta kumppanin löytää. Itselle oli yhtä tyhjän kanssa. Livenä pitäis miehiä tavata.
N26
Vierailija kirjoitti:
Aika harva tuolta kumppanin löytää. Itselle oli yhtä tyhjän kanssa. Livenä pitäis miehiä tavata.
N26
Niin eihän Tinderin perimmäinen tarkoitus ole auttaa ihmisiä löytämään itseleen kumppani, vaan koukuttaa ihmisiä Tinderin käyttäjiksi, - Mutta kai se voi olla kuitenkin yksi vaihtoehto. Kun aattelen itseäni, niin varmasti lisäisin mahdollisuuskiani löytää kumppani (nainen), jos menisin Tinderiin tai jollekin netin deittisovellukselle. Tai sitten vain menemällä ja viettämällä enempi aikaani paikoissa joissa alkoholi on enempi tai vähempi läsnä. En ole absolutisti mutta mieluummin kuin vietän aikaani baarissa suuntaan lenkille tai vietän ehtoon itsekseni lueskellen, joskus tv:ta katsellen. Reissaan ja matkustelen myös yksin. Tietoisesti yritän myös raivata kalenterista aikaa, että ennätän hieman ylläpitämään vanhoja kaveruus ja ystävyyssuhteitani.
Onnea vaan. Kyllä se kuule niin on että jos löytää vakavan parisuhteen tinderistä, niin on todella onnekas. Ei se mahdotonta ole, mutta vaikeaa. Suurin ongelma tinderissä on se, että monet ihmiset (niin miehet kuin naiset) ei omaa minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja. Tosi vaikeaa käydä minkäänlaista rakentavaa keskustelua toisen kanssa, kun toinen vastaa muutamalla sanalla eikä heitä minkäänlaisia vastakysymyksiä ja auta jatkamaan sitä keskustelua. Keskustelu jää yleensä hyvin pinnalliseksi ja merkityksettömäksi.
Itse päätin loppujen lopuksi poistaa Tinderin pysyvästi. Kumppani löytyikin sitten ihan muualta ja nyt on vauva tulossa. Hyvä ystäväkin hylkäsi Tinderin ja löysi myös kumppanin muualta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. Kyllä se kuule niin on että jos löytää vakavan parisuhteen tinderistä, niin on todella onnekas. Ei se mahdotonta ole, mutta vaikeaa. Suurin ongelma tinderissä on se, että monet ihmiset (niin miehet kuin naiset) ei omaa minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja. Tosi vaikeaa käydä minkäänlaista rakentavaa keskustelua toisen kanssa, kun toinen vastaa muutamalla sanalla eikä heitä minkäänlaisia vastakysymyksiä ja auta jatkamaan sitä keskustelua. Keskustelu jää yleensä hyvin pinnalliseksi ja merkityksettömäksi.
Itse päätin loppujen lopuksi poistaa Tinderin pysyvästi. Kumppani löytyikin sitten ihan muualta ja nyt on vauva tulossa. Hyvä ystäväkin hylkäsi Tinderin ja löysi myös kumppanin muualta.
Tuossa kyvyttömyydessä tai vain vaikeudessa vuorovaikutustaitojen tai vain keskustelemisen vaikeudessa lienee paljon totta. Tämän vuoksi moni kokenee baarit tai yökerhot tai ylipäätään paikat, joissa alkoholi on luontevasti läsnä hyviksi paikoiksi yrittää löytää itselleen kumppani. Alkoholin kun toivotaan vapauttavan estoja. T
oisaalta joillakin on myös tarve piiloutua alkoholin taakse. - Jos tulee tehneeksi jotain typerämpää tai hetkeksi unohtaa niin omat kuin tois(t)en rajat, niin yrittää kääntää asian niin, että kato se johtu siitä, että mä olin kännissä.
Kun sitten on sellainen kuin itse, ettei viihdy paikoissa joissa on alkoholi läsnä mutta ei toisaalta ole absolutistikaan, eikä omaa halua mennä Tinderiin tai muihin deittisovelluksiin, niin onko oikeastaan ihme, että on ja pysyy helpommin sinkkuna. Vaikka mitä sanotaan siitä, että sen oman kumppaninsa nyt voi löytää ja kohdata missä vain.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin saman asian tässä keskustelujen tasossa. Itse olisi koko ajan saanut olla ylläpitämässä keskusteluja eikä mitään kunnon vuorovaikutusta syntynyt.
T. M40
Nirso nainen ei pääse pois tinderistä.
Mun ja monen muun miehen kokemus tinderistä on se, että siellä täytyy laskea rimaa naisten kohdalla enemmän kuin oikeassa elämässä. Työpaikalla ja muualla oikeassa elämässä kivan näköiset naiset kiinnostuu. Mutta samat naiset ei mätsää tinderissä juuri koskaan.