Olisi unelma päästä pois tinderistä
En jaksa enää sitä sovellusta mutta haluan löytää miehen.
Kommentit (52)
Minä en jaksa tuota Valo-dettipalvelua, mutta haluaisin löytää miehen.
Joe te ette löydä mistään miestä, teissä on pakko olla joku isompi vika.
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri että ei pitäisi olla isoja vikoja. Omasta mielestä olen järkevä nainen.
Unelmani on löytää ja kohdata nainen. - Mutta niin epätoivoinen en vielä ole, että menisin unelmani vuoksi Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri että ei pitäisi olla isoja vikoja. Omasta mielestä olen järkevä nainen.
Osaatko tarkastella kriittisesti itseäsi? Se on aika oleellinen asia. Pitää olla joskus kriittinen siinä kumppanin valinnassa kuin myös itseään tarkkaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko tarkastella kriittisesti itseäsi? Se on aika oleellinen asia. Pitää olla joskus kriittinen siinä kumppanin valinnassa kuin myös itseään tarkkaillessa.
Ei ole mielenterveysongelmia, olen työkykyinen, en ole uskovainen. Perusjärkeä on. Miksei järkevä nainen saa miestä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa tuota Valo-dettipalvelua, mutta haluaisin löytää miehen.
Ok
Ei sieltä kumppania löydä. Seksin vonkaajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit mällykkeet?
En
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Unelmani on löytää ja kohdata nainen. - Mutta niin epätoivoinen en vielä ole, että menisin unelmani vuoksi Tinderiin.
Toisin sanoen tiedät ettei naamasi riitä Tinderiin.
Sieltä voi lähteä ilman kumppaniakin. Mä en mitään puhelimen hinkkaajaa enää edes huolisi.
Minä en ymmärrä tätä ongelmaa. Näät kiinnostavan oloisen miehen/naisen. Menet juttelemaan mukavia. Jos jutut natsaa niin siitä se suhde voi alkaa.
Tasokkaimpien miesten kanssa ei saa mitään. Laskee vähän rimaa niin saa seksiä. Laskee vähän rimaa taas niin saa parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielenterveysongelmia, olen työkykyinen, en ole uskovainen. Perusjärkeä on. Miksei järkevä nainen saa miestä? Ap
Ihminen on sokea omalle käytökselle.
No ainakin sieltä saat ky**ää niin paljon kuin haluat vaikka yksikään ei halua sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin sieltä saat ky**ää niin paljon kuin haluat vaikka yksikään ei halua sitoutua.
Ei saa
Väkisin et mitään löydä. Et löydä sellaista jonka kanssa synkkaa.
Miehet panee melkein kaikkea mikä liikkuu. Miehet eivät mene parisuhteeseen kenen kanssa tahansa. Jos saa pelkästään munaa niin se tarkoittaa, että tavoittelet liian ylös. Miehet tietää, että naisilla on väärä käsitys itsestään. 7-8 näköiset naiset sanoo olevansa 10, koska saavat munaa 10 miehiltä.
Mä poistin tinderin vajaa vuosi sitten. Meni n. 5kk ja tapasin mieheni muuta kautta.
En