Meidän koko perhe on horoskoopeiltaan rapuja ja skorppareita
Kommentit (82)
Olen voimakastahtoinen skorppari ja jopa ylpeä siitä! Tosin kuu kaloissa pehmentää ja tuo empatiakykyä. Nouseva vesimies taas avarakatseisuutta.
Osaan kyllä olla jopa pelottava silloin harvoin kun tarvii, olkoon se vaikka sitten salainen voimani. En ole kuitenkaan paha ihminen, skorppareilla on vain kova kuori elämän myrskyjä vastaan, suojaamassa haavoittuvaa sisintä. Noidan vikaa löytyy myös, osaan lukea ihmisiä.
Perheessä oinaita ja leijonia. Tahtojen taistelua. Jostain kumman syystä kaikki elämäni merkittävimmät miehet suvussa olleet neitsyitä. Mieheni jopa syntyneet liki samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen voimakastahtoinen skorppari ja jopa ylpeä siitä! Tosin kuu kaloissa pehmentää ja tuo empatiakykyä. Nouseva vesimies taas avarakatseisuutta.
Osaan kyllä olla jopa pelottava silloin harvoin kun tarvii, olkoon se vaikka sitten salainen voimani. En ole kuitenkaan paha ihminen, skorppareilla on vain kova kuori elämän myrskyjä vastaan, suojaamassa haavoittuvaa sisintä. Noidan vikaa löytyy myös, osaan lukea ihmisiä.
Perheessä oinaita ja leijonia. Tahtojen taistelua. Jostain kumman syystä kaikki elämäni merkittävimmät miehet suvussa olleet neitsyitä. Mieheni jopa syntyneet liki samana päivänä.
Ymmärrän sinua erittäin hyvin mitä tulee tuohon voimakastahtoisuuteen, sillä olen myös skorpioni (aurinko ja nousu skorppari, kuukalat). Minulle elämänirakkaus on mies, joka on yhdistelmä härkää ja rapua.
Todella mielenkiintoinen keskustelu :D Meidän perheestä löytyy skorpioni (minä), rapu (äiti), leijona (isä) ja härkä (veli). Tunnistan paljon niistä piirteistä mitä täällä puhutaan, jopa pelottavan läheisesti, mutta muistetaan kuitenkin että merkit voivat ilmentää itseään hyvin eri tavoin!
Skorpioni: Sekä minä että mieheni äiti olemme skorpioneja. Kumpikaan meistä ei ole harrastanut irtosuhteita, päinvastoin olemme (liiankin) lojaaleja. Itse olin neitsyt 29 vuotiaaksi kunnes tapasin mieheni ja miehen äiti oli kuolemaan asti lojaali miehelleen, jonka kanssa heillä ei ollut mitään parisuhteenomaista viimeiseen 10-15 vuoteen.
Minua ei arvata kovin helposti skorpioniksi koska "piilotan" intensiivisiä ominaisuuksiani. Minut tunnetaan mukavana ja kaikkien kanssa toimeentulevana. Tarvittaessa osaan kuitenkin olla tunnekylmä ja olen itseasiassa ylpeä tästä ominaisuudestani sillä se sallii minun olla vahva. Miehen äitikin on erittäin, erittäin lojaali ja avulias mutta osaa sitten heittäytyä skorpparille tyypilliseen tapaan myös äärimmäisen hankalaksi. On joskus alkanut räyhäämään niin, että miestäni hävettää.
Rapu: Äitini on feminiininen, hoivaava ja mukava kuten täällä monet kirjoittaneet. Hyvin perhe-keskeinen. On myös tunteikas ja hän on itseasiassa meidän perheessä ainut, joka tulistuessaan voi ajautua huutamaan.
Leijona: Isäni heikko kohta on tuo ihailun kaipuu. Muuten maailman empaattisin, avarakatseisin ja avuliain ihminen. Tankkaa auton valmiiksi jos lainaa sitä jollekin, värjäsi ja pesi takkinsa jotta minä raskaana (ja isona) saisin jotakin päällepantavaa. Pulaan hän on joutunut siksi, kun on kaivannut liikaa ulkopuolista hyväksyntää ja sen vuoksi aikoinaan kussut asioita.
Härkä: Erittäin lojaali, ystävällinen ja suora mutta hankalan omapäinen. Musta-valkoisuus koituu veljeni kohtaloksi, erityisesti naisten kanssa kun ei ymmärrä asioiden nyansseja.
Vesimies (mieheni): Skorpioni ja vesimies on yksi vähiten suositeltuja parituksia D: Meillä menee yleisesti ottaen tosi hyvin mutta kitkaa aiheuttaa minun vahva tunteellisuuteni vs. miehen avarakatseisempi maailmankuva. Kaipaisin intensiivisempää rakkautta kun taas mies pakenee tulisuutta ja pyrkii pitämään asiat enemmän ns. järkitasolla. Olen itse päällisin puolin järkeilevä ja tyyni, joten siitä syystä varmasti olemme aikoinaan pariutuneet. Kuitenkin suhteessa kaipaisin intensiivisempää suhtautumista minuun ja tunteisiini.
Esim. ainut syy miksi olemme koskaan olleet lähellä eroa oli se, kun miehen mielestä pitäisi pystyä "järkevästi" puhumaan eksistä tai entisistä ihastuksista. Minä taas olen pysynyt neitsyenä ja haluan elää kuin olisimme toisillemme ainoat maailmassa.
Ei ole varmaan helppoa kun koko perhe on jotain hemmetin nilviäisiä.
Skorpparit ja ravut sopivat hyvin yhteen, joten hyvin varmaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita yksi horoskooppimerkki, jonka kanssa en olisi mielelläni läheisissä tekemisissä, niin se olisi skorpioni. Kaikki tuntemani skorpionit ovat voimakkaita oman tiensä kulkijoita, itsekeskeisiäkin ja jotenkin tunnekylmiä, vaikka sitten taas joissakin asioissa tunteet lyövät ihan yli laidan. Perhepiirissä on pari skorpionia, laajassa ystäväpiirissä ei yhtäkään ja ihan hyvästä syystä.
Oinaat on hankalia kanssa.
En pidä oinaiden tavasta toimia ajattelematta. Voisivat opetella puhumaan rauhallisesti ennen kuin toimivat. Oinat, jousimies ja leijona kaipaavat hienosäätöä.
Hörhöt kaipaavan hienosäätöä. Miten oikeasti voitte olla noin saatunan tyhymiä?!
Nyt aloin ihmetellä yhtä juttua. Miksi tänne kirjoittelee ihmiset, jotka haukkuvat toisia hörhöiksi. Jos näin on, niin älkää nyt hyvät ns normaalit vaivatko päätänne näillä jutuiila.😈
Lapsuuteni perhe oli kaksi härkää, kaksi skorppioonia.
Aikusena perheeni on härkä, kaksi neitsyttä, leijona ja härkä.
Toi leijona on aikoinaan lapsena kysynyt leikillään että onko adoptoitu, oli erinlainen.
No hei wau, ootte kyllä ihan ainutlaatuinen perhe!
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuteni perhe oli kaksi härkää, kaksi skorppioonia.
Aikusena perheeni on härkä, kaksi neitsyttä, leijona ja härkä.
Toi leijona on aikoinaan lapsena kysynyt leikillään että onko adoptoitu, oli erinlainen.
No nyt meni väärin, aikuisperheeni härkä, leijona, kauris ja kaksi neitsyttä.
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopeista täysin ulalla oleva tiedustelee : olen skorpioni ja mies härkä. Lapset kasvatettu aikuisiksi, vuosikymmenten liitto jatkuu onnellisena. Onko outoa vai itsestäänselvää?
olette toistene vastamerkit, joten ymmärrä toisianne. hyvä match!
Vierailija kirjoitti:
Minä ja esikoinen olemme rapuja ja mies ja nuorimmainen oinaita.
Lapsuuden perheessä on useampi härkä ja he ovat kaikessa itsenäisyydessä hirveitä. Aina pitää olla oikeassa.
Härän pitää saada se viiminen sana ja minä en ainakaan koskaan alota edes väittelyä jos en tiedä olevani oikeassa.
Entäs meidän perhe sitten? Vesimies äiti, joka on niin suorasukainen oman tiensä kulkija kuin olla ja voi, aikuiset lapset: 2x kauris tytär ja poika, 1 x leijona poika, 1 x oinas tytär, 2 x jousimies: mies ja poika. Lasten isä on päällepäsmäri ja komenteleva ja suoraa puhuva eli tyypillinen jousimies. Jousimies poika rakastaa matkailua ja on harvoin kotona ja silloinkin liikkeellä. Leijona poika on omanarvonnon tunteva ja rakasta kaikkea glamouria - jousimies isä ja leijona poika ovat riidoissa oinas tyttären kanssa ja oinas tytär on rauhallinen, kirjoja lukeva nörtti, joka vetäytyy omaan rauhaan. En näe hänessä juuri mitään oinasmaisia piirteitä. Outoa? Tiedä sitten vaikuttaako kun on syntynyt kalojen lähellä. Kaurislapset ovat vakavia ja niin rahan perään kuin olla ja voi. Molemmat kauriit kysyvät usein neuvoa oinaalta. Aika rauhatonta menoa perheessä, poislukien vetäytyvän oinaan kanssa. Minä olen heidän tätintä ja merkiltäni olen vesimies. :))
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä, olen myös skorpioni(nainen) jonka kuu on kaloissa ja nousu vesimies! Terve skopu-kaima :D Olemme luultavasti aika samanlaisia, ja hei, mystikko olen minäkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden perheessä on useampi härkä ja he ovat kaikessa itsenäisyydessä hirveitä. Aina pitää olla oikeassa.
Härän pitää saada se viiminen sana ja minä en ainakaan koskaan alota edes väittelyä jos en tiedä olevani oikeassa.
Onko härkä(mies) sellainen, joka pitää päänsä, on voimakkaat mielipiteet ja arvot eikä niitä muuta ja suuttuu harvoin, mutta kun suuttuu niin silloin lentää sanat, männynkävyt ja sarvet paukkuu. ??? Ei räksytä samalla tavalla kuin jouskari, mutta puhuu suoraan ja satuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan helppoa kun koko perhe on jotain hemmetin nilviäisiä.
:D Hauska kuvaus. Vuoden paras kommentti palstalla. Onnea! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko härkä(mies) sellainen, joka pitää päänsä, on voimakkaat mielipiteet ja arvot eikä niitä muuta ja suuttuu harvoin, mutta kun suuttuu niin silloin lentää sanat, männynkävyt ja sarvet paukkuu. ??? Ei räksytä samalla tavalla kuin jouskari, mutta puhuu suoraan ja satuttaa?
Minun härkä-veljeni on hyvin rauhallinen ja harvoin "sarvet paukkuu" mutta on tosiaan voimakkaat mielipiteet ja aika joustamaton niiden suhteen.
Voin joku toinen kerta
avata sukulinjassani
periytyviä planeetta-aspekteja.
Hyvää viikonloppua.
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas rapu ja kaksi leijonaa 😌
Rapu ok leijona hankala
"Rapu ok leijona hankala"
No entäpä rapu ja härkä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun härkä-veljeni on hyvin rauhallinen ja harvoin "sarvet paukkuu" mutta on tosiaan voimakkaat mielipiteet ja aika joustamaton niiden suhteen.&nb
Miten veljelläsi ilmenee voimakkaat mielipiteet?
Huh huh ja vielä kerran huh.