Meidän koko perhe on horoskoopeiltaan rapuja ja skorppareita
Kommentit (82)
Skorpionit ovat pirun hankalia ihmisiä, ainakin ne, jotka tunnen.
Skorpioni on lapselle erittäin hyvä horoskooppimerkki. Pitää taikauskoiset miniäkokelaat loitolla.
Olen skorppari ja vittumainen osaan olla se myös näkyy että kuuluu
Meillä taas rapu ja kaksi leijonaa 😌
Vierailija kirjoitti:
Rapu ok leijona hankala
Teillä mökötetään ja kiukutellaan kun joku ei taaskaan lukenut jonkun ajatuksia tai tulkinnut eitä kylläksi ja kyllää eiksi ja ketään ei ikinä vaivaa mikään mutta sitten heitellään ilkeitä kommentteja liittyen asioihin joita kukaan ei edes muista ja jankataan "kun sä silloin sanoit niin".
Joo, ei käy kateeksi.
Varmaan siinä missä kaikilla muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu ok leijona hankala
Olen itse tuo rapu ja jostain syystä aina tullut hyvin toimeen leijonien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu ok leijona hankala
Pahimmillaan nuo olisivat melko tarkassa semisekstiilissä, siis suunnilleen samalla asteluvulla. Vierekkäiset merkit ovat eri elementtiä, tässä Vesi ja Tuli. Lisäksi Rapu on Johtava Veden Merkki, Leijona taas Kiinteä Tulen merkki. Rapu feminiininen (yin, negatiivinen), Leijona maskuliininen (yang, positiivinen). Kun oikein hifistellään, myös dekanaatilla lienee merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu ok leijona hankala
Jostain kumman syystä olen aina tullut leijonien kanssa hyvin toimeen, vaikka itse olen rapu.
Emma K. kirjoitti:
Olen skorppari ja vittumainen osaan olla se myös näkyy että kuuluu
Ymmärrän .Skorpiooninaise tovat miesten nielijöitä. Minun paras( entinen) kaveri hyvä esimerkki. Oli kylässä eräässä kreikkalaisessa perheessä Kreikassa. Niin hyviä kavereita.
Skorpiooni pyysi miestä ajamaan hänet hotelliin ja välilä kävivät naimassa ojan pientareessa.Toisella pieni vauva kotona, mutta tämäkö ei skorpioonia pysäytä.
En tunne yhtään skorpioonia jolle kelpaa mies kuin mies , kunhan saa seksiä.
Lutkia.
Vierailija kirjoitti:
Ideaalipari tuo yhtälö. Leijonat WOW.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu ok leijona hankala
Menestyvät leijonamiehet. Komeita ja miellyttäviä. Pidän leijonista , itse vaaka.
Rapu on hankala, suutahtelee ja mököttää.
Meillä vaaka, leijona, 2 neitsyttä, kauris ja vesimies. Kaikki mitä teille on kerrottu neitsyistä pitää paikkansa
Mä olen kalat. Lapsuudenperhe kaksonen ja neitsyt.