Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän koko perhe on horoskoopeiltaan rapuja ja skorppareita

Vierailija
22.07.2023 |

Arvatkaa miten arki menee.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit kertoa tämän palstalla?

Vierailija
22/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas rapu ja kaksi leijonaa 😌

Rapu ok leijona hankala

Pahimmillaan nuo olisivat melko tarkassa semisekstiilissä, siis suunnilleen samalla asteluvulla. Vierekkäiset merkit ovat eri elementtiä, tässä Vesi ja Tuli. Lisäksi Rapu on Johtava Veden Merkki, Leijona taas Kiinteä Tulen merkki. Rapu feminiininen (yin, negatiivinen), Leijona maskuliininen (yang, positiivinen). Kun oikein hifistellään, myös dekanaatilla lienee merkitystä?

Lisäys: toki myös huonesijainti "vaikuttaa". Se kandee ottaa huomioon, jos syntymän kellonaika on tiedossa. Suomessa suosituin huonejärjestelmä lienee Placidus. Se kylläkin tekee joskus huoneista erittäin epäsuhtaisia näin pohjoisilla leveysasteilla. 

Aloittelijana en ole juurikaan perehtynyt eri systeemien vahvuuksiin ja heikkouksiin. 

Oma lukunsa on tietysti sideerinen astrologia, joka on siinä mielessä "tieteellisempi", että se ottaa huomioon maapallon prekessioliikkeen jonka vuoksi kevätpäivän tasauspiste siirtyy hitaasti "takaperin", niin että tällä hetkellä se lienee jo siirtymässä Vesimiehen merkkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita yksi horoskooppimerkki, jonka kanssa en olisi mielelläni läheisissä tekemisissä, niin se olisi skorpioni. Kaikki tuntemani skorpionit ovat voimakkaita oman tiensä kulkijoita, itsekeskeisiäkin ja jotenkin tunnekylmiä, vaikka sitten taas joissakin asioissa tunteet lyövät ihan yli laidan. Perhepiirissä on pari skorpionia, laajassa ystäväpiirissä ei yhtäkään ja ihan hyvästä syystä.

Vierailija
24/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horror

Vierailija
25/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ravuista - hellä, huomaavainen, lempeä ja empaattinen rapu. 

Tunnen kaksi mukavaa leijonaa jotka eivät ole ylimielisiä, muuten leijonat ovat ylimielisiä huomiota kaipaavia komentelijoita. 

Leijona on valoisa ja voimakas samassa paketissa, mutta olen kalat joten siksi tulen hyvin toimeen rapujen kanssa.

Vierailija
26/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki härkiä ja oinaita.

Vierailija
27/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on pelkkiä rapuja. 2aikuista ja 2lasta

Vierailija
28/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ystäväpiirissä joku merkki ns. yliedustettuna eli ihan huomaamatta viihdytte tietyn horoskooppimerkin seurassa paremmin kuin monen muun? 

Mä olen itse oinas ja omassa ystäväpiirissäni on hämmentävän monta härkää. Hiukan yllättäen kaikkein läheisimmät ystäväni ovat molemmat neitsyitä! Olen myös pari kertaa ihastunut neitsytmieheen aivan tulenpalavasti. Nämähän ovat kaikki merkkejä, joiden ei pitäisi oinaiden kanssa tulla ollenkaan juttuun. 

Vierailija
29/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita yksi horoskooppimerkki, jonka kanssa en olisi mielelläni läheisissä tekemisissä, niin se olisi skorpioni. Kaikki tuntemani skorpionit ovat voimakkaita oman tiensä kulkijoita, itsekeskeisiäkin ja jotenkin tunnekylmiä, vaikka sitten taas joissakin asioissa tunteet lyövät ihan yli laidan. Perhepiirissä on pari skorpionia, laajassa ystäväpiirissä ei yhtäkään ja ihan hyvästä syystä.

Oinaat on hankalia kanssa.

Vierailija
30/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ystäväpiirissä joku merkki ns. yliedustettuna eli ihan huomaamatta viihdytte tietyn horoskooppimerkin seurassa paremmin kuin monen muun? 

Mä olen itse oinas ja omassa ystäväpiirissäni on hämmentävän monta härkää. Hiukan yllättäen kaikkein läheisimmät ystäväni ovat molemmat neitsyitä! Olen myös pari kertaa ihastunut neitsytmieheen aivan tulenpalavasti. Nämähän ovat kaikki merkkejä, joiden ei pitäisi oinaiden kanssa tulla ollenkaan juttuun. 

Mulla on elämän varrella ollut monta ihastusta härkämiehiin ja nykyinen avopuoliso on härkä. Olen itse vaaka

Vierailija
31/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää mikä sinä olet horoskooppimerkiltäsi? Et taida olla kovin syvällinen merkki, kun olet väärinymmärtänyt skorpionien olemuksen. Harmi, koska skorpioni on yksi parhaimmista merkeistä, mink tiedän. <3

Vierailija
32/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni on pahin eläinradan merkki. Henkisesti kehittymätön yksilö on kuten skorpioni eläinlajina. Pisteliäs ja lymyilevä.

Vierailija
33/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horror

Tarkoitat kai Error

Vierailija
34/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki leijonia 🦁 

Vierailija
35/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäväpiirissä useita oinaita ja leijonia. Monet sanovat, että juuri nuo ovat hankalia merkkejä, mutta minulle ystävänä näkyy lähinnä se sosiaalinen ja toimelias, hauska puoli noista merkeistä. Koen, että ovat myös hirveän lojaaleja ystäviä, aina valmiita auttamaan isoissa ja pienissä asioissa. Uskon kyllä toki senkin, että joitakin voi ärsyttää se, etteivät kaihda olla huomion keskipisteenä ja varmaan se toimeliaisuus ja johtaminen näkyvät välillä pomottamisena esim, töissä. Mutta ystävinä ihania!

Olen itse kaksonen, vieläpä aika tyypillinen sellainen.

Vierailija
36/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, piti vielä sanoa, että onneksi ei löydy perheestä skorpionia. Ehdottomasti eläinradan kamalin merkki.

t. Leijonalauma

Vierailija
37/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapujakin on niin erilaisia. Mun suvussa niitä on 5 ja ollaan erilaisia. Minä ja äitini ollaan niitä lempeitä, helppoja ja kaikkien kanssa sovittelevia, ei haluta riidellä. Kun taas 3 muuta on niitä joilla on mielipiteitä ja kertomassa sen aina kaikille. 1 tästä porukasta on niin ilkeä ja kamala ihminen. En voi uskoa, että hänkin rapu. Aina tekemässä muille pahan mielen. Hänessä ei ole lempeyttä ja rauhallisuutta.

Vierailija
38/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on hankalia kanssa.

En pidä oinaiden tavasta toimia ajattelematta. Voisivat opetella puhumaan rauhallisesti ennen kuin toimivat. Oinat, jousimies ja leijona kaipaavat hienosäätöä.

Vierailija
39/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mönkivät ap:n perheessä. Osa  järvenpohjaa pitkin ja osa maalla.

Meillä jotenkin pärjätään, kun mies on rapu ja poika skorppari. Minä olen vaaka ja tytär vesimies.

Kerran huvikseen teetin oikealla astrologilla meille tähtikartat. Lapset olivat silloin yläasteella.

Karttojen tekijä ihmetteli, että minun ja mieheni kartat olivat lähes identtiset. Oli vain yksi piikki, joka poikkesi kuviosta.

Hän myös kertoi lastemme tulevaisuuden ammateista, ja siinä vaiheessa aloin uskoa juttuun, kun lapset oli aikuisia ja heidän ammattinsa olivat juuri sitä, mitä tähdistä ennustettiin.

Pidin tätä niin huuhaana, että en ollut lapsille kertonut mitään omasta hölmöilystäni ennekuin olivat työelämässä. Silloin kaivoin paperit esiin ja kyllä siinä vähän ihmeteltiin.

Karttojen tekijä ei taida olla enää tässä ulottuvuudessa🤔

Vierailija
40/82 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Luoja! parahti sirkustirehtööri ja juoksi turvaan elefanttien luo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan