Deittailu on hankalaa, kun olen niin tylsä ihminen
Vasta sen jälkeen, kun asensin Tinderin ja aloin käydä treffeillä, tajusin kuinka tylsä ihminen oikeasti olen. Minulla ei ole harrastuksia, kiinnostuksenkohteita tai intohimoja. Käyn kyllä kävelemässä ja uimassa, mutta en pidä näitä harrastuksina. Luen välillä vähän kirjoja. En pelaa mitään pelejä enkä katso elokuvia tai sarjoja. Luuntelen ihan tavallisia listahittejä. Tuntuu, että olen liian tylsä parisuhteeseen, ja minun kanssa ei oikein löydy mitään puhuttavaakaan😔
Muita tylsiä paikalla? Mistä olette löytäneet seuraa?
Kommentit (50)
Eli vietät kaiken vapaa-aikasi vauvapalstalla? Vanhapiikuus odottaa ellet ota itseäsi niskasta kiinni.
Taas asialliseen aloitukseen kommentoidaan todella rakentavasti, mikä tätä sakkia oikein vaivaa?
Mitä sä sitten teet vapaa-ajalla jos et harrasta mitään, vai meneekö kaikki aika kävelyillä ja vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Taas asialliseen aloitukseen kommentoidaan todella rakentavasti, mikä tätä sakkia oikein vaivaa?
Niin AP:n pitäisi löytää vastaavanlainen vastinparinsa
Ehkä liian tylsä tindertreffeille, mutta ei parisuhteessa tarvitse olla mikään himoharrastava jatkuvasti menijä. Yhdessä toisen kanssa voi sitten keksiä kaikkea kivaa. Voi tosin olla vaikea löytää sitä puolisoa jos ei alunperinkään saa kenenkään huomiota.
Tiedän paljon ihmisiä, jotka eivät varsinaisesti harrasta mitään, mutta innostuvat uusista asioista kun kaveri löytyy. Moni harrastaa lenkkeilyä ja kävelyä, siitä on hyvä lähteä. Älä vähättele itseäsi, olet kuitenkin saanut aikaiseksi asennettua Tinderin, ehkä vain arkailet turhaan tai olet ujo.
Nykypäivänä mikään ei riitä, pitää elää muka muka kiireistä ja kreisibailaus elämää, esittää ja poseerata somessa feikkivauhdikasta 24/7 tavoitettavissa olevaa! Tyhjää elämää oikeesti!
Ap, sinä olet terve, et tylsä.
Luulisi että juuri sinun kaltaisella ihmisellä olisi nimenomaan menestystä tinderissä, jos olet nainen. Sinulla on kivoja harrastuksia (lukeminen, uiminen jne) jotka ei vie liikaa aikaa tai ole liian erikoisia. Itse koen, että nimenomaan erityiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet tekee kumppanin löytämisen hankalaksi varsinkin sovelluksissa. Poikkeuksia varmasti on ja sellaista yritän löytää mutta noin yleisesti miehet eivät pidä naisista joilla on epätavallisia harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita. Uiminen ja lehtien lukemien ja vaikka käsityöt on just hyvä.
Kuulostat kivalta kumppanilta
T. Introvertti
Tinzu on viemäri! Liity vaikka Valo tai muuhun sovellukseen. Aloita joku uusi harrastus jossa voi tavata ihmisiä.
Käveleminen, uiminen ja kirjojen lukeminen on harrastuksia, jos niitä suht' toistuvasti teet, pidit niitä sitten omasta mielestäsi harrastuksina tai et.
Sulla on vähättelevä asenne itseesi nyt. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä mikään ei riitä, pitää elää muka muka kiireistä ja kreisibailaus elämää, esittää ja poseerata somessa feikkivauhdikasta 24/7 tavoitettavissa olevaa! Tyhjää elämää oikeesti!
Menee harrastuksista etsimään seuraa. Tinderin ulkopuolellakin ON elämää
Minulla oli vähän vastaavanlainen ongelma. Ongelman ydin on se, että harrastekombinaationi on varsin monimutkainen ensinnäkin olen uskovainen, missä kohtaa 75% ihmisistä painaa paniinkkinappulaa, vaikken mielestäni edes mikään radikaali ole.
Toiseksi rakastan historiaa, filosofiaa, taidehistoriaa jne, eli kaikkea kirjanörttiä. Uskovaiset ihmiset, joille siis oletusarvoisesti kelpaan, ovat loppujen lopuksi yllättävän pinnallisia. Ei muusta puhutakaan kuin autoista ja omakotitalohaaveista ja matkasta ja rahasta ja eettinen ajattelu on luokkaa että mitä väliä vaikka maapallo tuhoutuu, eihän mikään maallinen ole ikuista. Raamatusta ei tietenkään voi puhua kun vain "on opetettu" tietyllä lailla ja oma ajattelu on aina vaaratekijä.
Löysin sitten , toivottavasti lopulta, toisen kirjanörtin hihhulin valosta, yhdessä voimme matkata rämällä Datsunilla ihastellen töherryksiä keskiaikaisten kirkkojen seinillä. Nyt lopultakin voin olla onnellinen hörhö outojen harrasteideni parissa. Eikö muija vingu multa omakotitaloa, kun ollaan riittävästi irrallamme maallisesta mammonasta, tätä olen aina (ja liian kauan) etsinyt!
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että juuri sinun kaltaisella ihmisellä olisi nimenomaan menestystä tinderissä, jos olet nainen. Sinulla on kivoja harrastuksia (lukeminen, uiminen jne) jotka ei vie liikaa aikaa tai ole liian erikoisia. Itse koen, että nimenomaan erityiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet tekee kumppanin löytämisen hankalaksi varsinkin sovelluksissa. Poikkeuksia varmasti on ja sellaista yritän löytää mutta noin yleisesti miehet eivät pidä naisista joilla on epätavallisia harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita. Uiminen ja lehtien lukemien ja vaikka käsityöt on just hyvä.
Onko parisuhde vakaalla perustalla, jos miehen takia muuttaisi harrastuksensa "tylsiksi" ja itselle merkityksettömiksi, jotta kelpaisi? Arvostan miestä, joka antaa myös naiselle tilaa ja vapauden harrastuksiin, jotka häntä kiinnostavat ja joihin suhtautuu intohimoisesti. Parisuhde on kumpaakin varten - ei ainoastaan miestä. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä 💯
Valitettavasti some ruokkii tätä kuvitelmaa, että kaikkien pitäisi olla jotain supersosiaalisia kaiken mahdollisen harrastajia joilla on aina jännää tekemistä. Vähempikin ahdistaa ja saa itsensä tuntemaan tylsäksi.
Ei hätää AP, suurin osa meistä on "tylsiä" ja siinei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat epätavallisilla harrastuksilla? Luulisi, että joku epätavallinen harrastus olisi nimenomaan kiinnostavaa ja kiehtovaa ja tarjoaisi jutun tynkää treffeille. Toki joku tosi aikaa vievä harrastus tyyliin syvänmerensukeltaminen voi olla huono (vakavan) deittailun kannalta.
Jep, olen 43v eli reilusti yli bileiän, ja silti 99% miehille tulee negatiivisena yllätyksenä että en lähde treffeille bileisiin klo 22 tai drinkeille arki-iltana alkaen klo 08. Tai että en ole menossa festareille kesäviikonloppuisin. Tämä vielä sen päälle, että profiilissa ei kerron etten käytä alkoholia, ja yksikään kuva ei ole millään lailla bilettävä...
Eti toinen tylsimys