Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vanhemmat ärsyttävät teitä?

Vierailija
30.08.2008 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa ja marketeissa muksun annetaan huutaa kärryissä minuuttitolkulla ilman että vanhempi mitenkään reagoi.

Mulle tulee oikeasti paha olla silloin niin että rintaa ahdistaa. Vierasta lasta kun en voi mennä ottamaan syliin ja hyssyttämään, vaikka vaisto vaatii niin.

Vierailija
22/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vanhemmat, jotka eivät ole yhtään valmiita tinkimään itsekkyydestään ja mukavuudenhalustaan lapsen vuoksi. Bilettävät, harrastavat yms niin kuin ennen lastakin, lapset pääosin mummolassa tai aina eri hoitajien kanssa. Tärkeintä minä minä minä, lapsi menee siellä jossain sivussa

-Vanhemmat, jotka pätevät lapsillaan. Lapset menee jo vuoden ikäsinä erikoispäiväkotiin, harrastavat 2v lähtien jotain "hienoa", sellon soittoa nyt ainakin ja balettia ja sitten tietenkin hiljennetään lapsi, jos lapsi itse haluaiski vaihtaa soittimen rumpuihin ja baletin sählyyn. Kuvaan kuuluu se,että lapsi opetetaan lukemaan 3-vuotiaana ja sitten tietty naapurille ihmetellään, kuinka fiksu lapsi meillä onkaan. Lapsi on sitä rakkaampi, mitä hienompia saavutuksia tekee. Näillä on yleensä ns. akateemiset, "hienoissa" ammateissa olevat vanhemmat, jotka ajaa korkeintaan puoli vuotta vanhalla autolla ;)

-Vanhemmat, jotka oikeasti haluavat luoda uraa ja olla töissä, eivät viitsi /jaksa olla kotona. Ja sitten sanovat, että "kyllä minäkin hoitaisin lapset kotona, mutta kun se ei vaan ole taloudellisesti mahdollista".

Siis, ei ole paha, jos menee töihin, mutta tuo paskamainen selittely ärsyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä porukat on kauheen tarkkoi joka asiasta. Jos joku pikku asia jää tekemättä ku se on unohtanu nii heti tukistaa tai haukkuu maan tasalle, seki on asettanu mulle kauheesti sääntöjä ja kahella siskolla ei oo yhtää sääntöö ja mulle on laittanu ku oon muka laiska ja vammanen paska, esim ite ku pääsen ysiluokan yli nii saan oman läppärin, noh ei ku kummatki siskot saanu jo nelosluokalla omat ja ite en, oon siis jo ysillä ja siskot kummatki menny lukiosta läpi (yli 19v, sitte on satoja muita sääntöjä -.-

Vierailija
24/28 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kummatki siskot saanu koneet jo nelosella, en tarkottanu et ei saanu

Vierailija
25/28 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka nolaavat lapsiaan julkisissa tilanteissa. Esimerkiksi vaatekaupassa heittävät mukahauskaa läppää teinin vaatteista. Tai ylitiukkoja vanhempia, jotka eivät anna 15-vuotiaan olla yksin yökylässä. Oma lapsi on maailman napa -vanhemmat. Vapaat kasvattajat vanhemmat, ei kiinnosta mitä lapsi tekee, vaikka se on vasta kolmevuotias.

Vierailija
26/28 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki

Vierailija
27/28 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vanhemmat on perustellu kakkoselle, miksei saa samaan aikaan läppäriä kuin siskot.

Vierailija
28/28 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla näkyy tässä ketjussa vain 3 viestiänper sivu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi