Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vanhemmat ärsyttävät teitä?

Vierailija
30.08.2008 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutu oman jälkikasvunsa edesottamuksiin. Eniten siinä ärsyttää se, että sillä tavalla he pilaavat omien lastensa tulevan elämän, ei se, että lasten käytös juuri sillä hetkellä ärsyttäisi minua.

Vierailija
2/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään lapsiluku vaan se, että he tekevät sen yhden lapsensa perusteella melkoisen pitkälle meneviä johtopäätöksiä lapsista yleensä. Niin minäkin tein kun minulla oli vain yksi lapsi.

Lisäksi se ainokainen on yleensä vanhemmilleen maailman napa ja sitten ne luulee, että heidän lapsensa on sitä kaikille muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri sellaiset "himomammat" on raivostuttavia...sellaiset yhden lapsen vanhemmat jotka tekee kaikki oppikirjojen mukaan ja oman jäjen käyttö on unohtunut ties minne...mennään vaan kirjojen mukaan eikä yhtään mennä oman lapsen lyonteen ja kehityksen mukaan!

Vierailija
4/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuvittele olevani hyvä kasvattaja vain siksi että lapsellani on helppo ja mukautuva luonne (kuten isälläänkin).

Itse kysymykseen: vihaan epäjohdonmukaisia vanhempia. Ensin vaaditaan että ruoka on syötävä, sitten lapsi vähän vitkuttelee ja kun hän on antamassa periksi (= alkaa viimein näykkiä ruokaansa), vanhemmat sulavat lapsen "hädälle" ja toinen heistä alkaa voitelemaan voileipää kullanmurulleen. Uskomatonta sirkusta!

Vierailija
5/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama puhuuko muut esim töissä urheilusta politiikasta taiteista tai mistä tahansa aiheesta, paikalle saapuu tyyppi joka välittömästi kääntää puheen niihin omiin kullanmuruihinsa.

Vierailija
6/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainillassa alkavat kesken kaiken kysellä jotain juuri heidän lapseensa liittyviä asioita, kun tarkoitus on yleisellä tasolla pitää infoa koko koulua koskevista asioista. Nämä tällaiset ovat tosi ärsyttäviä.

Vierailija
7/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 3

3, kaikki eivät ole yhtä tyhmiä kuin sinä olit. Minä en kuvittele olevani hyvä kasvattaja vain siksi että lapsellani on helppo ja mukautuva luonne (kuten isälläänkin).

Itse kysymykseen: vihaan epäjohdonmukaisia vanhempia. Ensin vaaditaan että ruoka on syötävä, sitten lapsi vähän vitkuttelee ja kun hän on antamassa periksi (= alkaa viimein näykkiä ruokaansa), vanhemmat sulavat lapsen "hädälle" ja toinen heistä alkaa voitelemaan voileipää kullanmurulleen. Uskomatonta sirkusta!

Vierailija
8/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ininästä

Vierailija
9/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääntävät itkua kun lapsensa vaikka kaatuu. Vihaavat heti muita lapsia, jos heidän pikku prinsessaansa hipaistaakin. Kasvattavat lapsensa pumpulissa, lässyttävät ja hyppivät lapsen pillin mukaan.

Toisaalta Myös sellaiset, jotka valittavat koko ajan kuinka rankkaa heillä on, oli lapsiluku mikä tahansa. Sellaiset jotka vievät lapsiaan koko ajan hoitoon, kun eivät itse jaksa hoitaa. Enkä nyt tarkoita työn ajaksi. Sellaiset, joille kaikki muu paitsi lapset ovat tärkeää.

Eli ne ääripäät..

Vierailija
10/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset jotka ovat saaneet ainokaisensa 35-40v tai myöhemmin, tietävät lapsista kaiken pelkästään sen takia että ovat niin vanhoja ja "kokeneita". aa. kyllä mua ainaki olis hävettänyt jos ripille päästessä äiti ois ollu yli 50. äh, ärsyttää vaan ku tuolla kulkee oman vauvansa kanssa sellaisia, joita luulisi jo mummoiksi. toki jokainen tekee itse valintansa. eikä se aina ole oma valinta saada lapsia niin "myöhään". älkää nyt loukkaantuko tästä.

todella ärsyttäviä, tai paremminkin uskomattoman raivostuttavia ovat ne jotka pahoinpitelevät tai hyväksi käyttävät lapsia. niitä sikoja ei riitä sanat kuvailemaan! =(

Vierailija
11/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin heidän lapsensa saavat olla kylässä vaikka koko päivän ja ei edes ruoka-aikana tarvitse kotia tulla.....ja tämä toistuu päivästä toiseen. Tai että aina ollaan kylässä eikä juuri koskaan pyydetä vastavierailulle...

Vierailija
12/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tehdä mitään muutakaan. Sitten ollaan niin ylpeitä, kun lapsi tyytyy niin vähään, eikä tavoittelee "kuuta taivaalta".... Sellaiset vanhemmat, jotka antavat periksi lapselle kaikessa, koska eivät "jaksa tapella" lapsen kanssa.

Vierailija
13/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajattelevat vain omaa, ja lastensa, etua - kaikkien muiden etujen kustannuksella.

Ja näitä on PALJON. Tuntuu ihan siltä niinkuin tämä piirre olisi jokseenkin toivottava nyky-yhteiskunnassa?

Vierailija
14/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä on PALJON. Tuntuu ihan siltä niinkuin tämä piirre olisi jokseenkin toivottava nyky-yhteiskunnassa? Mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa. MYÖS YLHUOLEHTIVAT JA KAIKEN SALLIVAT.LAPSI saa purra ja potkia ,sylkeä toisia lapsia ,haistatella vanhemmillekin,muille aikuisille kuin lapsella on vaikeaa ja uhmaikä voi voi. Joo ja noi ketkä eivät osaa päättää ruokailuista ja keskustelevat mitkä vaatteet laitettaisiin päälle tunnin aamullla , lapsi 2-3v.Eikö ne oikeesti tajua kuinka turvaton lapsi on ilman rajoaja?Noi hyväksikäyttäjät ja hakkaajat on lukunsa erikseen... mun puolesta sais viedä saunan taakse ja a.....

Vierailija
15/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehtaavat vielä kertoa tapaturmista ym

Vierailija
16/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kapea-alaiset vanhemmat, jotka eivät ole huomaavinaankaan muita perheitä- esim. naapureita

Vierailija
17/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka lapset alkaa olla jo isoja. Meillä nyt esikoinen alle vuoteinen.

Heidän perheelämä on ollut aikamoista. Mies ei koskaan kotona (yrittäjä) ja nainen aina pahalla päällä. Ikinä ei koskaan lasten kanssa mitään tee, kerran päivään tekee ruoan ja kantaa kaupasta herkkuja joita sitten laspset syökin ihan koko ajan.

No kuitenkin, siellä on aina sairastettu paljon ja oltu ilman kuria kasvettu. Meininki on kuin missäkin, ihan pellossa kasvanutta porukkaa. Olen vuosien varrella auttanut heitä paljonkin lasten kanssa ja muutakin eli olen todella läheltä seurannut sitä elämää.

Mutta nyt kun kaikki lapset alkaa olla koululaisia niin aika on alkanut kultaamaan muistoja. Yhtääkkiä heillä ei olekkaan koskaan oikeen sairastettukaan ja lapset on ollut pikku enkeleitä aina ja ah niin hyvätapaisia.

Uskomatonta asioitten vääristelyä, olenhan viimeiset 15 vuotta heitä autellut ja todellakin nähnyt sen "helvetin".

Mutta nyt kun minulla on omaa jälkikasvua niin hänelle tuli joku tarve siloitella oman perheen ryppyjä.

Huijaa itseään nimittäin aika kovasti, siinä perheessä on vielä suuria ongelmia edessäkin päin.

Vierailija
18/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei ole mielenterveys krakannut

Vierailija
19/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Omien lasten suosiminen ja usko, että "ei meidän mussukat" (lapsilla ja nuorilla on kyky valehdella vanhemmilleen ja esittää hyvinkin ihanaa kullannuppua tarvittaessa)

- Vain ja ainoastaan lasten vuoksi eläminen, kaikki muut ovat itsekeskeisiä jos elämässä on muutakin kuin lapset ja muita puheenaiheita kuin lapset(eräänlainen marttyyrien alalajike)

- kaksinaismoralismi: toisille saarnataan itsekkyydestä ja sen kamaluudesta ja ollaan olevinaan niin pyhimystä, mutta itse ja omat lapset saavat käyttäytyä miten itsekkäästi tahansa.

- Luullaan olevansa kaikkitietäviä vanhempia ja juuri oikean ikäisiä (nuoret vanhemmat inhoavat vanhoja ja vanhat nuoria)

Vierailija
20/28 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin itsekkin ennen lasta.

Tässä perheessä josta kerroin ei mies töitten paljoutta pelkästään poissa ole vaan ihan suoraan on sanonut että mieluummin tekee töitä ennemminkuin menee kotiin.

Enkä ihmettele (vaikka mies ei oikein toimikkaan) koska kerran näin kun mies tuli kotiin ja emännän ensimmäiset sanat oli että syö ja painu sitten vittuun tuon (pojan nimi) kanssa kun on yhtä hullu kuin isänsäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän