Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Temu turvallinen?

Vierailija
22.07.2023 |

Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?

Kommentit (709)

Vierailija
661/709 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen Temu ostoksiini. Eräs tuote maksaa suomessa 45 € ja saan sen Temusta 10 €. Tämä on kauppa joka kannattaa

Vierailija
662/709 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta saa hyviä tuotteita lähes 100 edellisemmin kun suomesta... 

Älkää tilatko mitään tuotteita:

kosmetiikkaan nou nou tällä tarkotan sitä mitä ihoon laitetaan

kynsilakat ei!! 

hajuvedet!!! 

kaikki mitkä liittyy nesteeseen tai kiinteeseeen nesteeseen

älkää tilatko!!!!

sieltä löytyy valtavasti tuotteota lähes 100% edullisemmin kun 

motonet

biltema

tokmanni

kärkkäinen

ja kaikki supermarketit tässä meidän maassa!!

ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO KORUJA JOS OLETTE VÄHÄNKIN ALLERGINEN NIKKELILLE JA HOPEALLE!

Mä en tilaisi,koska tunnen heti jos on jotain muuta mun kropassa kun kultaa tai täyttä hopeaa! Mulla on paha allergia nikkelille ym. 

Silokoni jutun saattaa olla muovia.

Kaiken mitä olen itse tilannut tämän hirviömaan hintojaen vuoksi,olen saanut todella hyviä tuotteita.

yks,mitä suomessa ei myydä,sohviin koiran suojat,on muuten hyvät ja vedenkestävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/709 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalaiset kaupat on turvallisia

Vierailija
664/709 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen ostanut satoja tuotteita ja aina on kaikki sujunut erinomaisesti. Noh, laatu on mitä sattuu ja kuvaukset harhaanjohtavia. Kolmannes tulleista tavaroista pitäisi laittaa suoraan roskiin, mutta voi näitä ehkä joskus käyttää. Mutta alusta on luotettava. Sitä saa mitä sattuu tilaamaan. Reklamointia en ole kokeillut.

Vierailija
665/709 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen tilannut, ja paketti tullut viikossa ja aina just sitä mitä pitikin.

Vierailija
666/709 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 5 e:n ostoksia eivät yleensä halua takaisin vaan hyvittävät hinnan ja tuotteen saa pitää tai siis joutuu pitämään. Eilen laitoin yhden 20 e tuotteen palautukseen, katsotaan miten sen kanssa käy. 

Vierailija
667/709 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keksinyt mitä sieltä pitäisi tilata. Jos nyt joku vanha vaate kuluu puhki tai muuten vaan käyttökelvottomaksi, suuntaan saman merkin kauppaan, josta olen ostanut 20v vaatteeni. Elektroniikan ostan mielummin Suomesta. Olen kuullut useammalta palotarkastajalta kuullut miten ne ovat aiheuttaneet sähköpaloja (eikä suomalaiset palotarkastajat varmasti ole mitään suomen kaupanalan agentteja). Ja jotkut yksittäiset pikkutavarat ostan kyllä mielummin Suomesta. Urheiluharrastukseen tarvittavat varusteet ostan mielummin luotetuilta merkeiltä, jotta kengät on oikeasti hyvät ja vaatteet mukavat päällä.

Lapsille taas en ostaisi sieltä mitään. En ainakaan omien kohdalla ottaisi sitä riskiä, että kuorruttaisin heidät hermomyrkyillä ja hormoniblokkereilla. Ja lapsille saa kyllä kaiken tarvittavan ihan Suomestakin.

Kukaan ei tarvitse koko ajan jotain, joten on ihan naurettavaa itkeä, että Suomessa on liian kallista ja samalla on useita tilauksia vetämässä Temulle. Aika monella olisi varaa ostaa Suomesta, jos vaan vähän tarkastelisi omia kulutustottumuksia eikä silmät kiiluen pistäisi sisään aina seuraava tilausta Temulle. Ja ainakin itse tuntemani ihan oikeasti köyhät suosii kierrätyskeskuksia ja kirppareita. 

Vierailija
668/709 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö valitsi eilen kirpputorilta "barbin", joka oli muovipussiin pakattu. Huomasin, ettei se ole oikea Barbie, mutta onhan näitä muitakin nukkeja, joten naivisti vaan ostin sen. Näytti kivalta.

Kun se otettiin kotona pois pussista, haju on aivan järkyttävä.  Hirveä kemikaalin haju, eli taatusti Temusta tai vastaavasta. Tarkemmin kun katsoo,  sormet on epäsiistit (eli laatu huono).

Vastustan Temu-tavaraa, enkä koskaan ostaisi sieltä ja pelkään tuossa olevan vaarallisia myrkkyjä.  Suoraan roskiin siis? Vai saisko tuosta turvallisen pesemällä kunnolla?

Harmittaa vietävästi, vaikka tässä menikin vain 5 e. Eipä käynyt mielessäkään, että joku myy tuolla Temu-tavaraa, mutta onhan tästä ollut kirjoituksia. Jatkossa oltava tarkempi.

Vierailija
669/709 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ostoksista täyttä kuraa. Ostaminen arpapeliä. Kuvat tuotteista antavat vääränlaisen kuvan. Arvostelut Temun itse tekemiä. Asiakkaiden tietoja joutunut rikollisten käsiin. Tilauksista lähtien tullut huijauspuheluita.  Ei jatkoon ja ei enää mitään sieltä! 

Vierailija
670/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näistä kaikistahan on uutisoitu, jos vähänkin seuraa uutisia. Viimeksi arvosteluista, joita kerrotaan Temun itse tekevän. Onhan se hyvin arvelluttavaa, että tuotteista on vain hyviä arvosteluja

Vierailija
671/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, merkillistä tuotteesta, joka menee heti kättelyssä rikki, ei vastaa kuvaa/kuvausta, haisee kauhealle jne. Kaipa siellä on joukossa muutama ok, mutta nuo arvostelut eivät voi pitää paikkaansa, että kaikki olisivat mitä parhaita maailmassa

Vierailija
672/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää ostamasta vauvoille ja lapsille tuotteita. Jos ei tiedä tarpeeksi mitä kangas ja materiaali sisältää. Mutta onko sama tutkittu Suomessa myytävistä tuotteista, epäilen.

Vierailija
673/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu Seläne?

Vierailija
674/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tilasin ja lisää meinaan tilata.

Vierailija
675/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni se on Suomessa pakollista ja varmaan koko Euroopassa

Vierailija
676/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuoteturvallisuus ja mitä niissä ei saa olla

Vierailija
677/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin Temuhuumassa ja maniassa jonkin aikaa, kunnes tajusin, että mulla on kaapit täynnä suurin osa täyttä paskaa

Vierailija
678/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on vain aliexpressistä. Siellä eniten rahat takaisin -tilanteita on tullut paidoista ja päähineistä, jotka eivät ole olleet tilatun kokoisia. Nyttemmin kun näitä on kertynyt, niin selvästi yritttävät pistää vastaan ja tarjoavat vain osittaista palautusta. En ole suostunut vaikka tapaus on aivan selvä, kuvat on lähetetty mittojen kanssa ja myyjäkin on täysin samaa mieltä ja on kehottanut tekemään refundin. Ajattelin jättäväni koko paikan kun alkoivat kenkuksi.

Vierailija
679/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte kinkeille tietonne tuosta vaan. Vapaaehtoisesti. Asennetta puhelimeen oikein sovelluksenkin, että pääsevät kunnolla urkkimaan. Olette te melkoisia. 

Ei mitään väliä millään, ei mitään pitkän tähtäimen tajua. 

Lisäksi myrkyt, huonolaatuiset tuotteet, ympäristön paskaaminen. Ette te oikeasti tarvitse noita tavaroita. 

Shoppaile kuin miljonääri, he sanovat. Ei tuo kovin miljonäärin elämältä vaikuta. 

Miljonääri maksaa rahalla, ei tiedoillaan. 

Sanokaa nyt vielä, että olette tehneet jonkin netti-DNA-testinkin, että saavat tietää vielä perimännekin. 

Vierailija
680/709 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moniko tämänkin ketjun kehu tulee Temulta? 

Jos teillä on lapsia, niin ajatelkaa edes heitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän