Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Temu turvallinen?

Vierailija
22.07.2023 |

Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?

Kommentit (709)

Vierailija
681/709 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä voi turvallisesti tilata. Pitää vaan mielessä, että ne ovat hintansa mukaista Kiina-krääsää. Mitään kehoon laitettavaa tai jatkuvasti ihon kanssa kosketuksessa olevaa en itse tilaisi, sillä Kiinassa tavaroiden kehoturvallisuus ei niin kiinnosta, eikä mitään merkittäviä tarkastuksia/sertifiointia tehdä. Kaikki teolliset myrkyt käytetään, jos niillä saadaan kustannuksia alas. Mutta noin muuten ihan ok.

Vierailija
682/709 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs köyhälistö tilaa temusta, siis temutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/709 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tilaukseni on juuri tulossa ja olin ensimmäiseen hyvin tyytyväinen. Tulen tilaamaan vastakin, sen voin ennustaa. Monia tuotteita mitä löysin ei ole saatavilla muualta. T. Ikäihminen.

Vierailija
684/709 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut yhtään huijauspuhelua. On myös omia arvosteluja näkynyt. Mitat on lähes aina mainittu joten omaa tyhmyyttä jos ei ymmärrä katsoa. Jos on kuraa tullut niin se hyvitetään välittömästi. Itsellä oli eräässä 50 e maksavassa tuotteessa yksi sähköjohdon säe otti viereiseen juotokseen joka esti yhden toiminnon. Laite tuli kuntoon, sain täyden hyvityksen eikä tarvinnut laitetta palauttaa. Kaikki on toiminut loistavasti ja tuotteet vähintäänkin hyviä.

Vierailija
685/709 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni haukkujista edes tietää mikä Temu on? Tarkoitan tällä "tietäjää" joka sanoi että Temu itse kirjoittaa ja vain hyviä arvosteluja. Siellä on myös huonoja arvosteluja ja myös omat arvosteluni on aina julkaistu. Myös huonoja, mutta osin omaa hölmöyttä kun en lukenut selostetta tarkasti.

Vierailija
686/709 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on temu?

Näyttää olevan halpis verkkokauppa.

Kiitos. Ajattelin, että kyse on suuresta filosofista, Teemusta.

Aikoinaan suuret vilosohvit tuli Lahdesta, tuttavallisemmin uniset nukkujat eli Sleepy Sleepers...oli kesä, oli mopo...

Vierailija
687/709 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli eläviä Torakoita kaksi kappaletta Temun tilauksen mukana, hyvittivät tilauksen mukisematta eli varmasti on tiedossa muitakin tapauksia. Nyt jännityksellä odotetaan pääsikö yhtään karkuteille nurkkiin munimaan.

Vierailija
688/709 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppu56 kirjoitti:

Minä tilasin temusta. Sain melko nopeasti tuotteeni. Olen tyytyväinen niihin. Kaikki meni OK!

minä olen tilannut temusta noin pari tuhatta tuotetta ja tuotteet ovat keskimäärin parempia kuin Motonetin puuilon tuotteet ja noin 10 osan hinnaltaan. euroedustajamme kuseriina rikasson yrittää rajoittaa on temukauppaa josta meikäläinenkin on loppuukin saanut kunnollisia vaatteita päälleen. kusenilla itsellä on varaa kyllä ostaa kalliimmallakin liikkeestä mutta köyhällä ei ole varaa muuta kuin temuun, hävetköön kuseniina rotta h.

Vierailija
689/709 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tulee tuotteet Temusta ja hyviä ovat olleet. Tosiaan tuotteiden koot ja mitat kannattaa katsoa tarkkaan. Omaa tyhmyyttä jos ei ymmärrä.

Vierailija
690/709 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut ötököitä?

Vierailija
691/709 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta Temusta periaatteen vuoksi.

Vierailija
692/709 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut ötököitä?

Ei

Vierailija
693/709 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Temuttanut jo pitkään.

En ole nähnyt mitään myrkyllistä ja laatukin on yllättävän hyvää.

Vierailija
694/709 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omppu56 kirjoitti:

Minä tilasin temusta. Sain melko nopeasti tuotteeni. Olen tyytyväinen niihin. Kaikki meni OK!

minä olen tilannut temusta noin pari tuhatta tuotetta ja tuotteet ovat keskimäärin parempia kuin Motonetin puuilon tuotteet ja noin 10 osan hinnaltaan. euroedustajamme kuseriina rikasson yrittää rajoittaa on temukauppaa josta meikäläinenkin on loppuukin saanut kunnollisia vaatteita päälleen. kusenilla itsellä on varaa kyllä ostaa kalliimmallakin liikkeestä mutta köyhällä ei ole varaa muuta kuin temuun, hävetköön kuseniina rotta h.

Pari tuhatta tuotetta 😳 missä ajassa? Miten kukaan  voi tarvita noin montaa tuotetta?

Vierailija
695/709 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita en kyllä enää osta muualta kuin Temusta, aikoihin en ole löytänyt muualta näin hyviä. Myös kesäpaitoja olen nyt paljon tilaillut. Enkä ole vielä kuollut. 

Vierailija
696/709 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kynäsettejä ja muita taidetarvikkeita, robottipölyimurin osia, koristeita, mikroskooppiin osia, tietokoneeseen lisälaitteita ja muistitikkuja, sukkia, pipoja, lippiksiä, hupparrita, t-paitoja, shortseja, talvikenkiä ja kesäksi paljon erilaisia lenkkareita. Siinä muutama mitä tuli mieleen. Kaikki turvallisesti Temusta. Laatu on mitä halvalla saa, jos haluaa laadukkaampaa, voi ostaa niitä vähän kalliimpia tuotteita. Riippuu myös tuotteen tyypistä. Kannattaa lukea arvosteluita ja katsoa ihmisten ottamia kuvia.

Vierailija
697/709 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullimaksuja eikä muita ja ilmainen toimitus eikä toimituksessa kuulemma kauaa kestä itse en ole vielä tilannut mutta puolisoni tilasi ja hyvälaatuista tavaraa verrattuna hintaan kymmenen kertaa parempaa kuin sheinin esim

Kuulostat älyköltä.

Vierailija
698/709 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs köyhälistö tilaa temusta, siis temutetaan.

Kuulostat tulevalta nobelistilta tai pörssiyhtiön perustajalta. Jopa PS kansanedustajalta.

Miksi älykäs tilaisi riistotuotettua muovipaskaa? Valaistun virkkuukoukun, myrkyllisen dildon?

Vierailija
699/709 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tilaukseni on juuri tulossa ja olin ensimmäiseen hyvin tyytyväinen. Tulen tilaamaan vastakin, sen voin ennustaa. Monia tuotteita mitä löysin ei ole saatavilla muualta. T. Ikäihminen.

Ja joita ei kukaan tarvitse. Toiset laittaa eläkkeen viinaan, toiset Kiinaan.

Vierailija
700/709 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on temu?

Näyttää olevan halpis verkkokauppa.

Kiitos. Ajattelin, että kyse on suuresta filosofista, Teemusta.

Aikoinaan suuret vilosohvit tuli Lahdesta, tuttavallisemmin uniset nukkujat eli Sleepy Sleepers...oli kesä, oli mopo...

Saivat NL:n ärtymään. Teemu saa suomalaiset ärtymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi