Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Temu turvallinen?

Vierailija
22.07.2023 |

Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?

Kommentit (709)

Vierailija
561/709 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti toimitustapaa ei voi itse valita vaan he sattumankaupalla toimittavat joko matkahuollolla tai postilla. Tämä tehokkaasti estää tilaamisen kun paikkakunnalla ei ole matkahuoltoa ja se vaikuttaa olevan ensisijainen toimitusmuoto jolloin paketti pitää lähteä hakemaan kaukaa.

Ei Matkahuoltoa tarvitse ollakaan vaan asiamiespiste tai automaatti. Se lähin asiamiespiste voi olla jossain kaupassa.   

No kun sitä juuri ei paikkakunnalla ole ja ne automaatithan on aina täynnä.

Vierailija
562/709 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan netissä väitetään laajasti että temu varastaa tililtä. Itse en ehdi kytätä tiliäni joten en luovuta pankkitietoja.

Väitetään siellä myös että sovelluksen asentamisen jälkeen sillä on oikeus vaikka mihin. Varmasti jokaisella sovelluksella voi olla oikeuksia puhelimessa kaikkeen mahdolliseen jos niille itse antaa luvan. Jos ei osaa itse katsoa mihin on puhelimessaan antanut luvan eri sovelluksille niin kannattaa sitten kyllä luopua siitä älypuhelimesta.

Sinä olet varmasti luovuttanut niitä pankkitietojasi vaikka minne jo aiemmin jos olet ylipäätään koskaan mitään netistä tilannut. Facebookillakkin on sinusta niin paljon tietoa ettet varmasti sitä edes tajua. Toki on hyvä olla varovainen mutta ei nyt kannata hysteerinen olla.  

kyllä ne monet muutkin apit ihan samat tiedot si

Jos ei osaa itse puhelimestaan katsoa mitä oikeuksia niillä sovelluksilla on ja säätää niitä, niin sitten ei kannata asentaa siihen puhelimeen yhtään mitään ja ihan siitä käyttöjärjestelmästä asti. Ja ylipäätään järkeä siinä mitä sinne puhelimeen lataa ja mistä. Eli mitä tunnetumpi ja suuria latausmääriä omaava sovellus virallisesta paikasta on harvoin riski.

Monen kohdalla riski tuon selaimen kautta ostettaessa on, että mennään niille sivuille jonkun linkin kautta. Kaikki uutiset mitä olen lukenut huijatuksi tulleista ihmisistä ovat koskeneet juuri selaimen kautta tehtyjä hankintoja. Itse suosin mieluummin tunnettuja sovelluksia selaimen sijaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/709 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin vain tuotteita ja seuraavaksi huomasin Visalaskun, vaik en mennyt Kassalle tai tehnyt ostopäätöstä.

Mitähän tein väärin, ei oo ikinä katselusta tullu maksettavaksi. Näin kävi jo toisen kerran.

Ei avata enää Temun sivuja mun kännystä!

-eka paketti noutamatta siis, palauttivat rahat, mut kantapään kautta oppia ikä kaikki😡

Vierailija
564/709 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pitäisin jos muailms tuhioituisi

565/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia, kaikki ollut mitä pitääkin, nopea toimitus ja laatu hyvä.

Tilaan taiteilijatarvikkeita, joitakin perusvaatteita ja meikkejä.

Kerran maksoin vahingossa pikamaksuna tilauksen ja rahat lähtivät palautukseen samantien. 

Vierailija
566/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääsää. Halvalla. Kaukaa kuljetetaan muoviroskaa homeenestoaineilla suojattuna.

Kallista meille-koko maapallolle. 

Ei oo turvallista.

Vierailija
567/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että Temu on ollut pelastus kun meidät suomalaiset on muuten imetty ihan kuiviin sähkölaskuilla ym. muulla laskuttamisella ja verottamisella.

Sitä samaa kiinassa valmistettua tavaraa ne on kaikki muutkin mitä kaupoissa on myytävänä. Lähes kaikki merkkituotteetkin teetetään Kiinassa. Miks ei sitten osta suoraan sieltä ja paljon halvemmalla.

Valitettavasti tähän on tultu.

Kaikki mitä Temusta oon tilannut on olleet hyviä ja toimivia ja vastanneet mitä odotinkin. Klarna laskullakin voi tilata. Ei ole tullut päälle tullimaksuja.

En osta muutenkaan kiinalaista tavaraa, niin miksi ostaisin pikkupaketteja rahdin avulla sieltä kaukaa. En osta. Pärjään näillä lähemmillä enimmäkseen.

Harmi, kun Claesolsson on kans madeinchina.

Vierailija
568/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
569/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan se appi ei ole turvallinen. Jos välttämättä on tilattava kiinakrääsää, niin tee se nettisivujen kautta, ei apin. 

Vierailija
570/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea sinä saat sieltä, mitä et täältä

saisi?

Kuinka paljon pitää haalia tavaraa kaukaa, että on onnellinen?

Vierailija
571/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut 3 kertaa ja kaikki tullut sellaista käyttötavaraa mitä nyt odottaa saattoikin sillä hinnalla. Tilaan Klarna laskulla 30pv maksuajalla josta ei mene mitään kuluja eikä postikuluja.

Vierailija
572/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan se appi ei ole turvallinen. Jos välttämättä on tilattava kiinakrääsää, niin tee se nettisivujen kautta, ei apin. 

Ei  kiinnosta - ei appi, eikä selaimenkaan kautta.

Vierailija
573/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan.

Olet vakoilun alla.

Vierailija
574/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vähän miettiä sitä, jos tilaa Temulta, niin käyttävät toisia hyväkseen ja heillä ihmis kauppaa. Ja antaa Venäjälle myydyistä tuotteista osan rahana. Kiinalla jopa kauppa ihmisten elimillä, että toiset murhataan, että rikkaat saavat hoitoa? Katukaupassa ei oikeasti edes välitetä eläimistä, kun näin, että heillä torilla on koruja kaupassa, missä on elävä pieni kilpikonna, joka kuolee ennen pitkään hapen ja ruoan puutteeseen. Kiinan hallitus harrastaa ihmiskauppaa. Joten älä tilaa Temulta, koska ne työntekijät siellä ovat vain orjia Kiinan valtiolle 

Vierailija
575/709 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan.

Olet vakoilun alla.

Entäs sitten. Kohdentaa mainoksia niin kuin kaikki muutkin apit.

Vierailija
576/709 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on temu?

Näyttää olevan halpis verkkokauppa.

Kiitos. Ajattelin, että kyse on suuresta filosofista, Teemusta.

Swlänteestäkö höh

Vierailija
577/709 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraattituotteita. useimmat. Kopioidaan härskisti oikeita tavaroita ja myydään aitoina. 

Vai luuleeko joku, että merkkilaukun saa viidellätoista eurolla.

Vierailija
578/709 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

temu on vaarallinen siellä vaateissa voi olla skorpiooni niijn ja ne myy epälaadukaita tuotteita

Vierailija
579/709 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu on luotettava, turvallinen ja edullinen tavarantoimittaja. Laadukkaita tuotteita.

Vierailija
580/709 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tilaan Temusta ,mutta vain tietokoneen kautta. Esin tilasin hiiren tietokoneeseen kun vanha tuli tien päähän. Gigantissa aivan sama hiiri maksaa 17,40 temusta tilasin 87% edullisemmin ,maksoin hiukan päälle 2e. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi