Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Temu turvallinen?

Vierailija
22.07.2023 |

Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?

Kommentit (709)

Vierailija
581/709 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilaamassa muovisia ruohonleikkurin teriä

Vierailija
582/709 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krääsää. Halvalla. Kaukaa kuljetetaan muoviroskaa homeenestoaineilla suojattuna.

Kallista meille-koko maapallolle. 

Ei oo turvallist

Hyvälaatuisia tuotteita, joihin ei edes muita kuluja lisätä. Etenkin hintaansa nähden erinomainen, ja laadukkaita leikkauksia vaatteissakin. Toki pitää muutenkin arvioida.

Miksi siitä on haittaa, että hyvää tuotetta myydään edullisesti? Se lisännee lopulta vihreitäkin arvoja, jokaisessa tilauksessa kysytään, haluako lisäksi parikymmentä centtiä laittaa, että istutetaan puita. Miksi pitäisi ostaa eurooppalaisia merkkituotteita 5-10kertaa (tai enemmänkin) kalliilla?!

Kyllä maailma on muututtava yhtenäiseksi, ja koska en näe tuotteissa mitään "pahaa", niin kyllä tulen tilaamaan jatkossakin. Ehkä siten vaikuttaisi suomalaisten ja euroopan hintojenkin alenemisiin, kun tiedetään että laadukasta voi tuottaa paremmallakin hinnalla, joka ei laatuun vaikuta, mutta lisää hyvien tuotteiden määrää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/709 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti Temun kautta tuotteita. Kaikki on tulleet ajallaan. Latasin Temu sovelluksen ja sen kautta olen nämä tilaukset hoitanut. Maksan Applepaylla ja hyvin on toiminut! Ihmettelen miten useasti toistuu kun mennään Facebookin linkistä maksamaan tai tilaamaan yhtään mitään. Eikö näistä jo ole varoiteltu riittävästi. Haloo! Yhtään ylimääräistä tilitystä tai sähköpostiviestiä ei ole tullut. Omiin harrastuksiin liittyviä ja lukemattomia muita tuotteita olen tilannut. Sekä minulle ja vaimolle eroottisia tuotteita vielä kaupan päälle! Huh

Vierailija
584/709 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu -botit miehittäneet ketjun.

Vierailija
585/709 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa ei! 

Vierailija
586/709 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa tähän vielä, jottei epäselvää jäisi.

Vierailija
587/709 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli lähetys ja laatu ok. Ei tarvitse tulliakaan maksaa. 2 tilausta jo tulossa lisää. Minimi tilaus 20e.

Vierailija
588/709 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krääsää. Halvalla. Kaukaa kuljetetaan muoviroskaa homeenestoaineilla suojattuna.

Kallista meille-koko maapallolle. 

Ei oo turvallist

Hyvälaatuisia tuotteita, joihin ei edes muita kuluja lisätä. Etenkin hintaansa nähden erinomainen, ja laadukkaita leikkauksia vaatteissakin. Toki pitää muutenkin arvioida.

Miksi siitä on haittaa, että hyvää tuotetta myydään edullisesti? Se lisännee lopulta vihreitäkin arvoja, jokaisessa tilauksessa kysytään, haluako lisäksi parikymmentä centtiä laittaa, että istutetaan puita. Miksi pitäisi ostaa eurooppalaisia merkkituotteita 5-10kertaa (tai enemmänkin) kalliilla?!

Kyllä maailma on muututtava yhtenäiseksi, ja koska en näe tuotteissa mitään "pahaa", niin kyllä tulen tilaamaan jatkossakin. Ehkä siten vaikuttaisi suomalaisten ja euroopan hintojenkin alenemisiin, kun tiedetään että laadukasta voi tu

joo, kyllä samat tuotteet pitää ostaa citymarketista 200% katteella

Vierailija
589/709 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsin saman, kun tänään ensimmäinen tilaus saapui!

Vierailija
590/709 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vähän tutkisitte lähes kaikkia tuoteryhmiä mitä olette ostaneet niin on hyvin paljon Made in China tavaraa. 

Vierailija
591/709 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ollut tyytyväinen , vaatteita olen ostanut. Reilu viikko menee toimitukseen.

Tilasin aiemmin usein etsy.com :ilta kunnes minun tililleni rekistöidyttiin Marokosta?? Ja suljin sit sen kokonaan.

Suuri oli hämmästykseni kun temussa myydään samoja tunikoita täysin samoilla kuvillakin, mutta yli puolet halvemmalla. Olin ymmärtänyt sen etsyn myyjän , joka Indonesiasta itse tekevän niitä tunikoita ja ymmärsin että tää myyjä itse oli mallina niissä kuvissa. En sitten tiedä että kuka ja mikä on tehnyt myyntisopimuksia millekin, mutta minä katson nykyään tarkkaan hintaa. Tilaan temusta.

Vierailija
592/709 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikillle kanssaihmisille turvallinen

Vierailija
593/709 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon 95 euron lippiksessä nikkelisoljessa vikaa, eikä todellakaan valmisteta Suomessa. Ostan Temusta, ei valittamista. 200 euron kupongit, miten toimii?868

Vierailija
594/709 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä ympäristöstä enkä onko eettistä vai ei. Tilasin syksyä varten muutaman villapaidan ja pitkän neuletakin. Olivat juuri semmosia kun kuvassa ja vastasi ihan kokoanikin. Paketti tuli reilussa viikossa eikö mitään tullimaksuja. Ostokseni olivat 55€.

Minuakaan ei kiinnosta eettisyys tms. Pääasia,että saan vaatteet halvalla.

Vierailija
595/709 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on ehkä. Tuotteista löytynyt selkeämpiä riskejä. Niitä ei sais myydä täällä.

Vierailija
596/709 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään tilata Kiinasta tavaraa Suomeen. Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
597/709 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kaverin Temu-mekot todella näyttääkin Temu-mekoilta. Mutta hän on tyytyväinen. Niin me ollaan erilaisia. Hän haluaa paljon kaikenlaista pientä kivaa ja halpaa, minä haluan muutaman kestävän, kunnollisen ja laadukkaan materiaalin.

Vierailija
598/709 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallinen ja tullut hyvät housut hupparit . Tilaan todellakin tuolta koska minulla ei ole paljon rahaa ja pakko se on jotain olla päälle ,ei alasti voi liikkua. 

Vierailija
599/709 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon 95 euron lippiksessä nikkelisoljessa vikaa, eikä todellakaan valmisteta Suomessa. Ostan Temusta, ei valittamista. 200 euron kupongit, miten toimii?868

Marimekon vaatteet on rumia ja kalliita!!Ja unikko sukat joskus ostin ,ei kauan kestäneet ehjinä!!

Vierailija
600/709 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tilaan Temusta ,mutta vain tietokoneen kautta. Esin tilasin hiiren tietokoneeseen kun vanha tuli tien päähän. Gigantissa aivan sama hiiri maksaa 17,40 temusta tilasin 87% edullisemmin ,maksoin hiukan päälle 2e. 

Mun mielestä on halpaa ostaa Prismasta hiiri alle 20 euroa TAKUULLA. Sain Kärkkäiseltä halpis näppäimistö + hiiren, joiden hinta oli yhteensä 14,99 vuonna 2021 ja nää toimii vieläkin. Ei ole mitään vikaa ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän