Kun uni ei tule
Uni ei tule enää ilman unilääkettä. Mitäs nyt?
Miten saan luonnollisen unen ns. uudelleenaktivoitua?
Kommentit (143)
Ensin täytyy lopetta tuosta nukkumisesta ajatteleminen. Tiedän vaikeaa ja veemäinen noidankehä, mutta jatkuva jännittäminen/märehtiminen nukahtamisesta vain lisää unettomuutta
Vierailija kirjoitti:
Ensin täytyy lopetta tuosta nukkumisesta ajatteleminen. Tiedän vaikeaa ja veemäinen noidankehä, mutta jatkuva jännittäminen/märehtiminen nukahtamisesta vain lisää unettomuutta
Tiedän. 😭.
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃💩💩💩💩💩💩💩🤡🤡😈🤡🤡🤡😈😈😈😈🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶😇😇😇😵😵😵😵😫🤕😷😷🤕🤕👾👽🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙀🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃💩💩💩💩💩💩💩🤡🤡😈🤡🤡🤡😈😈😈😈🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶😇😇😇😵😵😵😵😫🤕😷😷🤕🤕👾👽🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙀🙈🙈
😂😭
Mitä kaikkea sä olet jo kokeillut?
Siis elintavoissa?
Vierailija kirjoitti:
Siis elintavoissa?
Uneen liittyviä elintapoja ("vinkkejä unettomalle") suoritan kuin oppikirjasta. Vinkit luokkaa akupunktio on enää kokeilematta ja jooga. 😭.
Kaipa se on vaan käsiteltävä omalta kohdalta, että nukkuu sen 2-(3) kertaa viikossa. 😭.
Lääkkeiden lopetus vielä oikein kärjistää unettomuutta. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis elintavoissa?Uneen liittyviä elintapoja ("vinkkejä unettomalle") suoritan kuin oppikirjasta. Vinkit luokkaa akupunktio on enää kokeilematta ja jooga. 😭.
Kaipa se on vaan käsiteltävä omalta kohdalta, että nukkuu sen 2-(3) kertaa viikossa. 😭.
Lääkkeiden lopetus vielä oikein kärjistää unettomuutta. 😭
Tässä kohtaa unettomuuden lisäksi on vieroitusoireita. 😭
Eiks tätä trollia nyt saa helvettiin täältä??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkkeitä teillä on, miten ne toimii ja kuinka saitte ne?
Senhän sinä haluaisit tietää. Etkö haluaisikin?
Kyllä, itselläni mm ketipinor ja imovane, aiemmin myös opamox joka nyt vain ppaniikkikohtauksiin, mutta käytän satunnaisesti myös iltaisin unettavan vaikutuksen vuoksi. Ketipinorista tulee zombie olo. Olen kokeillut aika liudan lääkkeitä.
Tuota ihmettelen, kun monille määrätään tenoxia ilman ahdistusongelmia.
Eikö tämä olekaan keskustelupalsta? 😭
Kyllä, mulla on ongelmia myös ahdistuksen kanssa ym. Ja tenox määrätty. Toki kokeiltiin ensin mm. Ketipinor, melatoniini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis elintavoissa?Uneen liittyviä elintapoja ("vinkkejä unettomalle") suoritan kuin oppikirjasta. Vinkit luokkaa akupunktio on enää kokeilematta ja jooga. 😭.
Lääkkeiden lopetus vielä oikein kärjistää unettomuutta. 😭Tässä kohtaa unettomuuden lisäksi on vieroitusoireita. 😭
😭. Elän elämäni vaikeinta aikaa. 😭
Mua väsyttää kamalasti, voinko ottaa päiväunet? 😭
Muistele, miten sait lapsena nukuttua. Oliko joku konsti? Imitkö peukaloa tms? Itselläni esimerkiksi hieroin peukalon kynttä tyynyliinaa vasten ja ihme kyllä! se rauhoittaa myös keski-ikäistä minua.
Vierailija kirjoitti:
Mua väsyttää kamalasti, voinko ottaa päiväunet? 😭
😭
Vierailija kirjoitti:
Muistele, miten sait lapsena nukuttua. Oliko joku konsti? Imitkö peukaloa tms? Itselläni esimerkiksi hieroin peukalon kynttä tyynyliinaa vasten ja ihme kyllä! se rauhoittaa myös keski-ikäistä minua.
Mun sängyssä on kaksi pehmoa, buldoggi ja musta tiikeri. 😭
Itselläni on joskus unettomia öitä tai sitten nukun vain 2-3 tuntia yössä. Päiväuniin joskus sorrun ja sitten rytmi on taas sekaisin, kukun koko yön. Olen huomannut että jos valvon yön putkeen niin seuraavana yönä on entistä vaikeampi nukahtaa, en tiedä mistä se johtuu, jotain kai että elimitösi haluaakin pitää sinut väkisin hereillä.Olen huomannut ,että kun en pakota enää itseäni nukahtamaan niin sitten jossain vaiheessa vain nukahdan ja alkaa väsyttää. Yleensä se tapahtuukin tuossa 3.00-4.30 aikoihin.
Onkohan tämä suunnitelma realistinen? 😭