Huono äiti, Sari Helin, kihloihin 16 vuotta nuoremman miehen kanssa
Kommentit (63)
En ihmettele, ihan timmi ikäisekseen.
Tiesin heti kun noi aloitti yhteistyön, että varmasti noilla on jotain meneillään ja kohta eroaa! Tää oli päivänselvä!
Sarvamaa on jo 62-vuotias. Rouva paljon nuorempi ja ainakin nuorekkaampi. Uusi mies ammattikokki ja businesskaveri.
Mies vaihtui lennossa.. En tajua näitä ihmisiä, että miten löytyy salamannopeasti uusi kumppani, kun edellinen on jätetty. Itse olen etsinyt viimeiset 5 vuotta..
N42
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtui lennossa.. En tajua näitä ihmisiä, että miten löytyy salamannopeasti uusi kumppani, kun edellinen on jätetty. Itse olen etsinyt viimeiset 5 vuotta..
N42
Onko multa jäänyt jotain väliin? Eikö erosta ole jo useampi vuosi?
Brysselin etämies oli etämies ja nyt on kuulemma kova läheisriippuvuus nuorella parilla. Ihanaa!
Nyt varmaan saamme kuulla kaikki yksityiskohdat roihuvasti rakastavasta kokista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Erosivat 2021 ja samana vuonna nämä kyyhkyläiset painoivat keittokirjaa yhdessä..
Vierailija kirjoitti:
N42
Saattaa olla ihmisen tasolla vähän vaikutusta kumppanin löytymisen nopeuteen. Sari on aika paljon yli keskiverron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Saattaa olla ihmisen tasolla vähän vaikutusta kumppanin löytymisen nopeuteen. Sari on aika paljon yli keskiverron.
Millä tavalla yli keskiverron? Ja mikä saa sinut olettamaan, että minä en ole?
N42
Vierailija kirjoitti:
Swoman kirjoitti:
Oliks tää se, joka huijasi koronatukirahoja satoja tuhansia euroja, kuten niin moni muukin, joka osasi lähettää oikeanlaisen hakemuksen?
Ei huijannut mitään. Jakoperusteet vaan olivat typerät. Rahaa oli näköjään jakaa yllin kyllin, paitsi heille, jotka koronasta oikeasti joutuivat kärsimään.
Tuollaiset touhut ovat just niitä, joista kansa suuttuu ja sitten saattaa puhua vihaisesti.
Ja se vihapuhe on sitten se ongelma eikä tuollaiset puhallukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Millä tavalla yli keskiverron? Ja mikä saa sinut olettamaan, että minä en ole?
N42
En olettanut että et ole.
Sanoin vain että todennäköisyydet on paremmat korkeatasoisella naisella. Jos nyt oli Saarista puhe, niin hän on ulkonäöltään ja profiililtaan selvästi keskivertoa kiinnostavampi.
Onko tää se jonka eineksistä vouhkattiin palstalla joku vuosi sitten? Vieläkö niitä myydään?
Kuvateksissä puhuttiin aviomiehestä ei kihlatusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se jonka eineksistä vouhkattiin palstalla joku vuosi sitten? Vieläkö niitä myydään?
Kuvateksissä puhuttiin aviomiehestä ei kihlatusta.
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Erosivat 2021 ja samana vuonna nämä kyyhkyläiset painoivat keittokirjaa yhdessä..
Ja europarlamentaarikko oli painellut sitä riipputissiä jo ties kuinka kauan.
Eli vaihtoi 25 vuotta edellistä miestä nuorempaan. Ihan kiva.
Onko tuon lapset muuten minkä ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Swoman kirjoitti:
Oliks tää se, joka huijasi koronatukirahoja satoja tuhansia euroja, kuten niin moni muukin, joka osasi lähettää oikeanlaisen hakemuksen?
Kyllä juuri tämä naikkonen huijasi koronatukia.
Tuskin huijasi.
Myöntämisperusteet vain oli erittäin kevyet.
Tekee tutaa vaihtaa neljännesvuosisataa nuorempaan!
Kyydit sen kun paranee!
Onhan hän saanut niin paljon lokaa niskaan, että on onnensa ja nuoren miehen ansainnut.
Lehden kanteen tämän tiedon kanssa? Miksi? Kostona erälle, joka meni tissimuijan kanssa presidentin linnaan?
Yhtä tyylittömiä molemmat.