Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono äiti, Sari Helin, kihloihin 16 vuotta nuoremman miehen kanssa

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehden kanteen tämän tiedon kanssa? Miksi? Kostona erälle, joka meni tissimuijan kanssa presidentin linnaan?

Yhtä tyylittömiä molemmat.

Vierailija
2/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, ihan timmi ikäisekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti kun noi aloitti yhteistyön, että varmasti noilla on jotain meneillään ja kohta eroaa! Tää oli päivänselvä!

Vierailija
4/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarvamaa on jo 62-vuotias. Rouva paljon nuorempi ja ainakin nuorekkaampi. Uusi mies ammattikokki ja businesskaveri.

Vierailija
5/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtui lennossa.. En tajua näitä ihmisiä, että miten löytyy salamannopeasti uusi kumppani, kun edellinen on jätetty. Itse olen etsinyt viimeiset 5 vuotta..

N42

Vierailija
6/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtui lennossa.. En tajua näitä ihmisiä, että miten löytyy salamannopeasti uusi kumppani, kun edellinen on jätetty. Itse olen etsinyt viimeiset 5 vuotta..

N42

Onko multa jäänyt jotain väliin? Eikö erosta ole jo useampi vuosi?

Vierailija
7/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brysselin etämies oli etämies ja nyt on kuulemma kova läheisriippuvuus nuorella parilla. Ihanaa!

Vierailija
8/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan saamme kuulla kaikki yksityiskohdat roihuvasti rakastavasta kokista.

Vierailija
9/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Erosivat 2021 ja samana vuonna nämä kyyhkyläiset painoivat keittokirjaa yhdessä..

Vierailija
10/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Saattaa olla ihmisen tasolla vähän vaikutusta kumppanin löytymisen nopeuteen. Sari on aika paljon yli keskiverron.

Vierailija
11/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Saattaa olla ihmisen tasolla vähän vaikutusta kumppanin löytymisen nopeuteen. Sari on aika paljon yli keskiverron.

Millä tavalla yli keskiverron? Ja mikä saa sinut olettamaan, että minä en ole?

N42

12/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Oliks tää se, joka huijasi koronatukirahoja satoja tuhansia euroja, kuten niin moni muukin, joka osasi lähettää oikeanlaisen hakemuksen?

Ei huijannut mitään. Jakoperusteet vaan olivat typerät. Rahaa oli näköjään jakaa yllin kyllin, paitsi heille, jotka koronasta oikeasti joutuivat kärsimään.

Tuollaiset touhut ovat just niitä, joista kansa suuttuu ja sitten saattaa puhua vihaisesti.

Ja se vihapuhe on sitten se ongelma eikä tuollaiset puhallukset.

Vierailija
13/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Millä tavalla yli keskiverron? Ja mikä saa sinut olettamaan, että minä en ole?

N42

En olettanut että et ole.

Sanoin vain että todennäköisyydet on paremmat korkeatasoisella naisella. Jos nyt oli Saarista puhe, niin hän on ulkonäöltään ja profiililtaan selvästi keskivertoa kiinnostavampi.

Vierailija
14/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se jonka eineksistä vouhkattiin palstalla joku vuosi sitten? Vieläkö niitä myydään?

Kuvateksissä puhuttiin aviomiehestä ei kihlatusta.

Vierailija
15/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se jonka eineksistä vouhkattiin palstalla joku vuosi sitten? Vieläkö niitä myydään?

Kuvateksissä puhuttiin aviomiehestä ei kihlatusta.

On.

Vierailija
16/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Erosivat 2021 ja samana vuonna nämä kyyhkyläiset painoivat keittokirjaa yhdessä..

Ja europarlamentaarikko oli painellut sitä riipputissiä jo ties kuinka kauan.

Vierailija
17/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihtoi 25 vuotta edellistä miestä nuorempaan. Ihan kiva.

Onko tuon lapset muuten minkä ikäisiä?

Vierailija
18/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Oliks tää se, joka huijasi koronatukirahoja satoja tuhansia euroja, kuten niin moni muukin, joka osasi lähettää oikeanlaisen hakemuksen?

Kyllä juuri tämä naikkonen huijasi koronatukia.

Tuskin huijasi.

Myöntämisperusteet vain oli erittäin kevyet.

Vierailija
19/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee tutaa vaihtaa neljännesvuosisataa nuorempaan!

Kyydit sen kun paranee!

Vierailija
20/63 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän saanut niin paljon lokaa niskaan, että on onnensa ja nuoren miehen ansainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi