Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Perheenäidin salaisuus: Pian kolmekymppinen voimaantunut perheenäiti Jenni on pettänyt miestään säännöllisesti jo puolentoista vuoden ajan

Vierailija
19.07.2023 |

Kahden pienen lapsen äiti, alle 30-vuotias Jenni elää tasapainoisessa avioliitossa. Hänellä on miehensä kanssa kaksi pientä lasta.
Mies osallistuu lasten hoitamiseen, pariskunnan välit ovat läheiset ja elämä on taloudellisesti vakaata.
Työpäivien ja lasten hoitamisen lomassa Jenni saa toisinaan omaa aikaa. Silloin hän mieluiten harrastaa seksiä jonkun muun kuin aviomiehensä kanssa.
Kyseessä ei ole avoin suhde, vaan Jennin kehittämä ratkaisu parisuhteen ongelmaan. Hänen käsityksensä on, ettei hänen miehensä ja lastensa isä tiedä sivusuhteista mitään.

Arvostan Jennin kaltaista naista joka uskaltaa toteuttaa itseään. Mieshän ei tässä kärsi kun ei tiedä sivusuhteista mitään.

Kommentit (744)

Vierailija
361/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämän artikkelin pointti?? Osaako kukaan sanoa??

Niinpä. Varmaan saada hyväksyntää tuollaiselle toiminnalle.

Vierailija
362/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saisi hivin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää jennit on kyl naurettavia. Eivät tajua et heitä käytetään seksiin..

Eiköhän Jenni käytä niitä miehiä seksiin samalla tavalla jos niikseen tulee.

Vierailija
364/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla miehenä tasa-arvoisessa parisuhteessa naisen kanssa joka vaatii kiihottuakseen täydellisen alistamisen? Feminismi on vale.

BDSM on aikuisten leikkejä Alistuminen ja dominointi on roolipelejä, jossa voi löytää itsestään ihan uusia puolia. Jotta leikki ei mene liian pitkälle, aikuiset käyttävät turvasanoja, jolloin leikki lopetetaan. Kyse ei siis ole oikeasta alistamisesta, mutta siinä voi saada häivähdyksen siitä, mitä alistaminen oikeasti merkitsee. Moni aikuinen on vaan niin kaavoihin kangistunut, että edes aikuisten leikit ei kiinnosta. Kunhan suoritetaan.

Näille teille ei kuitenkaan pitäisi lähteä pettämisen kautta. Kyllä siellä jännitystä riittää ihan rehellisenkin toiminnan kautta.

En ymmärrä noita sitomisjuttuja alkuunkaan. Itse en suostuisi sellaiseen enkä taatusti saisi sellaisesta iloa. Ja mitä jos toinen osapuoli saa sairauskohtauksen kesken leikkien eikä pysty vapauttamaan toista siteistä? Tämä on sitten siinä ilman vaatteita ja avuttomana ja ehkä suukin on tukittu niin, että ei voi huutaa apua.

en ymmärrä minäkään, mulla on tosin väkivaltataustaa, niin kehoani ei kosketeta kuin lempeästi. En saa minkäänlaisia kiksejä mistään kuvitteellisestakaan alistamisesta. Mut joo 50 harmaan sävyä tehnyt joihinkin varmaan vaikutuksen..itse voin pahoin sen leffan jälkeen, en katsonut ekaa jaksoa pidemmälle..mut kivun tuottamisesta nautintoa saavat ovat mitä ovat. Kunhan ovat samalla levelillä keskenään..eikä joku vain semipakotettuna mukana. Tämäkin juttu sitä peruspropagandaa että vaniljajengi on niiiiin supertylsää ja kaikki haaveilevat nyt vähintään pienestä kuristamisesta tai tukasta repimisestä.

Vierailija
365/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää ja ajattelematonta. Tulee huomaamaan sen itse ja katumaan tekojaan. Ihmiselämässä seksi ei yleensä ole kaikki. Pystyn itse elämää kokeneena sanomaan, että vielä kaduttaa. - N 49

Jos seksi ei ole tärkeää, niin eikö sitten sen pitäisi olla yhdentekevää, jos puoliso harrastaa sitä muiden kanssa?

Suomessa ollaan liikaa jumissa tällaisissa pattitilanteissa, joissa haluttomampi osapuoli päättää, että esimerkiksi kerran kuukaudessa on aivan riittävästi seksiä, vaikka toinen voisi haluta melkein joka päivä.

Melkein yhtä sietämätöntä kuin pettäminen on sellainen kuollut avioliitto, jossa seksielämä on käytännössä loppunut, eikä haluton osapuoli edes älyä, että tilanne on jotenkin väärin tai huono toista osapuolta kohtaan.

En pidä pettämistä oikeutettuna, mutta pidän vieraissa käymistä aika pienenä syntinä, jos toinen osapuoli on päättänyt omalta osaltaan lopettaa parisuhdeseksin. Näitäkin tapauksia on paljon. Maailman pienin viulu kaikille niille, joiden mielestä pettänyt puoliso on itsekäs sika, kun edellisen kerran seksiä oli ihan just puoli vuotta sitten.

Sinulla tai kenelläkään muulla ei ole oikeutta päättää asiaa toisen puolesta. Vain narskut harrastavat tällaista.

Vierailija
366/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää ja ajattelematonta. Tulee huomaamaan sen itse ja katumaan tekojaan. Ihmiselämässä seksi ei yleensä ole kaikki. Pystyn itse elämää kokeneena sanomaan, että vielä kaduttaa. - N 49

Jos seksi ei ole tärkeää, niin eikö sitten sen pitäisi olla yhdentekevää, jos puoliso harrastaa sitä muiden kanssa?

Suomessa ollaan liikaa jumissa tällaisissa pattitilanteissa, joissa haluttomampi osapuoli päättää, että esimerkiksi kerran kuukaudessa on aivan riittävästi seksiä, vaikka toinen voisi haluta melkein joka päivä.

Melkein yhtä sietämätöntä kuin pettäminen on sellainen kuollut avioliitto, jossa seksielämä on käytännössä loppunut, eikä haluton osapuoli edes älyä, että tilanne on jotenkin väärin tai huono toista osapuolta kohtaan.

En pidä pettämistä oikeutettuna, mutta pidän vieraissa käymistä aika pienenä syntinä, jos toinen osapuoli on päättänyt omalta osaltaan lopettaa parisuhdeseksin. Näitäkin tapauksia on paljon. Maailman pienin viulu kaikille niille, joiden mielestä pettänyt puoliso on itsekäs sika, kun edellisen kerran seksiä oli ihan just puoli vuotta sitten.

Mutta onhan se itsekäs sika, vaikka ei olisi ollut kymmeneen vuoteen. Jos kahdella ihmisellä on niin erilaiset käsitykset parisuhteesta, niin silloin kuuluu erota. Ensin toki keskustella asiasta, ja jos sille vähemmän innokkaalle ei vieraat sovi kuvioon, niin sitten lusikat jakoon. Sellaista velvoitetta kuin "parisuhdeseksi" ei ole olemassakaan.

Tuolla logiikallahan voi muutenkin perustella käytännössä minkä tahansa käytöksen.

No on toki itsekäs sika, mutta aika vähän itsekäs kuitenkin. Ehkä pettämisestä kiinni jääminen tuollaisessa tilanteessa olisi hyvä asia molemmille osapuolille.

Milloin siitä pettämisestä tuli jonkinlainen pakkotoimi?

Tämä on nykyään kummallinen ajattelutapa, että kaikesta pitäisi saada poimia vain ne hyvät puolet. Sitten kun tuleekin vastatuulta, niin pitäisi saada elää kuin sinkku, mutta parisuhteen tuomilla eduilla, yleensä taloudellisilla.

Vierailija
367/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu nyt jaksaa vuodesta toiseen saman kanssa nussia. Se vaan piristää parisuhdetta kun käy välillä vieraissa. 

Sitten on rehellisempää erota.

Vierailija
368/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina saa lukea näistä naisista, mitkä haluais enemmän seksiä kuin miehensä ja kaikenlaista uuden kokeilua. Miksei minulle ole voinut osua sellainen kohdalle?

Tai no, alku hämäsi. Silloin oli himoa ja halukkuutta. Pantiin kuin puput. Mutta eipä olisi arvannut, että 10 vuoden jälkeen seksi on se, joka saa väistyä telkkarin, tiktokin, netin, kännykkäpelien ja nukkumisen tieltä. Säälistä välillä saan armollisesti panna, jotta voi sanoa meillä olevan Ihan Oikea seksielämä.

Haluaisin erota, mutta minkäs teet. Lapset, lainat, elämä - kaikki on tässä kiinni. Eron jälkeen olisin yksin, joten ei se ainakaan parannusta toisi.

Kyllä muuten toisi. Yksin runkkaaminen on parempaa seksielämää kuin vastentahtoisen säälipano.

Mutta kun se runkkaaminen tai seksi ei ole koko elämä. On niin paljon muutakin, mikä painaa vaakakupissa.

No jos tilanne on tuo, josta alkuperäinen kommentoija kirjoitti, niin joskus huonokin avioliitto voi olla parempi kuin varmasti totaaliseksitön sinkkuus. Ei kuitenkaan yleensä.

En kyllä itse kestäisi seksitöntä avioliittoa, vaan siinä kyllä menisi kaikki uusiksi, huolimatta lapsista ja omakotitaloista asuntolainoineen. Välillä asia on kyllä käynyt kovastikin mielessä kun on ollut pitkähkö kuiva kausi; katselin jo uutta asuntoa, mutta sitten onneksi seksielämä on jälleen virkistynyt. Ehkä väliaikainen etääntyminen herätti vaimon tilanteeseen.

Tuosta kyllä opin, että toimimaton seksielämä on itselleni totaalinen deal breaker, ja osaan elää asian kanssa, hyväksyn tilanteen ja itseni sellaisena kuin olen.

ja siinä vaiheessa kun sulla alkaa 40v jälkeen olemaan haasteita, niin vaimo saa kanssa lähtee jos ei ole käskystä toimintavalmiina? :D Muuten olen kyllä samaa mieltä, että huonossa liitossa ei kannata roikkua.

Muuten hyvä take, mutta olen 40+, ja ihan riittävän vanha tajuamaan, että minulla on suu ja sormet, jos jostakin syystä yhdyntä ei onnistu :D ja ilman muuta vaimo saisi siitä syystä avioeron myös, koska toimimaton seksielämä on järkevin avioeron syy, ja usein vaikeimmin ratkaistavissa oleva asia. Suhde on muuten oikein hyvä, ja olen saanut vaimolta jatkuvasti kiitosta siitä, että olen hänen mielestään hyvä aviomies. Mutta vaikka kuinka olisi hienoa ja hyvää, olen päättänyt, että seksielämän kuolemisen kestämistä en voi itseltäni vaatia, en vaatisi sitä keneltäkään.

Vierailija
369/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla oli vuosia samanlainen toimintatapa. 

En halunnut särkeä lasten kotia mutta seksi aviomiehen kanssa ei tarjonnut mitään. Oltiin menty liian nuorina yhteen eikä ollut peruskunnioitusta saati ymmärrystä miten suhteesta rakennetaan toimiva. Lisäksi olimme todella erilaisia. Olisin kuollut pystyyn ilman muita miehiä. Lopulta sitten rakastuin yhteen sivusuhteistani ja ero tuli kuitenkin. Sekään suhde ei kestänyt. Päädyin olemaan yksin pidempään, keskittymään lasten kasvattamiseen ja kasvamaan itse aikuiseksi yksinkin pärjääväksi naiseksi. 

Vierailija
370/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halunnut särkeä lasten kotia mutta seksi aviomiehen kanssa ei tarjonnut mitään. Oltiin menty liian nuorina yhteen eikä ollut peruskunnioitusta saati ymmärrystä miten suhteesta rakennetaan toimiva. Lisäksi olimme todella erilaisia. Olisin kuollut pystyyn ilman muita miehiä. Lopulta sitten rakastuin yhteen sivusuhteistani ja ero tuli kuitenkin. Sekään suhde ei kestänyt. Päädyin olemaan yksin pidempään, keskittymään lasten kasvattamiseen ja kasvamaan itse aikuiseksi yksinkin pärjääväksi naiseksi. 

Oliko tämä nyt tarkoitus olla jonkinlainen "rohkaiseva kasvutarina"?

Vierailija
371/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu nyt jaksaa vuodesta toiseen saman kanssa nussia. Se vaan piristää parisuhdetta kun käy välillä vieraissa. 

Sitten on rehellisempää erota.

rehellisyys ei ole se hyve, mitä ko. porukka tavoittelee ja vaikeinta on olla rehellistä itselleen, että miksi pyöritän tälläistä kuviota. Jos ei ole hyvä olla ja hommat ei muutu, sitten kuuluu erota. Eroaminen ei ole kivaa ja tuottaa tuskaa molemmille osapuolille, sekin pitää osata aikuisen ihmisen kestää. Jutun perusteella meno on just näiden pikapalkintojen keräämistä ja haavekuva, että tätä kautta löytyy uusi unelmamies jonka kanssa voi suoraan mennä naimisiin..nämä miehet vaan eivät taida haluta tälläistä pettämisherkkää unelmakumppania vaikka hauskaanpitoon varmaan Jenni oikein kiva onkin.

Vierailija
372/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi olla ihan rehellisesti avoimessa suhteessa?

"Avoin suhde" ei eroa tavallisesta pettämisestä sitten mitenkään. Vain täysin epätoivoiset tuohon suostuvat pakon edessä. 

Naisille suunniteltu konsepti pettämisen hyväksyntään. Nainen saa seksiseuraa aina halutessaan, mies (vähänkään vanhempi) erittäin harvoin.

Ei aina saa nainenkaan.

Itse olen ainakin antanut yhdelle naiselle pakit, joka kertoi olevansa ns. avoimessa suhteessa. Ihan hyväkroppainen, itseäni n. 10 v vanhempi nainen kyseessä, mutta kyllä heti meni maku, kun nainen kertoi tuosta. Pisteet kuitenkin avoimuudesta, että siis kertoi olevansa naimisissa.

Vierailija
373/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina saa lukea näistä naisista, mitkä haluais enemmän seksiä kuin miehensä ja kaikenlaista uuden kokeilua. Miksei minulle ole voinut osua sellainen kohdalle?

Tai no, alku hämäsi. Silloin oli himoa ja halukkuutta. Pantiin kuin puput. Mutta eipä olisi arvannut, että 10 vuoden jälkeen seksi on se, joka saa väistyä telkkarin, tiktokin, netin, kännykkäpelien ja nukkumisen tieltä. Säälistä välillä saan armollisesti panna, jotta voi sanoa meillä olevan Ihan Oikea seksielämä.

Haluaisin erota, mutta minkäs teet. Lapset, lainat, elämä - kaikki on tässä kiinni. Eron jälkeen olisin yksin, joten ei se ainakaan parannusta toisi.

Oot surkea sängyssä, siksi. 

Todella rumasti sanottu.

Miksi mies ei voi aloittaa parisuhdekeskustelua ja selvittää, mikä suhteessa mättää? Silleen nätisti, ettei kummallekaan tule mieleen alkaa puhua rumasti.

Vierailija
374/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä nyt tarkoitus olla jonkinlainen "rohkaiseva kasvutarina"?

Mikä sinun kysymyksesi tarkoitus oli?

Vierailija
375/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi olla ihan rehellisesti avoimessa suhteessa?

"Avoin suhde" ei eroa tavallisesta pettämisestä sitten mitenkään. Vain täysin epätoivoiset tuohon suostuvat pakon edessä. 

Naisille suunniteltu konsepti pettämisen hyväksyntään. Nainen saa seksiseuraa aina halutessaan, mies (vähänkään vanhempi) erittäin harvoin.

Ei aina saa nainenkaan.

Itse olen ainakin antanut yhdelle naiselle pakit, joka kertoi olevansa ns. avoimessa suhteessa. Ihan hyväkroppainen, itseäni n. 10 v vanhempi nainen kyseessä, mutta kyllä heti meni maku, kun nainen kertoi tuosta. Pisteet kuitenkin avoimuudesta, että siis kertoi olevansa naimisissa.

Itse olen antanut useammat. Hämmästyivät kun suhtauduin asiaan niin "tiukkapipoisesti". 

Vierailija
376/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tykkää naisista joilla on korkea moraali ja selkärankaa.

Kuka luottaa yhtään missään (esim tärkeässä työ-asiassa tai uskoutuu luottamuksellisissa asioissa) tyyppiin joka lähintä ihmistään (tai omaa perhettään) petkuttaa surutta selän takana.

Vierailija
377/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tyyppejä jotka ei pidä sitä (tiedätte mitä) yhtään minään.

Yleensä ympäristö kuitenkin tietää ja pitää tämmöistä omituisena. Huikentelevaisuutena.

Vierailija
378/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän aina mietin, ovatko nämä tarinat totta?

Vierailija
379/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jenni voimaantuu kovasti. Sehän on naisilla muotisana. Jenni sanoi jotenkin niin, että kun oli tuntenut Veetin pari kuukautta, hän huomasi että avioliitossaan oli puutteita. Eli liitto oli ok siihen asti, J halusi vaan alkaa seikkailla ja hän keksi sitten että seksi oli puutteellista.

Suosittelen Jenniä sukupuolitautien testeihin menoa kipin kapin ja kertomaan miehelleen että haluaa erota koska sitomisleikit toisten kanssa on niin kivoja. Että bye bye, ja lapset ei tässä paljon merkkaa, kun äiskä pääsi vieraan seksin makuun. Ooh ja voih. Ja ihan Iltikseen kertomaan.

Vierailija
380/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä juttuja kun menee äitiysloman jälkeen töihin.

"Työpaikkaromanssi roihahti hyvin pian sen jälkeen, kun Jenni aloitti uudessa tehtävässään. Katseet Kallen kanssa kohtasivat heti. Mies tuntui hakeutuvan jatkuvasti Jennin seuraan."

"Se aika, mitä mies on kotona, on mun omaa aikaa. Olen niin kuormittunut lapsiarjesta, etten ole edes halunnut miettiä meille mitään yhteistä tekemistä."

Silloin ihastuu helposti siihen työkaveriin, jonka kanssa voi kommunikoida suhteellisen rauhassa ilman jatkuvia velvoitteita ja väsyttävää arkea. Pienten lasten kanssa arki on raskasta ja väsyttävää. Mutta silloin mennään väärille raiteille jos enää ei edes haluta keksiä kivaa yhteistä tekemistä.

Olen tuon vaiheen kokenut itsekin. Päätettiin kuitenkin puolison kanssa, että keksitään vaikka väkisellä sellaisia asioita joista tulee hyvälle mielelle ja kevennetään arkea vaikka palkkaamalla siivooja. Se hyvä arki ja rakkaus löytyivät kun vähän aikaa vedettiin sinnillä. Ei se helppoa silloin ollut, mutta onnistui kuitenkin. Olen iloinen siitä, että ei luovutettu vaikka välillä kaikki puolisossa vain ärsytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän