Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Perheenäidin salaisuus: Pian kolmekymppinen voimaantunut perheenäiti Jenni on pettänyt miestään säännöllisesti jo puolentoista vuoden ajan

Vierailija
19.07.2023 |

Kahden pienen lapsen äiti, alle 30-vuotias Jenni elää tasapainoisessa avioliitossa. Hänellä on miehensä kanssa kaksi pientä lasta.
Mies osallistuu lasten hoitamiseen, pariskunnan välit ovat läheiset ja elämä on taloudellisesti vakaata.
Työpäivien ja lasten hoitamisen lomassa Jenni saa toisinaan omaa aikaa. Silloin hän mieluiten harrastaa seksiä jonkun muun kuin aviomiehensä kanssa.
Kyseessä ei ole avoin suhde, vaan Jennin kehittämä ratkaisu parisuhteen ongelmaan. Hänen käsityksensä on, ettei hänen miehensä ja lastensa isä tiedä sivusuhteista mitään.

Arvostan Jennin kaltaista naista joka uskaltaa toteuttaa itseään. Mieshän ei tässä kärsi kun ei tiedä sivusuhteista mitään.

Kommentit (744)

Vierailija
341/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina saa lukea näistä naisista, mitkä haluais enemmän seksiä kuin miehensä ja kaikenlaista uuden kokeilua. Miksei minulle ole voinut osua sellainen kohdalle?

Tai no, alku hämäsi. Silloin oli himoa ja halukkuutta. Pantiin kuin puput. Mutta eipä olisi arvannut, että 10 vuoden jälkeen seksi on se, joka saa väistyä telkkarin, tiktokin, netin, kännykkäpelien ja nukkumisen tieltä. Säälistä välillä saan armollisesti panna, jotta voi sanoa meillä olevan Ihan Oikea seksielämä.

Haluaisin erota, mutta minkäs teet. Lapset, lainat, elämä - kaikki on tässä kiinni. Eron jälkeen olisin yksin, joten ei se ainakaan parannusta toisi.

Kyllä muuten toisi. Yksin runkkaaminen on parempaa seksielämää kuin vastentahtoisen säälipano.

Mutta kun se runkkaaminen tai seksi ei ole koko elämä. On niin paljon muutakin, mikä painaa vaakakupissa.

Vierailija
342/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jennin mielestä suurin este erolle ovat yhteiset lapset. Jenni ei halua heille sitä kärsimystä, jonka vanhempien ero voisi aiheuttaa."

Kyllä mulle tulisi kärsimystä nimenomaan siitä, että emä on koko kylän polkupyörä.

Asiantuntijoiden mukaan perheen lapset ovat usein hyvin selvillä siitä, että vanhemmilla on  vaiettuja salaisuuksia. Lapset aavistavat, vaistoavat, että kotona on jotakin, mikä on pielessä. Se ei ole hyväksi lapsille psyykkisessä mielessä. 

Tämäpä juuri. Lapset aistivat epärehellisen toiminnan. Tätä asiaa pettävä kenties sarjapettävä vanhempi ei pääse pakenemaan koskaan vaikka kaikkea muuta pakenesikin.

Ei tommoset mitään niistä lapsistaan välitä. Omat himot ajaa kuin eläintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa! Sama juttu kuin se taannoinen ääliö mies joka ei mielestään pettänyt vaimoaan käydessään maksullisissa.

Miksi näitä juttuja tehdään? Siksikö ettei kukaan enää uskaltautuisi parisuhteeseen kun kumppani voikin olla kusipää pettäjä?

Olen ihmetellyt samaa. Muutenkin kirjallisuudesa, elokuvissa ja TV-sarjoissa on yhä enemmän epäonnistuneita perheitä, pettämistä, eroja, puolisoilla huonot välit toisiinsa tai lapsiinsa. Tämä ei vastaa sitä, mitä olen ympäristössä havainnut. Useimmat ihmiset tuntuvat olevan tyytyväisiä liitossaan. Ne, jotka toiveistaan huolimatta eivät ole löytäneet puolisoa, ovat  pahoillaan tilanteesta. Yhä useammin tulee epäilys, että jokin mystinen taho levittää normielämän ja avioliiton vastaista julistusta. Kuka hyötyy siitä? Se on haitallista niille arvoille, joita olemme tähän asti vaalineet. Ja en tarkoita, että jonkun pitäisi pakolla mennä naimisiin, jos todella haluaa elää yksin. Tosin vanhana se voi kostautua.

Kuka hyötyy? Se sama taho joka aina hyötyy yhteiskunnan normien ravistelusta ja sitä ihan ylpeästi julistaa tekevänsäkin, sosialistit.

Vierailija
344/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää ja ajattelematonta. Tulee huomaamaan sen itse ja katumaan tekojaan. Ihmiselämässä seksi ei yleensä ole kaikki. Pystyn itse elämää kokeneena sanomaan, että vielä kaduttaa. - N 49

Jos seksi ei ole tärkeää, niin eikö sitten sen pitäisi olla yhdentekevää, jos puoliso harrastaa sitä muiden kanssa?

Suomessa ollaan liikaa jumissa tällaisissa pattitilanteissa, joissa haluttomampi osapuoli päättää, että esimerkiksi kerran kuukaudessa on aivan riittävästi seksiä, vaikka toinen voisi haluta melkein joka päivä.

Melkein yhtä sietämätöntä kuin pettäminen on sellainen kuollut avioliitto, jossa seksielämä on käytännössä loppunut, eikä haluton osapuoli edes älyä, että tilanne on jotenkin väärin tai huono toista osapuolta kohtaan.

En pidä pettämistä oikeutettuna, mutta pidän vieraissa käymistä aika pienenä syntinä, jos toinen osapuoli on päättänyt omalta osaltaan lopettaa parisuhdeseksin. Näitäkin tapauksia on paljon. Maailman pienin viulu kaikille niille, joiden mielestä pettänyt puoliso on itsekäs sika, kun edellisen kerran seksiä oli ihan just puoli vuotta sitten.

miksi pysyä tollasessa liitossa, ero vain ja nauttimaan siitä vapauden auvosta? Mut joo kulissit tietty :D

No miksi sitä pitäisi erota? Ja laittaa koko elämä uusiksi ja omaisuus myyntiin? Kun kerran avioliitto on tärkeää, mutta seksi ei?

Vierailija
345/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jennin mielestä suurin este erolle ovat yhteiset lapset. Jenni ei halua heille sitä kärsimystä, jonka vanhempien ero voisi aiheuttaa."

Kyllä mulle tulisi kärsimystä nimenomaan siitä, että emä on koko kylän polkupyörä.

Asiantuntijoiden mukaan perheen lapset ovat usein hyvin selvillä siitä, että vanhemmilla on  vaiettuja salaisuuksia. Lapset aavistavat, vaistoavat, että kotona on jotakin, mikä on pielessä. Se ei ole hyväksi lapsille psyykkisessä mielessä. 

Tämäpä juuri. Lapset aistivat epärehellisen toiminnan. Tätä asiaa pettävä kenties sarjapettävä vanhempi ei pääse pakenemaan koskaan vaikka kaikkea muuta pakenesikin.

Ei tommoset mitään niistä lapsistaan välitä. Omat himot ajaa kuin eläintä.

nämä ihmettelevät sitten myöhemmin kun lapset eivät aikuisena halua pitää yhteyttä eivätkä arvosta vanhempaa..Jutun perusteella ainakin kaikki perheen kanssa vietetty aika tuntuu olevan melko vastenmielistä.

Vierailija
346/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina saa lukea näistä naisista, mitkä haluais enemmän seksiä kuin miehensä ja kaikenlaista uuden kokeilua. Miksei minulle ole voinut osua sellainen kohdalle?

Tai no, alku hämäsi. Silloin oli himoa ja halukkuutta. Pantiin kuin puput. Mutta eipä olisi arvannut, että 10 vuoden jälkeen seksi on se, joka saa väistyä telkkarin, tiktokin, netin, kännykkäpelien ja nukkumisen tieltä. Säälistä välillä saan armollisesti panna, jotta voi sanoa meillä olevan Ihan Oikea seksielämä.

Haluaisin erota, mutta minkäs teet. Lapset, lainat, elämä - kaikki on tässä kiinni. Eron jälkeen olisin yksin, joten ei se ainakaan parannusta toisi.

Kyllä muuten toisi. Yksin runkkaaminen on parempaa seksielämää kuin vastentahtoisen säälipano.

Mutta kun se runkkaaminen tai seksi ei ole koko elämä. On niin paljon muutakin, mikä painaa vaakakupissa.

Valitettavasti siinä kupissa painaa enää toiveet ja haaveet, otan osaa. Been there, got the t-shirt.

Vierailija
347/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot surkea sängyssä, siksi. 

Kun en ees ilmeisesti oo. Silloin kun seksiä on, niin nainen kyllä syttyy ja silminnähden nauttii. Ja jos jää saamatta ihan panemisessa, niin osaa kyllä ohjailla vielä nuolemiset tai käsin hyväilyt niin, että orgasmi tulee. Ei vaan tunnu silti seksi olevan millään lailla tärkeä tai merkityksellinen juttu. 

Vierailija
348/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan elämässä menee. Itse olen ollut usemman kerran se mies, jolta saadaan kunnon kohtelua. Itse en ikinä suostuisi, kuin vaoimeen suhteeseen. Vässykät ei pärjää elämässä.

Joskushan se nainen sitten lähtee ja mies jää uikuttamaan "ero tuli yllätyksenä" vaikka selvät merkit ja puhuttu pitkään.

Vierailija
349/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi olla ihan rehellisesti avoimessa suhteessa?

"Avoin suhde" ei eroa tavallisesta pettämisestä sitten mitenkään. Vain täysin epätoivoiset tuohon suostuvat pakon edessä. 

Vierailija
350/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää ja ajattelematonta. Tulee huomaamaan sen itse ja katumaan tekojaan. Ihmiselämässä seksi ei yleensä ole kaikki. Pystyn itse elämää kokeneena sanomaan, että vielä kaduttaa. - N 49

Jos seksi ei ole tärkeää, niin eikö sitten sen pitäisi olla yhdentekevää, jos puoliso harrastaa sitä muiden kanssa?

Suomessa ollaan liikaa jumissa tällaisissa pattitilanteissa, joissa haluttomampi osapuoli päättää, että esimerkiksi kerran kuukaudessa on aivan riittävästi seksiä, vaikka toinen voisi haluta melkein joka päivä.

Melkein yhtä sietämätöntä kuin pettäminen on sellainen kuollut avioliitto, jossa seksielämä on käytännössä loppunut, eikä haluton osapuoli edes älyä, että tilanne on jotenkin väärin tai huono toista osapuolta kohtaan.

En pidä pettämistä oikeutettuna, mutta pidän vieraissa käymistä aika pienenä syntinä, jos toinen osapuoli on päättänyt omalta osaltaan lopettaa parisuhdeseksin. Näitäkin tapauksia on paljon. Maailman pienin viulu kaikille niille, joiden mielestä pettänyt puoliso on itsekäs sika, kun edellisen kerran seksiä oli ihan just puoli vuotta sitten.

miksi pysyä tollasessa liitossa, ero vain ja nauttimaan siitä vapauden auvosta? Mut joo kulissit tietty :D

No miksi sitä pitäisi erota? Ja laittaa koko elämä uusiksi ja omaisuus myyntiin? Kun kerran avioliitto on tärkeää, mutta seksi ei?

No miksi avioliitto on tärkeää tollasille tyypeille? tietävät tasan tarkkaan että sinkkuina ei vienti olisi niin kova, tossakin lienee suurin viehätys siinä salailussa. Joskus ainakin mentiin naimisiin siksi että haluttiin olla juuri ko. ihmisen kanssa. Mut nämä vapautujat ja voimaantujat ovat sisäisesti juuri peloissaan että kulissit kaatuu, talo menee ja joutuu aloittamaan nollasta. Olisivat sitten julkisesti vapaamielisiä niin löytäisivät helposti toisensa. Mutta ei, pitää saada pitää kakku sekä syödä.

Vierailija
351/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi olla ihan rehellisesti avoimessa suhteessa?

"Avoin suhde" ei eroa tavallisesta pettämisestä sitten mitenkään. Vain täysin epätoivoiset tuohon suostuvat pakon edessä. 

Naisille suunniteltu konsepti pettämisen hyväksyntään. Nainen saa seksiseuraa aina halutessaan, mies (vähänkään vanhempi) erittäin harvoin.

Vierailija
352/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten haukutaan voimaantuneita miehiä...

Missään ei sanottu että kokis olevansa voimaantunut.

Vierailija
353/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se itsekäs sika, vaikka ei olisi ollut kymmeneen vuoteen. Jos kahdella ihmisellä on niin erilaiset käsitykset parisuhteesta, niin silloin kuuluu erota. Ensin toki keskustella asiasta, ja jos sille vähemmän innokkaalle ei vieraat sovi kuvioon, niin sitten lusikat jakoon. Sellaista velvoitetta kuin "parisuhdeseksi" ei ole olemassakaan.

Tuolla logiikallahan voi muutenkin perustella käytännössä minkä tahansa käytöksen.

Vierailija
354/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa sanonut, että kun ottaa alfalesken, joutuu todennäköisesti pihtaamisen, pettämisen ja jättämisen kohteeksi.

Tämä nainen on nuoruudessaan ollut todella kuumien miesten kanssa. Nyt kolmekymppisenä joutui tyytymään tavismieheen, joka ei vedä vertoja nuoruuden panoille. Mitään mitä mies voi tehdä, ei voi herättää naisessa samanlaista kiihkoa ,kuin mitä geneettisesti ylivertaiset miehet saivat hänessä aikaan. Nainen kuitenkin kaipaa tätä kiihkoa yhä, ja siksi pettää pitkien ja komeiden alfa miesten kanssa.

Tällaista se on se beta miehen elämä

Sepitelmäsi ei pidä paikkaansa.

Kyllä pitää. Nuorena naiset ovat kuumien panomiesten kanssa. Kun ikä lähestyy 30, halutaan asettua aloilleen, joten otetaan tylsä, epäseksikäs, mutta kohtuullisesti tienaava elättäjämies (BETA). Hän ei kuitenkaan kykene tyydyttämään naisen seksuaalisia tarpeita koska, nainen on tottunut panomiehiin eli geneettisiin valioyksilöihin, jotka ovat pitkiä ja komeita (ALFA).

Siksi nainen pihtaa, pettää, jättää. Tämä on meidän betamiesten kohtalo

Nainen pitää alistaa täydellisesti että hän pysyy uskollisena ja tyytyväisenä. Sairaita nämä on, joutaisi koko ihmiskunta kuolla sukupuuttoon. Oli väärin haluta tasa-arvoista parisuhdetta, oli kuulemma tylsää.

Ai että vankina oleva nainenko on onnellinen ja iloinen? Tuskinpa.

Vierailija
355/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tilanne on tuo, josta alkuperäinen kommentoija kirjoitti, niin joskus huonokin avioliitto voi olla parempi kuin varmasti totaaliseksitön sinkkuus. Ei kuitenkaan yleensä.

En kyllä itse kestäisi seksitöntä avioliittoa, vaan siinä kyllä menisi kaikki uusiksi, huolimatta lapsista ja omakotitaloista asuntolainoineen. Välillä asia on kyllä käynyt kovastikin mielessä kun on ollut pitkähkö kuiva kausi; katselin jo uutta asuntoa, mutta sitten onneksi seksielämä on jälleen virkistynyt. Ehkä väliaikainen etääntyminen herätti vaimon tilanteeseen.

Tuosta kyllä opin, että toimimaton seksielämä on itselleni totaalinen deal breaker, ja osaan elää asian kanssa, hyväksyn tilanteen ja itseni sellaisena kuin olen.

Vierailija
356/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se itsekäs sika, vaikka ei olisi ollut kymmeneen vuoteen. Jos kahdella ihmisellä on niin erilaiset käsitykset parisuhteesta, niin silloin kuuluu erota. Ensin toki keskustella asiasta, ja jos sille vähemmän innokkaalle ei vieraat sovi kuvioon, niin sitten lusikat jakoon. Sellaista velvoitetta kuin "parisuhdeseksi" ei ole olemassakaan.

Tuolla logiikallahan voi muutenkin perustella käytännössä minkä tahansa käytöksen.

No on toki itsekäs sika, mutta aika vähän itsekäs kuitenkin. Ehkä pettämisestä kiinni jääminen tuollaisessa tilanteessa olisi hyvä asia molemmille osapuolille.

Vierailija
357/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen nähnyt elämää ja seksiviettini on todella suuri ja mielestäni yksi ihanimpia asioita maailmassa.

Jos olet elämää kokenut, ymmärrät, että on ihmisiä, joille se seksi tosiaan ei ole niin tärkeä asia ja sellaiset eivät voi välttämättä korkealibidoisten ihmisten haluja ymmärtääkään. Mutta on myös niitä, joille se on tärkeä asia ja sekin on ok. Liittämättä tätä nyt pettämiseen.

Vierailija
358/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tilanne on tuo, josta alkuperäinen kommentoija kirjoitti, niin joskus huonokin avioliitto voi olla parempi kuin varmasti totaaliseksitön sinkkuus. Ei kuitenkaan yleensä.

En kyllä itse kestäisi seksitöntä avioliittoa, vaan siinä kyllä menisi kaikki uusiksi, huolimatta lapsista ja omakotitaloista asuntolainoineen. Välillä asia on kyllä käynyt kovastikin mielessä kun on ollut pitkähkö kuiva kausi; katselin jo uutta asuntoa, mutta sitten onneksi seksielämä on jälleen virkistynyt. Ehkä väliaikainen etääntyminen herätti vaimon tilanteeseen.

Tuosta kyllä opin, että toimimaton seksielämä on itselleni totaalinen deal breaker, ja osaan elää asian kanssa, hyväksyn tilanteen ja itseni sellaisena kuin olen.

ja siinä vaiheessa kun sulla alkaa 40v jälkeen olemaan haasteita, niin vaimo saa kanssa lähtee jos ei ole käskystä toimintavalmiina? :D Muuten olen kyllä samaa mieltä, että huonossa liitossa ei kannata roikkua.

Vierailija
359/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla miehenä tasa-arvoisessa parisuhteessa naisen kanssa joka vaatii kiihottuakseen täydellisen alistamisen? Feminismi on vale.

BDSM on aikuisten leikkejä Alistuminen ja dominointi on roolipelejä, jossa voi löytää itsestään ihan uusia puolia. Jotta leikki ei mene liian pitkälle, aikuiset käyttävät turvasanoja, jolloin leikki lopetetaan. Kyse ei siis ole oikeasta alistamisesta, mutta siinä voi saada häivähdyksen siitä, mitä alistaminen oikeasti merkitsee. Moni aikuinen on vaan niin kaavoihin kangistunut, että edes aikuisten leikit ei kiinnosta. Kunhan suoritetaan.

Näille teille ei kuitenkaan pitäisi lähteä pettämisen kautta. Kyllä siellä jännitystä riittää ihan rehellisenkin toiminnan kautta.

En ymmärrä noita sitomisjuttuja alkuunkaan. Itse en suostuisi sellaiseen enkä taatusti saisi sellaisesta iloa. Ja mitä jos toinen osapuoli saa sairauskohtauksen kesken leikkien eikä pysty vapauttamaan toista siteistä? Tämä on sitten siinä ilman vaatteita ja avuttomana ja ehkä suukin on tukittu niin, että ei voi huutaa apua.

Vierailija
360/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämän artikkelin pointti?? Osaako kukaan sanoa??

Joo. Mielipiteiden muokkaaminen.

Artikkelin pointti: yritetään tehdä ei-hyväksyttävä moraaliton teko, petos ja epärehellisyys normaaliksi ja hyväksyttäväksi ihmisten silmissä.

Yritetään saada ihmiset ajattelemaan, että kaikki toimivat näin tai haluaisivat, jos uskaltaisivat. Ja että asian tuomitseminen vääräksi ja moraalittomaksi olisi kateutta.

Agendan jatkuva tuuttaaminen ei näytä pesevän kenenkään aivoja, saati muuttavan enemmistön normaalia moraalia ja oikeudentajua.

Ei niin. Enemmänkin tuo agenda ajaa pettäjiä ja sellaisen ns joustavasti hyväksyviä koko ajan enemmän friikeiksi ja hylkiöiksi joita halveksutaan. Loppuelämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme