Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen
Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.
Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Olemme varmaan samannäköisiä ja minulla on kaunis nainen, mutta moni kakku päältä kaunis. . .
Minä myös ihmettelen miesten ikiaikaista kuvittelua että siitä tulisi onnelliseksi jos on kaunis nainen.
Tämä kuvitelma on tullut kalliiksi monelle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.
Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.
Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.
Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.
M31No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.
En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".
Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.
Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.
M31Naiset hahmottaa paljon paremmin kuin mies mikä on heidän kanssaan saman näköinen. Joten katso niitä naisia jotka lähestyy sinua. Sinä näytät heiltä. Piste
Mua lähestyi kaupan kiinalainen myyjä, etsi minut Facestakin ja laittoi kaverikutsua. Olen siis hänen kanssaan saman näköinen/tasoinen 🤔
120 kg, 2 metriä, hirvenpuolikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme varmaan samannäköisiä ja minulla on kaunis nainen, mutta moni kakku päältä kaunis. . .
Minä myös ihmettelen miesten ikiaikaista kuvittelua että siitä tulisi onnelliseksi jos on kaunis nainen.
Libidovetoisena ja putkiaivoisena aika moni mies kuvittelee, että kikkelinpää kutkaa seuraavat 30 vuotta sen kauneuden edessä. Sitten taas *petytään* - kuten aina ja kaikkeen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.
Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.
M31No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.
Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.
M31
No sitten olet ilman. "Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on." Eli meillä pariutuneilla on kaikilla itseämme tasokkaampi mies. Silloinhan sinullekin on kelvattava itseäsi alempitasoinen nainen. Eihän tämä muuten onnistu! On se muuten hieno asia, että tässä maassa on niin jumalattomasti tasokkaita miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31Naiset hahmottaa paljon paremmin kuin mies mikä on heidän kanssaan saman näköinen. Joten katso niitä naisia jotka lähestyy sinua. Sinä näytät heiltä. Piste
Ei pidä paikkaansa. Minä olen normaalipainoinen ja minua lähestyy lihavat naiset.
Olen 74kg ja 180cm mitoiltani.
M31
M 50 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin lottovoiton, mutta kun ei.
Mielenkiintoista miten pelkkä ulkonäkö tekee naisesta "lottovoiton".
Avauksen kirjoittaja sanoo painottavansa ulkonäköä, joten työtön, muutenkin laiska, sivistymätön ja vaikkapa sosiaalisesti kömpelö nainenkin kelpaisi, kunhan on erityisen kaunis. En itse valitsisi puolisoksi naista pelkän ulkonäön perusteella ja näen naisessa paljon muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäön, mutta meitä on moneksi.
Olettaisin että enemmistölle sekä miehistä, että naisista, omaa silmää miellyttävä ulkonäkö on noin vasta puolet ja loput puolet parisuhteen vaatimista asioista on elämäntavoissa, arvoissa ja siinä että yhteiselo olisi muutenkin mukavaa.
Hän on nuori. Olen huomannut sellaisen ilmiön meissä keski-ikäisissä jotka on siellä 40-50+ iässä, viittaan tässä siihen lottovoittoon nyt. Moni on harrastanut ihmissuhteita. Nyt kun on vihdoin saatu lapset pois kotoa, alkaa rahaa jäädä itselle, on vaihdettu parempaan työhön saatu perintöä niin yksi kerrallaan alkaa porukka hävitä eikä niistä kuulu enää oikein ikinä mistään. Ihmissuhteilla vain tapettiin aikaa muutama vuosikymmen sitä rahaa ja omaa aikaa odotellessa ja sitten kun sitä vihdoin on niin eipä kiinnosta enää yhtään ihmiset. Kaikki on häipyneet omiin harrastuksiinsa.
M 50 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin lottovoiton, mutta kun ei.
Mielenkiintoista miten pelkkä ulkonäkö tekee naisesta "lottovoiton".
Avauksen kirjoittaja sanoo painottavansa ulkonäköä, joten työtön, muutenkin laiska, sivistymätön ja vaikkapa sosiaalisesti kömpelö nainenkin kelpaisi, kunhan on erityisen kaunis. En itse valitsisi puolisoksi naista pelkän ulkonäön perusteella ja näen naisessa paljon muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäön, mutta meitä on moneksi.
Olettaisin että enemmistölle sekä miehistä, että naisista, omaa silmää miellyttävä ulkonäkö on noin vasta puolet ja loput puolet parisuhteen vaatimista asioista on elämäntavoissa, arvoissa ja siinä että yhteiselo olisi muutenkin mukavaa.
Minä kirjoitin tuon kommentin, jossa halusin lottovoiton. Olen nainen. Ja haluaisin kirjaimellisesti ihan oikean lottovoiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31No sitten olet ilman. "Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on." Eli meillä pariutuneilla on kaikilla itseämme tasokkaampi mies. Silloinhan sinullekin on kelvattava itseäsi alempitasoinen nainen. Eihän tämä muuten onnistu! On se muuten hieno asia, että tässä maassa on niin jumalattomasti tasokkaita miehiä!
ASIAA. Ja kuka hullu ottaa huonomman miehen jos saa paremman. Edes ulisija itse ei ottaisi huonompaa naista jos sais paremman. Ja silti ulina vaan jatkuu vuodesta toiseen vaikka mitään se ei auta.
Olen saanut iskettyä kauniita naisia baarista. Naisen saa iskettyä hyvillä jutuilla ja hyvällä huumorintajulla. Sinne vaan baariin tekemään alotteit aniin monta että tärppää. Kyllä baareissa aina monta naista on jolla seksin puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin pätkän missä amerikkalainen standup-koomikko kertoi haastattelussa kertovansa "vitsiä" kuinka oli tavannut fyysisesti täydellisen naisen ja ajatellut että miksi vaimoni ei vain voi hukkua. Aivan selvästi mies oli enemmän kuin vähän tosissaan. Tuon tyypin vaimo on kaunis ja fiksu. Kaikki ollaan valmiita heittämään hukkaan vain koska nainen on fyysisesti täydellinen, tuntematta naista lainkaan.
Eikös ihan palstabiologien mukaan miehet halua levittää siementään mahdollisimman laajalle, ja siksi he kyllästyvät kauniisiinkiin naisiin ajan mittaan? Ja tyytyvät ja hapantuvat liitoissaan.
Jostain syystä vähemmälle huomiolle tuntuu jäävän, että biologian lakien mukaan naiset valitsevat jälkeläistensä isäksi sitten sen kaikkein komeimman, vahvimman ja eniten resursseja omaavan. Kattokaas, kun se biologia. Tätä viimeksi mainittua vastaan palstamiehet yrittävät tapella, antamalla ymmärtää olevansa Tarzan ja Oparin aarteet-maailmassa, mutta käänteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tavallisen näköinen nainen. Itsekin olen aika tavallisen näköinen ja minua katselee tavalliset naiset. Olen kuitenkin varakas ja minulla on hieno avo urheiluauto joka kiinnittää kauniiden naisten huomiota. Tulee lähinnä vastenmielinen olo kun katsoo niitä ja miettii kuinka helposti noilta saisi.
Olen melkosta varma että se pillu ei ole yhtään sen parempi vaikka olisi miten hienoissa kuorissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31No sitten olet ilman. "Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on." Eli meillä pariutuneilla on kaikilla itseämme tasokkaampi mies. Silloinhan sinullekin on kelvattava itseäsi alempitasoinen nainen. Eihän tämä muuten onnistu! On se muuten hieno asia, että tässä maassa on niin jumalattomasti tasokkaita miehiä!
ASIAA. Ja kuka hullu ottaa huonomman miehen jos saa paremman. Edes ulisija itse ei ottaisi huonompaa naista jos sais paremman. Ja silti ulina vaan jatkuu vuodesta toiseen vaikka mitään se ei auta.
No niinpä. Vai meneekö ulisija kauppaan ja valitsee aina sen päiväysvanhan jauhelihapaketin, vaikka vieressä olisi tuoretta? Ostaa romun auton, vaikka samalla rahalla saisi hyväkuntoisen? Hyppää kaivoon, vaikka kukaan ei käske? :D
Miksi renny harlinilla,dannyllä,mika aaltolalla,niinistöllä... Jne on kaunis nainen?
Aivan siksi koska heillä on rahaa ja naiset on pääosin miehen rahojen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tavallisen näköinen nainen. Itsekin olen aika tavallisen näköinen ja minua katselee tavalliset naiset. Olen kuitenkin varakas ja minulla on hieno avo urheiluauto joka kiinnittää kauniiden naisten huomiota. Tulee lähinnä vastenmielinen olo kun katsoo niitä ja miettii kuinka helposti noilta saisi.
Olen melkosta varma että se pillu ei ole yhtään sen parempi vaikka olisi miten hienoissa kuorissa
Samanlainen eritteille löyhkäävä limanuljake se on kuin muillakin. Usein myös tautipesäke.
Vierailija kirjoitti:
Miksi renny harlinilla,dannyllä,mika aaltolalla,niinistöllä... Jne on kaunis nainen?
OK. Sitten vain rahaa tienaamaan.
Pidät huolta ulkonäöstäsi. Uskoisin, että merkkaa naiselle enemmän kuin pelkkä geeniloton tarjoama ulkonäkö. Istuvat vaatteet, terve fyysinen olemus, eli näytät että pidät terveydestä huolta mm. liikkumalla ja terveellisellä ruokavaliolla. Lisänä hiusten, parran ja ihon huolittelu.
T: Mies
Jos olen väärässä, niin saa korjata.
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskymppinen enkä koskisi Dannyyn pitkällä tikullakaan. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan siksi koska heillä on rahaa ja naiset on pääosin miehen rahojen perässä.Olen viiskymppinen enkä koskisi Dannyyn pitkällä tikullakaan. Hyi!
Eikä Danny sinuun - hän pitää kaksikymppisistä.
Naiset hahmottaa paljon paremmin kuin mies mikä on heidän kanssaan saman näköinen. Joten katso niitä naisia jotka lähestyy sinua. Sinä näytät heiltä. Piste