Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
101/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti homma ei toimi niin, että rumat saavat kauniita kumppaneita.

Miksi kaunis nainen ottaisi sinut, kun hän voi ihan hyvin saada myös komean miehen?

Komeista idiooteista ei ole pulaa.

Komeat intelligentit on kaupattu jo vuosikymmeniä sitten.

Vain rumempia intelligenttejä on enää jäljellä.

Ikävä kuulla. Tulkitsenko oikein, että sinua harmittaa että et ole saanut komeaa intelligenttiä? Jos näin, niin miksi juuri sinun pitäisi saada tuollainen mies? Oletko itse kaunis ja älykäs?

Vierailija
102/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinoiden ongelma on vain ja ainoastaan se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja sen takia ihmiset ei kohtaa eli pareja ei meinaa syntyä.

Se pullukkanainen luulee olevansa normaalipainoinen joten sitten se haluaa normaalipainoisen miehen

Se ruma nainen luulee olevansa kaunis ja siksi se haluaa komean miehen.

Ruma nainen on sellainen jolla on kamala iho,huonot hampaat, rumat kasvot, ei peppua eikä tissejä ja hiukset huonossa kunnossa.

Miehet hyväksyy oman tasonsa mutta naiset ei.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoiden ongelma on vain ja ainoastaan se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja sen takia ihmiset ei kohtaa eli pareja ei meinaa syntyä.

Se pullukkanainen luulee olevansa normaalipainoinen joten sitten se haluaa normaalipainoisen miehen

Ruma nainen on sellainen jolla on kamala iho,huonot hampaat, rumat kasvot, ei peppua eikä tissejä ja hiukset huonossa kunnossa.

M31

Oletko autisti, kun jankkaat samaa rikkinäistä levyä jatkuvasti? Ehkä löydät itsesi tasoisen naisen jostain asumistukiyksiköstä.

Vierailija
104/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Oletko autisti, kun jankkaat samaa rikkinäistä levyä jatkuvasti? Ehkä löydät itsesi tasoisen naisen jostain asumistukiyksiköstä.

Asun omillani ja käyn töissä, naiset jotka asuu jossain asumistukiyksikössä ei ole minun tasoa.

M31

Vierailija
105/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinaa ja mene baareihin naisille juttelee. Baareissa on paljon kauniita naisia ja se on helpoin tapa saada naista. Niin minäkin olen naisen saanut sänkyyn ja vaimoksi.

Vierailija
106/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika iäkäs. Nuoret haluavat viriilin ja menevän kumppanin, pelkäävät vanhuuden merkkejä ja hajuja, mahdollista omaishoitajuutta. Suosittelen katselemaan kauneutta omasta ikäluokasta, tai sitten tosiaan eri kulttuurista jossa tällaisilla ei ole niin merkitystä.

Mikä on kulttuuri jossa ei ole niin merkitystä joutua omaishoitajiksi? En tiedä yhtään kulttuuria jossa ikäerolla ei olisi merkitystä enkä varsinkaan yhtään sellaista, missä itseä reilusti vanhempi kumppani olisi haluttu asia. Jotkut joutuvat sellaisen ottamaan mutta ei se ole se mistä haaveillaan.

Vierailija
107/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähempänä 60 vuotta olevalle ei rumuus ole niin iso haitta, siis verrattuna muihin saman ikäisiin, koska hyvin harva siinä iässä enää on komea. Mikäli sinulle kelpaa suunnilleen itsesi ikäinen nainen, siis kaunis ikäisekseen, niin yhtälö ei ole lainkaan mahdoton, mikäli sinulla ei mitään isoja ongelmia (alkoholi-, mustasukkaisuus- yms) ole. 

Mutta jos tarkoitat kauniilla nuorta, kaunista naista, niin sinulla pitäisi olla tarjottavana jotain sellaista, mitä he hakevat ja mikä ylittää sen ongelman, että olet vanha ukkeli. Esimerkiksi paljon rahaa,  hyvä asema jossain arvostetussa asiassa (ison yrityksen johtaja, tunnettu muusikko/näyttelijä tms), tai sitten voit yrittää etsiä sellaisen naisen, jolla niin suuri turvattomuuden tunne, että kelpaat hänelle turvan ja suojan antajaksi ihan vaan nykyisen varallisuutesi perusteella. Ja jos vain viimeinen vaihtoehto on mahdollinen, niin sinun pitää hyväksyä se, että jossain vaiheessa kun suojatin turvallisuudentunne on palautunut, hän ei enää tarvitse sinua ja suhde loppuu. 

Joka tapauksessa, kovin fiksua naista tuskin saa, jos AINOA peruste on se, että naisen on oleva kaunis. Syystä, että jokainen kaunis, fiksu nainen tahtoo suhteeltaan jotain vähän enemmän kuin sen, että hänen on oltava kaunis

Lisään tähän vielä, että ehkä voisit löytää sellaisen kauniin naisen, jolla on vakavia ongelmia. Esim. vakava-asteinen toimintakyvyn puute, aggressiivisuus, pakonomainen valehtelu tai todellisuudentajun järkkyminen. Tosin suurin osa tällaisistakaan kauniista naisista ei todennäköisesti lähtisi matkaan noilla spekseillä.

Vierailija
108/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Mitä hevonpaskaa :D. Ihan tutkimustekin mukaan miehet arvioi ulkonäkönsä todellisuutta paremmaksi ja minkä täällä näkee läskinsä lihakseksi. Ei läski mies ole yhtään sen hoikempi kuin pullukka nainenkaan vetämällä vatsaa sisään ja kuvittelemalla että läski on lihasta. Kerran tänne linkitti kuvan itsestään tällainen "lihaksikas" mies. Kuvassa pulska keski-ikäinen mies veti mahan sisään ja laittoi hartiat gorilla-asentoon. Hämäsi vain itseään. Pullukka mikä pullukka.

Vierailija
109/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin lottovoiton, mutta kun ei.

Mielenkiintoista miten pelkkä ulkonäkö tekee naisesta "lottovoiton".

Avauksen kirjoittaja sanoo painottavansa ulkonäköä, joten työtön, muutenkin laiska, sivistymätön ja vaikkapa sosiaalisesti kömpelö nainenkin kelpaisi, kunhan on erityisen kaunis. En itse valitsisi puolisoksi naista pelkän ulkonäön perusteella ja näen naisessa paljon muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäön, mutta meitä on moneksi.

Olettaisin että enemmistölle sekä miehistä, että naisista, omaa silmää miellyttävä ulkonäkö on noin vasta puolet ja loput puolet parisuhteen vaatimista asioista on elämäntavoissa, arvoissa ja siinä että yhteiselo olisi muutenkin mukavaa.

Minä kirjoitin tuon kommentin, jossa halusin lottovoiton. Olen nainen. Ja haluaisin kirjaimellisesti ihan oikean lottovoiton. 

Niin minäkin. Rahaa, lottovoiton. Siihen ei kuulu miestä millään tavalla. Miehet on jotain mitä harrastetaan kun ei löydy mitään oikeasti mielenkiintoista tekemistä eikä elämään mitään sisältöä. Niihin tyydytään sen lottovoiton puutteessa.

Vierailija
110/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteessa pitää olla pahasti vikaa, jos ei saa naista pidettyä vaikka on rahaa. Oletko antelias sen rahan kanssa? Oletko millään lailla hyvää seuraa vai pelkkä päällepäsmäri (määräilet toisia etkä kuuntele)? Mistä olet katsellut naisia?

Vierailija
111/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Asun omillani ja käyn töissä, naiset jotka asuu jossain asumistukiyksikössä ei ole minun tasoa.

M31

Mutta kun on. Kukaan muu ei jaksa sun autistista jankkausta, harhoja ja naisvihaa katsella. Eri.

Vierailija
112/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahakas niin kai ulkonäköä voi paljonkin korjata naamakirurgilla kuusikymppinenkin ukko? En kyllä toisaalta usko että on pelkästä ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
113/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Mutta kun on. Kukaan muu ei jaksa sun autistista jankkausta, harhoja ja naisvihaa katsella. Eri.

Alan epäillä tätä M31 palstapösilö Alluksi. Jutut on täsmälleen samat, ikänsä ja pituutensa valehtelee.

Vierailija
114/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.

Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.

En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".

Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

Olet selkeästi yliarvioinut oman tasosi. Jos olisit samalla tasolla normaalipainoisten ja perusnättien naisten kanssa niin silloin juuti he kiinnostuisivat sinusta. Olet oikeasti samaa tasoa kuin ne sinusta kiinnostuvat ylipainoiset naiset.

Vierailija
115/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.

Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?

M31

Sä jankkasit nämä jutut läpi jo eilen toisessa ketjussa.

Muistutukseksi.

Ulkonäkö ei ole sama kuin "taso".

Jos jonkun ulkonäkö ei miellytä sinua, ei se tee hänestä "huonoa".

Olet pinnallinen urpo, joten ei ihme että oot jäänyt yksin.

Vierailija
116/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa rikastua äkkiä ja sitten käydä Itä-Aasiassa lomalla ja katsoa jos sieltä tarttuisi joku huonoista oloista oleva nainen mukaan. Häntä sitten kohtelet hyvin niin ei ehkä eroa seuraavana päivänä Suomen kansalaisuuden saatuaan. 

Vierailija
117/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.

Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?

M31

Miksi miehet sitten olettaa että kun he on ihan saatanan rumia suurin osa, että heidän pitää kelvata kellekään? 

Ruma mies tietää että se kelpaa vain rumalle naiselle mutta ruma nainen luulee että se kelpaa myös sille komealle miehelle joten siksi rumille naisille ei meinaa kelvata ruma mies.

Tämä on kaikkien tiedossa että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se ruma/lihava nainen luulee olevansa ok näköinen.

M31

Ai? Sä oot nyt kuule ketjussa, jossa ruma mies haluaa kauniin naisen.

Olet täynnä ristiriitaisuuksia, eikä kukaan voi olla noin tyhmä. Sun on pakko olla porvoosta.

Vierailija
118/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

Äsken puhuit vain ulkonäöstä. Niin ne maalitolpat siirtyy kun älliä ei ole.

Vierailija
119/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

Olet selkeästi yliarvioinut oman tasosi. Jos olisit samalla tasolla normaalipainoisten ja perusnättien naisten kanssa niin silloin juuti he kiinnostuisivat sinusta. Olet oikeasti samaa tasoa kuin ne sinusta kiinnostuvat ylipainoiset naiset.

En ole yliarvioinnut omaa tasoani, olen normaalipainoinen ja ok näköinen.

Minulle saman tasoinen nainen olisi normaalipainoinen ja "perusnätti" mutta miksi minua lähestyy lihavat/rumat naiset?

Naiset ne yliarvioi oman tasonsa koska minä olen parempi tasoisempi kuin lihavat ja rumat naiset.

M31

Vierailija
120/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Unohdit mainita, että kaikki tämä "lähestyminen" tapahtuu Tinderissä, missä olet itsekin matchannut nuo "rumat/lihavat" naiset, koska haluat juttuseuraa vaikka et etsi juttuseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme