Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
61/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti homma ei toimi niin, että rumat saavat kauniita kumppaneita.

Miksi kaunis nainen ottaisi sinut, kun hän voi ihan hyvin saada myös komean miehen?

Kyllä toimii vai onko esim. Hjallis ollut koskaan erityisen komea?

Aiemmin hänellä toimi valta, julkisuus ja raha. Nykyisin papparaisena ei taida enää olla kovasti menekkiä. Jossakin kohtaa ei valitettavasti ikää ja ulkonäköä kompensoi enää mikään.

Vierailija
62/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme varmaan samannäköisiä ja minulla on kaunis nainen, mutta moni kakku päältä kaunis. . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Vierailija
64/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ruma ja köyhä niin se ei saa ketään koska rumat/lihavat naiset etsii miestä joka käy töissä ja on ok näkönen.

Ne ok näköset ja normaalipainoiset naiset sitten etsii niitä kaikkein tasokkaimpia miehiä eikä niille meinaa kelvata se keskiverto mies edes.

Naiset yliarvioi oman tasonsa ja ne pyrkii pariutumaan tasokkaamman miehen kanssa mitä ne itse ovat.

M31

Ja jos onnistuvat, ovat onnellisia tasokkaan miehensä kanssa. Ja jos eivät onnistu, ovat onnellisia ilman ap:n kaltaista ruikuttajaa.

Vierailija
65/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ruma ja köyhä niin se ei saa ketään koska rumat/lihavat naiset etsii miestä joka käy töissä ja on ok näkönen.

Ne ok näköset ja normaalipainoiset naiset sitten etsii niitä kaikkein tasokkaimpia miehiä eikä niille meinaa kelvata se keskiverto mies edes.

Naiset yliarvioi oman tasonsa ja ne pyrkii pariutumaan tasokkaamman miehen kanssa mitä ne itse ovat.

M31

Ja jos onnistuvat, ovat onnellisia tasokkaan miehensä kanssa. Ja jos eivät onnistu, ovat onnellisia ilman ap:n kaltaista ruikuttajaa.

Anteeksi, ap. Tarkoitin tämän M31 kaltaista ruikuttajaa.

Vierailija
66/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Et voi tehdä päätelmiä yhdestä naisesta. Jos otetaan tuhat naista ja näistä sata on kiinnostunut deittailemaan Herlevin näköistä ukkoa kukin omasta syystään. Osa naisista on rumia ja osa kauniita burgerimies valitsee näistä kauneimman. Voithan sinä nyt sitten vetää yhtäläisyysmerkit tuo nainen = kaikki naiset, mutta olet väärässä ja sulle on just oikein että homehdut tämäkin kesänä kämppääsi yksin ja naiset pariutuu miesten kanssa jotka elää reaalimaailmassa.

Vierailija
67/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.

Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

Vierailija
68/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on kaunotar ;) Sinun tulee sitten ottaa huomioon että omat ystäväsi haluavat seurata uutta kaunotartasi somessa ja saattavat lirkutella hänelle nenäsi edessä. Mustasukkaisuutta voi aiheuttaa myös esimerkiksi miesmyyjien ylimääräiset myönnytykset ja alennukset. Häntä saatetaan tulla härskisti iskemään sinun läsnäollessasi. Häneltä saattaa kysyä kuulumisia jo kymmenes tuttavamies sinä vuonna, mutta toki hän ei näistä kerro jos on hienotunteinen ja näin aiheuta ylimääräistä mustasukkaisuutta sinulle.

Kaikki eivät oikeasti halua kaunista naista tällaisen sivujuonteen takia. Toki kauniin naisen oma luonne ratkaisee paljon, onko uskollinen.

Vierailija
69/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.

Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?

M31

Miksi miehet sitten olettaa että kun he on ihan saatanan rumia suurin osa, että heidän pitää kelvata kellekään? 

Ruma mies tietää että se kelpaa vain rumalle naiselle mutta ruma nainen luulee että se kelpaa myös sille komealle miehelle joten siksi rumille naisille ei meinaa kelvata ruma mies.

Tämä on kaikkien tiedossa että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se ruma/lihava nainen luulee olevansa ok näköinen.

M31

Ei tiedä. Olen niin monta kertaa todistanut elämässäni tilanteen missä ruma mies saadessaan kauniin naisen kumppanikseen alkaa luulla, että hän on se suhteen hyvännäköinen ja alkaa kohdella puolisoaan kuin paskaa ja pettää tätä.

Paksu lompakko kaunistaa ja kyllähän se lokki alkaa jossain vaiheessa ärsyttää. Liiallinen lokkeilu rumentaa naisen kuin naisen.

Niin ja ne miehet on olleet huomattavasti pienituloisempia kuin tämä nainen, joten kun rahakaan ei selitä sitä. Suurin tuloero on ollut omaisuudessa yli miljoonakertainen koska mies oli pa ja vuosituloissa 15 kertainen naisen hyväksi. Joten rahakaan ei selitä mitään.

Vierailija
70/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle miehen ulkonäkö ei ole tärkein pointti. Kun saat hommatuksi rahaa ja vaikutusvaltaa, niin alkaa niitä kaunottaria löytyä.

Vierailija
71/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

Näytät vihaavan naisia, miksi siis edes haluat naisen?

Vierailija
72/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista tuskin saat mutta kokeile esim. Thaimaata. Sieltä lähtevät mielellään paremman elintason perässä muualle eikä miehen ulkonäöllä ole väliä. On vaan hyväksyttävä, että nainen on sinun kanssa vain sen elintason vuoksi.

Vierailija
73/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.

Vierailija
74/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Se haluaa jonkun pienempikokoisen kiusattavan mihin purkaa naisvihaansa sen sijaan että myöntäisi olevansa täysi ihmispaska jonka aivot pitäisi kaivaa lusikalla ulos ja korvata vaikka päivän vanhalla paskalla koska siinäkin on enemmän sisältöä.

Vierailija
75/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varallisuutta kahdeksan numeroinen summa ja olet valmis auliisti rahoittamaan naisen elämistä, niin ei sulla ole mitään ongelmia.

Sen kun vain valitset ehdokkaista kauneimman tai vaikka kaksi. Suosittelen katsomaan entisen itäblokin maiden suuntaan tai sitten E-Amerikkaan. Tuolta löytyy kaunottaria jonoksi asti.

Vierailija
76/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.

En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".

Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

Vierailija
77/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle miehen ulkonäkö ei ole tärkein pointti. Kun saat hommatuksi rahaa ja vaikutusvaltaa, niin alkaa niitä kaunottaria löytyä.

Miksi ette järjestä omaa elämäänne siihen pisteeseen että siihen mahtuisi 500-800e/kk nauttiva Turkissa asuva kotirouva? Joka viikko sama ininä toisten rahoista. Hyvä mies, töitä on saatavilla ulkomailla ja Suomen päässä voi opiskella uuden ammatin. Ei tarvitse elää kesto työttömänä.

Vierailija
78/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

En minä vihaa naisia. Olen vain realisti ja kerroin miten asiat menee.

M31

Vierailija
79/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".

Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

Sano jo ääneen että asut äitis omistamassa pihasaunassa ja nautit tuista.

Vierailija
80/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin lottovoiton, mutta kun ei.

Mielenkiintoista miten pelkkä ulkonäkö tekee naisesta "lottovoiton".

Avauksen kirjoittaja sanoo painottavansa ulkonäköä, joten työtön, muutenkin laiska, sivistymätön ja vaikkapa sosiaalisesti kömpelö nainenkin kelpaisi, kunhan on erityisen kaunis. En itse valitsisi puolisoksi naista pelkän ulkonäön perusteella ja näen naisessa paljon muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäön, mutta meitä on moneksi.

Olettaisin että enemmistölle sekä miehistä, että naisista, omaa silmää miellyttävä ulkonäkö on noin vasta puolet ja loput puolet parisuhteen vaatimista asioista on elämäntavoissa, arvoissa ja siinä että yhteiselo olisi muutenkin mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi