Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
41/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.

Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?

M31

Keskity ihan vaan siihen,mitä itse haluat. Mitä muut haluavat/ eivät halua ei ole sinun ongelmasi,eikä kuulu sinulle millään tavalla.

Nämä sinun kommenttisi täällä kertovat, miksi et naisseuraa llydä: rumaa, tavallista etkä komeaa.

Vierailija
42/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.

Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?

M31

Miksi miehet sitten olettaa että kun he on ihan saatanan rumia suurin osa, että heidän pitää kelvata kellekään? 

Ruma mies tietää että se kelpaa vain rumalle naiselle mutta ruma nainen luulee että se kelpaa myös sille komealle miehelle joten siksi rumille naisille ei meinaa kelvata ruma mies.

Tämä on kaikkien tiedossa että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se ruma/lihava nainen luulee olevansa ok näköinen.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei pidä paikkaansa, naiset tietävät kyllä minkänäköisiä ovat. Te miehet yliarvioitte oman ulkonäkönsä, asiaa on tutkittu: jokainen mies pitää itseään keskivertoa komeampia, ja yrittää itseään paljon paremman näköistä naista iskeä. Niin teet sinäkin.

Lisäisin vielä, että näiden miesten mielestä se oma läskikin on silkkaa lihasta.

-eri

Tämä on totta.

Vierailija
44/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa väittäisin, että tarvitset huomattavasti suuremman pinkan, mitä tällä hetkellä omistat. Ainakin miljoonia. Silloin ulkonäöllä/iällä ei niin väliä, mutta varaudu siihen, että se kaunis nainen tuskin tyytyy vain sinuun.

Vierailija
45/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Miksi miehet sitten olettaa että kun he on ihan saatanan rumia suurin osa, että heidän pitää kelvata kellekään? 

Ruma mies tietää että se kelpaa vain rumalle naiselle mutta ruma nainen luulee että se kelpaa myös sille komealle miehelle joten siksi rumille naisille ei meinaa kelvata ruma mies.

Tämä on kaikkien tiedossa että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se ruma/lihava nainen luulee olevansa ok näköinen.

M31

No vaikka näin olisikin, niin asiahan ei sinulle kuulu millään lailla. Keskity itseesi, äläkä työnnä nokkaasi muiden asioihin, pölvästi.

Vierailija
46/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti jokaiselle on jossakin sopiva kumppani ja joku haluaa juuri sinun kaltaisen kumppanin. Ihmisillä on niin monenlaisia makuja. Onnea etsintään.

Vierailija
47/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Miksi vtussa sinulle kuuluu mitä toiset haluavat? Pidä huoli ihan omista asioistasi.

Vttumainen luonteesi ja naisvihasi on syy siihen,miksi sinä et naisille kelpaa.

Vierailija
48/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika iäkäs. Nuoret haluavat viriilin ja menevän kumppanin, pelkäävät vanhuuden merkkejä ja hajuja, mahdollista omaishoitajuutta. Suosittelen katselemaan kauneutta omasta ikäluokasta, tai sitten tosiaan eri kulttuurista jossa tällaisilla ei ole niin merkitystä.

Vierailija
49/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Ei tiedä. Olen niin monta kertaa todistanut elämässäni tilanteen missä ruma mies saadessaan kauniin naisen kumppanikseen alkaa luulla, että hän on se suhteen hyvännäköinen ja alkaa kohdella puolisoaan kuin paskaa ja pettää tätä.

Vierailija
50/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevoselta pääsee se suurin paukku.

Vierailija
51/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Ei tiedä. Olen niin monta kertaa todistanut elämässäni tilanteen missä ruma mies saadessaan kauniin naisen kumppanikseen alkaa luulla, että hän on se suhteen hyvännäköinen ja alkaa kohdella puolisoaan kuin paskaa ja pettää tätä.

Paksu lompakko kaunistaa ja kyllähän se lokki alkaa jossain vaiheessa ärsyttää. Liiallinen lokkeilu rumentaa naisen kuin naisen.

Vierailija
52/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Miksi vtussa sinulle kuuluu mitä toiset haluavat? Pidä huoli ihan omista asioistasi.

Vttumainen luonteesi ja naisvihasi on syy siihen,miksi sinä et naisille kelpaa.

Tämä. Aikuinen ihminen saa yrittää tasan mitä itse haluaa, sitä ei määritä kukaan internetin anonyymi inkuttaja.

Vierailija
53/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pieni harmaa mummeli, en edes hoikka, mutta jostakin kumman syystä minut halusi kumppanikseen ikäiseni tasoteoreetikon mielestä huippumies. Kauneus on katsojan silmissä ja rakkaus sydämessä.

Vierailija
54/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti homma ei toimi niin, että rumat saavat kauniita kumppaneita.

Miksi kaunis nainen ottaisi sinut, kun hän voi ihan hyvin saada myös komean miehen?

Vierailija
55/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaunis nainen ottaisi sinut, kun hän voi ihan hyvin saada myös komean miehen?

Komeista idiooteista ei ole pulaa.

Komeat intelligentit on kaupattu jo vuosikymmeniä sitten.

Vain rumempia intelligenttejä on enää jäljellä.

Vierailija
56/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toimii vai onko esim. Hjallis ollut koskaan erityisen komea?

Vierailija
57/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tarpeeksi omaisuutta niin ei ole ongelma. Kaunis nainen on usein ostettavissa

Vierailija
58/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ruma ja köyhä niin se ei saa ketään koska rumat/lihavat naiset etsii miestä joka käy töissä ja on ok näkönen.

Ne ok näköset ja normaalipainoiset naiset sitten etsii niitä kaikkein tasokkaimpia miehiä eikä niille meinaa kelvata se keskiverto mies edes.

Naiset yliarvioi oman tasonsa ja ne pyrkii pariutumaan tasokkaamman miehen kanssa mitä ne itse ovat.

M31

Vierailija
59/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ruma ja köyhä niin se ei saa ketään koska rumat/lihavat naiset etsii miestä joka käy töissä ja on ok näkönen.

Ne ok näköset ja normaalipainoiset naiset sitten etsii niitä kaikkein tasokkaimpia miehiä eikä niille meinaa kelvata se keskiverto mies edes.

Naiset yliarvioi oman tasonsa ja ne pyrkii pariutumaan tasokkaamman miehen kanssa mitä ne itse ovat.

M31

Sun äiti ja siskot myös? Sukulaiset? Naapurit?

Vierailija
60/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Ja tuon ajatusmallin vuoksi naiset eivät lähesty sinua, sinähän inhoat naisia jos ovat vähääkään alempaa "tasoa". Tyydy siis oikeaan käteesi tai muuta ulkomaille ja jatka etsintää siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä