Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
21/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kokeilisit vanhempaa naista, haittaako ikä? Usein kepulaisilla on taipumusta haluta ns tunnettuun seuraan, tai hengaamaan julkkisten kanssa. Vaikka joku Maarit Tyrkky? Kekkonenkin tykkäsi siitä?

Vierailija
22/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?

M31

Niinpä, kaikissa tutkimuksissahan nimenomaan naisten ylipaino on 100 % luokkaa joten ei ole normipainoista naista Suomessa. Puhumattakaan, että olisi ok näköinen. Kuten olet huomannut, kaikki suomalaiset naiset on kamalia rumiluksia. Lihavia ja rumia. Kyllä sun täytyy muuttaa muualle noin ylimitoitettujen vaatimusten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule jos sinulla on sitä rahaa kerran, niin tee jotain sille ulkonäöllesi. Niin tekee naisetkin. Leuattomuuden saa korjattua leukaimplantilla. Jabba the hut leukaan saa rasvaimun ja kaulan kohotuksen. Ota botoxia, Mene kunnon parturille joka leikkaa hiukset niin että ne sopii sinulle. Katoavan hiusraja hoituu hiussiirteellä. Syö vähemmän niin et ole niin läski, nosta puntteja niin keho saa ryhtiä. Hanki hampaisiin posliinikuoret.

Vierailija
24/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?

M31

Niinpä, kaikissa tutkimuksissahan nimenomaan naisten ylipaino on 100 % luokkaa joten ei ole normipainoista naista Suomessa. Puhumattakaan, että olisi ok näköinen. Kuten olet huomannut, kaikki suomalaiset naiset on kamalia rumiluksia. Lihavia ja rumia. Kyllä sun täytyy muuttaa muualle noin ylimitoitettujen vaatimusten kanssa.

Mun mielestä M31 kannattaisi muuttaa jo tänään 🤔

Vierailija
25/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.

En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.

Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa.

M31

Juu kannattaa pysyäkin sinkkuna, ei sulle kertakaikkiaan löydy hyvää kumppania. Ei mitenkään. Kaikki muut vaan tyytyy rumaan ja lihavaan naiseen, niinkuin olet nähnyt. Miten voi ollakin että kaikki suomalaiset naiset on lihavia ja rumia? Tästähän ihan lehdet kirjoittelee maailmalla, on se niin hämmentävää.

Vierailija
26/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Olet omasta mielestäsi ok näköinen, eli todellisuudessa ruma, ja haluat omasta mielestäsi ok näköisen naisen, eli missifinalistin. Tutkimusten mukaan miehet yliarvioivat oman ulkonäkönsä , ja yrittävät itseään huomattavasti kauniimpaa naista. Tällä palstalla miesten mielestä tavallisen nätti nainen on missifinalisti ,julkkiskaunotar.

Vierailija
27/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.

En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.

M31

No älä sitten väitä, ettei Suomessa ole normipainoisia ja norminäköisiä naisia, kun et kerran ole kaikkia nähnyt. Tyhmää yleistämistä taas.

Vierailija
28/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Juu kannattaa pysyäkin sinkkuna, ei sulle kertakaikkiaan löydy hyvää kumppania. Ei mitenkään. Kaikki muut vaan tyytyy rumaan ja lihavaan naiseen, niinkuin olet nähnyt. Miten voi ollakin että kaikki suomalaiset naiset on lihavia ja rumia? Tästähän ihan lehdet kirjoittelee maailmalla, on se niin hämmentävää.

Tämä! Ja suomalaiset miehet ovat järjestään hoikkia,timmejä ja huippukomeita fiksuja superuroksia, mutta naiset Suomessa ovat aina rumia läskejä knanperse-/kouvolatukkaisia löysä p i l l u lahna vttumaisia lompakon perässä juoksevia h oora kää kkiä.

Vierailija
29/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Olet omasta mielestäsi ok näköinen, eli todellisuudessa ruma, ja haluat omasta mielestäsi ok näköisen naisen, eli missifinalistin. Tutkimusten mukaan miehet yliarvioivat oman ulkonäkönsä , ja yrittävät itseään huomattavasti kauniimpaa naista. Tällä palstalla miesten mielestä tavallisen nätti nainen on missifinalisti ,julkkiskaunotar.

Sara Sieppi on 6/10 mutta mies voisi aivan hyvin myös tyytyä Kirsten Dunstin kaltaiseen tavikseen tai siihen ruotsalaiseen fitnessinfluensseriinjolla jolla on 500 000 seuraajaa mutta joka on ilman meikkiä ihan tavallisen näköinen.

Vierailija
30/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.

Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?

M31

Vierailija
31/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Tämä! Ja suomalaiset miehet ovat järjestään hoikkia,timmejä ja huippukomeita fiksuja superuroksia, mutta naiset Suomessa ovat aina rumia läskejä knanperse-/kouvolatukkaisia löysä p i l l u lahna vttumaisia lompakon perässä juoksevia h oora kää kkiä.

Ja silti nuo namupalat itkee kun naiset ei halua heitä. 

Vierailija
32/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.

Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?

M31

Miksi miehet sitten olettaa että kun he on ihan saatanan rumia suurin osa, että heidän pitää kelvata kellekään? 

Vierailija
33/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Vttuako se sulle kuuluu, mitä kukakin haluaa? Lopeta tuo ininä. HETI.

Vierailija
34/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Ap kuulostaa kovasti realistilta omien puutteidensa kanssa. Saattaa löytääkin jonkun. Sinä taas et (kuulosta).

Vierailija
35/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähempänä 60 vuotta olevalle ei rumuus ole niin iso haitta, siis verrattuna muihin saman ikäisiin, koska hyvin harva siinä iässä enää on komea. Mikäli sinulle kelpaa suunnilleen itsesi ikäinen nainen, siis kaunis ikäisekseen, niin yhtälö ei ole lainkaan mahdoton, mikäli sinulla ei mitään isoja ongelmia (alkoholi-, mustasukkaisuus- yms) ole. 

Mutta jos tarkoitat kauniilla nuorta, kaunista naista, niin sinulla pitäisi olla tarjottavana jotain sellaista, mitä he hakevat ja mikä ylittää sen ongelman, että olet vanha ukkeli. Esimerkiksi paljon rahaa,  hyvä asema jossain arvostetussa asiassa (ison yrityksen johtaja, tunnettu muusikko/näyttelijä tms), tai sitten voit yrittää etsiä sellaisen naisen, jolla niin suuri turvattomuuden tunne, että kelpaat hänelle turvan ja suojan antajaksi ihan vaan nykyisen varallisuutesi perusteella. Ja jos vain viimeinen vaihtoehto on mahdollinen, niin sinun pitää hyväksyä se, että jossain vaiheessa kun suojatin turvallisuudentunne on palautunut, hän ei enää tarvitse sinua ja suhde loppuu. 

Joka tapauksessa, kovin fiksua naista tuskin saa, jos AINOA peruste on se, että naisen on oleva kaunis. Syystä, että jokainen kaunis, fiksu nainen tahtoo suhteeltaan jotain vähän enemmän kuin sen, että hänen on oltava kaunis

Vierailija
36/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruma, pienitissinen ja roiskeläppäp illun omaava nainen ja haluan 10 miehen. No en saa heitä kuin yhden yön panoiksi. 

Voi harmi kun et saa. Ymmärräthän että vain mies voi vaatia itseänsä paremman näköistä naista.

Nainen vastaa mersua tai urheiluautoa. Jotain mitä voi näytellä muille se kun nostaa itsetuntoa. Muuta itseisarvoa naisella ei tällaiselle ap kaltaiselle miehelle olekaan😠

Itse naisena kierrän kaukaa ap tyyppiset miehet. Valitettavasti suurin osa perässä hönkäävistä miehistä on hänen kaltaisiaan koska olen kaunis.

Sellainen pinnallinen elitistinen ajattelutapa ei voisi vähempää kiinnostaa. Yleensä noihin kaikenlaisen mammonan ja pintaliitoelämän perässä juoksevien miesten piirteisiin kuuluu myös tietty tyhmyys (lisäksi sisäinen että ulkoinen rumuus) mikään älyllinen ajattelu tai empatia ei ole läsnä. On vain se minä-minä-ajattelu ja että pitää omistaa mahdollisimman paljon kaikkea.

Vierailija
37/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei pidä paikkaansa, naiset tietävät kyllä minkänäköisiä ovat. Te miehet yliarvioitte oman ulkonäkönsä, asiaa on tutkittu: jokainen mies pitää itseään keskivertoa komeampia, ja yrittää itseään paljon paremman näköistä naista iskeä. Niin teet sinäkin.

Vierailija
38/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Tämä. Olen nähnyt nähnyt treffi-ilmoituksia joissa mies esittelytekstissä kuvaa itseään komeaksi ja ulkonäkö on suoraansanottuna hieman epämuodostunut ja ruma.

Vierailija
39/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Se mitä et ymmärrä on se että tasosi määräytyy korvien välin perusteella ja sulla se on 2/10. Huvittaa tuo kuinka palstamiesten mukaan naisen taso on se minkä nainen saa, mutta tämä ei koske miestä itseään :D. Newsflah, kyllä koskee. Olet sitä tasoa minkälaisen naisen saat. PISTE.

Vierailija
40/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei pidä paikkaansa, naiset tietävät kyllä minkänäköisiä ovat. Te miehet yliarvioitte oman ulkonäkönsä, asiaa on tutkittu: jokainen mies pitää itseään keskivertoa komeampia, ja yrittää itseään paljon paremman näköistä naista iskeä. Niin teet sinäkin.

Lisäisin vielä, että näiden miesten mielestä se oma läskikin on silkkaa lihasta.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi