Te joilla on asunto myynnissä; oletteko saaneet yhtään tarjousta?
Oletteko saaneet yhtään tarjousta myynnissä olevasta asunnostanne?
Kommentit (113)
Tällä hetkellä kyl järkyttävän korkeita hintoja ainakin omakotitaloissa, et en ihmettele jos kauppa ei käy :D
Nokian huippuvuosina totuttiin siihen että kyprokkilinnoista voi pyytää rakennuskustannukset x10-20. Nyt turha pyytää kuin max 50% rakennuskustannuksista.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kyl järkyttävän korkeita hintoja ainakin omakotitaloissa, et en ihmettele jos kauppa ei käy :D
Samaa huomattavissa Turun seudulla. Ja välittäjien mukaan myyjät eivät halukkaita tulemaan paria prosenttia enemmän vastaan. Pitäkööt tönönsä.
Olen saanut.
Länsi-Helsingissä kaksio myynnissä, viimeisintä tarjousta nyt puntaroin.
Vierailija kirjoitti:
Kohta saa pilkkahintaan. Ostan sit useamman kerralla ja laitan vuokralle. Sen jälkeen jään pois töistä ja muutan espanjaan.
🤒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa huomattavissa Turun seudulla. Ja välittäjien mukaan myyjät eivät halukkaita tulemaan paria prosenttia enemmän vastaan. Pitäkööt tönönsä.
Ennoisssitä halunnukkkaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut.
Onko paljon alle pyynnin?
Vierailija kirjoitti:
Mä myin kaksion Turussa kahdessa viikossa, kun tulin vastaan hinnassa. Sain silti enemmän, kuin mitä olin maksanut 10v. stten. Asunnon välittäjän arvio oli mielestäni alkuun jo yläkanttiin.
Sait enemmän inflaatiokorjattuna vai enemmän euroissa?
Tämän päivän euro kun ei ole lähelläkään 2013 euron arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut.
Onko paljon alle pyynnin?
Ei, asiallinen tarjous.
Meillä on nyt etsinnässä omakotitalo, mutta haluamme ehdottomasti omalla tontilla. Tontilla itsellään on jo iso arvo, riippuen tietysti sijainnista. Etelä-Suomessa remonttien hinta on korkea, joten jos taloon on tehty remontteja, ne näkyvät myös tietysti hinnassa.
Meillä oli myynnissä kaksio Espoossa. Ensin pudotettiin hinnasta 4,5%. Ostaja löytyi 4kk myynnin jälkeen. Tämä tinkasi vielä 2000€. Oltiin silti tyytyväisiä. Saatiin omamme pois sekä remontteihin menneet rahat.
Meillä oli myynnissä kaksio Espoossa. Ensin pudotettiin hinnasta 4,5%. Ostaja löytyi 4kk myynnin jälkeen. Tämä tinkasi vielä 2000€. Oltiin silti tyytyväisiä. Saatiin omamme pois sekä remontteihin menneet rahat.
Asunto mennee kaupaksi jos hinta on oikea eikä mitään kuplahintoja. Se juna meni.