Björn Wahlroosista tulisi hyvä ministeri seuraavaan hallitukseen.
Voisi uudistaa Suomea kuten Berner teki. Voisi tehdä saman taloudelle, mitä Berner teki taksialalle. Todella hyviä ja raikkaita uudistusideoita esitti ylellä.
Kommentit (20)
Suomen vaarallisin mies. Pidettävä mahdollisimman kaukana kaikesta yhteiskunnallisesta päätöksenteosta hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan vihaa köyhiä vielä enemmän kuin Petteri Orpo. Tähän verrattunahan Petteri Orpo on vasemmistolainen.
Köyhyyttä pitääkin vihata ja edistää sen vähenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen vaarallisin mies. Pidettävä mahdollisimman kaukana kaikesta yhteiskunnallisesta päätöksenteosta hinnalla millä hyvänsä.
Olisi Hyvä presidentti Suomelle. Kuin kuninkaallinen.
Itse asiassa Björn Wahlroos olisi huikean hyvä valinta. Silloin olisi toivoa saada tätä maata jaloilleen.
Lisää tukirahoja Eu lle.Kaikki mikä hyödyttää omaa pussia tehdään ! Miksi ei kukaan ehdota oman maan puolustajaa?
Vaikuttaa erittäin ylimieliseltä ihmiseltä, koko lähetyksen ajan kuittaili ja v*ittuili toimittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa erittäin ylimieliseltä ihmiseltä, koko lähetyksen ajan kuittaili ja v*ittuili toimittajalle.
Eihän se ole mukavaa olla kommunistin kanssa samassa huoneessa.
Liian vanha ja muutenkin aikamoinen putkiaivo joka keskittyy liikaa omaan etuunsa. Eli ei kiitos.
Vähän kuten berner joka taisi luulla olevansa kaiken mediakehumisen jälkeen liikkeenjohdon megastara eikä kuunnellut varoituksia taksiuudistuksen kohdalla. Tulos nähtiin.
On aina naama punaisena taitaa maksa vedellä viimeisiään.Todella ärsyttävä nousukas joka nuorena oli kauhea kommunisti.Sitten isin rahat rupesivatkin kiinnostamaan.
Nalle puhuu totuuksia, ei sellainen sovi nykyajan politiikkaan.
Katsokaa nyt paljonko halla-ahoa vihataan
Minä ainakin olen jaloillani, teillä persuilla tuo omilla jaloilla pysyminen tuntuu tuottavan vaikeuksia.
Buntan poika ei ole itse saanut mitään aikaan, ihan oma trumppimme, isukki bunttasi pojan valtion rahakirstun ääreen ja sanoi, ota niin paljon kuin haluat... Säälittävä sössöttäjä... Miksiköhän ruotsalaiset nauraa hänelle...
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha ja muutenkin aikamoinen putkiaivo joka keskittyy liikaa omaan etuunsa. Eli ei kiitos.
Vähän kuten berner joka taisi luulla olevansa kaiken mediakehumisen jälkeen liikkeenjohdon megastara eikä kuunnellut varoituksia taksiuudistuksen kohdalla. Tulos nähtiin.
Ei siis juuri eroa keskiverto demarista.
Pysyköön se persreikä siellä Ruotsissa.
Nallen ainoa järkevä idea on kannabiksen laillistaminen.
On aina ollut edistyksellinen Suomessa.
Viisaita sanoja Björniltä. Toimittajaa käsityksineen vietiin ihan kahville ja santsaten.
Taasko se pölyinen vanha setämies on kaivautunut ulos naftaliinista?
Vierailija kirjoitti:
Taasko se pölyinen vanha setämies on kaivautunut ulos naftaliinista?
Puhuu järkeä sosialisteille.
Tuohan vihaa köyhiä vielä enemmän kuin Petteri Orpo. Tähän verrattunahan Petteri Orpo on vasemmistolainen.