Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut saatte aamulla vatsan toimimaan muuten kuin kahvilla?

Vierailija
18.07.2023 |

Aivan älyttömän hankalaa suolen tyhjennys. Sitten sekin seikka että kun tuntuu että nyt on tulossa ja istut pöntölle niin tulos on surkea pieni pöf.

Vinkkejä? Haluan että olo on kevyt ja jätteenpoisto toimii. Muuten ei mikään toimi.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

En ole hirveen ylipainoinen.

Vierailija
2/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kahvinjuonnin, mutta maha vaan toimii aamulla ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Syön kyllä paljon kasviksia, pellavansiemeniä, chian siemeniä, hedelmiä (appelsiini tuntuu laittavan mahan toimimaan hyvin) jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ilman kahvia. Juon kahvia vain pakon edessä, ts. jos kylässä ei vierailulla  ole teetä tarjolla. Ihan yksi ja  sama milloin kakkonen tulee

Syön terveellisesti ja floora  on tasapainossa

Vierailija
4/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin, kuten mulla, on vaan laiska aineenvaihdunta. Ei mun tarvii joka päivä kakkosella käydä. Jos juon aamukahvin niin sitte käyn. Onneksi pidän valtavasti kahvista ja ilman sitä aamu ei ala kunnolla. Joskus käytin laksatiivihelmiä. Otin illalla niin vatsa toimi aamulla.

Vierailija
5/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä ja kahvi

Vierailija
6/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa mennä helposti viikkokin etten käy kakkosella vaikka kahvia juonkin joka aamu. 

Vierailija
7/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla saattaa mennä helposti viikkokin etten käy kakkosella vaikka kahvia juonkin joka aamu. 

Et ole yrittänyt tuota mitenkään hoitaa? Mitä syöt?  Itsellä vatsa toimii kaksi kertaa päivässä, joten en osaa edes kuvitella olla viikon kakkaamatta. 

Vierailija
8/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku.

Vierailija
9/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liota ruokalusikallinen pellavan- ja chiansiemeniä yön yli vedessä ja syö sitten jogurtin kanssa. Muista juoda myös tarpeeksi vettä. 

Vierailija
10/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et usko luonnonlääkintään, niin koitappa syödä pussillinen kuivattuja luumuja.

Vierailija
11/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu sitä kuivaa sokeroimatonta kilomysliä ja luonnonjugurttia ja marjoja.

Vierailija
12/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamuisin 3 mukillista kahvia ja syön 6-7 siivua ruis- ja täysjyväpaahtoleipää ja vatsa toimii erinomaisesti (leipien päälle benecol levite, juusto, kalkkuna-tai kanakeike ja vihanneksia). Kaikki viljatuotteet (myös pasta) mitä syön on täysjyvää.

Vierailija
13/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon aamuisin 3 mukillista kahvia ja syön 6-7 siivua ruis- ja täysjyväpaahtoleipää ja vatsa toimii erinomaisesti (leipien päälle benecol levite, juusto, kalkkuna-tai kanakeike ja vihanneksia). Kaikki viljatuotteet (myös pasta) mitä syön on täysjyvää.

Yksi tuollainen päällystetty paahtoleipä on jo 150kcal, mitä teet työksesi että tuo kuluu, jos aamulla saat jo 900kcal energiaa eli puolet normiaikuisen päivän tarpeesta?

Vierailija
14/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralenkki aamulla saa omankin suolen toimimaan

Vierailija
15/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa lämmin vesi. Siis keitän vettä vedenkeittimellä, ja juon sen lämpimänä. Vatsa pääsee oikeaan moodiin kun juo jotain lämmintä aamulla. 

Vierailija
16/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin, kuten mulla, on vaan laiska aineenvaihdunta. Ei mun tarvii joka päivä kakkosella käydä. Jos juon aamukahvin niin sitte käyn. Onneksi pidän valtavasti kahvista ja ilman sitä aamu ei ala kunnolla. Joskus käytin laksatiivihelmiä. Otin illalla niin vatsa toimi aamulla.

Aineenvaihdunta ei tarkoita suolen toimintaa.

Vierailija
17/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka rytmillä ja päivtäisellä ulkoilullani.Kävelen paljon ja syön ravintoni ruokapyrämidillä.Vatsa ei toimi silloin jos yötä kylillä.Koska puuttuu liikunta päivisin ja erinlainen ruoka rytmi kylässä,kylillä,Joten 2-3 pvä en viivy kotoa pois.Sattu vatsaan ja vatsa kuin pallo,

Vierailija
18/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuollainen päällystetty paahtoleipä on jo 150kcal, mitä teet työksesi että tuo kuluu, jos aamulla saat jo 900kcal energiaa eli puolet normiaikuisen päivän tarpeesta?

Ei noissa syömisissä kalorit ole se pahin. Siis aivan järkyttävää tavaraa jotkut suustansa sisään laskee!

Vierailija
19/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visiblin, Lupaa kokeilla  kaksi viikkoa, lupaan, että toimii!

Vierailija
20/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kylmää vettä  heti kun heräät. Lisäksi kiinnitä huomiota edellisen päivän syömisiin. Älä syö rasvaista illalla. Jos pystyt syömään viinirypäleitä, ne iltapalana kohtuullisesti syötynä auttaa ainakin minulla. Sekä liiku. Pieni iltakävelykin auttaa. Ei höttöhiilareita illalla, vehnä kovettaa, samoin juusto ja banaani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan