Apua! Mies ei vanhene!
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä parikymmentä vuotta ja tämä on iso ongelma. Mieheni ei tunnu vanhenevan ollenkaan, hänellä ei esim. vieläkään lähemmäs 5-kymppisenä ole lähes lainkaan harmaita hiuksia eikä ryppyjä. Itse olen häntä 2 vuotta nuorempi, mutta olen viime vuosina vanhentunut todella paljon. Minulla on harmaat hiukset (en halua värjätä) ja ikäviä ryppyjä. Näytän ikäiseltäni, kun taas mies 15 vuotta itseään nuoremmalta. APUA!!!
Kommentit (115)
Mun isä oli tuollainen. Ei lihonut, ei kaljuuntunut, ei harmaantunut, ei tullut ryppyjä eikä alkanut haista (tiedättekö sellaisen vanhan ihmisen hajun). Kun katsoin kuvia isästä, hän oli 45-vuotiaana ihan samannäköinen kuin 70-vuotiaana.
Meillä entinen mieheni oli lopussa mua nuoremman näkönen ja olonen.
Nepsy lapsistamme kannoin lähes kaiken vastuun, huolet ja murheet.
Naureskelikin joskus että ei hänen tartte murehtia koska minä jo tein sen.
Mies oli ulkomailla töissä osan vuodesta.
Harrasti myös paljon kun oli kotona.
Sellanen minä itse mies.
Neuvo kanssasisarille, ajattele vaan itseäsi, laita rahasi itseesi, äläkä hanki lapsia. Niin eiköhän sitä pysy nuorekkaana.
Vanhenee, olet kiltti vaimo, kun yrität olla huomaamatta tilanteen.
Meillä toisinpäin. Eli minä nainen 53v näytän 40 vuotiaalta ja mies 55v jo ehkä 60 vuotiaalta.
Ei kiva,
Huomaan, että aloituksen on tehnyt mies, joka on yli 50+ ja kateellinen naisille, kun ei heitä saa edes noin vanhana.
Miehet ovat myöskin tapojensa orjia ja laiskoja katselemaan muka kauniimpia naisia, eivät he lähde hyvästä liitosta vain siksi, että vaimo vanhenee nopeammin ulkonäöllisesti. Kyllä hekin harmaantuvat lopulta. Ja kuolevat nuorenpana.
Miesten iho on paksu, ja siksi eivät saa ryppyjä kovin nuorina.
Joo, olen huomannut, että Paavo Väyrynen on aina vaan yhtä nuoren näköinen. Ja aina vaan uuden sukupolven aktiiviset nuoret äänestävät. Siis miten hän sen tekee?
Onko hoikka? Itsellä tuntuu ainakin että ne kurtut joita tuli iässä 30 on olleet samat viimeiset 20 vuotta. Mitään älytöntä muutosta ei tule, niin kuin joillakin, kun kaikki tulee vasta nyt.
Ilmeisesti toivot miehesi rupsahtavan. On siinä mulla rakastava puoliso.
Ymmärrän ap:n tilanteen. Itse olen erittäin hyvin säilyvä mies, ja tiedän, että vaikka nyt kolmekymppisenä ottaisin vaimokseni 18-vuotiaan, todennäköisesti tämä silti rupsahtaisi minua nopeammin. Pitää olla vähän pelisilmää näissä asioissa ja ajoittaa pariutuminen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä oli tuollainen. Ei lihonut, ei kaljuuntunut, ei harmaantunut, ei tullut ryppyjä eikä alkanut haista (tiedättekö sellaisen vanhan ihmisen hajun). Kun katsoin kuvia isästä, hän oli 45-vuotiaana ihan samannäköinen kuin 70-vuotiaana.
Oliko hällä suipot korvat ja harrastiko jousiammuntaa?
Ap, tiedän varmuudella, että miehelläsi on jo nuori rakastajatar 20 v.
Sietääkö auringonvaloa?