Apua! Mies ei vanhene!
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä parikymmentä vuotta ja tämä on iso ongelma. Mieheni ei tunnu vanhenevan ollenkaan, hänellä ei esim. vieläkään lähemmäs 5-kymppisenä ole lähes lainkaan harmaita hiuksia eikä ryppyjä. Itse olen häntä 2 vuotta nuorempi, mutta olen viime vuosina vanhentunut todella paljon. Minulla on harmaat hiukset (en halua värjätä) ja ikäviä ryppyjä. Näytän ikäiseltäni, kun taas mies 15 vuotta itseään nuoremmalta. APUA!!!
Kommentit (115)
Joskus sattuu saamaan paremmat geenit ja vanheneminen tapahtuu joillain vähän hitaammin. Itse saan olla siitä onnellinen mies että minua luullaan usein nuoremmaksi kuin olen. Ja ikää on jo yli 50. Geenilotto osunut kohdalleen ja koitan toki pitää itseäni muutenkin kunnossa.
Pelkääkö ap että mies vaihtaa nuorempaan...?
Täällä toisinpäin että nainen on 32 v mutta nyättää 18-21 vuotiaalta. Hänellä on jotenkin kai hyvä luusto
Vierailija kirjoitti:
Täällä toisinpäin että nainen on 32 v mutta nyättää 18-21 vuotiaalta. Hänellä on jotenkin kai hyvä luusto
Ei 32 vuoden ikäisenä vielä kuulukaan näyttää vanhalta. Ihan normaalia että ei aina pysty tietämään jos joku on 20 tai 30 vuotias.
Mun mies taas näyttää lähes eläkeläiseltä, vaikka on vasta neljänkympin paremmalla puolella. Ei sekään ole kivaa. Naapurin eläkeläismies oli tiedustellut mun mieheltä, että joko hän on eläkkeellä!
Ajattelen, että ihmiset ajattelee meillä olevan valtava ikäero, vaikka ei ole. Ikääntyminen on niin yksilöllistä.
Elämäntavat ja geenit. Mä olen vanhempieni kopio. Molemmat näyttää naurettavan nuorilta vaikka ikää on 77/75.
Mä olen 47 ja mua luullaan toistuvasti 32-35 vuotiaaksi. Hiukset on edelleen tummat, ei oo silmäpusseja eikä ryppyjä. Olen pohtinut johtuuko tämä siitä kun olen aina pelännyt ihosyöpää ja suojautunut auringolta.
Mut meillä tosiaan tilanne se et vaimo 35 ja mua on usein luultu nuoremmaksi.
Sedän omat fantasiat taas täällä, vai 15v ikäistään nuoremmalta 🤣
Multa kysyttiin vielä lähes viisikymppisenä yökerhon ovella papereita..vähän hävetti näyttää
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyttiin vielä lähes viisikymppisenä yökerhon ovella papereita..vähän hävetti näyttää
Mulla loppui ehkä 45v paikkeilla papereiden kysely.
Olen siloposkinen ja lapsenpyöreänaamainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui ehkä 45v paikkeilla papereiden kysely.
Olen siloposkinen ja lapsenpyöreänaamainen mies.
Tässä voi olla asian ydin. Rasvakerrostuma naamassa nuorentaa ja silottaa vanhemmalla iällä.
Miten sä setä jaksat kirjoittaa tämän saman aloituksen aina säännöllisin väliajoin? :D
Erinomaista huolta pitänyt itsestään. Hyvät geenit ja miehet yleensä vaikuttaa vanhemmilta myöhemmin kuin naiset. Isoisäni näyttää vieläkin paljon paremmalta kuin isoäitini, 5v eroa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä setä jaksat kirjoittaa tämän saman aloituksen aina säännöllisin väliajoin? :D
Eiköhän nää perusaloitukset ole kirjoittanut joku kesäharjoittelija tietokantaan vuonna 2002 ja tietokone postailee niitä satunnaisiim aikoihin tänne. Ovat usein pilkulleen samoja.
Miesten kasvojen iho kestää kuulema vanhenemista paremmin kun karvatupet pitää ihoa "pystyssä". Tämäkin vielä!
Jo, lohduttaa, hän kuolee todennäköisesti kuitenkin ennen sinua, mieti sitä.
En ole koskaan kirjoittanut aloitusta tästä aiheesta, koska ongelma on ilmaantunut vasta hiljan, tai ainakin olen herännyt siihen vasta nyt, kun itse alan nöyttää mummolta. Olon itsekin ikäistäni nuoremman näköinen aika pitkään, mutta nyt olen kyllä ihan tavallisen keski-ikäisen tai jopa mummelin näköinen.
Miehelle siis todella monet ihmettelevät hänen ikäänsä, kun kuulevat sen. Hän on todellakin vanhentunut ihan ällistyttävän vähän koko niinä 20 vuotena, jotka olemme olleet yhdessä.
Eihän tässä sen kummempaa, ihan kiva kun on hyvännäköinen mies, mutta kyllä omaa vanhenemista on vielä vaikeampi sulattaa kuin jos vierellä toinen kuluisi samaa vauhtia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jo, lohduttaa, hän kuolee todennäköisesti kuitenkin ennen sinua, mieti sitä.
Tuskinpa, koska kaikki hänen isovanhempansa ovat eläneet yli 95-vuotiaiksi. Omassa suvussa niin ei ole kummallakaan puolella.
Ap
Ole nyt iloinen siitä ap, missä ongelma??