Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mies ei vanhene!

Vierailija
17.07.2023 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä parikymmentä vuotta ja tämä on iso ongelma. Mieheni ei tunnu vanhenevan ollenkaan, hänellä ei esim. vieläkään lähemmäs 5-kymppisenä ole lähes lainkaan harmaita hiuksia eikä ryppyjä. Itse olen häntä 2 vuotta nuorempi, mutta olen viime vuosina vanhentunut todella paljon. Minulla on harmaat hiukset (en halua värjätä) ja ikäviä ryppyjä. Näytän ikäiseltäni, kun taas mies 15 vuotta itseään nuoremmalta. APUA!!!

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi reptiliaani.

Vierailija
62/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se highlanderi?

Ylämaankarjaa. Pihvilihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos miehellä jokin nuorentava taikasormus jossain jemmassajota hiplailee välillä?

Vierailija
64/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti maisemista!

Lähinnä vaan ärsyttää nuoremmat naiset ja pakko näpäytellä niitä. En todellakaan nauti maisemista.

Vierailija
65/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vampyyri.

Olen alkanut epäillä tätä! Jotkut miehet vanhenevat charmikkaasti ja näyttävät vanhempina entistä paremmilta, mutta oman mieheni tapauksessa ei ole kyse siitä. Hän siis vain ei yksinkertaisesti vanheme, vaan näyttää edelleen samalta kuin tavatessamme, niin sanovat teini-ikäiset lapsemmekin valokuvia katsellessaan. Jotain outoa tässä kyllä on. Ja siis ihan tosi juttu on kyseessä.

Ap

Onko hän pitkäikäistä sukua? Jotkut ilmeisesti oikeasti vanhenevat hitaammin.

Vierailija
66/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies jouskari? Ne yleensä hitaita vanhenemaan kumma kyllä.

Vierailija
67/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy parturissa ainakin kerran kukaudessa siistimässä hiukset ja samalla laitatta väriaineita hiukiin.Joten ei vieläkään harmaata näy on 55v. Lisäksi käy laitta naamaan täyteaineita halvalla tallinassa.Huiksiin hiusten istutus laitoi kaljuun kohtaan Turkin lomallamme heti korona rajotusten jälkeen.Maksoi vain silloin 1200e.Mä en välitä omasta ulkonäöstäni.Riittä että mies välittää ja pelkää asiaa.

Vierailija
68/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ikääntyminen ei näy ulkonäössä mutta mutta kyllä kaikki ikääntyy. Itsellä ei juurikaan ulkoisia ikääntymisen merkkejä mutta itse kyllä huomaan ikääntymisen.

M63

Vierailija
69/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa miksi miehet vaihtaa siinä viisikymppisenä sen rupsahtaneen mamman nuorempaan, siinä vielä ne kehopositiivisyys kilot lisänä?

Vierailija
70/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä näyttää olevan yllättävän yleistä. Samassa veneessä olen itsekin. Mies on 56 eikä kukaan täysijärkinen ikinä uskoisi sitä. Menisi heittämällä 10 vuotta nuoremmasta. Käy salilla neljä kertaa viikossa, vartalotyyppi sellainen että ei mitään massiivisia lihaksia saa, mutta hyvässä kunnossa, ei ole elintasomahaa. Sitten kun on vielä harmaantumattomat hiukset ja tykkää käyttää farkkuja, niin kyllä se nuorentaa.

Itse olen muutaman kuukauden häntä nuorempi ja näytän kyllä täysin ikäiseltäni. No harmaata ei tukassa ole, mutta muuten ikä näkyy. Olen varma että jossain vaiheessa minua aletaan pitää mieheni äitinä. Jessus! 

Vierailija
71/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on todella yksilöllistä niin miehillä kuin naisilla. Tiedän yli viisikymppisiä naisia ja miehiä, jotka ovat todella hyvässä kuosissa ja nuoren näköisiä, ja 35-vuotiaita miehiä ja naisia, jotka ovat ihan menetettyjä tapauksia. 

Ymmärrän että tilanne korpeaa ap:tä, onhan tuo nyt aika epäreilua. 

Vierailija
72/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on Dorian Gray.

Vierailija
73/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa miksi miehet vaihtaa siinä viisikymppisenä sen rupsahtaneen mamman nuorempaan, siinä vielä ne kehopositiivisyys kilot lisänä?

Suurinosa ei vaihda yhtään mihinkään, ei nuoria naisia kiinnosta vanhat pierut, ihan sama kuinka nuorekkaita kuvittelette olevanne.

Vierailija
74/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi on Dorian Gray.

Aivan. Nyt ap etsit sen muotokuvan ullakolta ja siitä näet todellisen tilanteen 👺.

Vierailija
75/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossamme asuu eläkeläispariskunta. Mies käy jatkuvasti kävelyllä, vaimo tuskin koskaan. Vaimo on todella vanhan näköinen, kaikki hänessä on vanhaa. Mies on nuorekas, vaikka taitaa olla 78. Näyttävät melkein äidiltä ja pojalta.

Vierailija
76/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä näyttää olevan yllättävän yleistä. Samassa veneessä olen itsekin. Mies on 56 eikä kukaan täysijärkinen ikinä uskoisi sitä. Menisi heittämällä 10 vuotta nuoremmasta. Käy salilla neljä kertaa viikossa, vartalotyyppi sellainen että ei mitään massiivisia lihaksia saa, mutta hyvässä kunnossa, ei ole elintasomahaa. Sitten kun on vielä harmaantumattomat hiukset ja tykkää käyttää farkkuja, niin kyllä se nuorentaa.

Itse olen muutaman kuukauden häntä nuorempi ja näytän kyllä täysin ikäiseltäni. No harmaata ei tukassa ole, mutta muuten ikä näkyy. Olen varma että jossain vaiheessa minua aletaan pitää mieheni äitinä. Jessus! 

Mitä nuorekasta on farkuissa? Vanhempani ovat 84 ja 85 ja kumpikin käyttävät farkkuja. Itse olen 60 ja aina farkuissa. Miksi joskus oletetaan, että vanhukset nykyisin pukeutuisivat johonkin teryleenihousuihin?

Vierailija
77/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kunpa itselläkin olis tuollainen mies. Oma ukkoni on tupsahtanut jo ihan täysin.

Voitaisko AP vaihtaa miehiä?

Vierailija
78/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen suht varma, että joku muotokuvataika, sormusjuttu tai lajityypillinen outous tässä täytyy olla.

Nyt kun asiaa oikein pohdin, ehkä pahinta tässä on kuitenkin se, että kaunis ulkokuori ei ole edes ainoa hyvä asia miehessäni. Hän on hulvattoman hauska, fiksu ja kaiken lisäksi hyvä työssään ja saa ansionsa mukaista palkkaa.

Lisäksi hänellä on tosi kovat standardit kodinhoidon suhteen, ja koska minä en täytä niitä, hän hoitaa myös kotihommia

Itse olen ihan kuolettavan tylsää ja jopa ärsyttävää seuraa ja aivan patalaiska. Olen opiskellut pidemmälle kuin mieheni, mutta palkkani on noin viidesosa hänen palkastaan.

Muilla tällaisia ongelmia? Meillä on ylsi toinen kaveripariskunta, jossa vähän sama epäsuhtainen meininki, mutta toisin päin. Muita en tiedä.

Ap

Vierailija
79/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, kunpa itselläkin olis tuollainen mies. Oma ukkoni on tupsahtanut jo ihan täysin.

Voitaisko AP vaihtaa miehiä?

No ainakin näin periaatteessa kävisi kyllä oikein hyvin! Onko miehesi kiva ja hassu? Milloin suoritetaan vaihto?

Ap

Vierailija
80/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä setä jaksat kirjoittaa tämän saman aloituksen aina säännöllisin väliajoin? :D

Niin, eikö tämä jo kertaalleen poistettu tänään? Vaikka noinhan se menee.

Rupsahtaja lempataan kaatikselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän