Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät jaksa puhua pitkään puhelimessa?

Vierailija
17.07.2023 |

Koen jotenkin sen todella uuvuttavaksi. Ihmiset ihmettelevät kun en soittele, mutta mikäs teet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. En pidä ollenkaan puhelimessa puhumisesta, puhelut vain väsyttävät ja tekevät ärtyisäksi. Valitettavasti kaikkia tuttavia ja sukulaisia ei voi usein tavata kasvokkain eikä kaikki tykkää lähetellä sähköpostia, joten välillä on vaan kestettävä puhelinta.

Vierailija
2/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En jaksa vastata kun pelkään toisen lörpöttelevän pitkään. Tosi uuvuttavaa yrittää keskittyä, kun kännykästä kuuluu usein huonosti ääni. Toinen voi olla lenkillä ja taustalla suhisee tuuli tai ääni välillä häviää kuin myös autoillessa tai toinen voi tehdä kotitöitä ja pitää puhelinta olalla jolloin sama ongelma. On raskasta yrittää kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ja mieluiten lähetän vain viestejä. Ylipäänsä en soittele ellei ole jotain akuuttia ja tärkeää asiaa, johon tarvii vastauksen hetimmiten. Jos asia ehtii odottaa, lähetän viestin eli yleensä aina lähetän viestin... Enkä jaksa semmosta turhanpäiväistä höpötystä puhelimessa vaikka kasvokkain tykkäänkin pölistä turhia. Mutta ero on siinä, että puhelin voi soida milloin vain ja minulla voi olla parempaa tekemistä. Jos taas sovin vaikka, että mennään kaverin kanssa kahville, olen varannut sen ajan kaverille ja silloin ei ole muuta tekemistä sillä hetkellä.

Vierailija
4/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkein ärsyttävintä on jos toinen syö puhuessaan puhelimessa

Vierailija
5/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillakin on ärsyttävä tapa soittaa kun heille lähettää viestin.

Vierailija
6/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitan yleensä vaan äidilleni ja hänen kanssaan jaksankin keskustella. Kaikki muut asiat hoidan mieluiten viestein. Töissä tämä on kätevää, koska siitä jää todistusaineistoa sovituista asioista. Lisäksi mä en ihan hirveän hyvin muista kuulemiani asioita, joten tärkeät jutut olisi hyvä olla ns. paperilla.

Vierailija
7/7 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joillakin on ärsyttävä tapa soittaa kun heille lähettää viestin.

No ne ei varmaan jaksa näpytellä viestejä. Se on ihan yhtä validi juttu kuin se, ettet sä jaksa puhua puhelimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän