Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mies ei vanhene!

Vierailija
17.07.2023 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä parikymmentä vuotta ja tämä on iso ongelma. Mieheni ei tunnu vanhenevan ollenkaan, hänellä ei esim. vieläkään lähemmäs 5-kymppisenä ole lähes lainkaan harmaita hiuksia eikä ryppyjä. Itse olen häntä 2 vuotta nuorempi, mutta olen viime vuosina vanhentunut todella paljon. Minulla on harmaat hiukset (en halua värjätä) ja ikäviä ryppyjä. Näytän ikäiseltäni, kun taas mies 15 vuotta itseään nuoremmalta. APUA!!!

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvittava dilemma. Miestä ei kiinnosta ja se ei vanhenee ja naista kiinnostaa ja ei halua vanheta mutta vanhenee. Kuinka monta kertaa olet jo suuttunut miehelle tästä?

Vierailija
42/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu täysvalkoisissa! kirjoitti:

Pusakka, purjehduskengät ja farmarihousut nuorentavat?

Kun käyttää sanaa "pusakka" tietää, että lausuja on vanha. Riippumatta siitä, miten on pukeutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö mies ihan mieheltä vai lyhyt pikkupoikamainen? Joka tapauksessa ei siis vanhene. Haluaako olla yhdessä vai etsii nuorempaa? Se on kyllä hankala yhtälö kaikilla. Itseäkin hirvittää keski-ikäistyminen.

Vierailija
44/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja murha ei vanhene koskaan

Jotkut kyllä vanhenevat, ehkä rankkojen elintapojensa tai auringonoton tms. takia.

Esim. se lukemattomista mainoksista ja BB-talon kuulutuksista ("Tämä on Big Brother, rikotte sääntöjä!" yms.) tuttu matalaääninen Jari Karjalainen, joka on n. 55-vuotias, näytti äskettäin eräässä valokuvassa todella vanhalta ukolta, ihan eläkeikäiseltä.

Toki esim. Roger Moore oli Bond-uran aloittaessaan 45-vuotias, eli siinä mielessä naisten ja miesten välillä on kyllä eroa. 😁

Vierailija
45/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, kun en vanhene.

Festareillakin mua sanottiin 20 vuotiaaksi.

Ei ole kiva olla babyface.

M30

Vierailija
46/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mies vaihtaa sinut nuorempaan. Mikä miehen ammatti on?

Vierailija
47/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vampyyri.

Olen alkanut epäillä tätä! Jotkut miehet vanhenevat charmikkaasti ja näyttävät vanhempina entistä paremmilta, mutta oman mieheni tapauksessa ei ole kyse siitä. Hän siis vain ei yksinkertaisesti vanheme, vaan näyttää edelleen samalta kuin tavatessamme, niin sanovat teini-ikäiset lapsemmekin valokuvia katsellessaan. Jotain outoa tässä kyllä on. Ja siis ihan tosi juttu on kyseessä.

Ap

Vierailija
48/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ongelman saakin aikaan.

Oma puolisoni valittelee samaa, vaikka minun mielestään hän on edelleenkin juuri sen näköinen kuin on hyvä. Mutta ei, pitää tekemällä tehdä ongelmaa.

Lopeta.

Vierailija
49/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja murha ei vanhene koskaan

Murha ja naisen tunteiden loukkaus nuo kaksi suomen vakavinta rikosta kun ne ei vanhene koskaan

Vierailija
50/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö mies ihan mieheltä vai lyhyt pikkupoikamainen? Joka tapauksessa ei siis vanhene. Haluaako olla yhdessä vai etsii nuorempaa? Se on kyllä hankala yhtälö kaikilla. Itseäkin hirvittää keski-ikäistyminen.

Ihan miehekäs mies, 185 cm pitkä, tuuhea sänki ja hyvännäköinen. Itse olen olen lyhyt, pullea, harmaahapsinen mummeli hänen vierellään. Nuorena olin minäkin ihan kuuma pakkaus.

Ap

Vierailija
51/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti maisemista!

Mies vaihtaa kohta nuorempaan.

Vierailija
52/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti maisemista!

Mies vaihtaa kohta nuorempaan.

Tai minä vanhempaan! Ei ole kiva juttu tuollainen.

Ap

Vierailija
53/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miehekäs mies, 185 cm pitkä, tuuhea sänki ja hyvännäköinen. Itse olen olen lyhyt, pullea, harmaahapsinen mummeli hänen vierellään. Nuorena olin minäkin ihan kuuma pakkaus.

Ap

Hyvänen aika! 185 cm sänki?????

Vierailija
54/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hupsista! :D

No, annan itse kunkin päätellä, mikä mitäkin on.

Ap

Vierailija
55/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta mies vaihtaa sinut nuorempaan. Mikä miehen ammatti on?

Ehkä on jo vaihtanut, ja sehän sen nuorekkuuden salaisuus ehkä onkin. 😜

Itse edustan myös sitä nuorekasta, hoikkaa, hyväkuntoista, urheilullista miestyyppiä ja muutamat naisystävistäni sixpäkkiäni ihaillessaan ovat sitten todeneet joskus että kyllä minäkin olin vielä 5-10 vuotta sitten niin hoikassa kunnossa että. Siihen mies voi vain todeta, että no mikset sä sitten enää ole, niinku mä olen. 😭

Vierailija
56/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vain luulet niin, koska olet tottunut näkemään hånet joka päivä.

Minä kävin abivuoden luokkakokouksessa ja kaikki näyttivät mielestäni yhtä nuorilta kuin silloin ennenkin. Eivät olleet vanhentuneet ollenkaan.

Sitten tulin kotiin ja katsoin lastani, joka on abi. Tajusin että olimme me sentään ihan vanhentuneita siellä luokkakokouksessa verrattuna siihen, kun olimme itse abeja 🤣🤣🤣

53v

Hyvä kuvaus. Mulle usein vanhat kaverit väittää, et en ole vanhentunut, mutta varmasti olen! Oon vaan vanhentunut onnellisesti, rypyt on naururyppyjä. Niin kuin onneksi näillä kavereillakin.

Sen nuoren ihmisen tavallaan vaan näkee vanhempien kasvojenkin takaa. Oikeastaan kiva niin.

Vierailija
57/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi et halua värjätä? Harmaat hiukset vanhentavat noin parikymmentä vuotta. Minua luultiin lapseni mummoksi kun olin vähän aikaa värjäämättä. En aijo lopettaa värjäämistä jos ei ole ihan pakko. Minulla on myös komea ja nuorekas mies ja hänen suvussa ei ole harmaahiuksisia.

Vierailija
58/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi et halua värjätä? Harmaat hiukset vanhentavat noin parikymmentä vuotta. Minua luultiin lapseni mummoksi kun olin vähän aikaa värjäämättä. En aijo lopettaa värjäämistä jos ei ole ihan pakko. Minulla on myös komea ja nuorekas mies ja hänen suvussa ei ole harmaahiuksisia.

Monesta syystä, mutta ennen kaikkea siksi, että ne kemikaalit kuormittavat luontoa niin kovasti, kun hiusten värjäämisestä on tullut normi. Haluaisin myös, että ihmiset voisivat vanhentua luonnollisesti ja arvokkaasti. Minusta harmaat ja valkoiset hiukset voi myös olla tosi kauniit.

Ap

Vierailija
59/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Monesta syystä, mutta ennen kaikkea siksi, että ne kemikaalit kuormittavat luontoa niin kovasti, kun hiusten värjäämisestä on tullut normi. Haluaisin myös, että ihmiset voisivat vanhentua luonnollisesti ja arvokkaasti. Minusta harmaat ja valkoiset hiukset voi myös olla tosi kauniit.

Ap

Se että sinä haluat näyttää mummolta vaikuttaa siihen että miesten silmissä muutut seksuaalisesti himoittavasta vanhukseski jolle tekisi mieli tarjota kyynärpäätä tueksi että liikkuminen helpottuu

Vierailija
60/115 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Sinuna kokeilisin kasvivärejä, jotka ovat luonnolle ystävällisempiä. Valkoinen voi olla kaunis, mutta ei se seksikäs ole. Tuossa voi käydä niin että miehesi etsii sen nuoremman ja perustaa vielä vaikka lapsiperheen hänen kanssa tai sitten se uusi puoliso on vaan vaikka muutaman vuoden sinua nuorempi, mutta värjää ne hiuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi